Velli 12.10.2005 13:24:01 | |
---|
En viitsi uutta topicia avata. Mitä tasoa resonatorit olivat Premierillä? Kun huutonetissä oli lähtöhintaan 350 ilman hv jollain kiireisellä myynnissä. Resonatorista olen kuullut juttua että soundi on kuulemma huomattavasti parantunut kun sen ylimääräisen kerroksen on ottanut pois. |
AP 12.10.2005 13:31:09 | |
---|
Resonatorista olen kuullut juttua että soundi on kuulemma huomattavasti parantunut kun sen ylimääräisen kerroksen on ottanut pois. Ja moni on ottanutkin. Mutta eihän siinä ole mitään tyyliä niin. Kuulopuheiden perusteella resonatorit on kyllä aika vaikeat virittää -- olisko sisärungon poistolla sitten haettu oikotietä saada pannu vireeseen. Hollmiksella aiankin oli aiheesta kokemuksia, joita jäämme odottalemaan. K100 #7
Ärlä #011 |
hollmi-5 12.10.2005 15:48:02 | |
---|
Resonatorit ei ole sen vaikeampi virittää, kuin muutkaan. Tykki soundi isossa bassarissa, joten suosittelen tuota huutonetin settiä. Tomit ovat myös oikein mukavasoundiset. Mika Hollström |
ruuhkis 13.10.2005 11:47:26 | |
---|
Voisi kyllä kotiuttaa muutamat voitot ja hommata kakkoseksi itselle tuon resonatorin kun hintakin näkyy vielä olevan tuon 350€ mikä tietysti lienisi halpa hinta vaikka cabrioistakin :P Pistän tänne sitten kokemuksia jos innostun tuon hankkimaan :) |
zak69 13.10.2005 13:54:31 | |
---|
Tuota samaa settiä olen kytännyt kans, näyttää hintakin nousevan loppumetreillä niin kuin olettaa saattoi. Kohde kun sulkeutuu olen juuri reeneissä, hoida Ruuhkis setti himaan niin tuun testaan sen sitten :) Käsittääkseni kun saman kylän miehiä ollaan..... Time&groove lives here.... |
ruuhkis 13.10.2005 17:05:53 | |
---|
Hommaamatta jäi... :( en viitsi sittenkään ostaa sikaa säkissä, tai eihän se se olisi vaan resonator, mutta kun esim. kunto on arvoitus. Jos olisi maksanut hieman vähemmän olisin voinut katsomattakin ostaa vaikka ei tuokaan noista paljoa ole. |