Aihe: Ufip
1 2
AP
18.08.2005 14:55:41
Löytyi jo. Se tulee mulle. Ehdinpäs ekaksi! Lällällää.

Kas kas. Onnittelut uushankinnasta, kertoilet varmaan tuonnempana miltä soundaa.
Itsekin olisin voinut kiinnostua, mutta eipä tuosta Tigeristä taida oikein olla 22" Power ridelle kevyemmäksi vaihtoehdoksi....
K100 #7 Ärlä #011
ddrum54
18.08.2005 17:54:27
Kas kas. Onnittelut uushankinnasta, kertoilet varmaan tuonnempana miltä soundaa.
Itsekin olisin voinut kiinnostua, mutta eipä tuosta Tigeristä taida oikein olla 22" Power ridelle kevyemmäksi vaihtoehdoksi....

Juu, täytyypä pistää. Ostin tuon sen takia, että hankin juuri Zildjian Custom Flat topin 22". Siinä kun on melko kehno tuo kupusoundi, niin tuolla Ufipilla sitä saattaisi kenties paikkailla.
2`n 4
Muovinen
18.08.2005 18:12:48

Löytyi jo. Se tulee mulle. Ehdinpäs ekaksi! Lällällää.

Joo, sä oot mun personal hero! Silitä Tiikeriä sopivan kovalla kädellä niin se pysyy kurissa ja samalla se kehrää kovin kauniisti ;)
Time is like a bruise on my face tonight
AP
18.08.2005 22:25:12
Juu, täytyypä pistää. Ostin tuon sen takia, että hankin juuri Zildjian Custom Flat topin 22". Siinä kun on melko kehno tuo kupusoundi, niin tuolla Ufipilla sitä saattaisi kenties paikkailla.

Et sunkaan ajatellut ripustaa kahta rideä samaan settiin....?

Mitä tulee meikäläisen mietintöihin, niin lahjoittakaapa joku 150 euroa. Nyt on näemmä torilla kaupan Paisteen 3000-sarjan 22" ride. Noinkohan tuosta löytyisi meikäläiselle kevyempi vaihtoehtoraidi eikä muuta kuin yhden sanan verran mallinimessä eroa nykyiseen....Hmmm!
K100 #7 Ärlä #011
Niskamies
18.08.2005 22:26:03

Mitä tulee meikäläisen mietintöihin, niin lahjoittakaapa joku 150 euroa. Nyt on näemmä torilla kaupan Paisteen 3000-sarjan 22" ride. Noinkohan tuosta löytyisi meikäläiselle kevyempi vaihtoehtoraidi eikä muuta kuin yhden sanan verran mallinimessä eroa nykyiseen....Hmmm!

Ddrumilla on nyt jo neljä ridea setissä. Tai no, yksi niistä rideista toimii crashina. Ei tossa ole mitään kummallista.
Virallisesti semi-pro!
ddrum54
18.08.2005 22:46:39

Juu, eri ridejä eri biiseihin. Soundivaihtelua...
2`n 4
AP
18.08.2005 22:56:12 (muokattu 18.08.2005 22:58:02)
Juu, eri ridejä eri biiseihin. Soundivaihtelua...

No eipähän tarvitse vaihdella kesken setin, jos on peräkkäin joku rokkiveto ja kohta perään hempeä balladi...
Ah ja, kun olisikin varakas niin hankkisi kokonaisen peltikattauksen esim. noita 2002-sarjan Mediumeja; niissähän on samoissa pelleissä crashia ja rideä. Sitä kun olisi setissä 16-18-20 mediumit, niin olisi ainakin kahta selkeästi kompattavaa ja kahta selkeästi myös ride-ominaisuksia omaavaa peltiä.

Njaa, sitä 7 oikein-tulosta varrotessa. Ensin ne Resonatorit.

EDIT: tuosta Zilciler-ridestä voisit pistää vaikka omakuvaan joskus otoksen ja ehken jotain soudnin kuvailua. Kuten joskus todettua, mulla on Zilcilerin crashi jossain, ja muistelisin että se on ääntelyltään varsin lähellä Istanbul/K Zildjian-osastoa eli omassa lajissaan varsin käypäisä otus.
K100 #7 Ärlä #011
Groovi
18.08.2005 23:22:35
No eipähän tarvitse vaihdella kesken setin, jos on peräkkäin joku rokkiveto ja kohta perään hempeä balladi...
Ah ja, kun olisikin varakas niin hankkisi kokonaisen peltikattauksen esim. noita 2002-sarjan Mediumeja; niissähän on samoissa pelleissä crashia ja rideä. Sitä kun olisi setissä 16-18-20 mediumit, niin olisi ainakin kahta selkeästi kompattavaa ja kahta selkeästi myös ride-ominaisuksia omaavaa peltiä.

Njaa, sitä 7 oikein-tulosta varrotessa. Ensin ne Resonatorit.

EDIT: tuosta Zilciler-ridestä voisit pistää vaikka omakuvaan joskus otoksen ja ehken jotain soudnin kuvailua. Kuten joskus todettua, mulla on Zilcilerin crashi jossain, ja muistelisin että se on ääntelyltään varsin lähellä Istanbul/K Zildjian-osastoa eli omassa lajissaan varsin käypäisä otus.

Noissa 2002 crasheissä on kieltämättä sellainen kevyt ja jatsahtava ride-soundi.
Varsinkin koot 18" ja isommat.
Onneksi löysin Rock´n rollin. Muuten varmaan vetäisin piikkiä stadin asematunnelissa, tai harrastaisin urheilua.
ddrum54
19.08.2005 09:30:20

Tämä sinun kuvauksesi on likimain täysin kohdallaan. Vanhat Avedikset on samannäköisiä. Soundi on pehmeän humiseva, melko hiljainen. Oikein mainio hissuttelupelti.
2`n 4
ddrum54
19.08.2005 09:38:42
Joo, sä oot mun personal hero! Silitä Tiikeriä sopivan kovalla kädellä niin se pysyy kurissa ja samalla se kehrää kovin kauniisti ;)

Lupaan ja vannon, että hyvään kotiin se pääsee. Piiskaa vain sen verran, että tottelee.
2`n 4
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)