afro 19.08.2005 10:47:50 | |
---|
Saako nuo puomilliset Yamahan ja Taman ständit suoriksi muutettuina yhtä alas kuin vastaavat suorat, puomittomat ständit? Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |
HeavyMachinery 19.08.2005 11:27:15 | |
---|
Saako nuo puomilliset Yamahan ja Taman ständit suoriksi muutettuina yhtä alas kuin vastaavat suorat, puomittomat ständit? Tamat ainakin muista en tiedä sanoa Minä tiedän - siis pelkään ! |
Stereophile 19.08.2005 15:15:59 | |
---|
Saako nuo puomilliset Yamahan ja Taman ständit suoriksi muutettuina yhtä alas kuin vastaavat suorat, puomittomat ständit? Yamahan ainakin saa, muista en tiedä... En ole puolesta enkä vastaan. Pikemminkin päinvastoin. |
afro 20.08.2005 17:56:10 | |
---|
Ok, kiitos kummallekin. Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |
drumm 20.08.2005 18:48:24 | |
---|
Mikset mene kauppaan ja tsekkaa kaikkien merkkien telineet läpi? Kaikilla on erilaisia henkilökohtaisia mieltymyksiä. Don't believe the hype. Tulee mieleen eräänkin merkin muoviset osat... |
Stratton 20.08.2005 20:27:29 | |
---|
Se on kyllä monin tavoin v-maista jos kaupp(oj)a ei nyt ihan nurkallakaan satu olemaan kierrellä soitinliikkeissä. Yleensä vielä telineet on laatikoissa, ja myyjät oikein innostuu kun avaavat laatikon, jota asiakas ei osta. Siksi on ihan hyvä kysellä mikä on luotettavaa näin forumilta. Suomen virallinen Lars Ulrich. |
mr_b 20.08.2005 21:12:14 | |
---|
Ja mitä keikoilla olen huomannut, jammut toimii kuin Lada pakkasella. Yamaha ei pamaha! (Öh, olen tainnut sanoa tuon ennenkin. Wanha...) Suloisia muuten nuo DW:n vintage-ständit. I had a Commorde, 64, had to score. |
totomiettinen 21.08.2005 15:22:39 | |
---|
Mikset mene kauppaan ja tsekkaa kaikkien merkkien telineet läpi? Kaikilla on erilaisia henkilökohtaisia mieltymyksiä. Don't believe the hype. Tulee mieleen eräänkin merkin muoviset osat... Kuopiossa on köyhät valikoimat. Tamaa ja Pearlia. Ja eipä niiden telineiden kestävyydestäkään välttämättä saa oikein kuvaa vaan kattelemalla ja muutamaa ruuvia vääntämällä. Parempi on kysellä muiden harrastajien/ammattilaisten kokemuksista. White men can't jump |
Shitmanek 21.08.2005 15:35:11 | |
---|
Mikset mene kauppaan ja tsekkaa kaikkien merkkien telineet läpi? Kaikilla on erilaisia henkilökohtaisia mieltymyksiä. Don't believe the hype. Tulee mieleen eräänkin merkin muoviset osat... Emme asu kaikki paikassa jossa on vähintään 3 musiikkikauppaa lähellä ja kaikki merkit edustettuina. Joissain paikoissa (kuten täällä) menevät useimmat tarvikkeet tilaustavaraksi joten ei niitä voi mennä vain testailemaan. |
Deino 21.08.2005 15:45:12 | |
---|
Minulla on pelkästään Taman telineitä eikä niistä löydy mitään pahaa sanottavaa. Metalli on musiikkia. Muu on pehmopuhetta. |
ToMi88 21.08.2005 15:54:18 | |
---|
Mullakin on taman roadpro teline, ja on hyvä. Saa sen puominkin sinne sisään. Mainio teline. |
drumm 21.08.2005 22:45:00 | |
---|
Ja eipä niiden telineiden kestävyydestäkään välttämättä saa oikein kuvaa vaan kattelemalla ja muutamaa ruuvia vääntämällä. Parempi on kysellä muiden harrastajien/ammattilaisten kokemuksista. Tämä paikkahan suorastaan pursuaa asiantuntemusta ja keikkakokemusta jne. . Kaikki valtamerkit kestävät normaalia käyttöä. |
opa2 21.08.2005 23:02:58 | |
---|
Itellä on tuota Roadpro sarjaa melkein kaikki telineet: kaksi uuden mallista puomitelinettä (portaaton säätö), kaksi vanhaa, yksi uusi suora ständi, virppateline ja haikkateline. Mitään ei ole hajonnu ja kaikki pysyy pystyssä isommallakin kuormalla. Olisko parhaillaan ollu yhessä puomitelineessä kaks tomia, kaks crashia ja splash kiinni, eikä ees heilunu pahasti. Joten sieltä vaan Flangerista Jounilta tilaamaan, niin et tule pettymään :) "Sinä päivänä kun joku syntyy rumpukapulat kädessä niin minä pyörrän epäpyhät puheeni harjoittelun tärkeydestä, leikkaan hiukseni ja rupean pelaamaan tennistä!" -Heikki Malmberg |
Kosminen 24.08.2005 21:31:54 | |
---|
Mä kannatan Road Prota. Niissä ei oo mitään vikaa. "Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin." (Matt. 10:28) Kalamies#16 >-)))> |
Niskamies 24.08.2005 21:34:41 | |
---|
Mä kannatan Road Prota. Niissä ei oo mitään vikaa. Näin. Virallisesti semi-pro! |
Stratton 24.08.2005 21:44:45 (muokattu 24.08.2005 21:46:31) | |
---|
Panin uskottavuuteni peliin kun tilasin itselleni ja kaverilleni Road Pro puomitelineet (sellaista thomannin 69 euron mallia), ja väitin että on kovat. Prkl jos huijasitte :/ Suomen virallinen Lars Ulrich. |
Kosminen 25.08.2005 12:16:12 | |
---|
Panin uskottavuuteni peliin kun tilasin itselleni ja kaverilleni Road Pro puomitelineet (sellaista thomannin 69 euron mallia), ja väitin että on kovat. Prkl jos huijasitte :/ Juuri noissa ei ole mitään vikaa. "Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin." (Matt. 10:28) Kalamies#16 >-)))> |
Jeltz 25.08.2005 17:30:18 | |
---|
Panin uskottavuuteni peliin kun tilasin itselleni ja kaverilleni Road Pro puomitelineet (sellaista thomannin 69 euron mallia), ja väitin että on kovat. Prkl jos huijasitte :/ Ne on loistavia. Hyvä valinta. Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |