hollmi-5 06.10.2010 11:17:00 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
RstoU 06.10.2010 16:33:09 | |
---|
Bacchus: Hieno vehjes. Meikällä taas Sonor-kuume nostaa rumaa päätään. Löytyiskö jotain avitetta? Miten olisi 3000-sarjalaiset kannut Scandinavian Birch -viimeistelyllä? :) |
Bacchus 06.10.2010 16:43:14 (muokattu 06.10.2010 16:43:50) | |
---|
RstoU: Miten olisi 3000-sarjalaiset kannut Scandinavian Birch -viimeistelyllä? :) Njoo, ei paha olleskaan. Yhdet Scandilitet ollut jo, ehkä ne miellyttäisivät enemmän. Jos sulla virpeleitä löytyy, niin heitä vaikka pikaviestiin joku mainos. Samalla saa mainita myös 3000-sarjalaisen hintapyynnön.;) When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro |
Ruutikallo 06.10.2010 18:37:30 | |
---|
markkuliini: -offtopic-ostos alkaa- Noin 80 sentin hiusten lyhennys. Lievästi alaston olo, ja olipas muuten kylmä viima kaupungilla yhtäkkiä. Reilussa kymmenessä vuodessa tottui siihen ettei päätä palele. Piti ottaa järkytykseen kaksi pikatuoppia ja mennä F-musaan pyörimään tunniksi ostamatta mitään. :D -offtopic-ostos päättyy- Hieno ostos. Pidemmällä tähtäimellä se on selvästi kuin rahaa pankkiin laittaisi. Omalla kohdalla ainakin shampookustannukset laskivat dramaattisesti tuon hankinnan aikanaan tehtyäni. Lisäksi kakominen väheni sanottavasti, kun ei soppaa syödessä enää ollut kreatiinikuituja lusikassa =) [kyllä sen Led Zeppelinm Puple ja kunnonnon 60-70 musa] -Henydrum- 1.3.2008, 03:30:46
www.tukalaband.com |
Bobana 06.10.2010 19:02:03 | |
---|
Bacchus: Hieno vehjes. Meikällä taas Sonor-kuume nostaa rumaa päätään. Löytyiskö jotain avitetta? Täältä myös. Nyt realiteettien edessä hiukan kavennettava rumpsukamoja koska uutta pukkaa niin kohta ei enää mahu. Eli Projektikuntoisena myyn ton Hi-Tech settini. 24" basarilla enkä ole toiseen täällä vielä törmännyt. Tomit 13" & 15", ei koipia isommassa. Nyt saa halvalla hinkattavaa! : ) Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
eino mutku 06.10.2010 19:06:40 | |
---|
markkuliini: -offtopic-ostos alkaa- Noin 80 sentin hiusten lyhennys. Lievästi alaston olo, ja olipas muuten kylmä viima kaupungilla yhtäkkiä. Reilussa kymmenessä vuodessa tottui siihen ettei päätä palele. Piti ottaa järkytykseen kaksi pikatuoppia ja mennä F-musaan pyörimään tunniksi ostamatta mitään. :D -offtopic-ostos päättyy- Se on parturi Helsingissä arvossaan kun piti myydä Bamboo pois että pääsi hiustenleikkuuseen. Oli tosiaan pitkä letti! :) Markkuliinin Yamaha Bamboo snare BMSD1455 siis löytyy jatkossa meikäläiseltä. On kyllä makean näköinen peli ja naputustestikin läpäisty moitteetta. Maple Custom Absolute piti sitten laittaa eteenpäin, järkeilin että niitä on useammin tarjolla kuin näitä, jos sellainen vielä jossain vaiheessa pitää saada. Ei siitäkään kyllä pahaa sanottavaa ole, ihan mainio peli -voin suositella! Täytyy jossain vaiheessa iskeä tuohon vielä nuo Vintage Hoopit kiinni, siitä taitaa tulla maailman kaunein virveli mutta ei se haittaa. Palataan settikuvissa asiaan! |
