drummer88 02.11.2005 23:50:22 | |
---|
kyllä on huomattu tuo asiakaspalvelun laatu. Yks ukko tietää asiosta jotain ja se tuppaa olemaan _hieman_liiankin_tietävä_ ja myynti-intoa riittää, joten en mielellään asioi kyseisen herran kanssa. Ne muut myyjät ei sitten näköjään tunnu tietävän mistään mitään. Rumpu-osastolla tämä siis. The Art Of Shredding |
Stereophile 03.11.2005 07:00:09 | |
---|
Kullas hyvä, Soitintarvike paha. Asiakaspalvelu Kullas: 9½, Soitintarvike: 4- Samaa mieltä. Ja Amin kanssa on monet hyvät kaupat tehty, vielä useammat tingattu valmiiksi... Jos sanon et´ taivas on musta, se on niin musta kuin tahdon sen olevan ja,
Jos sanon et´ maailma ei pyöri, se ei silloin pyöri, Jumalauta!
- Jouni Hynynen |
okoranta 03.11.2005 10:23:32 | |
---|
Kullaksella on hyvä puoli se, että hintalapuista näkee koodien perusteilla, mikä on nettohinta ja sit pystyy alkaan tinkiin:) "Paras on ainoastaan vain kyllin hyvää"" -Olavi- |
Muovinen 03.11.2005 10:45:55 | |
---|
Kullaksella on kyllä ihan mukava valikoima Siitin- ja turvakevälitykseen verrattuna. Kummassakaan ei mikään ihmeellinen palvelu ole, jälkimmäisessä hieman ihmisläheisempi kuitenkin, jos näin voi sanoa. Kullaksella Ami kyllä muistaa aina kysyä että "jokos pistetään rumpalille ride matkaan?", kehuin vissiin sitä Zildjianin sweet rideä kerran vahingossa ääneen ;) Ei siinä mitään, hyvä pelti se on ja ostaisin pois jos ois rahaa. http://www.mikseri.net/artists/muovinen.46772.php |
18is9 03.11.2005 10:58:14 (muokattu 03.11.2005 10:58:25) | |
---|
Itse olen saanut Kullakselta asiallista ja asiantuntevaa palvelua. Aikanaan Backlinestä sai palvelua myös (vaikkei olisi halunnutkaan), mutta muista liikkeistä en sitten ole saanut minkäänlaista palvelua. Kullaksella Ami kyllä tietää rummuista ja osaa neuvoa, kunhan osaa jututtaa sitä oikealla lailla. Testailtiin sen kanssa kerran aika pitkään ja hartaasti erilaisia peltejä vähän rauhallisempaan soittoon, ja silloin kyllä käytiin läpi eräs jos toinenkin vaihtoehto useaan kertaan. Olen tässä uutta virveliä miettinyt pitkään, ja joku päivä varmaan kävelen kullakselle ja soitan niiden kaikki virvelit läpi. Varokaa vain korvianne. Tottahan toki se helpottaa asiointia kun sieltä on oikeasti ostanutkin joskus jotain, kuten Epämuusikko totesi :). "I listened hard but could not see" - YES, And You and I |
basic88 03.11.2005 11:43:40 | |
---|
Itse olen saanut kullakselta vain huonoa palvelua. Kerran tulin sanoneeksi että "minun mielestä cobrat on kuitenkin mukavammat ja paremmantuntoset soittaa ku noi pearlit" niin jätkä melkeen heitti minut pihalle sieltä. "No niin, kyllä se testailu jo riittää" ja lähti soitteleen puhelimella jollekki tyypille eikä tullu enää kertomaan mistään mitään vaikka olisin sähkörummuista mielellään informaatiota ottanut vastaan. Kaikki menee päin vittua paitsi mulkku...... |
mustakaapu_3 03.11.2005 17:26:22 | |
---|
kehuin vissiin sitä Zildjianin sweet rideä kerran vahingossa ääneen ;) Ami on sitten ilmeisesti höyrynnyt tuosta "21 sweet ridestä vähän yhdelle jos toisellekin:) Ihan kiva ridehän se on, mutta mun ja istanbulin medium riden suhde toimii niin mainiosti, että en ala vaihtamaan! Soitinjatarvikkeen palvelu on kyllä mielestäni parantunut paljolti viime aikoina. Asiantuntemusta kyllä tosiaan vielä kaivataan. Mitäs porukka on muuten mieltä näistä Oulun edesmenneistä kaupoista? Backlinella Niemelinin Pekka oli kyllä melkoinen oman tiensä kulkija. Musiikkitalosta ei sitten kyllä positiivisia muistoja jäänytkään. Tavara ylihintaista ja myyjät kuin suoraan jostain Kesportista. Tajusivat soittimista yhtä paljon, kuin sika hopealusikasta. |
