BassJack 10.01.2008 22:41:39 | |
---|
Näistä Orioneista vielä: Ostin kouvolan musiikista viime kesänä oron revolution pro sarjan 10" splashin 10€ myyjä sano et oikee hinta oli 35€. hyvin on kestäny |
Hatesociety 14.01.2008 19:51:01 | |
---|
Näistä Orioneista vielä: Ostin kouvolan musiikista viime kesänä oron revolution pro sarjan 10" splashin 10€ myyjä sano et oikee hinta oli 35€. hyvin on kestäny Nyt kusetti myyjä tai sinä. Hintahan on 19e jos oikein muistin. Samanlainen 12" 24 euroa ja 6" naurettavat 9e xD Ei voinut kuin hymysuin tilata :D |
J.Newkid 15.01.2008 10:55:26 | |
---|
Orion Strondo rock crashit vois olla kova sana! Ne kun soittaa auki niin mikäs niillä vedellessä, kun ne ei maksa mitään. oon ollu tyytyväinen Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t |
arse 16.01.2008 15:06:54 | |
---|
Terveisiä São Paulon kymmenistä musaliikkeistä. Kaikki möivät Orioneja, enkä törmännyt yhteen ainoaan kelvolliseen yksilöön. Ja varaa oli, mistä valita, uskokaa pois. Hittojako siinä, ostin caxixeja. Así no. |
redeemcrew 27.02.2008 15:47:22 | |
---|
Tervehdys, millasia kokemuksia teillä on noista orioneista? Itse jo 18v soitellu kannuja ja ei ole oikee tultu päivitettyä tietoja, kun käytössä on ollut ne perus sabian ja zildjian pellit. Olen kuullut niin hyvää kun huonoa, niinkuin jokaisessa merkissä aina on jotain valittamista. Eli mitä te suosittelette Orionista, esim chrasheistä? Kuitenkin pitäis toimia tuollaisessa rässi/death metelissä. Wuhania ja staggia on tullu kokeiltua ja en oikeen pitänyt, Pl: Wuhanin chinat, saundaa ookoo, mut menee helposti kappaleiksi, tosin HINTA ei juuri päätä huimaa... |
ramzuz 27.02.2008 23:28:13 | |
---|
Orionilta olen löytänyt yhden symbaalin. Revolution 6 splash ja hinta 9e. Se on todella hyvä! Kaikki muut ovat olleet kamalia kohdata kasvotusten:) me vedetään livenä! |
BanZai88 28.02.2008 00:17:03 | |
---|
Orionin splasheista ei ole mulla kovin hyviä kokemuksia. Kaikki mitä kokeilin, niin muistuttivat enemmän belliä kuin splashia... Kun puhutaan halppis splasheista, niin kyllä stagg vie saundeiltaan orionia 6-0. Kestävyyttä en voi vertailla, koska en ole orionin splashia omistanut. Staggin Furia 10" on kestänyt ilman mitään ongelmia pari vuotta. |
Viking 01.03.2008 03:45:41 | |
---|
Revolution Pro sopii käsittääkseni henkilölle, joka hakee erityisen ohuita peltejä, mainittakoon nyt vaikka Mini Hat 12" pikkusettiin.... Sopivasti selvinpäin tai sitten ei... |
Sonny9 16.04.2008 12:17:42 | |
---|
Ekaa kirjoitusta puskee, että terve vaan kaikille. Löysin googelista tämän kirjoitusketjun Orioneista ja ajattelin lukaista. Yllätyinkin jopa hieman kaikista yli-negatiivisista, koska ei pellit minusta nyt NIIN pylleröisestä ole. Mainstreamin 14" haitsu on itsellä ja tykkään soundista. Sanoisin, että railakkaan punk-bändin batteristan ei kannata ainakaan carbontikuilla näitä mätkiä, sen verran tuo muotoilu antaa osviittaa. Toki kannattaako mitään hakata carbontikuilla kovinkaan railakkaasti... päättäkää itse. Revo Pro:n 10" splash... siinä pelti jota voisin hieman kuvata negatiivisesti itsekin. Sitä kun rankaisee kunnon iskuilla niin ihan hauska se ääni on, mutta... ...se äänen hauskuus on katoavaa. Olisiko pelti jotenkin löystynyt tai muuta, mutta nyt soiton ohessa pamautan splashia niin pettyn aina. Revo Pro 20" ride. Tykkään kellon äänestä ja kompittaa kivasti, kun rauhassa koloo. Varrella jos mällää peltiä...häiritsevä. Jos lyöt lujaa peltiin ...erikoinen. Kapulan nupilla pellin soitto onnistuu ja ääni on mielestäni mukava. Viziuss medium crash: Hieno pelti! Ja ääni on minun makuuni. 17" peltiin kunnon pläjäys kasvattaa hauista ja lerssiä niin, että! Minun mielestä pellissä on hyvin munaa. Strondo -sarja. Ei ole juurikaan kokemusta tästä. Paljon tarinaa siitä, että raskas pelti tuo raskaan äänen ja Strondossa tuo korostuu jo liikaa. Tuota Strondon flat ridea olen liikkeessä taputellut hiljaa ja minusta se kuulostaa sillä voimalla ainakin hyvältä. Kuitenkin yleisön mielipiteet olen huomioinut niin etten ole uskaltanut vielä hankkia omaksi. Loppuun vielä mainintaa siitä, että peltejähän on samaa merkkiä montaa laatua. Varsinkin koneella tehtyjä peltejä tulee varmana huonoakin laatua välillä ja joku sitten perustaa arvionsa kyseisestä pellistä siihen. Varmaksi en tiedä, mutta käsintaotut niinkuin Strondo ja Mainstream ovat varmasti varmempia valintoja laatunsa suhteen. Itse en ole studiossa soittanut näillä pelleillä, että kaikumattomassa tilassa tai kunnon nauhalta en ole peltejä päässyt vielä kuulemaan. Kesä korjaa sen tilanteen. Palaan asiaan sen jälkeen. Pääosin olen tähän asti ollut tyytyväinen hinta/laatu -suhteeseen Orkuissa. Revon splash harmittaa ja viziuss -sarjan splashin ajattelin testailla seuraavaksi. |
