hollmi-5 19.09.2005 23:12:17 | |
---|
Mapexit ne on, mutta kun herralla on Taman deali, niin edes etukalvo piti laittaa oikein. Mika Hollström |
lowboy 20.09.2005 12:08:09 | |
---|
ASENNE ja taito yhdistettynä lahjakkuuteen ja nöyrään työntekoon ovat huippuunsa vietyinä melko sairaita asioita... |
Legatus 21.09.2005 19:27:49 | |
---|
Kyllä ne taitaa tamat olla. Ainakii tama on merkinny luetteloosa että Blackwell käyttää taman starclassicceja. En ole varma... |
Bacchus 21.09.2005 19:33:17 | |
---|
Mapexit ne on, mutta kun herralla on Taman deali, niin edes etukalvo piti laittaa oikein. Jep, lugit ja Badget paljastaa Mapexeiksi. Tama ei tosiaan olisi välttämättä hirveästi tykännyt jos etukalvossa lukee Mapex.;) Jag är en hund |
Legatus 21.09.2005 20:07:29 | |
---|
Juup niinhän ne taitaa mapexit olla ku tarkemmin kattoo mut liekkö orkesterin omat kannut eikä Johnin??!! |
Groovi 21.09.2005 20:42:46 | |
---|
Hiano klippi:) Mä kyllä kanssa oon diggaillut ukon tekemisistä. Eikös se Princen kiertueet soitellut ainakin?? Ja varmaan paljon muutakin.. Ei oo kyllä ollut Johnilla helppoa. Muistaakseni miehen tytär menehtyi kotona uima- allas onnettomuudessa just kesken Princen kiertueen... Huh!! Jännä että noista kovista rumpaleista löytyy montakin tuollaista ns. rankan taustan omaavaa heppuja. Toinen varsin tunnettu taitaa olla Neil Peart, jolla menikin sekä vaimo että tytär. Noille tyypeille varmaan yks selkärangan kasassa pitävä asia vaikeina aikoina on ollu rumpujen soitto. Niin, ja itse aiheeseen, että tuo Blackwellin soitto on kyllä todella hienoa katseltavaa. Hyvä esiintyminen ja hyvä soitto löytyy harvoin samasta miehestä. Onneksi löysin Rock´n rollin.
Muuten varmaan vetäisin piikkiä stadin asematunnelissa, tai harrastaisin urheilua. |
Nolte 21.09.2005 20:54:25 | |
---|
Höh. Miulla ei näy kuva tuossa clipissä, ääni vaan kuuluu. Joissain muissa clipeissä sama juttu, ei kuitenkaan kaikissa. ??? Hyvät rummut, huono soittaja! |
käreyndanni 22.09.2005 11:04:24 | |
---|
Loistava pätkä. Siinä saa rummut tyylikkäästi kunnolla kyytiä. Enpä ole aikaisemmin herra Blackwellin soittoa juurikaan kuullut saati nähnyt. Pitänee ottaa enemmän selvää tuosta taiteilijasta. |