Deino 07.10.2005 17:19:05 | |
---|
Taskut pitää tyhjentää aina, muuten ei suju. Kyllä, ja kaikki muut härpäkkeet. Perkele! |
moderndrummer88 07.10.2005 19:40:03 (muokattu 09.10.2005 13:06:09) | |
---|
ennen reenikämpälle menoa uhrataan joku naapuruston kissoista ikivanhan ritualiin mukaan ja syödään sisuskalut. reenikämpälle saavuttua pystytetään iso nuotio pihaan tanssitaan alasti notskin ympärillä ja rukoillaan pakanajumalilta onnea soittoreeneihin, kämpän sisällä heitellään soitinten päälle ne noet ja hiilet siitä nuotiosta mikä tehdään maksimaalisen onnistumisen toivoksi. Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
-imp- 07.10.2005 20:48:23 | |
---|
Ennen treenejä: (riippumatta siitä onko yksin vai bändin kanssa) ensin himassa jotain syötävää ja ehkä kuppi kahvia. treeniksellä vähän venyttelyä ja sinkauttelen vihaisia katseita setin suuntaan: -Vittu, mä peittoan sut tänään ja soitan paremmin, ku ikinä ennen!!! Keikalla: Korkeintaan kaks olutta ja venyttelyä. Setin kertaaminen ja sitten vain yleistä hohhailua. Muutaman kerran olen ottanut tirsat ennen keikkaa, jos on hiljainen bäkkäri. Ei siis mitään ihmeellisiä rituaaleja. Jotkut on ihmetellyt, et miten voin nukkua ennen keikkaa, mut en ole ikinä oppinut jännittämään mitään, johtuu varmaan siitä... ketkä vitun muut? |
Limbus 07.10.2005 22:40:50 | |
---|
en ole ikinä oppinut jännittämään mitään You lucky bastard... En ole muusikko,koska olen rumpali,koska rummuttaminen ei ole musiikkia,vaan hirveää räiskettä ja paisketta. |
TomGoofy 08.10.2005 11:20:18 | |
---|
Otan yleensä kapulat käteen ennen soittoa. |
Youni 08.10.2005 12:02:31 | |
---|
Kesällä soitimme 3h putkeen treenit, kännykkä oli ottanut vähän kosteutta. Sen jälkeen olen taskut tyhjentänyt. Yritän saada aina sormet lämpimiksi jollain, mutta venyttely sun muu on vähän jäänyt. Kyllä se on toiminut, kun olen sitä ennen treenejä tehnyt, mutta olen laiska. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat |
Ruutikallo 08.10.2005 13:37:05 | |
---|
Ennen keikkaa Alan Dawsonin rudimental ritual läpikotaisin kapuloilla ja aika usein myös sudeilla. Kyllä löytyy tatsia noiden jälkeen. Onhan elämä kallista, mutta siihen sisältyy matka auringon ympäri kerran vuodessa... |
vernie 08.10.2005 15:56:54 | |
---|
Ihan hauskan näköistä keikalla vissiin, jos siis lavalla rötkötät. No en mä nyt kesken keikkaa yleensä vedä potlojot, vaan sitä ennen.. :D Ja mieluiten takahuoneen puolella.. |
SDMF 08.10.2005 16:42:49 (muokattu 08.10.2005 16:43:00) | |
---|
Kauheet masturbaatio orgiat !!!! Koko bändi runkkaa Mädän salamin päälle ja se joka mokaa keikalla syö sen ! R.I.P Dimebag darrell |
drum-monkey 08.10.2005 16:51:31 | |
---|
Kauheet masturbaatio orgiat !!!! Koko bändi runkkaa Mädän salamin päälle ja se joka mokaa keikalla syö sen ! Tää on jalkapalloilijoiden yksinoikeus. Lopettakaa heti! Munletti on mulletti |
hollmi-5 08.10.2005 18:35:44 (muokattu 09.10.2005 07:31:22) | |
---|
Ennen keikkaa siemaillaan olutta ja puhutaan jonninjoutavuuksia. Solisti yrittää keskeyttää kyselemällä biisilistasta. Rumpusetin käyn tsekkaamassa, että kaikki on ok: Kulmat ja korkeudet, kapulat (niiden suoruus ja "paritus") ja bassarin spedun ruuvien tarkistus. Edit:lördagtypoja Mika Hollström |
miän vain 08.10.2005 20:34:51 | |
---|
Yksin: ei mitään. Varmaan pitäisi. Treeneissä: kahvia ja paskanjauhantaa. Keikalla: lievä lämmittely. Ei osaa jännittää. Kello pitää ottaa aina pois, siitä pettää lukko kesken soiton ja sitten ei ole helppoa. Taskuista ylimääräiset pois jos on, yleensä ei ole. |
Jemo 09.10.2005 04:15:30 | |
---|
Yksin; virvelin matto päälle, haikka kiinni, näpäkkä filli ja siitä lähtee. Porukalla; kamat pois taskuista, virvelin matto päälle, haikka kiinni, näpäkkä filli ja joku huutaa että "älä vittu vielä, meikä virittää." Tämä toistetaan useaan otteeseen. Keikalla; ykköset ylle, keikkapaska, hetki hermoilua, zeniläistä hengittämistä, lavalle, virvelin matto päälle, haikka kiinni, näpäkkä filli ja siitä lähtee. -Kamikaze Kettunen Olemme kuulemma jakomielitautinen. Muuten mukavia! -Einuli |
kamelisko 09.10.2005 10:26:23 | |
---|
Kannan rummut ja mikserin reenikämpälle pihan poikki. Neljä kertaa siinä edestakas. (Rummut, pedaalit, tuoli ja mikseri) Sitten johdot kiinni, soundien testaus ja soittamaan. |
zak69 09.10.2005 12:23:25 | |
---|
Ekana yleensä kämpille, rööki palaan ja vireitten tsekkaus pikaseen. Sitten jotain simppeliä peruskauraa ympäri settiä 5-10 min. Sit se on siinä. Niin, ja sitten odotan sen puoli tuntia että kitaristit saavat vireet kohdilleen, vetävät pakolliset tilulilut läpi ja aloittavat sen jälkeen "takeltelun" varsinaisissa biiseissä :) On se niin väärin!! Time&groove lives here.... |
kampela 09.10.2005 13:33:36 | |
---|
keikkapaska, hetki hermoilua, zeniläistä hengittämistä Kuin myös =) Peruna kerrallaan.. |
SDMF 09.10.2005 14:25:55 | |
---|
Tää on jalkapalloilijoiden yksinoikeus. Lopettakaa heti! äh :( Mäku luulin et me ollaan omaperäsiä R.I.P Dimebag darrell |
HeavyMachinery 10.10.2005 10:07:29 | |
---|
Piti hetki miettiä mutta tämä taitaa olla pakolliset: Virrat päälle ja laulajalle komennus kahvin keittoon -> kahvia odotellessa kiroilua että toiko kukaan maitoa... -> sitten kahvia ja vittuilua kysellään saiko kuka viimmeksi ja mitä.... muuta pakollista paskaa jos uusia biisiä kuunnellaan niiden pohjia -> shortsit jalkaan ja setti soimaan....... Eli ei mitään ihmeellistä.... Minä tiedän - siis pelkään ! |
finntrollaren 10.10.2005 14:41:01 | |
---|
Vaatteet pois ja soittamaa asdasd |
Ratloz 10.10.2005 20:52:38 | |
---|
Tupakki, kamat pois taskusta, setin uudelleenasettelu + muut tarkistukset ja sit vähän hyppelyä penkillä. Vasaralla naamaan! |