Hakki 16.04.2008 12:37:37 (muokattu 16.04.2008 12:37:46) | |
---|
Treeniskaverilla on setissään vino pino näitä Orionin puoli-ilmaisia kilkuttimia. Mitä nyt hiukan niitä läpsin niin jos nyt 9€ maksaa pieni splashi niin hinta-laatusuhde on kohdallaan. Crasheihin en ole niin paljon lämmennyt, mutta jokusen efektin voisi joskus ottaa noista haltuun. while(true) {play(metal);} | Ablaze In Hatred - www.ablazeinhatred.com | Kaikki tänään päättyy... | Searing Meadow - www.searingmeadow.com |
Niq 24.04.2008 23:53:19 (muokattu 24.04.2008 23:56:15) | |
---|
Tähän asti kaikki vastaantulleet Orionit on ollu ihan karseita läpysköitä, mutta pari päivää sitten, musakaupan peltivalikoimaa testaillessani, ihastuin vallan Mainstream -sarjan 17" thin crashiin. Silmät kiinni oisin veikannu a-customiksi, semmonen kirkas mutta samalla pehmeä saundi. Setin kanssakin toimi tosi hienosti, täytynee käydä poistamassa kunhan tilille vaan tulis täytettä. "I have a cunning plan" -Baldrick |
ltg 25.04.2008 05:56:19 | |
---|
Tähän asti kaikki vastaantulleet Orionit on ollu ihan karseita läpysköitä, mutta pari päivää sitten, musakaupan peltivalikoimaa testaillessani, ihastuin vallan Mainstream -sarjan 17" thin crashiin. Silmät kiinni oisin veikannu a-customiksi, semmonen kirkas mutta samalla pehmeä saundi. Setin kanssakin toimi tosi hienosti, täytynee käydä poistamassa kunhan tilille vaan tulis täytettä. Minkä hintaisia nuo ovat? Mulla olisi juuri tarvetta kahdelle edulliselle ja mukavasoundiselle crashille. Kävele ja liiku jotain ylös noustuasi, että loka, joka on yöllä kokoontunut suolijin laskeusi alaspäin persauxeen. Konsti elää kauan, kohta 5, Waasa 1786 |
Niq 25.04.2008 10:19:56 | |
---|
Minkä hintaisia nuo ovat? Mulla olisi juuri tarvetta kahdelle edulliselle ja mukavasoundiselle crashille. Jotain 90e tienoilla oli ko. musakaupassa toi kyseinen pelti. "I have a cunning plan" -Baldrick |
punainenettan 29.04.2008 00:33:31 | |
---|
Ohan ne Orionit peltejä. Symbaalia ne ei oo nähnykkään. Aika kauheaa caccaa en se sointi. Jos jokin asia kuulostaa uskomattomalta, se usein on juuri sitä. |
Sonny9 16.05.2008 10:52:54 | |
---|
Tähän asti kaikki vastaantulleet Orionit on ollu ihan karseita läpysköitä, mutta pari päivää sitten, musakaupan peltivalikoimaa testaillessani, ihastuin vallan Mainstream -sarjan 17" thin crashiin. Silmät kiinni oisin veikannu a-customiksi, semmonen kirkas mutta samalla pehmeä saundi. Setin kanssakin toimi tosi hienosti, täytynee käydä poistamassa kunhan tilille vaan tulis täytettä. Juu, mainstreamiin olen itsekin tykästynyt. Crash on tilauksessa myöskin. Oli miten oli, mutta nyt se on toisin. |
steyr 24.05.2008 15:29:09 | |
---|
Meinaatteko te että kun Kuopiossa on käyny testaamassa se on ollu sit Flangerissa? Nettisivuilla näkyy ainakin pirusti noita Orioneita olevan. |
markkuliini 24.05.2008 15:30:46 (muokattu 24.05.2008 15:41:50) | |
---|
Meinaatteko te että kun Kuopiossa on käyny testaamassa se on ollu sit Flangerissa? Nettisivuilla näkyy ainakin pirusti noita Orioneita olevan. Mulle kerran yksi tyttö sanoi kesken kaiken että "nyt se on sit flangerissa"... Sori, tuli vaan mieleen, jatkakaa.... Oiligi. Aaltonen elämä kans oikeesti kiinnosta.
Ronnie Österberg.
Muutenki mua kinnosta hirvesti tausta. Henkilökuva on tarkea. |
Bacchus 24.05.2008 15:34:41 | |
---|
Mulle kerran yksi tyttö sanoi mulle kesken kaiken että "nyt se on sit flangerissa"... Sori, tuli vaan mieleen, jatkakaa.... Menikö väärään vai?;) Anti-Matter Manifesto |
markkuliini 24.05.2008 15:41:34 | |
---|
Menikö väärään vai?;) No sen mielestä. Oiligi. Aaltonen elämä kans oikeesti kiinnosta.
Ronnie Österberg.
Muutenki mua kinnosta hirvesti tausta. Henkilökuva on tarkea. |
Tindrum 24.05.2008 23:11:28 | |
---|
Aika paha tunnelman pilaaja. Mutta olen kuullut myös oikein kypsällä äänensävyllä lauseen: "No niin, nyt sitä on mun tukassaki...". Fiiling kyllä vent. m©
Öööö, seittemän ja puol neljäsosaa...eiks nii??? |