fish-eye 05.06.2006 22:08:46 (muokattu 05.06.2006 22:09:04) | |
---|
kertokaahan mulle miten saatte sieltä musafasusta niin halvalla nuita peltejä, koska aina kun menen sinne kyselemään niitä peltejä niin ne on ihan vidun kalliita?! sit tulee aina ajateltua et se on ihan mäsä paikka kun on kaikki niin kallista.
..... Se on se naamaraja:P |
Niskamies 05.06.2006 23:34:34 | |
---|
..... Se on se naamaraja:P Luultavasti juu. Itse on tullut sieltä osteltua ja myyjät ovat tuttuja. Kyllä sen huomaa hinnassa. More is more. |
fish-eye 05.06.2006 23:54:59 | |
---|
sitä minä vähän ajattelinkin. Mun mielestä levytukku on paljon parempi ja halvempi. |
Brother Michael 06.06.2006 00:02:33 (muokattu 06.06.2006 00:04:27) | |
---|
sitä minä vähän ajattelinkin. Mun mielestä levytukku on paljon parempi ja halvempi. Niin no.....minä kysyin ihan suoraan, että minkäslaisen paketin saisi viilattua niistä ja näistä, minkä jälkeen ystävällinen myyjä ilmoitti ja siitä sitten vähän väännettiin kättä kaupanteko kummallakin mielessä. Saatiin molempia miellyttänyt lopputulos. ja hyvältähän se näyttää. :) nuita paisteen lätyköitä en ole päässyt ikinä testaamaan tosin, mutta varmasti passelit. :) Oi kyllä, oi kyllä. Ovat aivan mahtavat haitsut, taipuvat minkälaiseen soittoon tahansa, ei mitään väliä. Ja tuntuu, että mitä aukinaisemmin soittaa, sen upeammalta ne kuulostavat. Noista tuskin tulen ikinä luopumaan, ihannesoundini on löytynyt. Käy kuuntelemassa Paisteen sivuilta sample, on melko tarkka oikeaan nähden. One more beer and heavy metal and I'm just fine - Manowar |
fish-eye 06.06.2006 00:14:16 | |
---|
voisikohän myös olla niin, että myyjilläkin on huonompia ja parempia päiviä? :D nimittäin joskus minusta tuntuu siltä:P |
Bacchus 06.06.2006 00:39:36 | |
---|
voisikohän myös olla niin, että myyjilläkin on huonompia ja parempia päiviä? :D nimittäin joskus minusta tuntuu siltä:P Jos sä puhut yhtä hyvin kuin kirjoitat, niin ei ole mikään ihme että rabattia ei heru. Ehhehee.;) Ei sentäs, näista sun nykyisistä lauseista saa jo ihan hyvin tolkkua. Emmää pahalla. |
LumPus 06.06.2006 00:42:04 | |
---|
voisikohän myös olla niin, että myyjilläkin on huonompia ja parempia päiviä? :D nimittäin joskus minusta tuntuu siltä:P eiköhän niitä oo kaikilla ihmisillä. palveluammatissa se ei vaan koskaan saisi näkyä. saattaa olla että se sua ennen käyny tyyppi on ollu ns. mulkku ja saanu myyjän raivon partaalle ja kaveri tekee kuitenkin parhaansa ettei menetä hermojaan. ehkä. ei sitä koskaan tiedä. |
hemmo 06.06.2006 07:15:24 | |
---|
eiköhän niitä oo kaikilla ihmisillä. palveluammatissa se ei vaan koskaan saisi näkyä. saattaa olla että se sua ennen käyny tyyppi on ollu ns. mulkku ja saanu myyjän raivon partaalle ja kaveri tekee kuitenkin parhaansa ettei menetä hermojaan. ehkä. ei sitä koskaan tiedä. Hähä! Taidat itse olla palveluhommissa. *on myös* Sedaps. |
LumPus 06.06.2006 08:27:33 | |
---|
Hähä! Taidat itse olla palveluhommissa. *on myös* tuon tietänee jokainen palveluhommissa oleva/ollu. eli kokemusta on. |
lethus1 06.06.2006 09:00:23 | |
---|
tuon tietänee jokainen palveluhommissa oleva/ollu. eli kokemusta on. Itse opin palveluammatissa pari vuotta pyörineenä vaatimaan palvelua. Tai jos sitä ei herunut, vaihdoin paikkaa. Tuli erittäin herkäksi huonolle palvelulle, koska itse (valehtelematta) olin helvetin hyvä, reilu ja mukava myyjä. (hymiö). Toisaalta, vaikka tavallaan diggasin, olen aivan mielettömän tyytyväinen siihen etten enää ole ns. palveluammatissa. Musafasuun en (enää) ota kantaa. Joskus tullut otettua ja mielipide pysyy samana, joskin vähän laimeampana nyt kun olen vanhempi ja on visa. Kummasti palvelu on parantunut, mutta... |
fish-eye 06.06.2006 14:14:47 | |
---|
joo voisi sitä enemmänkin satsata noihin lauseiden rakenteisiin ihan vaikka koulunkin takia:P Jos pysytään aiheessa, niin kyllä musafasu on pohjimmiltaan kyllä ihan makea mesta, meinaan siellä on kyllä todella paljon tuotteita ja paljon myyjiä. There is no life like no life! |
ddrum54 07.06.2006 14:45:37 (muokattu 07.06.2006 14:58:51) | |
---|
Itse opin palveluammatissa pari vuotta pyörineenä vaatimaan palvelua. Tai jos sitä ei herunut, vaihdoin paikkaa. Juuri näin. Lisäksi kannattaisi ottaa yhteyttä myyjän esimieheen ja kertoa, että menetitte juuri nipun rahaa huonon asiakaspalvelun takia. Mä olen ollut palveluammatissa yli 30 vuotta ja näinä vuosina on asiakaskuntaan tullut uutena ilmiönä ns. vittupäinen röyhkeys. Nää vittupäät saa kyllä hyvän palvelun, mutta ne maksaa kaikesta absoluuttisen maksimihinnan. E: Mä olen aina saanut ähvällä loistavaa palvelua. Mä luotan myyjän ammattitaitoon. Mä arvostan myyjän näkemystä. Hei, täähän pätee koko elämään: Sitä saa, mitä tilaa. 2`n 4 |