ferodoz 29.12.2009 21:45:45 | |
---|
moderndrummer88: No en minä huomannu tässä kyllä mistään muualta vaikutteita kuin Villeltä, jotka kyllä aika selvästi pistää silmään. Sä vissiin ihan tosissas yrität härnätä ihmisiä. :DD sanotaas nyt vielä kerran. Se on sun mielipide. Mun mielipide, ja täs tapaukses myös totuus, on se että se ei oo ainut ihminen jolta oon vaikutteita ottanu. Ei tosiaankaa :) Eihän se oo mun vika ettei joillain oo rytmi veres. Näiden körttiläisten kulttuuriinhan kuuluu vain palli, haitari ja äijjä. - Remu |
moderndrummer88 29.12.2009 21:46:12 (muokattu 29.12.2009 21:48:32) | |
---|
ferodoz: Ihmiset ei muista keikoilta sitä, kun rumpali ei tee yhtään virhettä, soittaa naama norsunvitulla ihan vitun tarkasti kaikki biisit läpi ilmeettömästi. Mutta sen ne taas muistaa kun rumpali vetää näyttävästi, pitäen homman kasassa ja soittaen hyvällä maulla mm fillejä jne.. Jos joku on tästä erimieltä, niin sitten saa olla. :) Itse olen kyllä tästä just samaa mieltä! Tosin olen koittanut saada sen näyttävyyden jollain muulla kuin aivan järkyllä settiasettelulla... E: Mun mielipide, ja täs tapaukses myös totuus, on se että se ei oo ainut ihminen jolta oon vaikutteita ottanu. Ei tosiaankaa :) No tämä olikin vain tälläisen muutaman kuvan perusteella tehty, ihan puhdas heitto. Sinullahan tässä tuntuu olevan hankalaa olla sujut asian kanssa, kun tartut niin ärhäkkäästi näihin pikkuprovoihin... "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
ferodoz 29.12.2009 21:49:49 | |
---|
moderndrummer88: Itse olen kyllä tästä just samaa mieltä! Tosin olen koittanut saada sen näyttävyyden jollain muulla kuin aivan järkyllä settiasettelulla... Hyvä että edes jostain ollaan :) Ja, sanotaan näin että vaikka en pidäkkään sun settis ulkonäöstä, niin mun ei ole mitään tarvetta vängätä siitä. Et sä varmaankaa oo asetellu settiäs ketää muuta kuin itteäs varten. :) sano jos oon väärässä. Eihän se oo mun vika ettei joillain oo rytmi veres. Näiden körttiläisten kulttuuriinhan kuuluu vain palli, haitari ja äijjä. - Remu |
mr_b 29.12.2009 21:51:11 | |
---|
"Always two there are, no more, no less: a master and an apprentice." -- Yoda Asia käsitelty, lisää rumia rumpusettejä. Plugged 16 shells from a thirty-ought-six |
ferodoz 29.12.2009 21:51:22 | |
---|
moderndrummer88: Itse olen kyllä tästä just samaa mieltä! Tosin olen koittanut saada sen näyttävyyden jollain muulla kuin aivan järkyllä settiasettelulla... E: No tämä olikin vain tälläisen muutaman kuvan perusteella tehty, ihan puhdas heitto. Sinullahan tässä tuntuu olevan hankalaa olla sujut asian kanssa, kun tartut niin ärhäkkäästi näihin pikkuprovoihin... Kyllä mä olen oman settini kanssa aiva sujut. Usko tai älä. :D Eihän se oo mun vika ettei joillain oo rytmi veres. Näiden körttiläisten kulttuuriinhan kuuluu vain palli, haitari ja äijjä. - Remu |
Kailis 29.12.2009 21:53:39 | |
---|
voi lähettää sinut toiseen mestaan karaokeisännäksi tai juontohommiin ja menee ihan täydestä! |
ferodoz 29.12.2009 21:56:36 | |
---|
Kailis: karaokeisännäksi tai juontohommiin
Juuri näin!! :DD Eihän se oo mun vika ettei joillain oo rytmi veres. Näiden körttiläisten kulttuuriinhan kuuluu vain palli, haitari ja äijjä. - Remu |
mr_b 29.12.2009 21:57:50 | |
---|
Shutddap already! Onkos muuten kukaan koskaan nähnyt tälläistä vastaavaa thriidiä/saittia jossain muualla. Näitä olisi hauska katsella ihan maailmanlaajuisesti. Plugged 16 shells from a thirty-ought-six |
Ruutikallo 29.12.2009 22:06:40 | |
---|
[Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com
http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/ |
ferodoz 29.12.2009 22:19:15 | |
---|
Eihän se oo mun vika ettei joillain oo rytmi veres. Näiden körttiläisten kulttuuriinhan kuuluu vain palli, haitari ja äijjä. - Remu |
Rumpukapulat 31.12.2009 16:29:07 | |
---|
|
Kailis 31.12.2009 16:41:11 | |
---|
|
south_of_heaven 31.12.2009 17:53:36 | |
---|
Life in plastic, it's fantastic! |
ferodoz 02.01.2010 01:52:03 | |
---|
south_of_heaven: Ui sheitan! Nyt alkoi noiden pannujen (tai siis tynnyrien) soundi kiinnostamaan. Vähä sama vika täälä! Mikäli nämä oikeasti kuulostaa rummuilta, voi basaritynnyri olla melko juhlavan kuuloinen syvyytensä takia :) Eihän se oo mun vika ettei joillain oo rytmi veres. Näiden körttiläisten kulttuuriinhan kuuluu vain palli, haitari ja äijjä. - Remu |
KiiminkiJoe 03.01.2010 00:38:15 | |
---|
south_of_heaven: Ui sheitan! Nyt alkoi noiden pannujen (tai siis tynnyrien) soundi kiinnostamaan. Mä oon eräissä paikallisen rokkiluolan jameissa soittanut setillä, jossa oli tynnyribasari. Soundista ja tuntumasta ei jäänyt mieleen mitään ihmeellistä ainakaan negatiivisessa mielessä. |
Xingu 04.01.2010 22:05:01 (muokattu 04.01.2010 22:06:25) | |
---|
"Jollei viime hetkiä olisi, mitään ei tulisi tehtyä." |
hansakemanelius 04.01.2010 22:06:55 | |
---|
Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle. |
ferodoz 06.01.2010 05:22:41 | |
---|
miksei tuo ihan näppärä voisi olla. Mutta saatanan ruma silti.. :) Eihän se oo mun vika ettei joillain oo rytmi veres. Näiden körttiläisten kulttuuriinhan kuuluu vain palli, haitari ja äijjä. - Remu |
Epämuusikko 06.01.2010 20:00:34 | |
---|
KiiminkiJoe: Mä oon eräissä paikallisen rokkiluolan jameissa soittanut setillä, jossa oli tynnyribasari. Soundista ja tuntumasta ei jäänyt mieleen mitään ihmeellistä ainakaan negatiivisessa mielessä. Taisi bändi olla Hooters Blues Band? Basarisoundia en lämmöllä muistele, vaikka ulkoinen habitus oli jees. Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen. |
Sa(n)kari 20.01.2010 20:47:30 | |
---|
Mitä tarkoittaa akustiikka ?
-Huono onni. |