Bobana 29.10.2009 21:55:32 | |
---|
hollmi-5: Ai sä ehdit ensin. Onnea vain. Olisin ollut seuraavana jonossa, mutta en halunnut leikata väliin kertomalla: "Mä otan ne. Laita tilinumero..." Juu. : ) Jos joskus haluut lainaksi niin saat ne. Muille ei tätä tarjousta tipu. >: )= Oli kuulemma meinannut sulaa luuri käteen että sen verran oli liikennettä. Joku ylen toimittaja oli sanonut hakevansa ne pois mutta sovittuna ajankohtana oli hiljaista ollut. Todettava on että vaikkakin on Suomi-setti alun alkujaan niin on pidetty ala-arvoisesti. Eli töitä riittää että saadaan kuosiin. Mitään peruuttamatonta ei kuitenkaan ollut ja se vaikutti vahvasti ostopäätökseen snaren ohella. Siis tomit eivät soi vaan ne jylisee eli me likes! Basari on vielä arvoitus koska siinä on ihan paskat kalvot eli se jää nähtäväksi eli kuultavaksi mutta luulen ettei pettyä tarvitse. Snare... se on vaan loistava. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Bobana 29.10.2009 21:57:57 (muokattu 29.10.2009 21:58:46) | |
---|
markkuliini: Ja isot splashit kanssa luo jazzmaista vaikutelmaa bassariin. 18"? Kakskytä on splässit niinkuin basarikin. Tomit on niin julmetun syvät. Eihän tuo ole esteettiseti todellakaan mikään maailman hienoin setti mutta kun pääsin ekaa kertaa kopauttamaan niin kaikki nuo ulkomuodolliset seikat saivat huutia. Saundi on omaan makuuni miltei jumalainen. Parhaat rummut mitä mulla on. Edit. korjailua Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
hollmi-5 29.10.2009 22:23:58 | |
---|
Bobana: Voit laittaa tomiraudan lähtemään alakautta, niin saat tomin lattiatomikorkeuteen. Niin minä teen, kun pitää räkkitomi laittaa lattiatomin paikalle. Soundit, piuhat ja kajarit. |
TAMAS 29.10.2009 22:24:47 | |
---|
|
Bacchus 29.10.2009 23:24:15 | |
---|
Bobana: Noni. Laitetaas tosta: http://muusikoiden.net/dyn/users/65456.jpg ja tosta: http://muusikoiden.net/dyn/users/65457.jpg Emmää muuta sano, ku et oot täys munapää, ja muutenkin pelle!;) No ei sentäs, erittäin hyvä, että nappasit kuleksimasta. Kuumotti pirusti, mutta onneksi en edes soittanut myyjälle. Alkaa addiktio pian hellittämään. Ehkä. Onneksi meni Sonorfriikille, eikä jollekin, joka siistii setin kuntoon ja myy samantien eteenpäin. When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro |
Bobana 30.10.2009 00:07:02 | |
---|
Bacchus: Emmää muuta sano, ku et oot täys munapää, ja muutenkin pelle!;) No ei sentäs, erittäin hyvä, että nappasit kuleksimasta. Kuumotti pirusti, mutta onneksi en edes soittanut myyjälle. Alkaa addiktio pian hellittämään. Ehkä. Onneksi meni Sonorfriikille, eikä jollekin, joka siistii setin kuntoon ja myy samantien eteenpäin. No kits luottamuksesta. On muuten pakko myöntää että tänään tuli ekaa kertaa mieleen että sutiiko joku ratas tyhjää tuolla päässä kun kämpille tuon setin raahasin. Normaali täysjärkinen rumpali kun tulee toimeen yhdellä tai kahdella setillä. Entisestään (luulin että tein itelleni tilavan reeniksen...) ahtaan kämpän tila pieneni edelleen ja joutuu harrastamaan melkein tetristä että saa vehkeet sopimaan. No, Onneks loppui rahatkin jo ettei enää pysty hankkimaan mitään hölmöyksiä. Vähään aikaan... Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Bobana 30.10.2009 00:08:00 | |
---|
hollmi-5: Bobana: Voit laittaa tomiraudan lähtemään alakautta, niin saat tomin lattiatomikorkeuteen. Niin minä teen, kun pitää räkkitomi laittaa lattiatomin paikalle. Aissatn. No, niinpä tietysti. Äijä on insinööri. : ) Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Thyrblast 30.10.2009 10:51:04 | |
---|
Bobana: sutiiko joku ratas tyhjää tuolla päässä kun kämpille tuon setin raahasin.
