Aihe: Viimeisin ostos part II
1 2 3 4 583 84 85 86 87414 415 416 417 418
artsipartsi
13.01.2012 12:03:25
markkuliini: Hmmm...tuo rumpu hyvällä ääninäytteellä tuohon hintaan (n. 300€) ei kauaa torilla vanhenisi. Ei todellakaan muhku hinta.

Sekoilin tuon hinnan kanssa,my bad!
MxS
13.01.2012 17:28:35
joonama: :D

Pahoittelen tapahtunutta. Mutta tuskin petyt hankintaan...

Saat anteeksi. Jos ei rumpu miellytä niin arvelen saavani myytyä sen Suomessa jollekulle kun kesällä sielläpäin lomailen... :-)
"Harkintaa ja faktaa on vähän, mutta luuloa ja oman näkemyksen erinomaisuutta sitäkin enemmän."
Kailis
13.01.2012 18:13:03

MxS: "Thank you, you just bought this item. Please pay for your item now."

Te tuutte mulle vielä kalliiksi...

Ei juma! Sää teit sen! Lähetin jo viestiä myyjälle lähettääkö Suomeen ja paljon maksaa. Tuli vastaus;

Hi,

I would have, but somebody hit the Buy it now option, so it is sold.
Thanks for your interest.

Brian

Mielessä kävi että toivottavasti se MxS oli niin hullu että uskaltaisi. Ja uskalsi. Helvetin hienon rummun sait.
majuku: Kirjota myyjälle että rummut on tehty sun pihalta kaatuneista puista ja käytännössä melkeen kuuluvat sulle.
MxS
13.01.2012 18:36:48
Kailis: Ei juma! Sää teit sen! Lähetin jo viestiä myyjälle lähettääkö Suomeen ja paljon maksaa. Tuli vastaus;

Mielessä kävi että toivottavasti se MxS oli niin hullu että uskaltaisi. Ja uskalsi. Helvetin hienon rummun sait.

Katotaan ny mitä sieltä tulee. Musta alkaa kyllä tuntua teidän puheiden perusteella etten mä siitä ihan heittämällä luovu. Mutta kuten luvattua, vinkkaajalla on etuosto-oikeus :-)

Sori jos tässä tuli nyt tehtyä vähän niinkuin välistäveto. En arvannut, että säkin lähtisit sitä tosissasi ostamaan. Nyt sun täytyy kääntää katsees takas siihen Kailordiin...
"Harkintaa ja faktaa on vähän, mutta luuloa ja oman näkemyksen erinomaisuutta sitäkin enemmän."
Kailis
14.01.2012 01:58:04 (muokattu 14.01.2012 02:01:31)

MxS: Katotaan ny mitä sieltä tulee. Musta alkaa kyllä tuntua teidän puheiden perusteella etten mä siitä ihan heittämällä luovu. Mutta kuten luvattua, vinkkaajalla on etuosto-oikeus :-)

Sori jos tässä tuli nyt tehtyä vähän niinkuin välistäveto. En arvannut, että säkin lähtisit sitä tosissasi ostamaan. Nyt sun täytyy kääntää katsees takas siihen Kailordiin...

Nou hätä! Olin vaan helkkarin innoissani että joku härmäläinen sai sen. Siksi mä oon niitä omakustannehintaan myynyt täällä useammalle. Ilosanomaa pitää levittää =D
Yritin niistä kuvista katsoa kuinka pahasti se vanne on ottanut hittiä mutta en mä mitään hirveän vakavaa havainnut. Kosmeettinen ongelma. Ja saahan siihen toisen vanteen jos oikein ottaa päähäm. Mutta siis edullinen ja ennen kaikkea aikamoinen rariteetti.
majuku: Kirjota myyjälle että rummut on tehty sun pihalta kaatuneista puista ja käytännössä melkeen kuuluvat sulle.
ferodoz
14.01.2012 22:07:03

Viimeisimpänä ostoksena Sabianin AA El Sabor 14" Brilliant haitsut, flat bottomilla. Alkuvaikutelma todella hyvä. Tänksit Passelle!
"Muurarirabbi nyt, on matkalle lähtenyt, haravalla kaiveli hampaistaan, lehtiä oksia"
passe
14.01.2012 22:29:40
ferodoz: Viimeisimpänä ostoksena Sabianin AA El Sabor 14" Brilliant haitsut, flat bottomilla. Alkuvaikutelma todella hyvä. Tänksit Passelle!

