Aihe: Gregg Bissonette-klinikka 9.11?
1 2
Leviathan73
11.11.2005 08:32:56

Huippu klinikka.
Kyllä huomasi miten showmies ottaa yleisönkin huomioon jopa klinikallakin.

Pro mikä pro.
lkx
11.11.2005 09:16:19

Enpä ehtinyt paikalle, olis kyllä kiinnostanut.

Bissonetten soittoa olen kuullut jonkun verran eri levyiltä ja videopätkiäkin olen nähnyt. Semmonen juttu mua henk.koht. häiritsee, että sillä on hirveen paljon samoja fillejä kaikessa mitä se soittaa. Olkoonkin, että kaveri on maailmanluokan studio- yms. muusikko. Mahtava all-around-mies joka tapauksessa!
Hilfe! Ich bin ein Fisch.
Peicco
11.11.2005 09:43:05
On tämäkin palsta!

Joku Manginin perseilijä saa viisisivuisen keskustelumyrskyn aikaiseksi, mutta heti kun on oikea rumpali pitämässä klinikkaa niin threadi tippuu heti. Ottiko joku tuon nauhalle vai ei??????

Jotenkin luulisin tuollaisessa tilanteessa kuvaamisen olevan kiellettyä? Saatan olla pahasti väärässäkin.

On tämäkin palsta!
Epämuusikko
11.11.2005 12:35:51
Jotenkin luulisin tuollaisessa tilanteessa kuvaamisen olevan kiellettyä? Saatan olla pahasti väärässäkin.

On tämäkin palsta!

Mitä mä kuulin, niin jätkän politiikka on joskus ollut mm. halukkaile läsnäoleville c-kasetin kyseisistä tapahtumista lähettäminen. Siis shown jälkeen. Se on asennetta jos mikä. Eli en olisi luullut haittaavan, jos mies on muutenkin hauska ja rento ja ties mitä.
...we have to produce a smooth, flowing, coordinated series of closely-spaced notes from bar one to the end of the piece, while the guitar player can strum one power chord, assume the rock god stance, and have the groupies swooning. ÄrLä #009
welho
11.11.2005 13:51:32

Pidemmän puoleisen rumpusoolon, Steward Copeland-tribuutin, jotain matskua soololevyltään ja lattariosion. Lisäksi tosi hauskaa läppää, eli ei sellaista kun täällä yleensä. Tietty normaali kysymyssessiot ja kamahehkutukset. Onhan kohtuullista muistaa, kuka nuokin kinkerit sponssasi.

Gregg muuten muistutti meitä kaikkia, että rumpalin tehtävä on saada se jalka vippaamaan ja bändi pidettyä kasassa. Kaikki "maailman nopein rumpali" -naurettavuudet kannattaa unohtaa. Peruskomppi vaan kunniaan. Valitettavan usein tuppaa varsinkin noilta nuoremmilta jannuilta unohtuvan, ainakin juttujen perusteella.

Oli todella hyvä klinikka!

Samaa meininkiä oli tukholmassa. Avaussoolo oli mun mielestä todella monipuolinen. Siinä käytiin läpi aika monta eri tyyliä ja kaikista löytyi oma groove ja fiilis..

Paljon tuli asiaa kuulonsuojelusta, rumpusoolojen suhteesta keikkamäärään ym.

Police potpuri tuli myös. Samoin kuultiin miehen trumpetinsoittoa ja laulua sekä paljon tarinoita. Paras hetki oli kuitenkin viimeinen Lattaribiisi mihin Gregg houkutteli Chileläisen rumpalimimmin tanssimaan:D

Ruåttissa tais kestää klinikka melkein kolme tuntia..

Mulle tuo oli sisällöltään monipuolisin ja asiallisin klinikka mitä oon nähnyt.
Ennemmän, Nopiempaa, Lujempata!!
Peicco
11.11.2005 15:33:06 (muokattu 11.11.2005 17:21:18)
Eli en olisi luullut haittaavan, jos mies on muutenkin hauska ja rento ja ties mitä.

Suurta kaupallista sumutusta ja imagon rakentamistahan tuo vaan on. ;)

Voihan se olla, että tilaisuuden taltiointi videolle on ollut sallittua. Ei vaan kukaan (täällä) tainnut moiseen ryhtyä? ...tai sitten kyseinen rumpuklinikka ilmestyy kohta DVD-jakeluun "tiskin alta"...
ultra
11.11.2005 17:48:44
Samaa meininkiä oli tukholmassa. Avaussoolo oli mun mielestä todella monipuolinen. Siinä käytiin läpi aika monta eri tyyliä ja kaikista löytyi oma groove ja fiilis..

Paljon tuli asiaa kuulonsuojelusta, rumpusoolojen suhteesta keikkamäärään ym.

Police potpuri tuli myös. Samoin kuultiin miehen trumpetinsoittoa ja laulua sekä paljon tarinoita. Paras hetki oli kuitenkin viimeinen Lattaribiisi mihin Gregg houkutteli Chileläisen rumpalimimmin tanssimaan:D

Ruåttissa tais kestää klinikka melkein kolme tuntia..

Mulle tuo oli sisällöltään monipuolisin ja asiallisin klinikka mitä oon nähnyt.

