Aihe: Kellereistä
1 2
HeavyMachinery
25.09.2005 10:18:47

Onko tämä tietoa vai mutua?

Kyllä se on tietoa eli jos joku maksaa X dollaria niin kun muuttaa sen euroihin ja kertoo 1,25 saa Korostan karkeasti sen mitä se maksaa tulleineen ja alveineen. Voi tietty saataa niskis tyylillä paljon mutta joka tapauksessa kannattaa varautua aina ylimääräiseen koska aina tulee jotain homo ylimääräis kuluja ja kun alvit ja tullit maksetaan rahtikuluistakin niin argh....
Minä tiedän - siis pelkään !
Niskamies
25.09.2005 10:22:38
Kyllä se on tietoa eli jos joku maksaa X dollaria niin kun muuttaa sen euroihin ja kertoo 1,25 saa Korostan karkeasti sen mitä se maksaa tulleineen ja alveineen. Voi tietty saataa niskis tyylillä paljon mutta joka tapauksessa kannattaa varautua aina ylimääräiseen koska aina tulee jotain homo ylimääräis kuluja ja kun alvit ja tullit maksetaan rahtikuluistakin niin argh....

Tullilaki on hitusen epäselvä tosta rahtien osuudesta, mutta fakta kuitenkin on että alv:t ja tullit maksetaan sekä tuotteen hinnasta että rahdista. Sillon ei tule ikäviä yllätyksiä.

www.music123.com:sta olen pari kertaa tilannut suomeen. Kivasti toimii. Parissa päivässä suomeen. Sitten tullista puhelu, ja tilisiirrolla verot tullin tilille, ja parissa päivässä tuote kotiin. Toimii. Samash.com:sta olen kanssa tilannut. Se toimii vieläkin paremmin. Samash hoitaa itse tullit ja alv:t, ja sun duuniksesi jää vain venailla.
Meitsi on meshissä!
HeavyMachinery
25.09.2005 10:26:31

Samash hoitaa itse tullit ja alv:t, ja sun duuniksesi jää vain venailla.

Bonusta tuosta sille firmalle....

Stew-macilta tulee jatkuvaan tilattua jotain joskus paketti ei menekkään tulliin vaan upsi tuo sen suoraan silloin säästää tullit :)
Niskamies
25.09.2005 11:23:08
Bonusta tuosta sille firmalle....

Stew-macilta tulee jatkuvaan tilattua jotain joskus paketti ei menekkään tulliin vaan upsi tuo sen suoraan silloin säästää tullit :)

Ohhoh, mukava yllätys kun rahaa säästyykin.

Joo, Samash hoitaa hommat loistavasti. Tilasin sieltä paketin viime maanantaina. Laskuttivat kaiken kerralla, mukaanluettuna verot. Oli kivasti eriteltykin lasku. Sitten perjantaina puhelu tullista että täällä on, ja alkuviikosta himaan. 10+ on mun arvio tästä firmasta.
Meitsi on meshissä!
HeavyMachinery
25.09.2005 11:26:36

Ohhoh, mukava yllätys kun rahaa säästyykin.

Joo, Samash hoitaa hommat loistavasti. Tilasin sieltä paketin viime maanantaina. Laskuttivat kaiken kerralla, mukaanluettuna verot. Oli kivasti eriteltykin lasku. Sitten perjantaina puhelu tullista että täällä on, ja alkuviikosta himaan. 10+ on mun arvio tästä firmasta.

Itse en oo tilannut samashilta mutt kehuja olen muiltakin kuullut. En näe yleensä järkeä tilata jenkeistä mitään jos sen saa vaan euroopasta. Jenkit on pellejä :)
Outkast
25.09.2005 15:59:57
Hmm...Mikäs tämä PT Percussion on ? Olisiko esim mahdollista että he tilaisivat nuo rungot ja sitten päällystäisivät ja asentaisivat HW:n. Periaatteessa noinhan Orange Countyt tehdään, mutta ne vaan maksaa 10x enemmän.
"Ensi ajattelin jotta huano provo. Sitte hoksasin jotta eihän nää tuppikullit lue toisten kirijootuksia. Ne on nii täpinäs omien vermeittensä kans." - Jami
HeavyMachinery
25.09.2005 16:01:27

Hmm...Mikäs tämä PT Percussion on ? Olisiko esim mahdollista että he tilaisivat nuo rungot ja sitten päällystäisivät ja asentaisivat HW:n. Periaatteessa noinhan Orange Countyt tehdään, mutta ne vaan maksaa 10x enemmän.

Pasi tenhunen perkussions :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)