Linnunlaulupuu 29.12.2009 16:35:59 | |
---|
hegma: Luulin ensin huonoksi vitsiksi, mutta eipä tässä vitsistä ilmeisesti kyse ollutkaan. ROCK N ROLL EI OLE VITSI "Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen" |
ferodoz 29.12.2009 20:34:32 | |
---|
:DD tiesin justiin mitä itse kukin vastaa :DDD Eihän se oo mun vika ettei joillain oo rytmi veres. Näiden körttiläisten kulttuuriinhan kuuluu vain palli, haitari ja äijjä. - Remu |
moderndrummer88 29.12.2009 20:36:00 | |
---|
ferodoz: :DD tiesin justiin mitä itse kukin vastaa :DDD Mutta mistä moinen Ville Siuruaisen fanitus? Koska aika selvästihän sieltä suunnalta vaikutteita on haettu? "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
ferodoz 29.12.2009 20:38:26 | |
---|
Mutta vastauksena epäsuoriin kysymyksiin. Kaikkeen tottuu paitsi jääpuikkoon persees. Itsellä ei tuota mitään ongelmaa soittaa pelteihin noin ylös, koska tiedän miltä se näyttää, ja loppupeleis se ei ole yhtään sen vaikeampaa. Pikemminkin päinvastoin, kaikkea showmeininkiä on paljon mukavampi ja helpompi harrastaa kun kädet pysyy koko ajan ylhäällä. Edit: Kumminkin joku kysyy, joten, kyllä, ville on pitäny mulle rumputunteja. :) Eihän se oo mun vika ettei joillain oo rytmi veres. Näiden körttiläisten kulttuuriinhan kuuluu vain palli, haitari ja äijjä. - Remu |
ferodoz 29.12.2009 20:39:19 (muokattu 29.12.2009 20:39:32) | |
---|
moderndrummer88: Mutta mistä moinen Ville Siuruaisen fanitus? Koska aika selvästihän sieltä suunnalta vaikutteita on haettu? Täysin siitä että sen soitto on niin uskomattoman komiaa katottavaa ja helvetin hyvänkuuloista. :) Eihän se oo mun vika ettei joillain oo rytmi veres. Näiden körttiläisten kulttuuriinhan kuuluu vain palli, haitari ja äijjä. - Remu |
moderndrummer88 29.12.2009 20:41:16 (muokattu 29.12.2009 20:42:30) | |
---|
ferodoz: Täysin siitä että sen soitto on niin uskomattoman komiaa katottavaa ja helvetin hyvänkuuloista. :) Kumminkin joku kysyy, joten, kyllä, ville on pitäny mulle rumputunteja. :) Mikäpäs siinä... Ja jos tulee tiukka paikka, että Ville on tuplabuukannu ittensä, niin se voi lähettää sinut toiseen mestaan ja menee ihan täydestä! E: Itseä kyllä alkaisi skitsottamaan, jos joku päivä oma oppilas alkaisikin apinoimaan minua. "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
ferodoz 29.12.2009 20:42:10 | |
---|
moderndrummer88: Mikäpäs siinä... Ja jos tulee tiukka paikka, että Ville on tuplabuukannu ittensä, niin se voi lähettää sinut toiseen mestaan ja menee ihan täydestä! Ehkei nyt sentäs kumminkaa. :) Eihän se oo mun vika ettei joillain oo rytmi veres. Näiden körttiläisten kulttuuriinhan kuuluu vain palli, haitari ja äijjä. - Remu |
ferodoz 29.12.2009 20:45:51 (muokattu 29.12.2009 20:46:08) | |
---|
MD88 : E: Itseä kyllä alkaisi skitsottamaan, jos joku päivä oma oppilas alkaisikin apinoimaan minua. kyllä tuosta nyt on apinointi kaukana. Symabaalit on korkealla, okei. Setin muu asettelu on ollu mulla ehkä vuoden päivät tuollaisena, ei liity mitenkään mihinkään matkimiseen. Löytyykö muuta sinun mielestä apinoitua.? Eihän se oo mun vika ettei joillain oo rytmi veres. Näiden körttiläisten kulttuuriinhan kuuluu vain palli, haitari ja äijjä. - Remu |
