Live for the Moment 23.06.2007 00:24:35 | |
---|
"Vater sticks are for serious hard hittin' mutha fu*%ers!" - David Silveria |
zily 24.06.2007 22:25:46 | |
---|
ei se mitn! |
kammio 25.06.2007 12:05:07 | |
---|
http://www.festarit.org |
Simbe 26.06.2007 15:11:36 (muokattu 02.07.2007 18:20:29) | |
---|
Rock 'n roll 'n blues 'n jazz, kiss my ass. Onko sinulla Yamaha rummut? Käy täällä. |
Bacchus 26.06.2007 15:36:55 (muokattu 26.06.2007 15:38:03) | |
---|
Anti-Matter Manifesto |
Velli 26.06.2007 20:07:22 | |
---|
|
Brother Michael 27.06.2007 21:03:01 | |
---|
One more beer and heavy metal and I'm just fine - Manowar |
Peicco 27.06.2007 21:19:08 | |
---|
Mikään ongelma ei ole niin monimutkainen etteikö sitä voisi juosta karkuun. |
markkuliini 27.06.2007 21:20:55 | |
---|
Mitä tästä nyt sitten sanoisi? Älä sano mitään. |
hollmi-5 27.06.2007 21:29:17 | |
---|
Älä sano mitään. Minä sanon. Säädöt kohdilleen ja menoksi. Mikään ei tottele minun jalkaani noita sinkkuja ja tuplista paremmin. Ja voi pojat, että olen etsinyt ja etsinyt ja etsinyt. Premier vain muni päästämällä spedun keskeneräisenä markkinoille. Moni kyllästyi, kun ei saanut säätöjä pysymään ja kumijousia kului yhtenään. Toinen painos ja se 400-malli (kumijousten tilalle teräsjouset, muuten sama) paransi paljon luotettavuutta. Minulla ovat toimineet luotettavasti ja moitteitta. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Brother Michael 27.06.2007 21:43:37 | |
---|
Mitä tästä nyt sitten sanoisi? Hmmm...aistin jotain valittamista ;) Suoravetopedaalit on mun jalkaan se paras ja näissä Premiereissä on muutama juttu: 1. suoraveto 2. säätöjä enemmän, kuin NASAn lentovempeleissä 3. Hinta oli oikeasti tooooodella alhainen, sillä näiden kunto on erinomainen. One more beer and heavy metal and I'm just fine - Manowar |
Peicco 27.06.2007 22:48:09 | |
---|
Hmmm...aistin jotain valittamista ;) Joo jotain sellaista, eikä liity lainkaan tuotteen laatuun. Varmasti hienot vehkeet. Kunhan ihmettelin mitä NÄHTÄVÄÄ tuossa kuvassa nyt on. Siis kun tää topicci oli joskus SETTIKUVAT... Ja kun itse kuvakin on laadullisesti ihan helvetin huono. Mutta mutta, täällä on kyllä nähty perhanan upeita kattauksia. Niitä on aina kiva nähdä. Etenkin jos kuvanlaatu on lisäksi kohdallaan ja kuvaaja on keksinyt mielenkiintoisen tavan lähestyä kohdetta. Mikään ongelma ei ole niin monimutkainen etteikö sitä voisi juosta karkuun. |
Brother Michael 27.06.2007 22:52:15 | |
---|
Joo jotain sellaista, eikä liity lainkaan tuotteen laatuun. Varmasti hienot vehkeet. Kunhan ihmettelin mitä NÄHTÄVÄÄ tuossa kuvassa nyt on. Siis kun tää topicci oli joskus SETTIKUVAT... Ja kun itse kuvakin on laadullisesti ihan helvetin huono. Mutta mutta, täällä on kyllä nähty perhanan upeita kattauksia. Niitä on aina kiva nähdä. Etenkin jos kuvanlaatu on lisäksi kohdallaan ja kuvaaja on keksinyt mielenkiintoisen tavan lähestyä kohdetta. NNiiiiiiin no sinänsä juu varsin ymmärrettävää. Puolustuksenani voisin todeta, että enpähän ole todellakaan ensimmäinen tämän lajin harrastaja. Kuvanlaatu on ala-arvoinen kyllä, tuota kuvaamalaitosta ei oikein kehtaa edes kameraksi kutsua. One more beer and heavy metal and I'm just fine - Manowar |
LyraB 27.06.2007 22:57:46 | |
---|
Basso, tuo soitin, jolla ei ole rajoja. Paitsi kielet. |
hollmi-5 27.06.2007 23:03:00 | |
---|
Min new drums. Tama imperialstar Katos vaan. Siellä on vanhoja kunnon Titan-standeja useampikin. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Youni 28.06.2007 01:03:48 | |
---|
http://muusikoiden.net/dyn/users/24097.jpg Min new drums. Tama imperialstar Ajalta jolloin Imprialstar ei ollut tribaalilogolla aloittelijoille myytävä tusinasetti. Hieno on, ja päällystyskin onnistunut hyvin. Milläs nämä on päällystetty, viilulla? "Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä."
-Moderaattori |
markkuliini 28.06.2007 11:50:21 | |
---|
Kunhan ihmettelin mitä NÄHTÄVÄÄ tuossa kuvassa nyt on. Siis kun tää topicci oli joskus SETTIKUVAT... Pitäisikö perustaa erikseen "pedaalikuvat"-topic?
|
Peicco 28.06.2007 12:03:32 | |
---|
Pitäisikö perustaa erikseen "pedaalikuvat"-topic? Ei mielestäni. Mä en vaan ymmärrä mitä nähtävää yhdessä tuplapedaalissa on. Valmistajien sekä verkkokauppojen sivuilla on paremmat kuvat jos sellaisia haluaa yksistään tutkia. Näissä settikuvissa on mielestäni mielenkiintoista nähdä minkälaisia kombinaatioita, asetteluja, värityksiä ja virityksiä porukka on tehnyt. Pedaali on pelkkä pedaali kuvakulmista, asetteluista tai kuvanlaadusta huolimatta. Boring... Mikään ongelma ei ole niin monimutkainen etteikö sitä voisi juosta karkuun. |
hollmi-5 28.06.2007 12:22:07 | |
---|
Pedaali on pelkkä pedaali kuvakulmista, asetteluista tai kuvanlaadusta huolimatta. Boring... Juu, mutta asiantuntija (minäkin) huomaa, että spedussa on lisälevy masterille footboardissa, masterissa jouset sekä itselleen, että slavelle, slavessa kumijousi lisäksi ja alkuperäiset nuijat paikallaan. Erittäin informatiivinen kuva, kun sitä osaa lukea. Kyllä mielellänikin katselen tällaisiakin kuvia. Välillä samaa settiä esitellään suunnilleen tyyliin "vaihdoin riden paikkaa". Joistakin sekin on kivaa, mutta itse sivuutan nämä kuvat vilkaisulla. Soundit, piuhat ja kajarit. |
LyraB 28.06.2007 13:10:14 | |
---|
Ajalta jolloin Imprialstar ei ollut tribaalilogolla aloittelijoille myytävä tusinasetti. Hieno on, ja päällystyskin onnistunut hyvin. Milläs nämä on päällystetty, viilulla? Tilattu britistä päällysteet. Lähempi kuva: http://img99.imageshack.us/my.php?image=plystecm0.jpg Basso, tuo soitin, jolla ei ole rajoja. Paitsi kielet. |