-Tuke- 03.11.2005 18:14:29 | |
---|
Mulla lippu napottaa jos jääkaapin ovessa. Jyväskylän keikalle. |
drum_man 03.11.2005 19:27:51 | |
---|
Miten nopeesti tuolta lippupalvelusta saa lipun postilaatikkoon? En ollu ennen tilannu ja nyt maanantaina kävin maksamassa lipun helsingin keikalle, eikä vieläkään näy lippua perr... |
Glenfiddich 03.11.2005 19:30:46 | |
---|
Huokauksen helpotus! Liput hankittu Helsingin keikalle ja sekös mieltä lämmittää:) Voi olla et on aika UFO fiilis ku keikalla heilun, jumalauta tossahan soittaa Deep Purple! Ja Paice...huhhuh! Onkohan tietoa onko lippuja liikkeellä aivan hallin täydeltä? Ei ainakaa vielä mitään älytöntä ryntäystä oo ollu, ts.tilaa on! "Ei hevarit oo kovia tappelijoita." |
Glenfiddich 03.11.2005 19:33:00 | |
---|
Lippu kyllä tuloo siitä ei oo pelkoa, aikanaan Maidenin lippuja oottelin kynnet syötyinä ku ei näkyny...no lopulta kuitenkin tulee postiin! "Ei hevarit oo kovia tappelijoita." |
Rumpf 03.11.2005 19:33:21 | |
---|
Mukana ollaan Jyppilässä! "Soittajat kahville.... ja rumpali myös....." |
drum_man 03.11.2005 19:39:06 | |
---|
Mitenkä nopeesti teille muille on saapunu lippu lippupalvelun kautta? |
rm_wispila 04.11.2005 11:25:08 | |
---|
Mulla taisi tulla viikon verran etanapostilla. Tilasin lähes heti, kun tulivat myyntiin. Mutta onhan tuonne joulukuulle vielä aikaa kustin polkea... Kapulakieli = rumpalien oma kieli. |
Saarhelo 04.11.2005 15:07:35 | |
---|
Hellsingin keikalle on kenttä lippu. että imekää siitä nii!! :D Pakkohan se on purple livenä nähä joskus jos tosi rokkari on. Mr.FastHand ja vitut |
drum_man 09.11.2005 20:23:53 | |
---|
Soittaakohan jätkät enää yhtään vanhoja purplen kappaleita vai soittaavatko pelkästään uuden rapture of the deep levyn biisejä? |
Nolte 09.11.2005 20:30:56 | |
---|
Soittaakohan jätkät enää yhtään vanhoja purplen kappaleita vai soittaavatko pelkästään uuden rapture of the deep levyn biisejä? Kyllä tulee vanhoja biisejä ihan mukavasti. Tai no, niin ainakin keväällä, kun uusi levy ei ollut vielä ilmestynyt. Hyvät rummut, huono soittaja! |
Glenfiddich 30.01.2006 09:03:40 | |
---|
Noniin, lienee syytä nostaa tääki tuolta syvyyksistä. Hitto ku hyvät fiilarit tässä keskiviikkoa ootellessa, ensimmäistä kertaa bändiä katsomaan. Mites muut? "En tiiä enkä halua oppia!" |
Tracer 30.01.2006 09:36:03 | |
---|
Fiilarit on kohdallaan. Mulle 10. Purple-keikka, juhlat siis paikallaan. Setissä on "yllättäen" paljon uuden Rapturen biisejä, mikä kyllä huolestuttaa. Sen verran huonosti on mulle tuo kiekko kolahtanut. Kovin on epätasaista ollut Purplen post-Blackmore -tuotanto: Purpendicular ja Bananas paikoin jopa loistavia, Abandon ja uusin Rapture ihan luokattomia. Ainakin mulle. Mutta keikat ovat aina olleet upeita. Harmi vaan, ettei Nazareth ole Suomen keikoilla lämppärinä. Ja sitten rumpukeskusteluun: jos mahdollista, Paicen soitto groovaa aina vaan paremmin, ehkäpä tämä uusi materiaali folk- ja tiesminä vaikutteineen antaa siihen vieläkin enemmän tilaa. Se, mikä näissä Purplen keikoissa on kuitenkin erityisen hienoa, näyttää siltä, että jätkillä on oikeasti hauskaa lavalla. Kyllä siinä taas menee kylmät väreet kropan läpi, kun Paice polkaisee keikan käyntiin "Pictures of Homella". Ainoa heikkouteni on äärimmäinen nopeus |
Kesukka 30.01.2006 11:28:49 | |
---|
Kyllä menen, tosin Tallinnaan. Hyvä näin, sillä siellä on myös Nazareth, joka ei ole Suomen keikoilla mukana. Eipä minulla hirveitä odotuksia kummankaan suhteen ole. Nazareth kiinnostaa jopa enemmän. Konsertti vaan sattui olemaan samaan aikaan kuin muutenkin olen Tallinnaan menossa. Kauhuajatuksena Purplen suhteen on se, että alkaa tulla näitä soolo-osuuksia: Kitara, rummut, koskettimet ja basso. Mieluummin kuuntelisi biisejä kuin soolojuttuja. No jos niitä alkaa tulla niin sitten on hyvä käydä aina oluella, Saku-areenalla kun ollaan... Yleensähän kun soolo-osuudet alkaa livesetissä lisääntymään niin se kertoo ongelmista bändin keskuudessa; huonot henkilökemiat, jotkut tarvitsee lepoa tai ei kertakaikkiaan ole tarpeeksi hyviä biisejä. Vanhassa vara parempi |
