Aihe: Meinlistä.
1 2 3 4
HeavyManDrummer
16.09.2005 21:17:30
osta wuhaneita, maksaa vähemmän ja ovat parempia. ainoa hyvä tuossa setissä on splash ja se on ihan oikeasti hyvä, harmittaa vieläkin kun entisen setin mukana menin myymään

Onko näin että maksaa vähemmän?
xD
HeavyManDrummer
16.09.2005 21:21:04
Ku ajattelin tuossa vain että ei nyt ihan olis tarviskaan noin monelle pellille :D Niin olisko Wuhan sitten sellainen passeli jos ajattelee jotain 18" ? :)
xD
ToMi88
16.09.2005 21:21:30

Onko näin että maksaa vähemmän?

Onhan ne wuhanit halvempia, mutta suuria eroja yksilöissä. Olen sen huomannut:)
HeavyManDrummer
16.09.2005 21:25:42
Onks Wuhan vain pelkkä wuhan merkiltään vai?
xD
ToMi88
16.09.2005 21:27:53

Jep ja sitten oli niitä made in wuhaneja. En niistä tarkemmin muista, että mitä eroa niillä nyt sitten oli, vai oliko mitään.
Niskamies
16.09.2005 21:28:08

Wuhan on se "oikea" Wuhan. On olemassa myös peltejä missä lukee "made in wuhan".
Meitsi on meshissä!
HeavyManDrummer
16.09.2005 21:36:42
Nojoo ku en vielä oikein ole pro näissä asioissa joten varmaan tuo wuhani saa jäädä oottamaan...
xD
HeavyManDrummer
16.09.2005 21:37:58
Joten tuo meinlin munaton sarja olis varmaan ihan passeli. mitäs mieltä ootte amuneista ja rakereista?
xD
Nolte
16.09.2005 21:48:09
Wuhan on se "oikea" Wuhan

Nojaa. Onko varma tieto. Tuostahan keskusteltiin enemmänkin joku puoli vuotta sitten. Silloin oli vähän toisenlaistakin mielipidettä ilmassa. Tosin ei siihen silloinkaan muistaakseni mitään vankkaa faktaa löytynyt.
Hyvät rummut, huono soittaja!
Shitmanek
16.09.2005 21:50:50 (muokattu 16.09.2005 22:22:49)
Joten tuo meinlin munaton sarja olis varmaan ihan passeli. mitäs mieltä ootte amuneista ja rakereista?

Amunin chinoista ei kokemuksia ole, mutta samplejen perusteella ihan ok minun korvaani. Crashit ja ride taas miellyttävät kovasti, ainakin nuo mitkä tuolla autotallissa heiluvat.
Weetoz
16.09.2005 22:21:49

Amuneita on minullakin 1 ride, 1 crashi ja 1 splashi. Olen erittäin tyytyväinen jokaisen soundiin, luultavasti noita Amuneita ostan tulevaisuudessa lisääkin, vaikka olisi varaa kalliimpiinkin (no ei ole, mutta se ei ole nyt se pointti). Meinlin chinaa en kyllä varmaan kuitenkaan ostaisi, ainakaan netin ääninäytteiden perusteella.

Semmosen lisäkysymyksen voisin tähän heittää, että osaako kukaan sanoa, missä voisi netissä kuulla edes suuntaa antavia ääninäytteitä Wuhanin chinoista? Ihan siis vaikka joku biisi, missä käytetään sellaista olisi oikein mukava. Lähinnä 18" ja 12" kiinnostaa, mutta muitakin saa tietysti ehdotella. Täällä Lappeenrannan kaupoissa en moisia kapistuksia ole ikinä nähnyt, joten en ole päässyt testaamaan. Ainakin täällä lukemieni kuvausten perusteella kuulostavat juuri siltä mitä olen etsimässä. Täältä on Helsinkiin kuitenkin sen verran matkaa, että olisi mukava jonkinlaista näytettä kuulla, ennen kuin ajelemaan lähtee.
Mitä eroa on hirvellä ja singolla? -Hirvi osaa ampua lehmällä. (Basistimme oma versio jostain vitsistä)
HeavyManDrummer
19.09.2005 15:06:51
niinpä.
xD
VRock
19.09.2005 16:17:37
Millaisia Amunin haitsut on?
"And you can have my deodorant..!"
Sitruunaako
19.09.2005 16:36:17
Siis toi settihän on ihan mauton. Silloin kun erehdyksissäni menin ostamaan ton classics setin, niin siinä oli ton 12" tilalla lehmänkello, joka onkin ainoa hyvä asia siinä. 1kk soittelun jälkeen 18" chinas oli n. 15cm halkeama sorvinuraa pitkin ja splassiki oli lohkeillu miten sattuu. No onneks lohkes, ku se ääni oli ihan luokaton. Eli ääni täältäkin wuhaneille.
Oli miten oli, mutta näin on.
Shitmanek
19.09.2005 16:47:55
Millaisia Amunin haitsut on?

Ainakin minä pidän kovasti tuosta Powerful hi-hatista, täyteläinen ja muutenkin kiva soundi.
Magiz
19.09.2005 17:41:46
mulla on amunin medium haikka, eikä ole mitään muuta kuin positiivista sanottavaa kyseisestä haikasta. meinl tekee muutenkin laatuhaikkoja.
Whatever happens, happens.
kampela
19.09.2005 17:44:26

Siis toi settihän on ihan mauton. Silloin kun erehdyksissäni menin ostamaan ton classics setin, niin siinä oli ton 12" tilalla lehmänkello, joka onkin ainoa hyvä asia siinä. 1kk soittelun jälkeen 18" chinas oli n. 15cm halkeama sorvinuraa pitkin ja splassiki oli lohkeillu miten sattuu. No onneks lohkes, ku se ääni oli ihan luokaton. Eli ääni täältäkin wuhaneille.

Kannattaapi muuten varoa tuota omistamaasi ufippia, salakavalia.
Peruna kerrallaan..
Bacchus
19.09.2005 17:53:44
Amunin chinoista ei kokemuksia ole, mutta samplejen perusteella ihan ok minun korvaani. Crashit ja ride taas miellyttävät kovasti, ainakin nuo mitkä tuolla autotallissa heiluvat.

Ostin Amunin 16" chinan kun halvalla lähti, ja pienenä efekti-chinana toimii erittäin hyvin. Tosin soundi on melko kirkas, joten jos pitää kunnon räkächinasta, ei Amunista varmasti pidä. Kyllä toi välttää, ei ole loistava, muttei huonoimmastakaan päästä.

2002 20" novo chinan kun saisi hankittua komppailemiseen, niin aiai...

Joku kummasteli, että minkälainen soundi china pangista lähtee, niin hämmentävää kyllä, ääni oikeastikin on nimen mukainen "pang". Aika outo, ja mun mielestä käyttökelvoton ominaissoundi. Efektinä kerran yhdessä kymmenestä biisistä lyötynä voisi toimiakin.;)
Jag är en hund
HeavyManDrummer
19.09.2005 18:10:53
Jahas, no voi olla että vielä mietin pitkään ja hartaasti kannattaako ostaa tota pakettia vai vain kunnon china :D
xD
dictatorsh*t
19.09.2005 18:40:02
Ei sun tarvi miettiä, ostat vain kunnon chinan ja oot sitten tyytyväinen.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)