Ei sudi. Tervehenkistä asennettahan tämä, jos mikä! +++ Ingo, Ventor, Chris W.? Vai eikö tässä muka tuoksahda jo hieman 80- luvun lopun saksalaisen metallityöväenliiton raskas kalske? ;) P.S. Pirun hienot on kyllä nuo rumpusi! "Tahti kohdalleen... vaikka kiilaten tai sliipaten." |
Bacchus 30.10.2009 13:18:53 (muokattu 30.10.2009 13:19:29) | |
---|
Bobana: No kits luottamuksesta. Luottamus on kova. Viikon päästä setti torilla?;) Haha. Itse olisin varmaan joutunut laittamaan setin lihoiksi, jos olisin moisen ostanut. Joskus käy niinkin, että ostaa jonkin kattauksen sijoitusmielessä, mutta loppujen lopuksi ei olekaan sydäntä luopua siitä. van reeniksen...) ahtaan kämpän tila pieneni edelleen ja joutuu harrastamaan melkein tetristä että saa vehkeet sopimaan. No, Onneks loppui rahatkin jo ettei enää pysty hankkimaan mitään hölmöyksiä. Vähään aikaan... Sitä on ilmassa. Itse olen monta kertaa miettinyt uutta virveliä, settiä, sähkiksiä raahatessa ympäri Suomea, että pitäisikö liittyä johonkin Drummers Anonymous:in. Nyt otin sellaisen linjauksen, että ainakin yksi setti lähtee, ennen kuin mitään tulee tilalle. Tänään käydään hakemassa sähkikset serkkupojille. Onneksi ei tule itselle. When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro |
Velli 30.10.2009 13:31:24 | |
---|
|
lare21 30.10.2009 13:52:26 | |
---|
Soitetaan tai ei soiteta, mutta ei rampata! |
OPJ1974 30.10.2009 14:30:59 (muokattu 30.10.2009 14:31:22) | |
---|
Bobana: ... tila pieneni edelleen ja joutuu harrastamaan melkein tetristä että saa vehkeet sopimaan. Ja rummut kans? Nimim. Rumpaleiden taskubiljardiyhdistyksestä vaan päivää :D Muusikolla on kolme olotilaa: Känni, krapula ja outo olo. |
Bobana 30.10.2009 15:39:19 | |
---|
Bacchus: Nyt otin sellaisen linjauksen, että ainakin yksi setti lähtee, ennen kuin mitään tulee tilalle. Hilitet puuttuu vielä... : D Nojoo. Kyllä mä oon tosta aniversary setistä aikonut luopua. Jostain päästä se säkki on avattava tai muuten tulee yli. Ja muija mäkättää jo siihen malliin että jotain on tehtävä... : ) Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
grooveman 04.11.2009 14:46:40 | |
---|
Hivenen päivitystä kumuihin. Tulokset nähtävillä omissa kuvissa. Jos joku kaipaa hyvin pidettyjä teräsvanteita 10", 12", 14", 16"(ja kaikkia tuplat) niin multa löytyisi sopivaa hintaa vastaan. "rumpali jolla on huono taimi, on yksinkertaisesti vain huono rumpali."-S.Kuoppamäki |
jtpennane 04.11.2009 14:56:55 | |
---|
grooveman: Hivenen päivitystä kumuihin. Tulokset nähtävillä omissa kuvissa. Aivan törkeän hieno setti. Itseäni kuumottaisi (taas vaihteeksi) hankkia jazzsetti Kumulta... tämä ei kyllä nyt helpottanut yhtään. You remind me of school on Sunday - no class. |
Tatti1234 06.11.2009 15:14:55 | |
---|
|
lare21 06.11.2009 18:42:34 | |
---|
Soitetaan tai ei soiteta, mutta ei rampata! |
M. Kekki 06.11.2009 18:54:44 | |
---|
grooveman: Hivenen päivitystä kumuihin. Tulokset nähtävillä omissa kuvissa. Jos joku kaipaa hyvin pidettyjä teräsvanteita 10", 12", 14", 16"(ja kaikkia tuplat) niin multa löytyisi sopivaa hintaa vastaan. Komeat ovat nuo Kumujen puuvanteet, ja varmasti soundistakin löytyy eroja teräsvanteisiin verrattuna. Itseänikin puuvanteet himottaisivat, vaan ovat melko tyyriit. Ei surkutella vaan tehdään! |
M. Kekki 06.11.2009 19:00:36 | |
---|
Sain vihdoin vaihdettua Premiereihin kalvot ja setin pystyyn. Yksien treenien perusteella pannusto oli hyvä ostos. Etenkin 14-tuumainen etutomi miellyttää. Vielä kun saisi kerättyä rahaa settiin istuvan metallivirvelin hankintaan, niin olisi soittaessa fiilis kohdillaan. Tosin ihan mukavasti tuo Kumunkin snare soundeiltaan mahonki-Premierien basariin sopii. http://muusikoiden.net/dyn/users/65782.jpghttp://muusikoiden.net/dyn/users/65781.jpgEi surkutella vaan tehdään! |
Velli 06.11.2009 19:24:23 | |
---|
|