markkuliini 27.08.2009 12:04:09 | |
---|
Vallu-Veke: Vaikuttaako reboundiin ? Nimimerkki: En ole koskaan kokeillut ko. läpsyköitä. Ne paksuimmat ehkä ihan vähän. Samalla logiikalla kun lätkäkalvoissa pomppu vähän heikkenee. Mutta ei oo iso ero. "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
Kailis 27.08.2009 12:14:12 (muokattu 27.08.2009 12:24:35) | |
---|
|
Ruutikallo 27.08.2009 12:23:45 | |
---|
Sain eilettäin velkasaatavina Taman Imperial Star virvelin. 10-lugia, 14"x 6,5", sisäinen demppari ja badgessa & koneistossa seisoo made in Japan. Koneistossa lisäksi "Aichi Japan" [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com |
isoaarne 27.08.2009 14:24:28 | |
---|
henydrum: Sain eilettäin velkasaatavina Taman Imperial Star virvelin. 10-lugia, 14"x 6,5", sisäinen demppari ja badgessa & koneistossa seisoo made in Japan. Koneistossa lisäksi "Aichi Japan" Ai ku kiva. Annapas se minulle? ;) http://www.youtube.com/watch?v=cW0RIbQwOfI&fmt=18 |
The_Scorpion 27.08.2009 20:51:31 | |
---|
OPJ1974: Mitä tuleen näiden halpissarjojen ja -kamojen ostamiseen, luulen että suurin syypää on aloittavan (teini)rumpalin vanhemmat, jotka (hyvistäkin perusteluista ja neuvoista huolimatta) ostavat ensimmäiseksi setiksi sen kaikkein paskimman. Kukaan ei voita, ei edes rumpu- ja symbaalivalmistaja.
Harmillisen totta... Nimimerkillä "Kokemusta on" Ikääntyminen on pakollista, aikuistuminen vapaaehtoista |
Ruutikallo 27.08.2009 21:01:56 | |
---|
isoaarne: Ai ku kiva. Annapas se minulle? ;) Noo, tuota, eihän noita virppoja koskaan liikaa ole joten taidan toistaiseksi pitää itellä. Mutta kaikki info ko. kapineesta tervetullutta. Jos ei värkki istu mulle, lupaan kaupata sen sulle. [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com |
hollmi-5 27.08.2009 21:02:52 | |
---|
henydrum: Sain eilettäin velkasaatavina Taman Imperial Star virvelin. 10-lugia, 14"x 6,5", sisäinen demppari ja badgessa & koneistossa seisoo made in Japan. Koneistossa lisäksi "Aichi Japan" Panes kuvalinkki tai ihan kuva, niin irtoaa paremmin palautetta. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Ruutikallo 27.08.2009 21:13:59 | |
---|
[Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com |
hollmi-5 27.08.2009 21:24:05 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
Ruutikallo 27.08.2009 21:25:54 | |
---|
hollmi-5: Minulla on ollut kaksi tuollaista. Aika tumma sointien teräsrunkoiseksi. Johtuu varmaan siitä, kun se on sisäpuolelta maalattu harmaaksi. Ookei, kiitoksia. Sisäpuolen väristä en vielä tieä koska kalvoina on tuo coated ja alapuolella joku musta, öö, "martin"??? [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com |
Velli 27.08.2009 21:38:38 | |
---|
|
Jupi57 27.08.2009 22:42:23 (muokattu 27.08.2009 22:43:25) | |
---|
