Cimble 21.02.2006 10:39:21 | |
---|
Jaah, millasia kokoja joutui superstaroissa noin kauan oottamaan? Etutomi 12, lattialla 14 ja 16, bd 22. Sit se värivalintakin varmaan vaikutti mut oudon kauan meni. Ne varmaan aloitti tekemään niitä aika rennosti... Ja kuulemma laiva- yms rahtaus on saakelin hidasta... |
Shitmanek 21.02.2006 14:58:37 | |
---|
koivuu noi on ja muhkeet soundit.. Ovatko mielestäsi ne soundit, jotka omakuvassasi olevilla kalvoilla ja demppirenkailla luultavasti saadaan, muhkeat ja paremmat kuin muissa saman hintaluokan rummuissa vaikka ne soisivat ja olisivat kunnolla viritetty? "TÖ MOOR AI INTERÄKT VIT PIIPOUL, TE MOOR AI LÖÖRN" -T 101
Käy täällä jos asut Salon seudulla: Salon Seudun Bändit |
Keppikeksi 01.03.2006 16:30:51 | |
---|
Nyt minäkin sitten haluan uuden setin - jälleen... Budjetti olisi jotain ehkä 1500€ tienoilla tai alaspäin. Oman setin tietysti myyn alta pois niin siksi budjetti olisi noinkin "ylhäällä". Omistan nyt siis Mapex V-series kannut ja niistä pitäisi laittaa paremmaksi - jotain semipro luokkaa siis. Pro-kamaan ei ole rahaa mutta kuitenkin semmoiset, että niillä hoitaa studiot, keikat kuin kotisoitotkin ilman että tarvitsee itkeä paskojen saundien perään vaikka viritykset olisikin kunnossa. Sonorin Force 3005 on nyt ehkä vahvimmilla tässä hommassa. Pro- luokan rummut saan sitten ylioppilas lahjaksi mutta kun haluaisi tässä vaiheessa jo edes hieman paremmat... Nämä "uudet" lähtisivät sitten ylioppilas vuonna treenikämpälle ja prokamat tulisivat kotiin. Mutta niin. Sonor Force 3005? Kokemuksia? Menisikö metsään? Muita ehdotuksia? Pearlit eivät sydäntä lämmitä jostain syystä, että jos ne unohdettaisiin. Ehdottakaa myös jotain joka saattaisi mennä hieman budjetin yli. "I will die for the love of the mermaid
Her seduction beauty and scorn
Welcome to the end of your life
- Hail the Oceanborn!" |
Legatus 01.03.2006 16:35:12 | |
---|
Et varmasti kadu noita Sonoreita. Vaikka ne on sitä keskitasoa mutta ovatpas sentään vaahteraa ja niissä on se T.A.R niiku paremmissaki. Ja halvalla saat varmasti sellaset. Nojaa, nämä perustuu vaan kuulopuheisiin :) Juoksee halvemman perässä. |
Jaren 11.03.2006 22:17:54 | |
---|
Olen nyt sitten päässyt hieman pitemmälle kuin siinä aiemmassa keskustelussa jossa kyselin rumpusetesitä. Olen käynyt tarkistamassa parinkin kaupungin musiikkiliikkeiden settitarjonnan ja tässä on mitä jäi käteen(tarjontaa tutkiessa myös hintaluokka nousi noin 200e 900:sta e:stä aina 1100:taan e:hen asti): DW PdP LX: Vaahtera setti, muut ominaisuudet lueteltu pdp:n sivuilla: http://www.pacificdrums.com/lx/lx.htm# Tama Superstar Custom: Koivu/Lehmus setti. Muita tietoja vaikka thomanilta: http://www.thomann.de/thoiw3_tama_s ... 2caf_superstar_custom_prodinfo.html (vaikka thomanilla puhutaankin "lime wood":sta, siinä yleensä on juuri lehmus toisena puuna.) Sonor Force 3005: Vaahtera setti, muita tietoja taaskin thomanilta: http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-178215.html Juu, elikkä näistä kolmesta mikä olisi tosiaan se paras? |
Migo 11.03.2006 22:25:27 (muokattu 11.03.2006 22:25:38) | |
---|
Niinpä.. |
Jaren 11.03.2006 22:29:23 (muokattu 11.03.2006 22:30:56) | |
---|
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=97181 Noita omistaja suositteli tuolla tekemässäsi topikissa. Ei huonot yhtään. ei, ei todellakaan ole mutta kuten topicissa todetaankin joutuisi tuohon vielä ostamaan hardwarea ja virpan, joihin ei nyt sitten olisi varaa. |
Migo 11.03.2006 22:31:38 | |
---|
ei, ei todellakaan ole mutta kuten topicissa todetaankin joutuisi tuohon vielä ostamaan hardwarea ja virpan, joihin ei nyt sitten olisi varaa. Jep, huomasin. No sitten noi pdp lx. Niinpä.. |
Jaren 11.03.2006 23:12:13 | |
---|
Jep, huomasin. No sitten noi pdp lx. Millä perusteella? Mikä tekee niistä kannattavimman ostoksen? |
ddrum54 12.03.2006 12:32:36 | |
---|
Millä perusteella? Mikä tekee niistä kannattavimman ostoksen? Mainitsemistasi paketeista ei puhtaasti rumpupuolella mikään ole toista parempi, mutta mukaantulevassa hardwaressa Tama on paras, ylivoimaisesti. 2`n 4 |
Davos 12.03.2006 22:47:36 | |
---|