Sama sisältö ilmeisesti. Onneksi:)
I'm a gooner ...Ja se Alchemy Pro Art 18'' crash edelleen kaupan.. Halavalla lähtöö:)
ultra
11.11.2005 17:54:52
mua henk.koht. häiritsee, että sillä on hirveen paljon samoja fillejä kaikessa mitä se soittaa

=persoonallinen tyyli. Joku taitaa tykänä noilla sessiomäärillä.;) Tavaramerkkinä sillä on ne "kovat" ghostit kompeissa. Mä kyllä vaikutuin Greggin lattaritaidoista. No ei kai Santana sitä muuten olis palkannu..
I'm a gooner ...Ja se Alchemy Pro Art 18'' crash edelleen kaupan.. Halavalla lähtöö:)
sirdickyj
11.11.2005 22:30:29
=persoonallinen tyyli. Joku taitaa tykänä noilla sessiomäärillä.;) Tavaramerkkinä sillä on ne "kovat" ghostit kompeissa. Mä kyllä vaikutuin Greggin lattaritaidoista. No ei kai Santana sitä muuten olis palkannu..

Tuskin se Santana mitään palkkailee, eiköhän se oo tuottaja joka sen on palkannu.

Mutta toi klinikka oli LOISTAVA! Sooloista ja muista viis, vaikka hienosti veti, ja Copeland-hässäkkä oli hienoi, välillä ku sitä tautsaa ei kuulunu ollenkaan, niin se pelkkä pannujensoitto kuulosti siltä, että "mitäs vittua toi tossa sekoilee" mutta sit ku tausta tuli tas messiin, niin silleenhän se veti niinq pitikin.

Meitsille illan parasta antia (kun en oo rumpali) oli tietenkin verbaalinen anti, ja täyttä asiaahan mies puhui, ja SimonPhillips-imitaatio oli HIENO.

Jaa, ei sittenkään, kyllä parasta oli se, kun oltiin iltapäivällä pyörähtämässä siellä soundcheckin aikana, niin herra Bissonette tuli mun 4-vuotiaan tytön luo, kirjotti sille omaan kuvaansa "God bless" ja esitti loistavat Aku Ankka- ja Nalle Puh- imitaatiot (josta tyttö vieläkin sanoo, että "se setä esitti Aku Ankkaa vaikka mä nimenomaan sanoin, etten haluu"). Tiesittekö, että rumpaloinnin lisäksi Pissaletti on Nalle Puhin puheäänenä Disneyn piirretyissä?
En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa minut jäsenekseen!
Deino
11.11.2005 22:43:02

Tiesittekö, että rumpaloinnin lisäksi Pissaletti on Nalle Puhin puheäänenä Disneyn piirretyissä?

Kappas!
Perkele!
ultra
11.11.2005 22:49:31
Tuskin se Santana mitään palkkailee, eiköhän se oo tuottaja joka sen on palkannu

nus..
sirdickyj
11.11.2005 22:55:35
nus..

Nus tai, koska en voi sietää Santanaa (huono soittaja ja mies, joka on mun mielestä vaan antanut nimensä levyilleen), en myöskään voi kuvoitella häntä valitsemassa rumpaleita levylleen. Jep, off-topic, back to the case...
Silvio Dante
12.11.2005 01:43:02
Tiesittekö, että rumpaloinnin lisäksi Pissaletti on Nalle Puhin puheäänenä Disneyn piirretyissä?

En tienny. Mut niitä on kaks kaveria jotka niitä ääniä duunailee, ja toinen on toi G. Bissonette
Aijai!
passe
12.11.2005 03:20:53
Pidemmän puoleisen rumpusoolon, Steward Copeland-tribuutin, jotain matskua soololevyltään ja lattariosion. Lisäksi tosi hauskaa läppää, eli ei sellaista kun täällä yleensä. Tietty normaali kysymyssessiot ja kamahehkutukset. Onhan kohtuullista muistaa, kuka nuokin kinkerit sponssasi.

Gregg muuten muistutti meitä kaikkia, että rumpalin tehtävä on saada se jalka vippaamaan ja bändi pidettyä kasassa. Kaikki "maailman nopein rumpali" -naurettavuudet kannattaa unohtaa. Peruskomppi vaan kunniaan. Valitettavan usein tuppaa varsinkin noilta nuoremmilta jannuilta unohtuvan, ainakin juttujen perusteella.

Oli todella hyvä klinikka!

Tuosta tuli mieleen muutaman vuoden takainen toto:n keikka, jossa bisso tuurasi sairastelevaa simonia. Olin melkoisen yllättynyt (mielessä kuitenkin ikuisesti "shyboy"...), siitä miten jätkä groovasi. olihan se toki tiedossa että kova jätkä on, mutta että sillä viisiin... Kaikki kunnia simonille, mutta sillä ei oo mitään saumaa samanlaiseen groovaukseen.
ultra
12.11.2005 09:21:40
Tuosta tuli mieleen muutaman vuoden takainen toto:n keikka, jossa bisso tuurasi sairastelevaa simonia. Olin melkoisen yllättynyt (mielessä kuitenkin ikuisesti "shyboy"...), siitä miten jätkä groovasi. olihan se toki tiedossa että kova jätkä on, mutta että sillä viisiin... Kaikki kunnia simonille, mutta sillä ei oo mitään saumaa samanlaiseen groovaukseen.

Greggillä oli selkeesti Porcaro-lähtöinen meininki. Aika hyvin se veti, kun oli päässy kaks kertaa treenaamaan bändin kanssa ennen rundia, ainakin omien sanojensa mukaan.
sirdickyj
12.11.2005 11:22:14
En tienny. Mut niitä on kaks kaveria jotka niitä ääniä duunailee, ja toinen on toi G. Bissonette

Nyt täytyy hieman korjata, näinhän se Pissaletti sanoi, mutta Googletus ei tuottanut yhtään osumaa, jossa herra olis mainittu Winnie the Pooh:in kanssa samassa hakutuloksessa muutoin kuin rumpalina joissain tuota sivuavissa proggiksissa tai sitten ne oli jotain DVD kauppoja, joissa myytiin Nalle Puhia ja Pissaletin opetusvideoita. Että Amerikanlisä tais tuossa tarinassa olla.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)