ferodoz 29.12.2009 20:50:24 | |
---|
Sitäpaitsi, kylläpä nuota vaikutteita on haettu muualtaki. Esin Tommy Lee, Jörg Michael ymsyms. Ja MD88, et säkään varmasti ole ihan itse kehitellyt omaa soittotyyliäsi. :) Eihän se oo mun vika ettei joillain oo rytmi veres. Näiden körttiläisten kulttuuriinhan kuuluu vain palli, haitari ja äijjä. - Remu |
Nolte 29.12.2009 21:00:31 | |
---|
ferodoz: Ja MD88, et säkään varmasti ole ihan itse kehitellyt omaa soittotyyliäsi. :) On se. Ja onhan sen mukaan nimetty se aika kuuluisa ulukomaalainen rumpulehtikin. Tätä en allekirjoita! |
moderndrummer88 29.12.2009 21:02:09 | |
---|
ferodoz: Ja MD88, et säkään varmasti ole ihan itse kehitellyt omaa soittotyyliäsi. :) En olekkaan, mutta en mä nyt noin rajusti omaan maikkaan ole takertunu :D "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
ferodoz 29.12.2009 21:03:07 | |
---|
No niimpä oliki :DD Eihän se oo mun vika ettei joillain oo rytmi veres. Näiden körttiläisten kulttuuriinhan kuuluu vain palli, haitari ja äijjä. - Remu |
ferodoz 29.12.2009 21:04:13 | |
---|
moderndrummer88: En olekkaan, mutta en mä nyt noin rajusti omaan maikkaan ole takertunu :D Kuten sanottua, oon ottanu vaikutteita vähä sieltä sun täältä. Pellit korkealla- meininki on villeltä opittua, muuten on kaikki tullut aivan muualta.. :b Eihän se oo mun vika ettei joillain oo rytmi veres. Näiden körttiläisten kulttuuriinhan kuuluu vain palli, haitari ja äijjä. - Remu |
moderndrummer88 29.12.2009 21:06:08 (muokattu 29.12.2009 21:07:07) | |
---|
ferodoz: Kuten sanottua, oon ottanu vaikutteita vähä sieltä sun täältä. Pellit korkealla- meininki on villeltä opittua, muuten on kaikki tullut aivan muualta.. :b Joo mutta puhuin myös ihan sun omasta ulkoisesta habituksesta http://muusikoiden.net/dyn/users/67842.jpg vertaa http://www.welhodrum.com/2102008kuva13.jpg Kyllä jos alkaisi oma oppilas pitää tasan samanlaista setuppia ja vielä aika lailla lookkiakin multa matkimaan niin alkaisi huolestua D: Juttelin kaverin kanssa mesessä juuri näistä kahdesta kuvasta ja se ei edes tajunnu aluksi mistä hommassa oli kyse, kun ei hoksannu että tässä on kaksi eri tyyppiä kokonaan... "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
ferodoz 29.12.2009 21:18:33 | |
---|
moderndrummer88: Joo mutta puhuin myös ihan sun omasta ulkoisesta habituksesta http://muusikoiden.net/dyn/users/67842.jpg vertaa http://www.welhodrum.com/2102008kuva13.jpg Kyllä jos alkaisi oma oppilas pitää tasan samanlaista setuppia ja vielä aika lailla lookkiakin multa matkimaan niin alkaisi huolestua D: Juttelin kaverin kanssa mesessä juuri näistä kahdesta kuvasta ja se ei edes tajunnu aluksi mistä hommassa oli kyse, kun ei hoksannu että tässä on kaksi eri tyyppiä kokonaan... No suomesta löytyy uskoakseni useita rumpaleita jotka saattaa kuvassa näyttää samalta. Sitten löytyy myös paljon niitä jotka pitää hiatonta paitaa keikalla. Sää nyt taas liioittelet pikkuisen asioita mun mielestäni. Jos se sulle tuo mielenrauhan niin voin mä tuon kuvan ottaa poiskin. :) Ja niinkuin sulle sanoin tuola Stagg palstallakin ( kun haastoit riitaa niiden kans jotka Staggeista pitää.) että jokaisella on omat mielipiteet asioista ja niiden toimivuudesta. Se ei ole sulta pois jos mulla on nois kuvis kädet samalla lailla ku villellä ja pellit korkialla. :D ei jokaisella threadilla oo pakko haastaa riitaa. Eihän se oo mun vika ettei joillain oo rytmi veres. Näiden körttiläisten kulttuuriinhan kuuluu vain palli, haitari ja äijjä. - Remu |
