damn u 31.08.2009 22:50:17 | |
---|
No entäs sitten sideholen tekeminen bassorumpuun? Mitä mahdollisia haittoja voisi olla? Mulla on 16" tomista modattu basso ja 22" x 14" basso, voiko rungon reikäyttäminen tehä yllätyksen? Vanhassa Beverleyn teräsvirvelissä on pinnassa eloisan näköinen biosfääri, putsaanko jollain krominpuhdistusaineella, hammastanalla vai sytytetyllä tulitikulla? |
Tindrum 31.08.2009 23:02:47 | |
---|
damn u: No entäs sitten sideholen tekeminen bassorumpuun? Mitä mahdollisia haittoja voisi olla? Mulla on 16" tomista modattu basso ja 22" x 14" basso, voiko rungon reikäyttäminen tehä yllätyksen? Reiän tekeminen runkoon on lopullinen ja peruuttamaton toimenpide. Kalvoja voi aina vaihtaa ehjiin tai holellisiin. Täällä on väännetty asiasta, eikä absoluuttista totuutta taida olla. Ne, joilla sellainen on, kehuvat kyllä. Ehjät kalvot ja sidehole on kai vähemmän kuin ehjät kalvot ja ehjä runko, mutta enemmän kuin reiällinen etukalvo ja ehjä runko. Yritys on ensimmäinen askel epäonnistumiseen. -Homer Simpson- |
damn u 31.08.2009 23:11:14 | |
---|
Tindrum: Reiän tekeminen runkoon on lopullinen ja peruuttamaton toimenpide. Kalvoja voi aina vaihtaa ehjiin tai holellisiin. Täällä on väännetty asiasta, eikä absoluuttista totuutta taida olla. Ne, joilla sellainen on, kehuvat kyllä. Ehjät kalvot ja sidehole on kai vähemmän kuin ehjät kalvot ja ehjä runko, mutta enemmän kuin reiällinen etukalvo ja ehjä runko. Jees, jotain tuommoista olin arvellut, äänimies aina kehuu Kumun reikärunkoja, mutta ehkä asiasta on tosiaan täällä jo kisailtu tarpeeksi... |
Tindrum 31.08.2009 23:18:13 | |
---|
damn u: Jees, jotain tuommoista olin arvellut, äänimies aina kehuu Kumun reikärunkoja, mutta ehkä asiasta on tosiaan täällä jo kisailtu tarpeeksi... Kai se täytyy kaivaa porat esiin ja itte kokeilla. ; ) Yritys on ensimmäinen askel epäonnistumiseen. -Homer Simpson- |
damn u 31.08.2009 23:30:08 (muokattu 31.08.2009 23:30:42) | |
---|
Tindrum: Kai se täytyy kaivaa porat esiin ja itte kokeilla. ; ) Joo, Borat esiin ja kokeillaan reikää. Tai site ensin naapurin rumpuun. |
Kailis 31.08.2009 23:35:40 | |
---|
Vanhassa Beverleyn teräsvirvelissä on pinnassa eloisan näköinen biosfääri Jos kromipinta on ehjä niin Autosol tai vastaava krominputsausaine. |
Ruutikallo 01.09.2009 06:15:20 | |
---|
damn u: Kunnostan vanhoja rumpuja ja työn alla tulee olemaan näköjään vanteiden vaihto. Olin ajatellut Pearlin Mastercast -vanteita, mutta mikäli en saa mistään 14" snareen jossa 6 viritysruuvia sellaasia, niin mitäpä suosittelisitte? Kysäsepäs jackshop.fi Jaskalta, muistaisin nähneeni hänellä moisia. [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com
http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/ |
DonH 03.09.2009 13:22:18 | |
---|
Terve ja heipähei! Mä olen Niksi-Ismo ja tänään.... Eiku... ASIAAN! Eli olen tässä tekemässä erittäin härskin näköistä basaria ja siihen tarvii välttämättä kirkkaan, eli läpinäkyvän resokalvon. Vieläpä mielellään mikkireijällä. Kertokaapa jotain budjettiratkaisuja ja vinkkejä. 22" on muuten koko. "Perkele noi rummut jytisee! Voi vitsit, tuli oikein kuset housuun kun fiilistelin niin ja muija paskansi allensa." |
hollmi-5 03.09.2009 15:14:32 | |
---|
DonH: Terve ja heipähei! Mä olen Niksi-Ismo ja tänään.... Eiku... ASIAAN! Eli olen tässä tekemässä erittäin härskin näköistä basaria ja siihen tarvii välttämättä kirkkaan, eli läpinäkyvän resokalvon. Vieläpä mielellään mikkireijällä. Kertokaapa jotain budjettiratkaisuja ja vinkkejä. 22" on muuten koko. Ihan perus Ambassador ja vanhasta kalvosta leikattu PS3-tyyppinen demppirengas on edullinen ja toimiva ratkaisu. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Sonormies 03.09.2009 21:40:13 (muokattu 03.09.2009 21:41:01) | |
