eleeton 18.08.2005 02:05:01 | |
---|
Kyllä se on pankkitili joka kelluu kohta! |
HeavyMachinery 18.08.2005 10:54:49 | |
---|
Ihme hifistelyä. Ei sillä niin suurta eroa ole soundiin miten se on siihen telineeseen runtattu:) Plaa plaa plaa. kyllä ero on aika selvä.... Minä tiedän - siis pelkään ! |
ToMi88 18.08.2005 22:17:56 | |
---|
Tarkotin ihan vaan sitä, että tuskin sillä on niin kauheasti loppupeleissä väliä, miten se virppa siellä on. siis kunhan meininki on kova! huomasitteko te sen :) merkin siellä viestini lopussa..Ihme tosikoita.. |
hollmi-5 18.08.2005 22:51:59 | |
---|
Tuskin se meininki tuolla saunan eteisessä ja noilla sun vehkeillä on virvelin kiinnityksestä kiinni :-) Huomasitko muuten hymiön perässä? Toivottavasti ymmärsit tämän. Mika Hollström |
ToMi88 19.08.2005 15:54:19 (muokattu 19.08.2005 15:55:16) | |
---|
Tuskin se meininki tuolla saunan eteisessä ja noilla sun vehkeillä on virvelin kiinnityksestä kiinni :-) Huomasitko muuten hymiön perässä? Toivottavasti ymmärsit tämän. Tässä taas yksi hyvä esimerkki että täällä liikkuu suhteellisen omahyväistä porukkaa. Ymmärsin kyllä "vitsisi" mutta meni jo vähän yli. Ja en kiertele sitä tosia asiaa että rumpuni ovat paskat, mutta ei ne kuitenkaan missään saunan eteisessä ole.Kiitoksia vaan. |
hollmi-5 19.08.2005 16:22:41 | |
---|
Eli pointtini meni maaliin. Se, että laittaa hymiön tekstin perään, ei riitä, jos sisältö paljastaa jotakin muuta. Sinun huonot rumpusi ja mielipiteesikään eivät paremmaksi hymiöimällä muutu. Älä nimittele meitä ihme hifisteiksi. Älä lauo mielipiteitä, joille sinulla ei ole kokemuspohjaa nimeksikään. Mika Hollström |
ToMi88 19.08.2005 16:27:02 | |
---|
Eli pointtini meni maaliin. Se, että laittaa hymiön tekstin perään, ei riitä, jos sisältö paljastaa jotakin muuta. Sinun huonot rumpusi ja mielipiteesikään eivät paremmaksi hymiöimällä muutu. Älä nimittele meitä ihme hifisteiksi. Älä lauo mielipiteitä, joille sinulla ei ole kokemuspohjaa nimeksikään. En ole missään vaihessa väittänytkään, että hymiöt rumpujani mitenkään parantaisi. Se oli vitsi jonka sanoin ja myönnän että oli huono. Silti sinulla ei ole varaa tulla haukkumaan rumpujani ja taloani. Hetken jo pidin sinua ihan asiallisena tyyppinä, nyt en. Ja enää en asiasta puhu, minua ei kiinnosta kinata tästä asiasta sinun kanssa enää yhtään. |
HeavyMachinery 19.08.2005 17:29:10 | |
---|
Tuskin se meininki tuolla saunan eteisessä Äläs ny hollmi pohjois-karjalassa sitä saatanan panelia on olo huoneessakin. Vittu kattoon se paneli ja saunaan saatanan puoli paneloijat.... arghhh... ahdistus.... :) kait huomisitte hymiön joka keventää muuten niin tosista lausettani Minä tiedän - siis pelkään ! |
ToMi88 19.08.2005 17:36:06 | |
---|
No mikä siinä paneliseinässä nyt niin on vikana? |
HeavyMachinery 19.08.2005 18:34:33 | |
---|
No mikä siinä paneliseinässä nyt niin on vikana? No saatana mikä siinnä ei ois ? Onkos kiva kun olohuone muistuttaa saunan eteistä. Minä tiedän - siis pelkään ! |
Speedy 19.08.2005 22:38:40 | |
---|
Lapset lapset, tytöt ja pojat, ei saa tapella.. asiaan... Itse olen parikertaa kokeillut 13" pikkoloa laittaa Pearlin ISS:llä.. Ei se kauheesti pompi, riippuu vähän missä kulmassa on.. Olen siis pitänyt kakkos virvelinä.. Muuta eroa en ole huomannut, kun että näyttää erilaiselta..=) Soundeista en osaa sanoa kun en ole jaksanut rueta vertailemaan, riittää että se kuullostaa hyvälle..;) "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
mr_b 19.08.2005 23:15:23 | |
---|