markkuliini 06.10.2010 19:13:00 (muokattu 06.10.2010 19:13:19) | |
---|
eino mutku: Se on parturi Helsingissä arvossaan kun piti myydä Bamboo pois että pääsi hiustenleikkuuseen. Oli tosiaan pitkä letti! :) Turhaan sitten myin, nimittäin olinkin aika yllättynyt siitä miten vähän se maksoi. Ehkä sitä on hämääntynyt kun on kuullut naisten kertovan mitä niiltä kynitään kyninnästä. :D Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
hollmi-5 06.10.2010 19:18:02 | |
---|
markkuliini: Turhaan sitten myin, nimittäin olinkin aika yllättynyt siitä miten vähän se maksoi. Ehkä sitä on hämääntynyt kun on kuullut naisten kertovan mitä niiltä kynitään kyninnästä. :D Monsieur Pepe meidän kylillä ottaa 11 einaria miesten hiusten leikkuusta. Ja alle vartissa on valmista :-) Soundit, piuhat ja kajarit. |
markkuliini 06.10.2010 19:41:50 | |
---|
hollmi-5: Monsieur Pepe meidän kylillä ottaa 11 einaria miesten hiusten leikkuusta. Ja alle vartissa on valmista :-) Kalliimpi tuntihinta oli sitten kun mulla eilen. :) Joskin aikaa meni 70 minuuttia, vaikka varasin 45 min ajan. Päänahkahieronta ei ollut hassumpaa ja oli muutenkin osaava likka. Itse vaan vertailin hintoja jonnekin 90-luvun puoleen väliin. Mustaakseni silloin oli kalliimpaa, tyyliin kuuskybää. Nyt maksaa vain puolet siitä eli 30. Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
kimizu 06.10.2010 21:10:03 | |
---|
hollmi-5: Monsieur Pepe meidän kylillä ottaa 11 einaria miesten hiusten leikkuusta. Ja alle vartissa on valmista :-) Kymmenisen vuotta sitten ostin Philips-kotiparturin. Laskin silloisen hintatason mukaan, että kolmas leikkuukerta kuittaa hankintahinnan, ja tämän jälkeen kaikki on pelkkää säästöä. Sillä tiellä ollaan vieläkin, eikä ole tukka silmillä harrastaessa =) "Its a matter of taste. Taste is a matter of personality. There is bad taste and my taste, which is good off course..." |
iekku84 06.10.2010 21:31:37 | |
---|
kimizu: Kymmenisen vuotta sitten ostin Philips-kotiparturin. Laskin silloisen hintatason mukaan, että kolmas leikkuukerta kuittaa hankintahinnan, ja tämän jälkeen kaikki on pelkkää säästöä. Sillä tiellä ollaan vieläkin, eikä ole tukka silmillä harrastaessa =) Hilivipsi toiminut täälläkin jo useamman vuoden. Siisti jälki ja ei maksa juuri kuluttamaansa sähköä enempää... laskinko että 50€:n koneelle jos kahdenviikon välein viisivuotta. 38senttiä/parturi kerta. Nälkä lähtee syömällä ja vaimo juomalla. |
OPJ1974 06.10.2010 23:32:08 (muokattu 06.10.2010 23:53:36) | |
---|
iekku84: Hilivipsi toiminut täälläkin jo useamman vuoden. Siisti jälki ja ei maksa juuri kuluttamaansa sähköä enempää... laskinko että 50€:n koneelle jos kahdenviikon välein viisivuotta. 38senttiä/parturi kerta. Mun tukkamuotini ei kuluta edes shampoota pätkän vertaa. Parturin olen nähnyt viimeksi vuonna 2000. Gillette Fusioniin tosin joutuu terät ostamaan 2kk välein. Tekee noin 8 euroa kuussa "hiustenhoitoon."...? "Semmosta huutomerkkiaksentointia alusta loppuun ja burlaburla-perunoita kellariin." |