Yeah, dänks! Tännepäin tuli Turkishin Classicit.
Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa - mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan.
Muovinen
19.01.2012 10:23:18 (muokattu 19.01.2012 10:28:57)

Just lähti tilaukseen Turkish Moderate set I. Tosta varmaan lähtee haikat heti kiertoon (jos eivät pysty korvaan New Beateja tai A Customeja) ja lisäksi täytynee luopua 18" K dark thin crashista. K tulee myyntiin kuun vaihteessa, varauksia ja tarjouksia otetaan vastaan pikaviestein ;D

edit: toinen hieno hankinta tälle vuotta on tinnitus. ei maksanu mitään, eikä tarvi enää nukkua.
Kailis
19.01.2012 13:50:14 (muokattu 19.01.2012 13:52:11)

toinen hieno hankinta tälle vuotta on tinnitus. ei maksanu mitään, eikä tarvi enää nukkua.

Oletko soittanut ilman suojaimia? Jos se on juuri alkanut, ÄLÄ soita enää kertaakaan ilman ja vältä muutenkin altistumista. Kaikkeen tottuu. Mun tinnitus (pääsävel n. 8000 Hz) kuuluu mm. Helsingin ruuhkassa, mutta ei enää nukkumista haittaa vaikka on pahentunut. Kaupan päälle mulla on meluherkkyys enkä pysty oikein ilman teetettyjä tulppia (-25dB) soittamaankaan. Jokaisen luurisession jälkeen meteli päässä on infernaalinen.

EDIT

Aika samanikäisenä diagnosoin itselläni pysyvän tinnituksen eli parikymmentä vuotta näillä eväillä menty =D
Muovinen
19.01.2012 20:12:13

Kailis: Oletko soittanut ilman suojaimia? Jos se on juuri alkanut, ÄLÄ soita enää kertaakaan ilman ja vältä muutenkin altistumista. Kaikkeen tottuu. Mun tinnitus (pääsävel n. 8000 Hz) kuuluu mm. Helsingin ruuhkassa, mutta ei enää nukkumista haittaa vaikka on pahentunut. Kaupan päälle mulla on meluherkkyys enkä pysty oikein ilman teetettyjä tulppia (-25dB) soittamaankaan. Jokaisen luurisession jälkeen meteli päässä on infernaalinen.

Jepp, innostuin treenaamaan omia biisejä niin, että laitoin riffin looppina tulemaan 50W putkivahvarista aika kovaa ja samalla testailin riffiin komppeja. Innostuksissani unohdin tulpat ja läimin rumpuja aikalailla yhtäjaksoisesti (riffin vaan kävin välillä vaihtamassa) parisen tuntia. En huomannut tinnitusta heti, mutta kyllä se siellä selvästi on. Nyt parina yönä koittanut nukahtaa musiikkia luureilla kuunnellen, mutta jotenkin se tinnitus sotkee kuuntelua ja lopulta nousee sieltä taas esiin. Jos tämä on pysyvää, eikä johdu esim. tuoreesta isyydestä ja sen tuomista muutoksista elämässä (väsymys, niskahartiajumit), niin kyllä vituttaa rankasti.
ferodoz
19.01.2012 21:18:45 (muokattu 19.01.2012 21:20:15)

