Aihe: Soitatteko kengät jalassa?
1 2 3 4 5 6 7 8 9
ltg
26.07.2005 19:37:47
Jouset melko kireällä, enkä jätä nuijaa kalvoon kiinni lyönnin jälkeen. En tie, pari kertaa koittanut sukkasilleen tai ilman kenkiä. Vasemman jalan jalkapöytä(?) mustelmilla.

Ei minulla ole mitään ongelmia ollut, vaikka poljen sukat jalassa samalla tekniikalla. Alussa meinasi olla, mutta se korjaantui nopeasti.
On pidettävä rummut puhtaana, ettei tule soitettua varsinaista pölyrytmiikkaa.THV-klubi #5
Tanakkala
28.07.2005 00:02:00
Mä huomasin tänää reenikämpäällä että pelkät sukat jalassa on paljo helpompi soittaa. Tuplabasarikin onnistui paljon nopeammin ku skeittikengät jalassa. Tästä edespäin siis aina sukkasilleen soittelen.
Ei edes yksinäisyys tule yksin
Stereophile
28.07.2005 09:36:45

Mä huomasin tänää reenikämpäällä että pelkät sukat jalassa on paljo helpompi soittaa. Tuplabasarikin onnistui paljon nopeammin ku skeittikengät jalassa. Tästä edespäin siis aina sukkasilleen soittelen.

Sukkasillaan on tavallaan parempi tuntuma ja dynamiikan hallinta, jos pitää soitella jotakin kevyempää juttua. Mutta jos pitää saada kunnon rokkilätinät, ei kun kengät jalkaan ja johan irtoo. Voimaa pitää olla...
En ole puolesta enkä vastaan. Pikemminkin päinvastoin.
Jeltz
28.07.2005 13:07:05
Yleensä sukat jalassa, joskus paljain jaloin ja joskus kengillä, kaikkia tulee käytettyä.
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)