Stoalainen 07.10.2010 00:19:19 (muokattu 07.10.2010 00:19:58) | |
---|
OPJ1974: Mun tukkamuotini ei kuluta edes shampoota pätkän vertaa. Parturin olen nähnyt viimeksi vuonna 2000. Gillette Fusioniin tosin joutuu terät ostamaan 2kk välein. Tekee noin 8 euroa kuussa "hiustenhoitoon."...? Eiko ei mitään. Käsitin et sheivaat 2kk välein hiukset, haha. You are using coconuts! |
markkuliini 07.10.2010 00:46:20 | |
---|
kimizu: Kymmenisen vuotta sitten ostin Philips-kotiparturin. Laskin silloisen hintatason mukaan, että kolmas leikkuukerta kuittaa hankintahinnan, ja tämän jälkeen kaikki on pelkkää säästöä. Sillä tiellä ollaan vieläkin, eikä ole tukka silmillä harrastaessa =) No EIHÄN TUO VIELÄ MITÄÄN!!! Meikämandoliino osti 10 vuotta sitten pianon ja mä teen omat musiikitkin ite. Ei tarvi maksaa ammattiäijille mitään, niille ahneille perkuloille. :D Tuossa hiusasiassa en vaan oo ihan vielä valmis siihen, että potta-päähän-ja-sivut-tasaiseksi tai 4 millin-sänki-joka-puolelta. Ihan mielellään laitan edes vähän rahoja palveluihin ja nimenomaan ammatti-ihmisille. Kuitenkin 15 vuotta olin maksamatta penniäkään parturiin, ehkä mä nyt raaskin pari kertaa edes käydä.Se kun ei edes kuluta luontoa samalla tavalla kuin se, että ostaisi tavaraa. Tai siis tavaroita, you wise guys... :D Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
passe 07.10.2010 00:54:29 | |
---|
Mites säärikarvat? Nehän vaikuttavat huomattavasti nopeuteen ilmanvastuksen johdosta. Jos on soittaja sitä karvaisempaa sorttia ja sattuu se painipuku-ilta kohdalle, niin eihän ne tuplat tunnu liikkuvan oikein mihinkään! Säärikarvojen poistoa parturissa en kuitenkaan suosittele, siihen on omat tekijänsä. Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa -
mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan. |
markkuliini 07.10.2010 01:09:59 (muokattu 07.10.2010 01:10:16) | |
---|
passe: Mites säärikarvat? Nehän vaikuttavat huomattavasti nopeuteen ilmanvastuksen johdosta. Jos on soittaja sitä karvaisempaa sorttia ja sattuu se painipuku-ilta kohdalle, niin eihän ne tuplat tunnu liikkuvan oikein mihinkään! Säärikarvojen poistoa parturissa en kuitenkaan suosittele, siihen on omat tekijänsä. Säärikarvathan vedetään tuplakeikoilla geelillä tai lakalla ihan kiinni säären pintaan. Ei aerodynaamisia ongelmia ja silti miehekäs imago säilyy yleisön silmissä. Toinen vaihtoehto on tietenkin sellaiset karvakuvioiset kalsarit. Vähän niinkuin ne pitkähihaiset paidat mitkä päällä näyttäis olevan käsivarret tatuointeja täynnä. :D Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Vallu-Veke 07.10.2010 07:57:30 | |
---|
