Aihe: Settikuvat Volume 4
1 2 3 4 590 91 92 93 94122 123 124 125 126
Tindrum
20.09.2008 23:36:49
Ulkonäkö jakaa porukan tasan kahtia.

Mä oon toisen puolella - joten ei jaa ainakaan tasan kahtia... ; )
Tasatulosta varten mulla on serkku, joka äänestää samaa kuin mä.
m© No niin - nyt sitä on mun tukassakin...
KiiminkiJoe
22.09.2008 22:04:08 (muokattu 22.09.2008 22:05:07)
Tama Superstar 80-luvun puolivälistä.
http://muusikoiden.net/dyn/users/47474.jpg
naamio, naamio
RstoU
22.09.2008 22:08:07

Komeat on kannut ja tutun näköiset! :)
Punainen saartaja saartaa kirkon, vie kellot, tuo valtavan pimpparaudan.
KiiminkiJoe
23.09.2008 09:50:54
Komeat on kannut ja tutun näköiset! :)

Jep, jep.
Täytyy sanoa, että olen totaalisen tykästynyt tähän settiin. Roudausystävällinen, botnea riittää, helppo virittää, hyvännäköiset... listaa voisi jatkaa vaikka loputtomiin.
naamio, naamio
Jouni Antero
23.09.2008 11:51:55

Onnittelen: itse olen soitellut vastaavilla noin 25 vuotta, eikä ole ongelmia ollut (siis soittimien puolesta).
Live for the Moment
27.09.2008 01:24:15
Lisäsin uusia kuvia uudehkosta setistäni.
"Iron Maiden on niitä bändejä, joita isät käyvät katsomassa poikiensa kanssa. Vähän kuin kävisi Fröbelin palikoita katsomassa, samanlaista saatanan jumppaa ja hassuttelua." Jouni Hynynen Maailma on erinlainen rumpalin silmin.
Velli
27.09.2008 04:47:01

Tarkoitukseni ei ole nyt lannistaa vaan ilmaista vaan humalainen mielipiteeni Oderyistä. Mun mielestä ne ovat suht kehnosi rakennetut perusrummut, jotka ovat kalliita. En saa niistä itse yhtään mitään kiksejä.

Kovaan hintaan myydään tietystä puulajista valmistettuja pönttöjä, kunnes hyvin pian huomataan, että ne eivät kovin hyvältä kuulostakaan ja tämän seurauksena puulajia vaihdetaan. Rummun mallinimike pysyy tottakai samana. Tämän jälkeen käykin niin, että käyttäjät huomaavat, että pöntöissä esiintyy turhan paljon valmistusvikoja (viilujen halkeilua). Esimerkkitapaus löytyy vaikkapa tuosta:

http://muusikoiden.net/keskustelu/p … amp;t=136122&o=40&#p8053480

Tiedän että tässä tekstissä on paljon yleistämistä ja muutamaan esimerkkiin pohjautuvaa olettamusta, mutta ne riittävät meikäläiselle "turn offiksi". Kiitos ja anteeksi. Lyökää turpaan turhautuneet.
hollmi-5
27.09.2008 09:57:36

Pääkuva on hieno. Hyvät koot. Helppo asetella.
Soundit, piuhat ja kajarit.
Matjardo
27.09.2008 11:53:23
Tiedän että tässä tekstissä on paljon yleistämistä ja muutamaan esimerkkiin pohjautuvaa olettamusta, mutta ne riittävät meikäläiselle "turn offiksi". Kiitos ja anteeksi. Lyökää turpaan turhautuneet.