Mainitsemistasi paketeista ei puhtaasti rumpupuolella mikään ole toista parempi, mutta mukaantulevassa hardwaressa Tama on paras, ylivoimaisesti. Totta, mutta sen pedaalinkin pieksee kyllä vaikka Millenium, ylivoimaisesti. Tamalla ei tunnu hyvän pedaalin ainekset olevan kohdallaan. Mutta sehän on mieltymyskysymys, minun jalalleni ne ei sovi ollenkaan. |
ddrum54 12.03.2006 22:56:17 (muokattu 12.03.2006 23:19:43) | |
---|
Totta, mutta sen pedaalinkin pieksee kyllä vaikka Millenium, ylivoimaisesti. Tamalla ei tunnu hyvän pedaalin ainekset olevan kohdallaan. Mutta sehän on mieltymyskysymys, minun jalalleni ne ei sovi ollenkaan. Se lienee selvä, että Millenium pieksee ainoastaan ostajan lompakon. Se on myöskin selvä, että kaikki pedalit ei käy kaikille. Toki sen setin voi valita vaikka pedalin perusteella. Kukin tavallaan. E: Iron Cobra lienee maailman vähiten ostettu pedali, juuri noiden "aineksien" takia. 2`n 4 |
hollmi-5 12.03.2006 23:17:29 | |
---|
Totta, mutta sen pedaalinkin pieksee kyllä vaikka Millenium, ylivoimaisesti. Tamalla ei tunnu hyvän pedaalin ainekset olevan kohdallaan. Aika huono. Nyt, kun olet asiantuntian viitan itsellesi jo pukenut, niin odotan innolla seuraavaa lausuntoa. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Niskamies 12.03.2006 23:20:29 | |
---|
Aika huono. Nyt, kun olet asiantuntian viitan itsellesi jo pukenut, niin odotan innolla seuraavaa lausuntoa. Samaa ihmettelen minäkin. Se Iron Cobra JR. on oivat peruspedaali, eikä "oikeat" IC:tkään nyt huonoja ole missään nimessä. More is more. |
Davos 12.03.2006 23:20:42 (muokattu 12.03.2006 23:22:20) | |
---|
Aika huono. Nyt, kun olet asiantuntian viitan itsellesi jo pukenut, niin odotan innolla seuraavaa lausuntoa. Taisin todeta tuon viestin loppuun että "minulle ne Taman pedaalit ei sovi ollenkaan". Kyseessä oli siis mielipide, ei asiantuntijamainen lausunto. Hollmille vaan tuntuu se mielipide olevan vieras käsite. Sanokaa mitä sanotte mutta minä olen oikeassa (c) Hollmi E: Ihan mukiinmeneviä peruspedaaleita nuo ovat toki, en käy kiistämään. Mutta kun vertaan tuntumaa esimerkiksi Iron Cobrasta vaikkapa Pearlin P-120 pedaaliin joka on selkeästi vielä tuollainen halpistason pedaali, on ero mielestäni huima. Pearlin hyväksi. Tokihan pedaali on täysin mieltymyskysymys, toinen pitää äidistä, toinen tyttärestä. |
ddrum54 12.03.2006 23:21:32 | |
---|
Totta, mutta sen pedaalinkin pieksee kyllä vaikka Millenium, ylivoimaisesti. Tamalla ei tunnu hyvän pedaalin ainekset olevan kohdallaan. Mutta sehän on mieltymyskysymys, minun jalalleni ne ei sovi ollenkaan. Joo, minä myös. Kerro ihmeessä, mistä on hyvät pedalit tehty? 2`n 4 |
hollmi-5 12.03.2006 23:23:45 | |
---|
Sanokaa mitä sanotte mutta minä olen oikeassa (c) Hollmi Sanokaa mitä sanotte, mutta minun mielipiteeni on ilman minkäänlaista laajempaa kokemusta mistään rumpujensoittoon liittyvästä asiasta (c) Davos. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
ddrum54 12.03.2006 23:23:48 (muokattu 12.03.2006 23:26:38) | |
---|
Sanokaa mitä sanotte mutta minä olen oikeassa (c) Hollmi Sanotaan mitä sanotaan, mutta sinä olet mettässä ja syvällä. E: E: Ihan mukiinmeneviä peruspedaaleita nuo ovat toki, en käy kiistämään. Joko sä nyt kuset pumpuliin? Kerro nyt heti, mistä hyvät pedalit on tehty. 2`n 4 |
Sa(n)kari 12.03.2006 23:25:41 (muokattu 12.03.2006 23:26:25) | |
---|
Kyllä minusta tuo Taman HP-200:nen on ihan ok pedaali, ainoastaan se on huonoa kun se on automaattisesti Power-Glide, voisin olla tyytyväisempi esim. nauhavetoiseen, tahi sitten ihan normaali camiin. Tuo tuntuu jotenkin hötkyltä, ei oikein saa kontrollia ihan täysin. E: Ai niin, elekee tapelko. :) Simpson, eh? |
Davos 12.03.2006 23:26:30 (muokattu 12.03.2006 23:26:59) | |
---|
Sanokaa mitä sanotte, mutta minun mielipiteeni on ilman minkäänlaista laajempaa kokemusta mistään rumpujensoittoon liittyvästä asiasta (c) Davos. Sanokaa mitä sanotte, mutta mielipiteen pystyy muodostamaan vaikkei olisikaan soittanut seitsemänkymmentäluvulta lähtien rumpuja, ja kokeillut jokaikistä rumpumerkkiä, pedaalia, kalvoa, ständiä, symbaalia, symbaalinpuhdistajaa ja kaiken muun sorttista peniksen pidentäjää mitä maailmasta löytyy. Minun mielipiteeni on aivan yhtä oikea kuin sinunkin, vaikka se miten paljon eroaisi näkemyksistäsi. |