Aihe: tuplat jouluksi.
1 2 3 4 5 6 7
Hulfok
30.10.2005 20:02:41
mutta onko sielä noita yamahoja

Kyllä siellä on ainaki jotai yamahoja... Tuttu ostikin sieltä souravedolla varustetut yamahat... Ja kyllä sä varmaa saat sitä kautta tilattua sellaset jos niitä ei siellä oo...
HeavyMachinery
31.10.2005 10:45:50

Itse ostin sian, tai tässä tapuksessa Jammun, säkissä, enkä ole pettynyt. Mutta kovasti tykästyin myös Iron Cobran flexi glideen kun testasin. Ihan erilainen tuntuma, enkä osaa valita, kumpi on parempi.

Itselläni on Eliminaattorin sträppi vetoiset ja nyt ostin Iron cobran flexigildet ,vaikkakin olen kovasti iron cobria vastaan ollut täytyy nyt todeta että ne sopii omaan jalkaani kaikkein parhaiten. Suosittelen testaan noita sträppi vetoisia ne on ihan oma maailmansa. Itse koen ketju vetoiset jotenkin tunnottomaksi suoraveto tai sträppi.....
Minä tiedän - siis pelkään !
ltg
31.10.2005 13:07:21
Itselläni on Eliminaattorin sträppi vetoiset ja nyt ostin Iron cobran flexigildet ,vaikkakin olen kovasti iron cobria vastaan ollut täytyy nyt todeta että ne sopii omaan jalkaani kaikkein parhaiten. Suosittelen testaan noita sträppi vetoisia ne on ihan oma maailmansa. Itse koen ketju vetoiset jotenkin tunnottomaksi suoraveto tai sträppi.....

Pitäisi saada joskus testausmielessä vaihdettua flexiin pariksi päiväksi, että tietää sitten, kumpi on parempi. Ihan parilla polkaisulla tuo Cobran flexi glide tuntui kovinkin räväkältä. Omassa suoravedossa on sitten tasaisempi tuntuma.
Miusta suutin on niinko semmonen, josta tulee tavaraa ulos. Vähän niinko suu, tosin sinne kyllä pistetään aika paljon tavaraa sisäänkin.THV-klubi #5
HeavyMachinery
31.10.2005 15:05:57

Pitäisi saada joskus testausmielessä vaihdettua flexiin pariksi päiväksi, että tietää sitten, kumpi on parempi. Ihan parilla polkaisulla tuo Cobran flexi glide tuntui kovinkin räväkältä. Omassa suoravedossa on sitten tasaisempi tuntuma.

Kysy olavia jos se jaksaa kannella ne sinne savon perukoille niin pistän ne sille mukaan kunhan se on taas sinne tulossa..... Kyllä ne on jotenkin niin "helpot" soittaa....
ltg
31.10.2005 15:41:43
Kysy olavia jos se jaksaa kannella ne sinne savon perukoille niin pistän ne sille mukaan kunhan se on taas sinne tulossa..... Kyllä ne on jotenkin niin "helpot" soittaa....

Hyvä idea, jos satutaan samaan aikaan Juvalle. Onkos teikällä haluja testailla nuita Jammuja, vai laitanko flexit paluupostissa Olavin mukana takasin?
Miusta suutin on niinko semmonen, josta tulee tavaraa ulos. Vähän niinko suu, tosin sinne kyllä pistetään aika paljon tavaraa sisäänkin.THV-klubi #5
jigsore
09.11.2005 23:16:28

Pitäis hommata vasurituplat.. Onkohan semmosia edes?
IHKK #8
ultra
09.11.2005 23:21:50
Pitäis hommata vasurituplat.. Onkohan semmosia edes?

