Rockster 23.12.2010 14:31:24 | |
---|
"Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä." |
moderndrummer88 23.12.2010 15:12:51 | |
---|
Rockster: Tuo on kyllä hyväsoundinen virveli. Komppia täältäkin! "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
TAMAS 23.12.2010 19:30:12 | |
---|
|
Hoo_ 23.12.2010 19:55:59 | |
---|
TAMAS: Liekkö kellä kokemuksia moisista polokimista? Pisti vaan silmään kun en ole ennen huomannu moisia. Jokseenki myös hölömön näköset. :P Mä kokeilin eilen tollasta sinkkuna ja tykkäsin todella paljon. Meinaan tässä jossain vaiheessa päivitellä pedaalia ja toi on tällä hetkellä ykkösenä listalla. Täytyy vielä käydä eliminatorit testaamassa jossain kylläkin. Ja tällä hetkellä siis soitan pearlin ikivanhalla pedaalilla, oisko p100 tai jotain. Monet vuodet soitin myös iron cobralla ja tykkäsin. Mun mielestä heti ensi tuntumalta toi spped cobra on parempi kuin kumpikaan noista. Tapatsä aikaa kunnes aika tappaa sut...? |
TAMAS 23.12.2010 20:26:07 | |
---|
Hoo_: Mä kokeilin eilen tollasta sinkkuna ja tykkäsin todella paljon. Meinaan tässä jossain vaiheessa päivitellä pedaalia ja toi on tällä hetkellä ykkösenä listalla. Täytyy vielä käydä eliminatorit testaamassa jossain kylläkin. Ja tällä hetkellä siis soitan pearlin ikivanhalla pedaalilla, oisko p100 tai jotain. Monet vuodet soitin myös iron cobralla ja tykkäsin. Mun mielestä heti ensi tuntumalta toi spped cobra on parempi kuin kumpikaan noista. Aivan aivan... Liekkö tuntuma sitte miten lähellä tuota cobraa? |
Hoo_ 23.12.2010 21:52:26 | |
---|
TAMAS: Aivan aivan... Liekkö tuntuma sitte miten lähellä tuota cobraa? Siitä on nyt tovi, kun oon viimeksi ic:lla soittanut, mutta ainakin oli paljon kevyempi tatsi noissa speedcobrissa. Ja tuntu paljon luonnollisemmalta jalkaan se pidempi footboard, vaikka kengän koko on ihan normi 44. Eli vastaus kysymykseen, kyllä on tuntumassa eroa ic:lla ja sc:lla. :) Sc on parempi ainakin minulle. Tapatsä aikaa kunnes aika tappaa sut...? |
ModernClassic 24.12.2010 03:50:55 | |
---|
Soittaja Soitin Tila Kapulat Olen amatööri My Kääntyvää,mutta taittumatonta komppia. |
Nottis 25.12.2010 21:15:48 | |
---|
ModernClassic: Soittaja Soitin Tila Kapulat Olen amatööri My Ei Kyllä Ontto Puuta Minäkin :) Ny |
nakkipekka 26.12.2010 22:22:57 (muokattu 28.12.2010 14:39:25) | |
---|
Olen ostamassa uutta tomia (8 tuumaista) ja olen miettinyt rototomia. Mutta löysin myös toisen vaihtoehdon: DW:n steel piccolo tomin. Kumpi olisi järkevämpi ostos? |
BanZai88 27.12.2010 01:38:48 | |
---|
Mikä mahtaa olla sopiva hinta Paisteen 3000 Rude 14" haitsuille? Kaverin puolesta olisin myymässä ja ei nuo Paisteet ole niin hallussa. Peltien kunto hyvä, olleet soittamattomana noin 6-7 vuotta. |
moderndrummer88 27.12.2010 01:49:43 | |
---|
Eiks se 200€ oo aika perushinta hyväkuntoisista laadukkaista haikoista? "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
zak69 27.12.2010 07:55:12 | |
---|
Pitäisi uudet kalvot hakea Sonor Force 3000 settiin, tomeihin siis. Nyt paikalla väsyneet pinstripet ja eihän niillä viitsi soittaa erkkikään, mitäs suosittelisitte noihin? Rokkihommia tuolla setillä paiskotaan ainoastaan. Case on aina niin tapauskohtainen juttu... |
janneto 27.12.2010 08:40:50 | |
---|