Alpha 03.11.2005 17:51:47 | |
---|
Musiikkitalosta ei sitten kyllä positiivisia muistoja jäänytkään. Tavara ylihintaista ja myyjät kuin suoraan jostain Kesportista. Tajusivat soittimista yhtä paljon, kuin sika hopealusikasta. Musiikkitalossa ei kyllä tiedetty mistään mitään. Eikä rumpuosastoa ollenkaan. Plussaa hyvännäköisestä myyjästä...:o) |
jankki 03.11.2005 20:54:46 | |
---|
Musiikkitalossa ei kyllä tiedetty mistään mitään. Eikä rumpuosastoa ollenkaan. Plussaa hyvännäköisestä myyjästä...:o) ++ ;) Vielä alkuperäiseen aiheeseen, Amilta ja Rampelta oon molemmilta saanut hyvää palvelua, mutta mun mielestä Kullaksella homma on toiminut paremmin. Ja kyllä Ami rumpalina niistä kamoista paljon paremmin tietää. R. yritti myydä mulle Rockstar Customeja koivurumpuina :) Show me, don`t tell me. |
Groovi 03.11.2005 21:13:16 | |
---|
Tottahan toki se helpottaa asiointia kun sieltä on oikeasti ostanutkin joskus jotain, kuten Epämuusikko totesi :). Mutta hankala ostaa jos ei saa palvelua? Aika ikävä "kierre" sanoisin. Mä oon pyytänyt kerran tarjousta vähän massiivisemmasta sähkörumpusetistä ja aikoivat soittaa mulle, mutta soittoa ei koskaan tullut. Samoin kävi tuon ison Premierin setin kanssa, eivät soittaneet ja selvittäneet asiaa. Edes tilaamiani pedaalin-nuijia ei koskaan tullut, tai oli kyllä kuulemma tullut mutta myyty jollekkin toiselle, kun niitä itse sitten viimein menin paikanpäälle kysymään. Voinee kysyä, että missä kohdassa näistä sain palvelua? Noh, senvuoksi kaikki nuo rahat meni sitten muualle. Onneksi löysin Rock´n rollin.
Muuten varmaan vetäisin piikkiä stadin asematunnelissa, tai harrastaisin urheilua. |
Muovinen 03.11.2005 23:48:53 | |
---|
Mitäs porukka on muuten mieltä näistä Oulun edesmenneistä kaupoista? Backlinella Niemelinin Pekka oli kyllä melkoinen oman tiensä kulkija. Musiikkitalosta ei sitten kyllä positiivisia muistoja jäänytkään. Tavara ylihintaista ja myyjät kuin suoraan jostain Kesportista. Tajusivat soittimista yhtä paljon, kuin sika hopealusikasta. Backlinellä Pekka yritti aika pirun kovasti kaupata mulle UFIPin crashia mutta kun teinin piti saada Zildjian niin se piti saada... Backlineltä mulle kyllä tarttu sellainen outo ihastus Premierin rumpuihin ja Signia/Genista akseli on edelleen aika hemmetin kovaa valuuttaa mun silmissä/korvissa. Musiikkitalo tuli ja meni. Kerran ehdin käydä. http://www.mikseri.net/artists/muovinen.46772.php |
Flash 04.11.2005 09:41:58 | |
---|
Samaa mieltä. Ja Amin kanssa on monet hyvät kaupat tehty, vielä useammat tingattu valmiiksi... Jep. Ei tartte hirveästi T-kaupassa asioida, kun lähes kaiken saa Kullakselta halvemmalla... Tarpeeksi monta kertaa kun on sieltä tavaraa ostanut, niin hyvät alennukset napsahtaa automaattisesti, ei tartte edes pahemmin tinkailla. Live Music Is Better! |
Flash 04.11.2005 09:47:51 | |
---|
Backlinella Niemelinin Pekka oli kyllä melkoinen oman tiensä kulkija. Backlinellä asioidessa meni aina tuhottomasti aikaa kun Pekka alkoi aina tarinoimaan jostakin asiasta vähän pidempäänkin kun olisi edes jaksanut kuunnella... Tulihan tuolta monenlaista kallista ostettua. Musiikkitalosta ei sitten kyllä positiivisia muistoja jäänytkään. Tavara ylihintaista ja myyjät kuin suoraan jostain Kesportista. Tajusivat soittimista yhtä paljon, kuin sika hopealusikasta.