moderndrummer88 29.12.2009 21:21:47 | |
---|
ferodoz: No suomesta löytyy uskoakseni useita rumpaleita jotka saattaa kuvassa näyttää samalta. Sitten löytyy myös paljon niitä jotka pitää hiatonta paitaa keikalla. Sää nyt taas liioittelet pikkuisen asioita mun mielestäni. Jos se sulle tuo mielenrauhan niin voin mä tuon kuvan ottaa poiskin. :) Ja niinkuin sulle sanoin tuola Stagg palstallakin ( kun haastoit riitaa niiden kans jotka Staggeista pitää.) että jokaisella on omat mielipiteet asioista ja niiden toimivuudesta. Se ei ole sulta pois jos mulla on nois kuvis kädet samalla lailla ku villellä ja pellit korkialla. :D ei jokaisella threadilla oo pakko haastaa riitaa. Ihan rauhassa nyt vaan, sen piti olla semmonen "hauska" heitto alunpitäen, this is hjuumor, ootko kuullu? "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
sahkuifk 29.12.2009 21:34:13 | |
---|
ferodoz: :DD tiesin justiin mitä itse kukin vastaa :DDD Kovasti sulla on tarve selittää valintojasi :) Soitettavuus on mulle tärkein kriteeri kun settiä on kasattu, ihan sama miltä näytän. Ei se ei ole väärin, ja itseasiassa meidän likaisten nettirunkkareiden mielissä mikään ei ole väärin |
ferodoz 29.12.2009 21:36:50 | |
---|
moderndrummer88: Ihan rauhassa nyt vaan, sen piti olla semmonen "hauska" heitto alunpitäen, this is hjuumor, ootko kuullu? oonhan toki. :) muttamutta kaikille muillekkin nyt vielä että apinointi on eriasia kuin se että otetaan sieltätäältä vaikutteita. :) Eihän se oo mun vika ettei joillain oo rytmi veres. Näiden körttiläisten kulttuuriinhan kuuluu vain palli, haitari ja äijjä. - Remu |
moderndrummer88 29.12.2009 21:40:39 | |
---|
ferodoz: oonhan toki. :) muttamutta kaikille muillekkin nyt vielä että apinointi on eriasia kuin se että otetaan sieltätäältä vaikutteita. :) No en minä huomannu tässä kyllä mistään muualta vaikutteita kuin Villeltä, jotka kyllä aika selvästi pistää silmään. "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
ferodoz 29.12.2009 21:41:03 | |
---|
sahkuifk: Kovasti sulla on tarve selittää valintojasi :) Soitettavuus on mulle tärkein kriteeri kun settiä on kasattu, ihan sama miltä näytän. tuleehan tuota seliteltyä kun ihmiset kyselee. Ja tottakai siitäkin pidän huolen että settiä on helppo soittaa, mutta myös sitä pidän tärkeänä miltä se soitto näyttää. Ihmiset ei muista keikoilta sitä, kun rumpali ei tee yhtään virhettä, soittaa naama norsunvitulla ihan vitun tarkasti kaikki biisit läpi ilmeettömästi. Mutta sen ne taas muistaa kun rumpali vetää näyttävästi, pitäen homman kasassa ja soittaen hyvällä maulla mm fillejä jne.. Jos joku on tästä erimieltä, niin sitten saa olla. :) Eihän se oo mun vika ettei joillain oo rytmi veres. Näiden körttiläisten kulttuuriinhan kuuluu vain palli, haitari ja äijjä. - Remu |