---|
No entäs sitten sideholen tekeminen bassorumpuun? Mitä mahdollisia haittoja voisi olla? Mulla on 16" tomista modattu basso ja 22" x 14" basso, voiko rungon reikäyttäminen tehä yllätyksen? Mä tein omaan 20" bassariin sideholen reikäporalla. Tuli käytännöllinen, mutta ei kovin nätti (menee oman tumpeloinnin piikkiin). Seuraavan bassarin käytän porattavana sellaisella kaverilla, jolla ei käsi tärise. EDIT: Kuvia emmentalbassarista profiilissani. "Jotain heviähän voi tosiaan soittaa hiljaa, mutta eihän se sitten ole enää heviä, vaan laittia." Nimim. Niq |
hollmi-5 03.09.2009 21:43:59 | |
---|
Sonormies: Mä tein omaan 20" bassariin sideholen reikäporalla. Tuli käytännöllinen, mutta ei kovin nätti (menee oman tumpeloinnin piikkiin). Seuraavan bassarin käytän porattavana sellaisella kaverilla, jolla ei käsi tärise. EDIT: Kuvia emmentalbassarista profiilissani. No kato hei! Voihan sitä lohdutella itseään sillä, että ei ollut perintökalleus, johon tuon teit. Aijai, jos se olisi ollut joku arvorumpu, niin kukaan ei ostaisi sitä edes puolella käyvästä hinnasta. Sellaista sideholea kun siinä ei ole tehtaan tekemänä ollut... Soundit, piuhat ja kajarit. |
Sonormies 03.09.2009 21:53:35 | |
---|
Voipi olla, että suurennutan holea joskus jollakin osaajalla hiukan niin tulee siisti. Ja mitä sä meinaat, ettei mun Forcet ole perintökalleus!!! PRKL! Taidat olla joku Kiinanvihaaja! :DDDDDDDD "Jotain heviähän voi tosiaan soittaa hiljaa, mutta eihän se sitten ole enää heviä, vaan laittia." Nimim. Niq |
Kailis 03.09.2009 21:59:45 | |
---|
No kato hei! Voihan sitä lohdutella itseään sillä, että ei kiinalaiset sitä reikää olisi tehneet välttämättä yhtään siistimmin. =D =D =D |
Sonormies 03.09.2009 22:04:25 | |
---|
Olis ihan varppina! Ne olis tehneet sellaisen vinossa olevan kapean mantelinmuotoisen reiän. :-) "Jotain heviähän voi tosiaan soittaa hiljaa, mutta eihän se sitten ole enää heviä, vaan laittia." Nimim. Niq |
Tindrum 03.09.2009 22:19:54 | |
---|
Aivan. Kiinassa on vaan elliptisiä poranteriä. : o Yritys on ensimmäinen askel epäonnistumiseen. -Homer Simpson- |
Kailis 03.09.2009 23:05:26 | |
---|
Tindrum: Aivan. Kiinassa on vaan elliptisiä poranteriä. : o Ootas nyt....kun lieriön kylkeen porataan reikä, niin tietyssä mielessähän se ON elliptinen. |
Tindrum 03.09.2009 23:20:54 | |
---|
Kailis: Ootas nyt....kun lieriön kylkeen porataan reikä, niin tietyssä mielessähän se ON elliptinen. Terävää, terävää... täytynee laittaa plus. ; ) Yritys on ensimmäinen askel epäonnistumiseen. -Homer Simpson- |
Påskägg 04.09.2009 15:59:25 | |
---|
Moro! Tota noin, Oliskohan resokalvot hyvä olla etutomeissa? Tällä hetkellä ei ole koska en oston yhteydessä saanut alle vanteita mukaan, lattiatomissa on kyllä vissiinkin alkuperäinen alakalvo (30 vee) ja siinä lähteekin hieno ääni. Eli miten paljon vaikuttaa soundiin? RETRIBUTION! |
Velli 04.09.2009 16:13:49 | |
---|
H8machine: Moro! Tota noin, Oliskohan resokalvot hyvä olla etutomeissa? Tällä hetkellä ei ole koska en oston yhteydessä saanut alle vanteita mukaan, lattiatomissa on kyllä vissiinkin alkuperäinen alakalvo (30 vee) ja siinä lähteekin hieno ääni. Eli miten paljon vaikuttaa soundiin? Koetapa ottaa huviksesi siitä lattiatomista resokalvo pois. Vertaa soundia kalvottoman ja kalvollisen välillä, niin huomaat eron. Ilman testiäkin voin sanoa, että resokalvo vaikuttaa ihan hemmetin paljon soundiin. |
Påskägg 04.09.2009 16:34:34 | |
---|
Velli: Koetapa ottaa huviksesi siitä lattiatomista resokalvo pois. Vertaa soundia kalvottoman ja kalvollisen välillä, niin huomaat eron. Ilman testiäkin voin sanoa, että resokalvo vaikuttaa ihan hemmetin paljon soundiin. Tuo onkin hyvä idea. Pitää alkaa metsästämään niitä vanteita jostain. RETRIBUTION! |