No jaa... Hintalappujen hinnat olivat ehkä korkeat, mutta kyllä sieltä monesti aika kilpailukykyiset tarjoukset sai. Myyjistä olen samaa mieltä. Live Music Is Better! |
Epämuusikko 04.11.2005 10:27:59 | |
---|
Musiikkitalossa ei kyllä tiedetty mistään mitään. Eikä rumpuosastoa ollenkaan. Plussaa hyvännäköisestä myyjästä...:o) Joka puhui kuin vanha blues-äijä. ...we have to produce a smooth, flowing, coordinated series of closely-spaced notes from bar one to the end of the piece, while the guitar player can strum one power chord, assume the rock god stance, and have the groupies swooning. ÄrLä #009 |
mustakaapu_3 04.11.2005 12:15:44 | |
---|
Plussaa hyvännäköisestä myyjästä...:o) No jaa, semmonen Pamela Andersson megablondihan se oli, mutta kyllä kai tota katteli mieluummin ku turpaansa otti... |
Alpha 04.11.2005 13:08:14 | |
---|
No jaa, semmonen Pamela Andersson megablondihan se oli, mutta kyllä kai tota katteli mieluummin ku turpaansa otti... Kyllä sitä mieluummin katteli, kuin Rampea tai Amia... Jotenkin semmonen kutina on jossain, että Musiikkitalossa olis joskus ollu rumpuosasto. Sillon kun se tuli, niin kävin sieltä symbaaleja vilkuilemassa. Vai muistelenko väärin...? |
J. Cool 04.11.2005 13:19:32 | |
---|
Kyllä sitä mieluummin katteli, kuin Rampea tai Amia... Jotenkin semmonen kutina on jossain, että Musiikkitalossa olis joskus ollu rumpuosasto. Sillon kun se tuli, niin kävin sieltä symbaaleja vilkuilemassa. Vai muistelenko väärin...? oli siellä alakerrassa, sähkörummutkin löytyi, mulla on jopa jamittelusta kuvamateriaalia todisteena :) jotain paisteen 502 oli jokunen pelti ständissä. onks toi musatalo viel pystyssä? Hyvi ruuvaa! |
Stereophile 04.11.2005 13:23:58 | |
---|
Kyllä sitä mieluummin katteli, kuin Rampea tai Amia... Ehdottomasti samaa mieltä. =) Jotenkin semmonen kutina on jossain, että Musiikkitalossa olis joskus ollu rumpuosasto. Sillon kun se tuli, niin kävin sieltä symbaaleja vilkuilemassa. Vai muistelenko väärin...? Oli siellä joskus alkuaikoina pari halpissettiä, yhdet sähkikset ja n. 15-20kpl halpispeltejä. Eli saman verran kuon soitin&tarvikkeessa. Jos valikoimasta puhutaan, niin kullaksella on varmaan nelinkertainen määrä rojua esillä. Jos sanon et´ taivas on musta, se on niin musta kuin tahdon sen olevan ja,
Jos sanon et´ maailma ei pyöri, se ei silloin pyöri, Jumalauta!
- Jouni Hynynen |
Santukka 04.11.2005 14:26:27 | |
---|
en kyllä tykänny musiikkikullaksesta ollenkaa. palvelu oli huonoa ja niillähä on kauhian ahtaat tilat! tai ainaki tuntu siltä ...... |
Alpha 04.11.2005 16:36:27 | |
---|
onks toi musatalo viel pystyssä? Mää en tiärä. En oo käyny siellä päin lähiaikoina...paitsi työkkärissä, mutten ole kattonu onko Musiikkitalo vielä olemassa. Ei vissiin ole... |