Onko vasurikitaroita tai -bassoja? Tai vaikka vasurisaksia? Kyllä joka vehkeestä (melkein) on tehty vasuriversio eikä tuplapedaali ole tähän poikkeus. Tässä esimerkki.

http://www.thomann.de/thoiw3_dw_500 … linksfuss_doppelpedal_prodinfo.html
I'm a gooner ...Ja se Alchemy Pro Art 18'' crash edelleen kaupan.. Halavalla lähtöö:)
jigsore
09.11.2005 23:29:34

Onko vasurikitaroita tai -bassoja? Tai vaikka vasurisaksia? Kyllä joka vehkeestä (melkein) on tehty vasuriversio eikä tuplapedaali ole tähän poikkeus. Tässä esimerkki.

http://www.thomann.de/thoiw3_dw_500 … linksfuss_doppelpedal_prodinfo.html

Juu, mutta montaa eri mallia ei kuitenkaan löydy per merkki ja ovat kalliimpia kuin oikeajalkaisille |: Nuo on hieman liian kalliit mun budjetille. Oulun musiikkiliikkeistä löytyi peräti kahta erilaista, mitkä pystyy tilaamaan. Taman Iron Cobrat ja Yamahan DFP 9310. Cobrat oli vähän liian jäykät mun makuun, Yamahaa tässä mietin, hyviltä vaikuttivat.
IHKK #8
drum-monkey
10.11.2005 01:12:32
"Tuplat jouluksi"!? Hei, ei joulupukki diggaa hevistä! Hehehheeee
Ajateltiin kaverin kanssa perustaa Joulupukkihevi-bändi. Kaatu siihen, että joka biisissä pitäis olla vaan saatanallisen kuulosta hou-hou-houta, eikä sitä aina jaksa.
Munletti on mulletti
HeavyMachinery
10.11.2005 12:09:02

Hyvä idea, jos satutaan samaan aikaan Juvalle. Onkos teikällä haluja testailla nuita Jammuja, vai laitanko flexit paluupostissa Olavin mukana takasin?

Jammut on tullut jo testattua :) en oikein niisstä tykännyt... kysele olavilta milloin se on tulossa ja jaksaa se kantaa :)
rijnswand
10.11.2005 12:16:22

Perutaan koko vitun joulu!
mikko
Epämuusikko
10.11.2005 12:29:55
Tässä on teille...
...we have to produce a smooth, flowing, coordinated series of closely-spaced notes from bar one to the end of the piece, while the guitar player can strum one power chord, assume the rock god stance, and have the groupies swooning. ÄrLä #009
Epämuusikko
10.11.2005 12:30:08
...tuplat jouluksi
...we have to produce a smooth, flowing, coordinated series of closely-spaced notes from bar one to the end of the piece, while the guitar player can strum one power chord, assume the rock god stance, and have the groupies swooning. ÄrLä #009
Youni
10.11.2005 17:37:09
Perutaan koko vitun joulu!

Ei huono idea, joulu on täyttä tuubaa.
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat
Hulfok
10.11.2005 18:56:09
Mitäs vikaa tuubassa o? Etkö ounaa?
finntrollaren
10.11.2005 20:21:57

onkos noissa jammun suoravedoissa toi slavepuoli jäykenpi koska just sen takia vaihan pedaalit ku omissa slave on semmone kökkö.
asdasd
Youni
10.11.2005 20:55:01
Mitäs vikaa tuubassa o? Etkö ounaa?

No en ounaa. Ja pyydän anteeksi kaikilta tuubisteilta, joita loukkasin.
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat
Moso
10.11.2005 21:03:58
Hommaa sellaset Mapexin P300 200€
Shitmanek
10.11.2005 21:15:48
Hommaa sellaset Mapexin P300 200€

Jos tuo oli ketjun aloittajalle niin luulenpa että nuo Yamahat ovat parempi vaihtoehto, jos 300€ on käytettävissä. Minulla oli tuollaiset Mapexit ja vaikka niihin ihan tyytyväinen olinkin, perustuplat nyt eivät kuitenkaan ole samaa luokkaa kuin nuo Jammut.
Yarr!
ltg
10.11.2005 22:14:54
onkos noissa jammun suoravedoissa toi slavepuoli jäykenpi koska just sen takia vaihan pedaalit ku omissa slave on semmone kökkö.

Eips. Itsellä on mahdollisimman sama tuntuma slavessa ja pääpedaalissa nyt, kun jaksoin säätöjen kanssa leikkiä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)