Aihe: Sähkörummut kerrostalossa
1 2
ddrum54
06.12.2005 15:42:17
mielenkiinnolla oottelis naapuruston reagointia. kerropa sit tuoreimmat kun tapahtuu :)

Juu, palataan asiaan...
2`n 4
VilleKoo
06.12.2005 17:08:33
Kyllä se basarin takominen siirtyy rakenteiden kautta alakertaan varsin tehokkaasti. Meillä se alakerran naapurikin on vissiin soittaja, kun aina samaan aikaan harjoittelee rudimentteja harjan varrella kattoon.

plus
kamelisko
06.12.2005 21:24:29
Jossain olen kuullut ohjeen että ottaa kaksi paksua vaneria ja poraa niihin vähän pienempiä, kuin tennispallon kokoisia reikiä. sitten asettelee ne päällekkäin tennispallot väliin ja rummut siihen.

Itsellä oli ongelmana aikaisemmin että matto heilutti basarin mukana koko räkkiä ja aiheutti pieniä triggeröintihäiriöitä. Jotenkin tuo pitäisi toteuttaa pelkälle basarille niin ettei basarin alunen ole yhteydessä räkkiin.
Ode70
06.12.2005 21:52:27 (muokattu 06.12.2005 22:11:47)
Mä tänään Itsenäisyyspäivänä vielä soitin poliisille kun naapurit tulivat huutaa kun palosireenit oven taa,että miten tässäkin mennään.

Sanoivat että kyllä hän tietää sähkökannut ja taitaa olla korva seinässä kiinni jos noin tulee huutaa.

Kyllä siitä tietty jotain ääntä lähtee ja ei viittis ihan loppuun asti viedä tappeluakaan että jotain ideaa pitää keksiä vaikkakin rapussa sanoivat että päästäänkö me johonkin kompromissiin?

Pari timmaa kerrallaan ne antoi luvan soittaa mutta auki jäi mistä mihin jne..
Ei se helppoa ole täällä betonilähiössä musisoida

Mulla toi bassari on erillään räkistä ja tavallisen maton päällä vielä kumimattoa mutta tiedä sitten mistä se isoin lätinä lähtee.

Pelleistäkö vai siitä bassarista..
Kyllä melkeinpä sanoisin että kun oli puhetta pianonsoitosta että ei se kyllä taida mitenkään hiljaisempi olla jos sitä lähdetään kerrostalossa veivaamaan
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)