Aihe: virveliä halvalla
1 2
Kesukka
23.08.2005 07:53:32
Torilla oli Taman Imperialstar metallivirveli 70-80-lukujen taitteesta. Hintaa oli 150 einaria. Hyvä peli. Valuvanteet ja läpinostava koneisto.

Tosin muistaakseni runko tuossa on kromattu teräs. Aika paksu tosin ja siksi ihan muuta, kuin ne halpisvirppojen ohuet peltirungot.

Samaa mieltä, hyvä peli!

Itse omistin tuollaisen aikanaan 8 vuoden ajan. Ei huonoa sanottavaa tästä virvelistä.
Yksinkertainen on kaunista ja tehokasta
Motte
23.08.2005 14:36:52
Kyseessä oli näitä uudempia, ilmeisesti kaukoidän Gretschejä. Mäkin soitin ja kysyin tota, mut en sit innostunut. En mä usko että se sillä hintaa kuitenkaan huono ostos oli.

Hmmmm?!

Siis ainakin uudemmissa edullisen hintaluokan Gretscheissä
lukee siinä badgessa jo minkä sarjan tötsä kyseessä, esim. Catalina sitäjatätä tai BlackHawk sitäjatätä.

Tämän ostamani virvelin kulmikkaassa badgessa lukee "vain" se nimi, ns. oikein päin ja väärin päin.
Että mistä lie tullut ja kenen keltaiset sormet ovat rumpua olleet kokoamassa - en ole mikään hortonomi, mutta vaaleaa puuta näkyy rumpu sisältä tsekattuna olevan.

No, ostettu mikä ostettu ja kohta siihen on vaihdettu uudet kalvot, jolloin laitteen sielu paljastunee...
Mikael
23.08.2005 15:33:16 (muokattu 23.08.2005 16:08:44)

Hmmmm?!

Siis ainakin uudemmissa edullisen hintaluokan Gretscheissä
lukee siinä badgessa jo minkä sarjan tötsä kyseessä, esim. Catalina sitäjatätä tai BlackHawk sitäjatätä.

Tämän ostamani virvelin kulmikkaassa badgessa lukee "vain" se nimi, ns. oikein päin ja väärin päin.
Että mistä lie tullut ja kenen keltaiset sormet ovat rumpua olleet kokoamassa - en ole mikään hortonomi, mutta vaaleaa puuta näkyy rumpu sisältä tsekattuna olevan.

No, ostettu mikä ostettu ja kohta siihen on vaihdettu uudet kalvot, jolloin laitteen sielu paljastunee...

Juu-u. Varmasti oiva laitos. Toi mun mielenkiinnottomuus johtui siitä, että kiinnostukseni kohdistuu lähinnä noihin vanhoihin. Ja epäilys tosta valmistusmaasta siihen että hinta oli noin halpa uudelle pelille. Jos se on ehta jenkkigretsch niin olet tehnyt todennäköisesti hyvät kaupat. Katos gretschin sivuilta kuvia josko tunnistaisit omasi:
http://www.gretschdrums.com/?fa=snares
Oli miten oli, mutta näin on.
vapauskauppias
23.08.2005 18:58:18 (muokattu 24.08.2005 00:00:00)
Olen tarkkaavainen.
dictatorsh*t
23.08.2005 19:01:49
Osta minulta Acrolite.

Virveliä halvalla
Hell-o to all of your swinging parts!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)