Aihe: Lars Ulrich?
1 2 3 4 57 8 9 10 1117 18 19 20 21
tthei
11.03.2005 14:12:10

Ehkä maailman huonoin tunnettu rumpali, se on yksinkertaisesti vain niin paska

Kai hahto, heikki malmberg, mike portnoy, nicholas barker, Derek roddy, siinä on rumpaleita joita kannattaa kuunnella

Oliko tämäkin nyt ihan pakko nostaa taas pintaan, kun sulla ei sen kummosempaa sanottavaa ollu ees. Nyt tästä riidellään taas kuitenkin seuraavat pari viikkoa täällä.
Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist -------------------------- www.innervision-fin.tk
Tama (Royal Star)
11.03.2005 14:42:37

Kai hahto, heikki malmberg, mike portnoy, nicholas barker, Derek roddy, siinä on rumpaleita joita kannattaa kuunnella

tuota on kuultu paljon, ja tullaan varmasti kuulemaankin. lars on osa metallicaa, ja kai äijä nyt osaa jotenkin veivatakkin, kun on sitä tehnyt toistakymmentävuotta ammatikseenkin....

no, mitäs väliä sillä on, jos täällä on vähän laukaustenvaihtoa käynnissä;). mutta kannatti tosiaan nostaa tää ylös...
mikä ihmeen zildjian.....?
Antti1997
11.03.2005 15:26:07

Siinähän kuuntelet, mä ainakin kuuntelen sitä mistä mä tykkään vaikka soittajat olisi otettu vanhainkodin vuodeosastolta.
Njet parkering!!!
Bacchus
11.03.2005 21:43:54

Onneksi Patrik 88 on niin ansioitunut rumpali, että hänellä on varaa arvostella.
-
**Bexar**
11.03.2005 22:21:17

Jännä juttu Patu, mutta kun luin tämän kommentin lainattuna, niin olin melko varma, että tämä on sinun kirjoitus. Olihan se. ;)

Onneksi Patrik 88 on niin ansioitunut rumpali, että hänellä on varaa arvostella.

Enemmän hänellä on varaa arvostella kuin sinulla.

Ps. Lars Ulrich on huono rumpali, mutta mies paikallansa. (Kuten eräs foorumin jäsen tapaa sanoa :D) Ja metallica oli joskus hyvä.
Joo.. on se rumpali.
mr_b
11.03.2005 23:53:04 (muokattu 12.03.2005 00:06:05)

Ps. Lars Ulrich on huono rumpali, mutta mies paikallansa. (Kuten eräs foorumin jäsen tapaa sanoa :D)

Se on viidakon vanha sananlasku.

Kiva että tämäkin taas nousi. Jibajaba!

EDIT: vielä 15 kirjoitusta niin tämä nousee Rummut-palstan toiseksi pisimmäksi ketjuksi. Go go!
We have ways of making you think.
markkuliini
11.03.2005 23:58:24

Pistetänpäs lusikan tähänkin soppaan. Minä olen sitä mieltä ettei tarvitse olla lehmä jotta voi sanoa että maito on hapanta. Noin niinkuin tuohon arvostelu-asiaan viitaten, u nou.
Tama (Royal Star)
12.03.2005 00:34:10

todella hyvä sun on sanoa yhtään mitään kun (tuskin?) et edes tunne kyseistä henkilöä, että ketä hänellä on varaa arvostella.....
Outkast
12.03.2005 09:24:21
Pistetänpäs lusikan tähänkin soppaan. Minä olen sitä mieltä ettei tarvitse olla lehmä jotta voi sanoa että maito on hapanta. Noin niinkuin tuohon arvostelu-asiaan viitaten, u nou.

Tuo on muuten harvinaisen totta !
Omakuvassani on kumut joissa on PINSTRIPET.
sandman178
12.03.2005 10:09:38

no on se nyt mua parempi... :P
Tell me kid, have you ever danced with the devil in the pale moonlight?
Bacchus
12.03.2005 12:50:40 (muokattu 12.03.2005 12:52:24)

Nih, kyllä Patu-poika tietää!

Voi vittu mitä kommenttia taas... Huoh...

Totta, itsekin meinasin tarkentaa kommenttiani. Kritiikki on vain hyvästä, mutta paskanjauhaminen ja typerä suunsoitto on asia erikseen. Niillä on iso ero.
-
Tama (Royal Star)
12.03.2005 13:10:26
aivan. musta on aivan asiallista kertoa kritiikkiä miehestä, mutta täysin idioottimaista tulla haukkumaan henkilöä aivan paskaksi rumpaliksi. sitten vielä jotkut toiset valopäät käy laukomaan tuollaista... huh huh.....
ToMi88
12.03.2005 14:20:33

omasta mielestä paikkainsa metallicassa ansainnut.
Ei ehkä mikään the ultimate mutta ei se kyllä mikään paskakaan ole.
Ilman lerssiä ei metallica ois sama asia.

Ja tästäkään ei sitten taaskaan tarttee kenenkään alkaa vittuilemaan eikä suuttua..
miän vain
12.03.2005 14:41:16

Ilman lerssiä ei metallica ois sama asia.

Oha se varma

Monta viestiä vielä puuttuu?
At least you have a grave to go to
Monochromatic - bändi
semisuper.tk - rumpusivut
mr_b
12.03.2005 15:42:18 (muokattu 12.03.2005 15:44:54)

Monta viestiä vielä puuttuu?

Kuusi...

Edit: Äh, tai siis seitsemän niin menee ylikin eikä vaan tasoihin.
We have ways of making you think.
ddrum54
12.03.2005 16:27:40
Jesh !! Lasse jyrää... 5
2`n 4
TeeKoo
12.03.2005 16:37:33
No jos niin vähän puuttuu enää niin minä pistän vähintään yhden viestin jo sen takia, että aikoinaan sukulaiseni tuikkasi kuunneltavaksi Metallican "Black Albumin" kun kysyin, että oisko olemassa muutakin musiikkia kuin poppi. :)

Kyseisen Metallican albumin jälkeen ei ole ollut paluuta entiseen, erittäin suuri kiitos tästä kuuluu sille sukulaiselleni! =)

KIITOS.
~Eyes Open Wide~
Garri Hunes
12.03.2005 17:08:21
sen kummempi fani enkä vihaaja ole,ja mietin että miks se ei ois hyvä?

joku sanoo että Larssin soitto ei groovaa,tai vastaavaa scheissea,mutta ei kai se metallica olekaan mikään vitun funk odysseia.
Keppis
12.03.2005 17:40:57

Metallica tuskin olisi parempi bändi, jos joku noista olisi kannuttelemassa. Päinvastoin. On muuten justicella ihan helvetivn hienoja rumpukuvioita, vaikkei ne olekkaan pirun nopeita ja millintarkkoja.
Huonomuistisilla on vähemmän stressiä.
tthei
12.03.2005 17:42:54

Metallica tuskin olisi parempi bändi, jos joku noista olisi kannuttelemassa. Päinvastoin. On muuten justicella ihan helvetivn hienoja rumpukuvioita, vaikkei ne olekkaan pirun nopeita ja millintarkkoja.

Sehän onkin Ulrichin paras puoli mielestäni. Tekninen osaaminen nyt ei ole niin mahtavaa, mutta se jätkä on pystyny luomaan mielettömän kovia rumpuraitoja biiseihin.
Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist -------------------------- www.innervision-fin.tk
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)