Velli: Oho, tuo näytti niin tutulta, että oli oikein tarkistettava asia ja niinhän se oli, että mullakin on ollut näköjään joskus tuollainen. Se tuli jonkun setin mukana. Itse en oikein tykännyt tuon soundista ja sen vuoksi myinkin sen sitten pois. Tästä on aikaa jotain 4v. Tuollainen mulla oli: http://www.angelfire.com/bug/kaavio/TamaImp-esittely.html Tuosta näköjään puuttui sisäinen demppari. Jo-o sonse yks satans ruåttalainen, kun merkka sen henkitunnus nuin. Vuos, kuukausi ja dagens efter persoonanummero. Tosi hyvä rokkivirveli, niinkuin olen jo tainnut mainita ainakin kerran; ja luultavasti lauantain keikalla (ulkoilma) soitan vastaavalla omallani. Entä jos kokeilisi jo huomenna klubissa? |
Tindrum 29.08.2009 21:21:34 | |
---|
Yritys on ensimmäinen askel epäonnistumiseen. -Homer Simpson- |
moderndrummer88 29.08.2009 21:51:09 | |
---|
Relaxin' At Camarillo... |
Tindrum 29.08.2009 21:56:16 | |
---|
moderndrummer88: Sustahan on mestaridekkari kehkeytyny... Kyllä kyllä. Mutta onko susta oikein ilmoitella tekstillä: "Tuplat ovat Taman Iron Cobra Power Glidet". Huonossa kuvassa liennee kuitenkin ihan eri pedaalit. Yritys on ensimmäinen askel epäonnistumiseen. -Homer Simpson- |
moderndrummer88 29.08.2009 22:00:26 | |
---|
Tindrum: Kyllä kyllä. Mutta onko susta oikein ilmoitella tekstillä: "Tuplat ovat Taman Iron Cobra Power Glidet". Huonossa kuvassa liennee kuitenkin ihan eri pedaalit. Eiköhän kaikki jotka Iron Cobria ovat ostattelemassa tajua, että mitkä pedaalit tossa on. Sitäpaitsi johan tossa kerrotaan pedaaleiden hinta uutena niin varmaan tyhmempikin tajuaa noista faktoista, että IC:t eivät ole nuo. Hinta on suurinpiirtein kohdillaan HP200:siksi. Relaxin' At Camarillo... |
Kaamea kapula 29.08.2009 22:38:47 | |
---|
moderndrummer88: Eiköhän kaikki jotka Iron Cobria ovat ostattelemassa tajua, että mitkä pedaalit tossa on. Sitäpaitsi johan tossa kerrotaan pedaaleiden hinta uutena niin varmaan tyhmempikin tajuaa noista faktoista, että IC:t eivät ole nuo. Hinta on suurinpiirtein kohdillaan HP200:siksi. Kyllä musta myynti-ilmoitukseen pitäis laittaa se mitä ollaan myymässä. Menevällä miehellä on kivekset peräkkäin! |
Nolte 30.08.2009 10:04:20 | |
---|
moderndrummer88: Eiköhän kaikki jotka Iron Cobria ovat ostattelemassa tajua, että mitkä pedaalit tossa on. Sitäpaitsi johan tossa kerrotaan pedaaleiden hinta uutena niin varmaan tyhmempikin tajuaa noista faktoista, että IC:t eivät ole nuo. Hinta on suurinpiirtein kohdillaan HP200:siksi. Tämän logiikan rohkaisemana laitankin Tour Customit myyntiin Maple Customeina. Tai PHX:inä. En ole vielä päättänyt. :) |
Tindrum 30.08.2009 11:43:17 | |
---|
moderndrummer88: Eiköhän kaikki jotka Iron Cobria ovat ostattelemassa tajua, että mitkä pedaalit tossa on. Sitäpaitsi johan tossa kerrotaan pedaaleiden hinta uutena niin varmaan tyhmempikin tajuaa noista faktoista, että IC:t eivät ole nuo. Hinta on suurinpiirtein kohdillaan HP200:siksi. What? Tyhmempiä - joita siis varmasti on (kaikki eivät tuosta kuvasta saa riittävästi selvää, eivätkä voi tietää esim. hankintahintaa) - saa mielestäsi siis kusettaa. Hyvä tietää, kun jatkossa lukee muitakin sun kommentteja ja myynti-ilmoituksia. Yritys on ensimmäinen askel epäonnistumiseen. -Homer Simpson- |
Tindrum 30.08.2009 13:08:13 | |
---|
Kehotuksestani myyjälle on ilmoitustekstiin nyt lisätty "Junior-mallista" maininta. Sitä ei vielä eilen ollut. Yritys on ensimmäinen askel epäonnistumiseen. -Homer Simpson- |