Aihe: Räkkien ihmeellinen maailma
1 2
hollmi-5
04.10.2005 11:23:03
Lisäksi räkin reunaan aukeaa kaljapullo varsin mainiosti. Nyt tuli ensimmäinen asiallinen argumentti leikkikehien puolesta ;-)
Mika Hollström
-imp-
04.10.2005 12:02:28
Halvimmalla pääsee, kun tekee itse.
Rautakaupasta alumiiniputkea ja rumpukaupasta klämppejä.
Saa sellasen ku haluaa ja jos pitää olla näyttävä niin kiilostuslaikalla vaan alumiini peilikirkkaaksi.
Omat räkkiputket tuli maksamaan n.40€ ja putkeahan tuli reilu 6metriä. Saatavilla oli myös tuota pearlin mallista neliöputkea, mutta se on pari euroa kalliimpaa metriltä.

Minkäs verran sulla on roinaa kiinni siinä ja mitä maksoi clampit ym. kilkkeet. Oon meinaan harkinnu seuraavan räkin tekemistä itse.

Nykyinen on Pöörlin DR-80. (omakuvassa näkyypi tuo) Ajaa kyllä hyvin asiansa ja on suht tukevakin, mut on vaan niin helevetin Ruma.
ketkä vitun muut?
Tracer
04.10.2005 12:41:11
-> imp
Miten tonne setin taakse pääsee? Lattialuukku? ;-))
Meillä ei venytellä!
savopie
04.10.2005 13:37:01
dr-503 on tosi hyvä, tukeva.
Mulla on sellanen, ei vielä mitenkään erityisesti tuota rohua siinä kiinni, mutta ehkä joskus, ainakin nyt tyrkkää uutta ctassiä. no en voi kun suositella sitä, loistava!
roisto PERKELEE!!!
rm_wispila
04.10.2005 16:32:26
Miten tonne setin taakse pääsee? Lattialuukku? ;-))

Tuossa kuvassa ei näy sitä Tarzan-liaania....

Kaljapullon avaaja avainnippuun on pirusti halvempi kuin räkki; tyhjistä pulloista voi sitten koota itselleen sen leikkikehän.
Jo A-kopankin jälkeen on ihan oivassa "kehäkunnossa"...
Kapulakieli = rumpalien oma kieli.
musti_dog
05.10.2005 10:16:11

Täytyyhän täällä käydä Tamaa mainostamassa, ku on nii paljo Pearlin kannattajia!! :-) Eli, suosittelen ERITTÄIN lämpimästi TAMA Power tower räkkiä! Maksaa about 500€, mutta varmasti tukeva jos tarttee laittaa roinaa reilusti kiinni! Omakuvassa räkkihässäkkää näkyvissä.
Ja mullahan on sitä selekäruotoa!!!!
-imp-
05.10.2005 11:47:14
Yksin reenatessä täytyy käydä lainaamassapihan kakaroilta trampoliinia, että pääsee kioskin taakse.
Bänditreeneissä kitaristi heittää mut niska-perse-otteella setin taakse, iso mies, kun on.

Pienessä treenikämpässä täytyy tehdä välillä kompromisseja. Ton verran mulle annettiin tilaa. (kuvakin vähän vääristää, kyllä sieltä riden puolelta mahtuu, kun vetää vatsan sisään.)
ketkä vitun muut?
drum-monkey
05.10.2005 22:00:07
Laitoin tuossa kakkoshaitsun räkkiin kiinni ja heti tuli ongelma: samassa räkkiputkessa olevat tomit resonoivat optimounteista huolimatta sen verran, että haitsun pellit soivat aika hiljaisistakin tominlyönneistä (haitsu on auki). Ei niin paljon että haittaisi mättäessä, mutta kun hiljaa soittaa niin se vähän häiritsee. Voinko laittaa vaikka haitsun klamppiin jotain kangasta tms. tuon soinnin vähentämiseksi?
Munletti on mulletti
ddrum54
06.10.2005 13:35:41 (muokattu 06.10.2005 13:36:46)
Laitoin tuossa kakkoshaitsun räkkiin kiinni ja heti tuli ongelma: samassa räkkiputkessa olevat tomit resonoivat optimounteista huolimatta sen verran, että haitsun pellit soivat aika hiljaisistakin tominlyönneistä (haitsu on auki). Ei niin paljon että haittaisi mättäessä, mutta kun hiljaa soittaa niin se vähän häiritsee. Voinko laittaa vaikka haitsun klamppiin jotain kangasta tms. tuon soinnin vähentämiseksi?

Kokeile kumimaton suikaletta.

E: sori, taitaa olla yhdyssana. Laitan sen tähän: kumimatonsuikaletta.
2`n 4
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)