Aihe: Settikuvat Volume 5
1 2 3 4 585 86 87 88 89122 123 124 125 126
Gardiner
21.11.2009 20:20:35

"We got to stand side by side, we got to stand together and organize. They say power to the people, that`s what they`re Screamin`. Freedom of the soul, pass it on, pass it on to the young and old" Jimi Hendrix
Ruutikallo
21.11.2009 20:32:44
tmasd:

ja tosiaan rummut on Ocean bluet väriltään, siinä sulle kaksi silmänkääntötemppua ;)

No katos perkeles, sinisethän nuo. Pitänee kääntää kahden silmän lisäksi myös duunin näyttö, kolmanneksi kääntötempuksi.

Kuitenkin, komiat on.
[Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö- www.tukalaband.com http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/
moderndrummer88
21.11.2009 20:43:32
henydrum: No katos perkeles, sinisethän nuo. Pitänee kääntää kahden silmän lisäksi myös duunin näyttö,

Eivät varmaan tykkää hyvää siellä duunissa jos alat sieltä näyttöjä kääntämään...
Relaxin' At Camarillo...
DonH
21.11.2009 20:46:54
Päivitin omiin kuviin uudet kuvat kesältä. Kuvien 16" rässi on nykyjään AA, mut vähän ees sinnepäi.
"Perkele noi rummut jytisee! Voi vitsit, tuli oikein kuset housuun kun fiilistelin niin ja muija paskansi allensa."
moderndrummer88
21.11.2009 20:48:39
DonH: Päivitin omiin kuviin uudet kuvat kesältä. Kuvien 16" rässi on nykyjään AA, mut vähän ees sinnepäi.

No johan on asettelu levällään! Ei tulis itellä mitään tuollaisella asettelulla soittamisesta, tykkään että kaikki on sillei kompaktisti siinä ulottuvilla...
Relaxin' At Camarillo...
Ruutikallo
21.11.2009 20:54:28
moderndrummer88: Eivät varmaan tykkää hyvää siellä duunissa jos alat sieltä näyttöjä kääntämään...

Riippuu käännänkö hepreaksi vai latinaksi.
[Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö- www.tukalaband.com http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/
markkuliini
21.11.2009 21:10:20

DonH: Päivitin omiin kuviin uudet kuvat kesältä. Kuvien 16" rässi on nykyjään AA, mut vähän ees sinnepäi.

Juu, ei ole yleensä tapana kommentoida näitä settiasetteluja, mutta pakko sanoa että annat tasoitusta tuolla setillä liikkuvuuden ja soiton sujuvuuden suhteen. Jos siis tuo ei ollut "keskenkaiken-kuva". Mulla venähtäis selkä samantien. :)
Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem.
moderndrummer88
21.11.2009 21:23:50
henydrum: Riippuu käännänkö hepreaksi vai latinaksi.

Ihme takinkääntäjä.
Relaxin' At Camarillo...
DonH
22.11.2009 12:23:44 (muokattu 22.11.2009 12:24:47)
markkuliini: Juu, ei ole yleensä tapana kommentoida näitä settiasetteluja, mutta pakko sanoa että annat tasoitusta tuolla setillä liikkuvuuden ja soiton sujuvuuden suhteen. Jos siis tuo ei ollut "keskenkaiken-kuva". Mulla venähtäis selkä samantien. :)

No jos sormenpäästä sormenpäähän on matkaa kädet levällään reippaat 2m niin väkisinkin alkaa ahistamaan jos kaikki on tuossa ihan munissa kiinni eikä sillein näppärästi "hieman kauempana"... :P

E: Mutta kyllä tuossa vielä ollaan levällään. Kai. Kasaamisvaiheessa nuo kuvat rapsin.
"Perkele noi rummut jytisee! Voi vitsit, tuli oikein kuset housuun kun fiilistelin niin ja muija paskansi allensa."
sahkuifk
22.11.2009 18:25:52
http://muusikoiden.net/dyn/users/66513.jpg

Menoa ja meininkiä.. Mä.
Ei se ei ole väärin, ja itseasiassa meidän likaisten nettirunkkareiden mielissä mikään ei ole väärin
hegma
22.11.2009 18:54:44

Crashit vielä ymmärrän, mutta miten tuo lattiatomi voi olla mitenkään helpommasti tavoiteltavissa tuolla selän takana?!
Suihkussa paskominen on parasta, mitä voi housut jalassa tehdä.
moderndrummer88
22.11.2009 18:55:47
hegma: Crashit vielä ymmärrän, mutta miten tuo lattiatomi voi olla mitenkään helpommasti tavoiteltavissa tuolla selän takana?!

Myös etutomin ja virvelin reilu väli vähän kummastuttaa
Relaxin' At Camarillo...
DonH
22.11.2009 19:46:12 (muokattu 22.11.2009 19:51:24)
No siis tuota. Kattokaas kun mulla on tapana soittaa basaria siten että se on aika kaukana. Tällöin tuo lattari on vallan kivasti tuossa oikean käden kohdalla. Etutomin ja virvelin matka on just näppärä, ei sen tarvi siinä ihan virvelissäkään kiinnikään olla.

Jestas perkele... Pitääpä seuraavissa reeneissä oikein kattoa et onko toi kuva vielä "keskeneräinen" vai onko asettelu noin.

PS. "Haistakaa vitu senki rokkipolisiit." :P
Velli
23.11.2009 12:35:08
DonH: Etutomin ja virvelin matka on just näppärä, ei sen tarvi siinä ihan virvelissäkään kiinnikään olla.

On toi pikkutomi mun mielestä kyllä aika järkyttävän kaukana, mutta kukin tyylillään.
ÄM
23.11.2009 13:09:38

Velli: On toi pikkutomi mun mielestä kyllä aika järkyttävän kaukana, mutta kukin tyylillään.

Kädet suorina vetää ja kyrvällä lyö snarea, niin sittenhän nuo on justiinsa. : )
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
DonH
23.11.2009 15:31:10
ÄM: Kädet suorina vetää ja kyrvällä lyö snarea, niin sittenhän nuo on justiinsa. : )

Hö, miksi se on niin vaikeeta ihmisten ymmärtää että kädet on sen verta pitkät että ylttyy ihan kivasti noihin tomeihin ilman kurottelua?
Rockster
23.11.2009 15:36:28
DonH: Hö, miksi se on niin vaikeeta ihmisten ymmärtää että kädet on sen verta pitkät että ylttyy ihan kivasti noihin tomeihin ilman kurottelua?

Sitten ne on kyllä ihan orankiosastoa, mutta mikäs siinä.
"Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä."
markkuliini
23.11.2009 16:54:34

DonH: Hö, miksi se on niin vaikeeta ihmisten ymmärtää että kädet on sen verta pitkät että ylttyy ihan kivasti noihin tomeihin ilman kurottelua?

Uu uu aa aa, u u U U aAaAaAaA.
Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem.
ÄM
23.11.2009 17:07:14

Ymmärtäähän sen, vitsillä minä vaan.
Mutta kyllä varmaan itse myös ymmärrät, että on aika persoonallinen, eikä kovin yleinen, asettelu, niin siitä kyllä helposti riittää vitsin vääntöä. Eikä siis pahalla tietenkään.

Itselläni on taas asettelu silleen, että luulis äijän setin takana olevan jotain tätä tyyliä:
http://media.photobucket.com/image/ … 20arms/happysmeg/short_arms_422.jpg
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
Kailis
23.11.2009 18:22:47

Mulla on duunikaveri joka on yhtä pitkä kuin minä, 183, mutta käsien väli 193. Yleensähän pituus korreloi tuota.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)