Sinun huonot rumpusi ja mielipiteesikään eivät paremmaksi hymiöimällä muutu. Ja Vistalitetkään eivät tee kenestäkään Jeesusta. No, ok, ehkä Buddhan... (ja tässä on sitten ihan helvetin iso 3 kerrosta korkea hymynaama, jota on vaikea kuvata ascii-merkeillä, ok? Ja nyt loppui tämä.) Olenko minä jotenkin live-orientoitunut tai vaan muuten käytännöllinen, kun ensimmäisenä tuli mieleen kauhuvisio kimppakeikasta, jossa toisen tuoma virveliständi onkin tuollainen ja oma ständi ei ole mukana? Ei kieltämättä vaikuta kovinkaan tarpeelliselta ja minusta nuo ripustukset ovat muutenkin jotenkin, köh, epäesteettisen näköisiä. Vaikka nyt sitten ovatkin aika vakiota kalliimmissa seteissä. I had a Commorde, 64, had to score. |
hollmi-5 19.08.2005 23:31:59 (muokattu 19.08.2005 23:48:23) | |
---|
Ei kieltämättä vaikuta kovinkaan tarpeelliselta ja minusta nuo ripustukset ovat muutenkin jotenkin, köh, epäesteettisen näköisiä. Vaikka nyt sitten ovatkin aika vakiota kalliimmissa seteissä. Hyvä. Ripustuksista ei ole oikesti hyvissä rummuissa muuta, kuin haittaa. Rumia, kuin mitkä ovat ja aiheuttavat turhia kustannuksia valmistajille ja sitä kautta ostajille. Rimms on muuten hyvä, mutta kalvojen vaihtaminen vaikeutuu. DW:n systeemi on kuin teinien hammasraudat. Taman Starcast on toiminnallisesti hyvä, mutta ämpäriruma. Sonorin systeemi ei ole kaunistus sekään, vaikka on näistä toimivin. Pearlin ISS on huono ja kalliimpi systeemi rumin kaikista... Tosin virveliripustuksistahan tässä alunperin juteltiin. Ja siitä Taman systeemistä, jossa virveliin on vaihdettava Taman ylävanne, jotta systeemi pelaisi. Edelleen olen sitä mieltä, että katoaa lopulliseti markkioilta tarpeettomana kapinena aivan pian. Vistaliteissahan noita ripustuksie ei ennen ollut, eikä nykyisin Sonorin X-Rayseissa. sinulla ei ole varaa tulla haukkumaan rumpujani ja taloani. En ole haukkunut rumpujasi tai taloasi. Etkö huomannut hymiötä?? ;-) .-) Kommentoin edelleenkin hifistelyihmettelyäsi aavistellen kokemustasi hyvien soundien asiantuntijana. Tässä kommentissani toki oli paljon arvausta mukana keskustelupalstan kommenttiesi, kamojesi ja kokemuksesi (oletus sekin) ja treenikämppäsi soundaamisen suhteen. Mika Hollström |
lkx 20.08.2005 01:29:49 | |
---|
Ja siitä Taman systeemistä, jossa virveliin on vaihdettava Taman ylävanne, jotta systeemi pelaisi. http://www.tama.com/drums/tama_link … ir_ride_mounting_system/index.html# --> "Hoop Grips" käy mihin vanteeseen vaan. Edelleen olen sitä mieltä, että katoaa lopulliseti markkioilta tarpeettomana kapinena aivan pian. Siinähän olet. En ota kantaa, mutta katsotaan kuin käy. There is no spoon... |
lkx 20.08.2005 01:45:05 (muokattu 20.08.2005 01:45:53) | |
---|
Taman Starcast on toiminnallisesti hyvä, mutta ämpäriruma. Sonorin systeemi ei ole kaunistus sekään, vaikka on näistä toimivin. Taman systeemi on mielestäni parahin, toiminnallisesti ja oikeastaan myös ulkonäöltään - tyylikäs musta. Sonorin kamat on mun mielestä yleisestikin ihan hirveän näköisiä, eikä tomiripustus tee poikkeusta. Toiminnasta en voi sanoa muuta kuin että ei hyvältä näytä. Niin, ja anteeksi sivuraide, jos se jotain lohduttaa. En piruuttanikaan laita näihin yhtään hymiötä - saa ottaa just niin nokkiinsa kun haluaa. There is no spoon... |
hollmi-5 20.08.2005 09:07:44 | |
---|
Ulkonäkö on makuasia. Oletko Lkx nänyt Sonorin Designerit ihan livenä ja läheltä? On ne vaan komeat rummut katsella. Menenkin heti katselemaan. Mika Hollström |
ultra 20.08.2005 11:15:34 | |
---|
Ulkonäkö on makuasia. Oletko Lkx nänyt Sonorin Designerit ihan livenä ja läheltä? On ne vaan komeat rummut katsella. Menenkin heti katselemaan. Voisitko muuten vaihtelun vuoksi laittaa Designerit omaankuvaasi? Ei oo näkyny pitkähköön aikaan..:) I'm a gooner
Ja se Alchemy Pro Art 18'' crash edelleen kaupan.. |
hollmi-5 20.08.2005 14:50:44 | |
---|
Mika Hollström |
Niskamies 20.08.2005 14:52:10 | |
---|
Virallisesti semi-pro! |
hollmi-5 20.08.2005 14:57:15 | |
---|
Virveleissä on valetut. Mika Hollström |