Tänään tein vaihtokauppoja, varsin onnistuneita mielestäni. Pois lähti Turkishin 22" ride, 19"crash, 17" cras, ja 18" china. Tilalle tuli Sabianin 20" AA Med/Heavy 20" ride niittirei'ilä, 18" AAX stage crash, 17" HHXplosion ja Paiste (!!) 2002 20" china type. Näillä mennään tänään, viikonloppuna tulee vielä AAX 19" metal crash ja 16" AAXplosion crash. Ja kaikki siis vaihtui päikseen.
"Muurarirabbi nyt, on matkalle lähtenyt, haravalla kaiveli hampaistaan, lehtiä oksia"
WanhaWihtahousu
19.01.2012 21:45:19

ferodoz: Tänään tein vaihtokauppoja, varsin onnistuneita mielestäni. Pois lähti Turkishin 22" ride, 19"crash, 17" cras, ja 18" china. Tilalle tuli Sabianin 20" AA Med/Heavy 20" ride niittirei'ilä, 18" AAX stage crash, 17" HHXplosion ja Paiste (!!) 2002 20" china type. Näillä mennään tänään, viikonloppuna tulee vielä AAX 19" metal crash ja 16" AAXplosion crash. Ja kaikki siis vaihtui päikseen.

Itselläkin symbaalikauttaus vaihtuu. Zildjianin lähtivät ja Impressionia tulee:

21" Smooth Ride 1944g
19" Mixed Paper Thin Crash 1350g
18" Traditional Crash 1362g
13" Mixed Light Hihat 800g/950g

Ensi viikolla taitaapi tulla ja KUUMOTTAA!
http://www.myspace.com/metallishtan
Kailis
19.01.2012 21:48:39

WanhaWihtahousu: Itselläkin symbaalikauttaus vaihtuu. Zildjianin lähtivät ja Impressionia tulee:

21" Smooth Ride 1944g

Speksit ERITTÄIN jees ja varmasti sounditkin. Onnea!
ferodoz
19.01.2012 21:51:03

WanhaWihtahousu: Itselläkin symbaalikauttaus vaihtuu. Zildjianin lähtivät ja Impressionia tulee:

21" Smooth Ride 1944g

Hassua, juuri laskeskelin itselle juuri samoilla spekseillä olevan setin hintaa. :D Onnea, varmasti hyvät!
WanhaWihtahousu
19.01.2012 22:15:26

Kailis: Speksit ERITTÄIN jees ja varmasti sounditkin. Onnea!

Jep, näitä tuli kyllä mietittyä oikein kunnolla. Toiset tahtoo paksua turkkilaista, itselleni kelpaa ainoastaan ohut turkkilainen. Öhöhöö!
Muovinen
20.01.2012 10:28:23

21" Smooth Ride 1944g

Mielenkiinnolla kyllä odotan, että miltä nämä soundaa. Voidaan vertailla näitä noihin Turkisheihin, jotka mulle on tulossa "hätävaraksi" äänityksiin. Mulla ei oo kyllä tietoa, että miten näiden hinnat vertautuu toisiinsa...
mkok
20.01.2012 16:02:14

21" Smooth Ride 1944g

Mennää heti testaan ku tulevat! Jos on hyvät ni laitan Zildjaanit kiertoon ja Impressionia tilalle!
ja tätä ja tätä ja tätä ja tätä
Gorthol
20.01.2012 19:02:05
Hyvin harvoin tulee mitään kirjoiteltua, mutta nyt on pakko laittaa. Parin päivän sisään on tullut hankittua Mapexin 14"x6,5" birch deluxe snare ja Istambul Mehmet 15" thin crash. Nyt hymyilyttää!
WanhaWihtahousu
20.01.2012 19:34:58

mkok: Mennää heti testaan ku tulevat! Jos on hyvät ni laitan Zildjaanit kiertoon ja Impressionia tilalle!

Ai ihan heti?
Muovinen
20.01.2012 21:50:55

Muovinen: Just lähti tilaukseen Turkish Moderate set I.

Hain nämä tänään matkahuollosta. Kyllä haukkuvat hintansa (360,-) mennen tullen. Vähän sellainen kuminen/pehmeä tatsi näissä on, mutta soundi on erittäin käyttökelpoinen. Ride jää ihan varmasti K:n kaveriksi, kun on silleen sopivasti erilainen. Haikat ei ainakaan vielä innostanut niin paljon, että laittaisin niiden sijasta Zilkkuja poistoon. Hyvät toki nekin. Kaikki pitäisin jos pystyis.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)