markkuliini: No EIHÄN TUO VIELÄ MITÄÄN!!! Meikämandoliino osti 10 vuotta sitten pianon ja mä teen omat musiikitkin ite. Ei tarvi maksaa ammattiäijille mitään, niille ahneille perkuloille. :D Tuossa hiusasiassa en vaan oo ihan vielä valmis siihen, että potta-päähän-ja-sivut-tasaiseksi tai 4 millin-sänki-joka-puolelta. Ihan mielellään laitan edes vähän rahoja palveluihin ja nimenomaan ammatti-ihmisille. Kuitenkin 15 vuotta olin maksamatta penniäkään parturiin, ehkä mä nyt raaskin pari kertaa edes käydä.Se kun ei edes kuluta luontoa samalla tavalla kuin se, että ostaisi tavaraa. Tai siis tavaroita, you wise guys... :D Hyvin mielellään minäkin parturissa kävisin, mutta nahan voi kiillottaa kotonakin ja nyppiä pinsetillä ne harvat hapsut. Kuuluisaa Immo Kuutsa katolleen käännettyä vene/airo-systeemiäkään ei oikein saa enää viritettyä. Se olis kovasana, mutta onneksi kuulapää-moshaus on myös muotia. Lapsena oli hieman sellaista Jackass-meininkiä, kun tehtaat laski paskat ja myrkyt järviin ja meriin. Me pojat tykättiin kovastikkin uida näissä lietealtaissa, mutta tukka taisi hieman pitkällä jänteellä kärsiä ja vähän ehkä muukin. Rahaa palaa silti. Joka lähtöön pitää olla erilaisia bald covering cap:ejä, jotta vaikutus olis riittävän nuorekas :) |
iekku84 07.10.2010 08:06:15 | |
---|
Tässähän kun on ruettu säästämään oikein urakalla niin kohtahan myö oomma miljonäärejä=) Parturi kulut ja biisien teot jne. Kohta kasataan joku rumpaleiden hökkeli kylä. Sitten ei asumisestakaan tarvitse maksaa=) Kaivon kansien päälle mökit niin on maalämpö.. No joo. Aika huono juttu. Koska asunnottomiakin on tässä "hyvinvointi" yhteiskunnassa. Joille kyseiset asiat on arkipäivää. Nälkä lähtee syömällä ja vaimo juomalla. |
Kailis 07.10.2010 08:44:03 | |
---|
Ihan mielellään laitan edes vähän rahoja palveluihin ja nimenomaan ammatti-ihmisille. Täähän se on Beckhaminkin perustelu sille että näyttää hiukset hyvälle. En nyt vaan muista oliko se Victoria vai David... =D |
kimizu 07.10.2010 13:27:02 | |
---|
markkuliini: No EIHÄN TUO VIELÄ MITÄÄN!!! Meikämandoliino osti 10 vuotta sitten pianon ja mä teen omat musiikitkin ite. Ei tarvi maksaa ammattiäijille mitään, niille ahneille perkuloille. :D Tuossa hiusasiassa en vaan oo ihan vielä valmis siihen, että potta-päähän-ja-sivut-tasaiseksi tai 4 millin-sänki-joka-puolelta. Ihan mielellään laitan edes vähän rahoja palveluihin ja nimenomaan ammatti-ihmisille. Kuitenkin 15 vuotta olin maksamatta penniäkään parturiin, ehkä mä nyt raaskin pari kertaa edes käydä.Se kun ei edes kuluta luontoa samalla tavalla kuin se, että ostaisi tavaraa. Tai siis tavaroita, you wise guys... :D Elä hermostu mies, kevennyshän tuo oli =D Siirryin kotiparturiin kun oli 4mm sänki jo silloin käytössä, nykyisin on vieläkin lyhyempi. Tuntui hölmöltä maksaa 50 mk (silloin joskus) siitä että joku ajaa mut klaniksi. Siihen hommaan riitti omakin "ammattitaito" Jos tukkaa vielä olisi, käyttäisin minäkin ammattilaisten palveluita ja erilaisia hoitotuotteita. Käyttäkää ihmiset palveluita, niin minäkin teen. Tänäänkin noudan moponi huollosta ammattilaiselta. Oli sen verran sorvattavaa, jyrsittävää ja hitsattavaa etten alkanut itse tekemään. Käsityöläisyys ja hyvä palvelu kunniaan! "Its a matter of taste. Taste is a matter of personality. There is bad taste and my taste, which is good off course..." |