Eipä tunnu enää olevan mitään ongelmaa, kun vaihdettiin pöntöt tuliteriin. Sounditkin on kertakaikkiaan perkeleen hyvät, parantui entisestään. Tutkiskelin kannut ne saadessani, niin ovat kyllä olleet tarkkana. Ei ainakaan omassa setissäni mitään ongelmaa missään. En sitten tiedä, miten tuo aiemmin tapahtunut on mahdollista, mutta enää ei kyllä löydy valittamisen sijaa. Kassellaan..
Two beers or not two beers?
Live for the Moment
27.09.2008 12:38:37
Eipä tunnu enää olevan mitään ongelmaa, kun vaihdettiin pöntöt tuliteriin. Sounditkin on kertakaikkiaan perkeleen hyvät, parantui entisestään. Tutkiskelin kannut ne saadessani, niin ovat kyllä olleet tarkkana. Ei ainakaan omassa setissäni mitään ongelmaa missään. En sitten tiedä, miten tuo aiemmin tapahtunut on mahdollista, mutta enää ei kyllä löydy valittamisen sijaa. Kassellaan..

Juurikin näin
"Iron Maiden on niitä bändejä, joita isät käyvät katsomassa poikiensa kanssa. Vähän kuin kävisi Fröbelin palikoita katsomassa, samanlaista saatanan jumppaa ja hassuttelua." Jouni Hynynen Maailma on erinlainen rumpalin silmin.
moderndrummer88
27.09.2008 12:57:38
Vaihdoitteko molemmat siis setit noihin uusiin oderyihin?
"jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael
Live for the Moment
27.09.2008 14:14:09
Vaihdoitteko molemmat siis setit noihin uusiin oderyihin?

Näin pääsi käymään.
moderndrummer88
27.09.2008 14:41:20
Näin pääsi käymään.

Tuliko maksamaan mitään?
"jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael
Matjardo
27.09.2008 16:47:05 (muokattu 27.09.2008 16:48:01)
Tuliko maksamaan mitään?

Ei. En maksanut ainakaan itse koko säädöstä sentin senttiä. Ainoastaan vaivaa koitu hieman setin purkamisesta/kasaamisista ja isojen laatikoiden roudailusta matkahullosta reenikselle ja takaisin.
Two beers or not two beers?
Live for the Moment
27.09.2008 17:24:57
Ei. En maksanut ainakaan itse koko säädöstä sentin senttiä. Ainoastaan vaivaa koitu hieman setin purkamisesta/kasaamisista ja isojen laatikoiden roudailusta matkahullosta reenikselle ja takaisin.

Eipä tuo minullekkaan kustantanut sentin senttiä.
Olisivat Soundstoressa vaihtanut hardwaren ihan ilman mitään kustanuksia.
Ja mukavahan se on aina uusien pannujen kanssa värkätä.
hemmo
27.09.2008 18:58:51

Ja mukavahan se on aina uusien pannujen kanssa värkätä.

No tuota...mie ostan rummut, vahvaimet ja kitarat aina käytettyinä. Miksi? Joku on ne jo koekäyttänyt ja toimivaksi havainnut.
RstoU
27.09.2008 22:20:04
No tuota...mie ostan rummut, vahvaimet ja kitarat aina käytettyinä. Miksi? Joku on ne jo koekäyttänyt ja toimivaksi havainnut.

Ja hinta on alempi sekä ennen kaikkea, saa omansa huomattavasti helpommin pois sitten KUN kamoja taas myy. :)
Velli
27.09.2008 22:41:41
saa omansa huomattavasti helpommin pois sitten KUN kamoja taas myy. :)

Hä, mitä vit... voiko niitä myydäkin?! Mä oon luullut että voi vaan ostaa! Prkls, mua on kusetettu...
RstoU
27.09.2008 23:25:34 (muokattu 27.09.2008 23:25:47)
Hä, mitä vit... voiko niitä myydäkin?! Mä oon luullut että voi vaan ostaa! Prkls, mua on kusetettu...

Vilkaisu erinäisille nettitoreille ja sen jälkeen tilin saldon ilmoittavaan laatikkoon saa kummasti vanhoja, _huonoja_ kamoja liikkeelle. :)

E: Käytän liikaa hymiöitä. :)
fish-eye
28.09.2008 18:40:55

Voit myös antaa yhden seteistäsi minulle ilmaiseksi. Sitä kutsutaan hyväntekeväisyydeksi.
Jeshua Hamashiach !
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)