Nolte 30.01.2006 11:46:41 | |
---|
Kyllä menen, tosin Tallinnaan. Hyvä näin, sillä siellä on myös Nazareth, joka ei ole Suomen keikoilla mukana. Eipä minulla hirveitä odotuksia kummankaan suhteen ole. Nazareth kiinnostaa jopa enemmän. Konsertti vaan sattui olemaan samaan aikaan kuin muutenkin olen Tallinnaan menossa. Kauhuajatuksena Purplen suhteen on se, että alkaa tulla näitä soolo-osuuksia: Kitara, rummut, koskettimet ja basso. Mieluummin kuuntelisi biisejä kuin soolojuttuja. No jos niitä alkaa tulla niin sitten on hyvä käydä aina oluella, Saku-areenalla kun ollaan... Yleensähän kun soolo-osuudet alkaa livesetissä lisääntymään niin se kertoo ongelmista bändin keskuudessa; huonot henkilökemiat, jotkut tarvitsee lepoa tai ei kertakaikkiaan ole tarpeeksi hyviä biisejä. Tokihan käppyrät sooloilee, kun Purplesta on kysymys, mutteivat kohtuuttomasti kuitenkaan nykyään. En muista kärsineeni keikalla. Ainoa huonompi asia näin rummutusta harrastavana oli Paicen rumpusoundit. Kuulostivat jotenkin ponnettomilta, eikä peltiosastokaan kuulunut kunnolla läpi. Seurasin aika tarkkaan äijän soittoa ja huomasin, että tuo peltien kuulumattomuus johtui ainakin osittain siitä, että hän löi niitä varovaisen näköisesti. No, muuten oli hyvä meininki kyllä. Henkilökemiat ovat olleet käsittääkseni kunnossa siitä lähtien, kun Blackmore lähti lopullisesti bändistä. Siltä se myös livenä vaikuttaa. Onhan Purplessa havaittavissa nykyään nostalgia-bändin meininkiä, vaikka levyjä tekevätkin säännöllisesti. Jos sen hyväksyy, niin katsomossa voi nauttia. Huono soittaja! |
Tracer 30.01.2006 12:14:34 | |
---|
Sooloilua ei ole enää pitkään aikaan ollut riesaksi asti, mitä nyt Morsen tilutukset meinaavat puuduttaa. Don Aireyn osuus on itse asiassa ollut mielestäni jopa loistava, hyvin on kaveri täyttänyt Jon Lordin saappaat. Jopa se pakollinen Finlandiakin on ollut mukana. Paice ei muistaakseni viime kerralla sooloillut ollenkaan. Mutta ehdottomasti, nostalgian puolelle menee suurimmaksi osaksi. Soom not. Kyllä ne Mark II:n kuolemattomat biisit on aina upeaa kuultavaa. Ainoa heikkouteni on äärimmäinen nopeus |
Kesukka 30.01.2006 13:23:16 | |
---|
Ihan positiivista kommenttiahan sieltä kuuluu, hyvä näin. Nostalgiaa molempien osalta ja Nazareth harrastaa lisäksi kierrätystä: Kuolleen rumpalin tilalle otettiin basistin poika. Se poika on ihan nuori sälli vielä, samanikäinen kuin minä, untuvikko... Vanhassa vara parempi |
drum_man 30.01.2006 17:13:12 | |
---|
Näinpä!!! Mitenkäs paljon siinä settilistassa olikaan niitä uuden levyn kappaleita? Olikohan kuusi, tai jotain sinne päin...? Tarkoitit varmaan sen avauskeikan settilistaa?! |
Remo 30.01.2006 18:47:35 | |
---|
Huomennahan sitä pitäis jyväskylään lähtiä kattomaan. Tietääkö kukaan onko siellä mitään lämppäriä tai tällästä. Jaksaisi millään ruveta muita kuuntelmaan. Purplea sinne kattomaan mennään. O |
drum_man 30.01.2006 21:04:04 | |
---|
Huomennahan sitä pitäis jyväskylään lähtiä kattomaan. Tietääkö kukaan onko siellä mitään lämppäriä tai tällästä. Jaksaisi millään ruveta muita kuuntelmaan. Purplea sinne kattomaan mennään. Lämppärinä on kotimainen Crazy world... |
Remo 30.01.2006 21:06:46 | |
---|
Lämppärinä on kotimainen Crazy world... Tuota tuota kauankos tollaset lämppärit yleensä soittelee. :S Ei todellakaan keskellä viikkoa olis aikaa noita kuunnella. ;) O |