Aihe: Kummatko ostaisitte??
1 2
Bobana
29.09.2005 13:02:16
Öhöm. Luitkohan kunnolla kirjoitukseni?

Näköjään kaks ekaa riviä. Kiirus päivä tänään... Noniin. My mistake.
Sex, choppers and rock´n roll!!!
okoranta
29.09.2005 14:57:14 (muokattu 30.09.2005 14:30:28)

Just joo, ja tuttavan tuttavalla on lehmä joka osaa laulaa.... en sano mitn...

Mulla on muuten yksi tuttu lehmä, joka osaa laulaa Ukko Nooan takaperin:) Eihän se mua liikuta uskotko eli et, joka tapauksessa olen pdp settiä kokeillut ja that`s it! Kysymyksessähän on jokaisen ihmisen mielipide, vai mitä? Kaikilla on oikeus sanoa mielipiteensä, ja jos tuntuu siltä, että tietää ehdottoman totuuden niin voi käydä laittaan tuonne sellaisen Topicin, että kysykää multa, minä tiedän Totuuden!!

Kyseessä keskustelupalsta, missä jokaisen mielipide on tärkeä, joiden perusteella voi muodostaa oman käsityksensä asiasta ja jos ei kestä sitä, että joku toinen sanoo toisella lailla kuin itse ajattelee, niin on viisainta silloin pysyä poissa keskustelupalstoilta!
Muse:n Hysteriassa maailmankaikkeuden hienoin bassoriffi!! Rock!!
HeavyManDrummer
29.09.2005 15:36:02
Mikkola tilasi saksasta. älä kuuntele. syödään siikaa.
Ja katinkontit en muuten tilannu saksasta, vaan suomesta. Älkää uskoko lanttulaa..
On se vaan ihanaa...
Tasmaani
29.09.2005 17:54:36 (muokattu 29.09.2005 17:54:53)
joka tapauksessa olen dpd settiä kokeillut ja that`s it!

Ilmankos olikin paskat soundit, kun jotain nevahööd Dpd settiä oot testaillu...
okoranta
30.09.2005 14:35:34

No niin alkaa olla jo Off-topicia, mutta laitetaan nyt kumminkin, eli malli DW PDP FX Set 1 ja väri "Cherry Red", mitä olen kokeillut, maksaa T-kaupassa reilut 800€ ja mun mielestä hintasekseen huono. Yamaha ja Tama hakkaa tuon tuossa hintaluokassa aivan kevyesti. Piste ja Loppu!
Muse:n Hysteriassa maailmankaikkeuden hienoin bassoriffi!! Rock!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)