zak69: Pitäisi uudet kalvot hakea Sonor Force 3000 settiin, tomeihin siis. Nyt paikalla väsyneet pinstripet ja eihän niillä viitsi soittaa erkkikään, mitäs suosittelisitte noihin? Rokkihommia tuolla setillä paiskotaan ainoastaan. No Evans EC2 SST on samantyylinen kuin Pinstripe mutta kevyempi soittaa. Soundi on kontrolloitu ja myös löysempi vire toimii. www.captaincougar.net |
TAMAS 27.12.2010 18:21:59 | |
---|
zak69: Pitäisi uudet kalvot hakea Sonor Force 3000 settiin, tomeihin siis. Nyt paikalla väsyneet pinstripet ja eihän niillä viitsi soittaa erkkikään, mitäs suosittelisitte noihin? Rokkihommia tuolla setillä paiskotaan ainoastaan. Evans G2 tai Remo Emperor toimii aika varmasti. |
hollmi-5 27.12.2010 20:21:16 | |
---|
zak69: Pitäisi uudet kalvot hakea Sonor Force 3000 settiin, tomeihin siis. Nyt paikalla väsyneet pinstripet ja eihän niillä viitsi soittaa erkkikään, mitäs suosittelisitte noihin? Rokkihommia tuolla setillä paiskotaan ainoastaan. Clear Ambassador molemmin puolin toimii noissa Sonoreissa tosi hyvin. Soundit, piuhat ja kajarit. |
moderndrummer88 27.12.2010 20:36:30 | |
---|
hollmi-5: Clear Ambassador molemmin puolin toimii noissa Sonoreissa tosi hyvin. Ambassador Clear on kyllä ihan hyvä yleispätevä ratkaisu, mutta oisiko kuitenkin joku hieman paksumpi kalvo parempi vaihtoehto? Kuten jo aiemmin ilmoitettiin setti tulee ainoastaan rokkitouhuihin... "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
vanaha kettu 27.12.2010 20:44:45 (muokattu 27.12.2010 20:45:15) | |
---|
Jatketaan kalvoasioilla. 80-luvun exportit löytyisi, joissa tällä hetkellä päällä Evans G2 coated -kalvot ja alla jotkut vanhat, liekkö alkuperäiset kalvot. Pidempi sointi olisi erittäin haluttu juttu tomeihin, joten mistä sitä kannattaisi lähteä etsimään? Saisiko kirkkailla kalvoilla sointia lisää vai olisiko järkevin homma uusia alakalvot? Vai saman tien kirkkaat kalvot päälle ja uudet alakalvot? Edit: Ja musatyyleinä pop ja kevyehkö rock |
hollmi-5 27.12.2010 20:58:09 | |
---|
moderndrummer88: Ambassador Clear on kyllä ihan hyvä yleispätevä ratkaisu, mutta oisiko kuitenkin joku hieman paksumpi kalvo parempi vaihtoehto? Kuten jo aiemmin ilmoitettiin setti tulee ainoastaan rokkitouhuihin... Ambassadoreissa on laaja viritysalue ja siitä saa monta sopivaa soundia. Toimii rockissa, popissa, jazzizza, heavyssa... Soundit, piuhat ja kajarit. |
Jeltz 27.12.2010 23:38:03 | |
---|
vanaha kettu: Jatketaan kalvoasioilla. 80-luvun exportit löytyisi, joissa tällä hetkellä päällä Evans G2 coated -kalvot ja alla jotkut vanhat, liekkö alkuperäiset kalvot. Pidempi sointi olisi erittäin haluttu juttu tomeihin, joten mistä sitä kannattaisi lähteä etsimään? Saisiko kirkkailla kalvoilla sointia lisää vai olisiko järkevin homma uusia alakalvot? Vai saman tien kirkkaat kalvot päälle ja uudet alakalvot? Edit: Ja musatyyleinä pop ja kevyehkö rock Jos päällä on jotain edes jokseenkin ehjää ja siistiä mutta alla jotkut ikivanhat kelmut, niin aloita ehdottomasti alakalvot vaihtamalla. Uskoisin tilanteen tuossa tapauksessa paranevan huomattavasti. Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
vanaha kettu 27.12.2010 23:45:48 | |
---|
Jeltz: Jos päällä on jotain edes jokseenkin ehjää ja siistiä mutta alla jotkut ikivanhat kelmut, niin aloita ehdottomasti alakalvot vaihtamalla. Uskoisin tilanteen tuossa tapauksessa paranevan huomattavasti. Ok, kiitoksia. Päällä on oikein hyväkuntoiset Evanssit. |