Bacchus 31.07.2010 16:39:42 | |
---|
markkuliini: Tammihan on kyllä selvästi kovempaa ja kestävämpää puuta, ja Tamat muistaakseni aika hyvän hintaisetkin, joten hyvä valintahan se on. Paitsi ovatko jo niin paljon kovempaa, että kalvot/symbaalit ovat koetuksella enemmän? En ole Regaleissa huomannut laadun vaihtelua joten en usko, että kestävyydessä on suuria muutoksia tapahtunut. Se erikoisuus niissä on, että perusmalleissa on suht. ohuet kaulat verrattuna moniin merkkeihin. Itse tykkään kun eivät ole niin etupainoiset ja on hyvä pomppu. Mäkin diggailin Regaleissa juuri sitä takapainoisuutta, ja sitä, että kapula on aika voimakkaasti paksumpi takaa (niin sanotusti) kuin päästä. Tammikapulat ovat aika kovia, voi hyvinkin olla että pelteihin tulee enemmän rasitusta. Pääsyy merkin käyttöön on kuitenkin se, ettei muut kapulat pysy niin hyvin kädessä, kun mulla ei näpit hikoile juuri ollenkaan. Joskus olen erehtynyt pyyhkäisemään hiestä märkää otsaa soittaessa, ja saman tien tiedän miksei monet käsistä hikoilevat pidä lakatuista. :D Onneksi ovat hyvälaatusia ja muutenkin mieleisiä, joten ei ole ollut tarvetta etsiä muita lakkamalleja. Hitto kun Taman tammikeppejä saisi saman tyylisesti lakattuna kuin Regaleitakin. Pitäisiköhän kokeilla vetaista vähän lakkaa Tamoihin? Tuppaavat nimittäin olemaan välillä todella liukkaita. Tuo kapuloiden kestävys on ilmeisesti aika henkilökohtainen juttu, kun monilla taas Vic:it kestää ja joku muu merkki taas hajoaa, ja päin vastoin jne jne. Kai se on kokeiltava kaikkien itse... :) Hehe, näinhän se on. Itse en myöskään ole koskaan päässyt Vic Firtheihin sisälle, vaikka laadukkaita kapuloita nekin ovat. Sama juttu Pro Markin kanssa. Jotenkin monet Pro Markit tuntuvat ihan pirun etupainoisilta. When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro |
markkuliini 31.07.2010 16:43:29 | |
---|
Bacchus: Hitto kun Taman tammikeppejä saisi saman tyylisesti lakattuna kuin Regaleitakin. Pitäisiköhän kokeilla vetaista vähän lakkaa Tamoihin? Tuppaavat nimittäin olemaan välillä todella liukkaita. Mikäpä estää kokeilemasta. Itse aikoinani testailin pelkkien tippien lakkausta, ja kyllähän ne kapulat pitempään kestivät. Sama juttu Pro Markin kanssa. Jotenkin monet Pro Markit tuntuvat ihan pirun etupainoisilta. Sama fiilis mulla kans. Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa,
kaltaisesi pikkuhitlerit pistän ojennukseen oikeasssa elämässä alta aikayksikön. |
Bacchus 31.07.2010 17:12:10 | |
---|
markkuliini: Mikäpä estää kokeilemasta. Itse aikoinani testailin pelkkien tippien lakkausta, ja kyllähän ne kapulat pitempään kestivät. Saakuta, taidanpa vetaista lakkaa pintaan. Tosin ensi viikko menee Prahassa oluita siemaillen ja taskuvarkaita bongaten. Sama fiilis mulla kans. Sitä mä oonkin aina ihmetellyt, että miten niillä kukaan jaksaa soitella. Ilmeisesti kuitenkin jaksaa, kun kaupaksi käyvät. Jos sitä vielä yksi lasillinen Glenmorangieta. When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro |
hansakemanelius 01.08.2010 22:03:57 | |
---|
Vanhan mallinen K Custom Medium ride 20" tuli hankittua. Ei hassumpi peli ollenkaan, hiukkasen ohuempi kuin nyky-mediumit. Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle. |
Guido 01.08.2010 22:42:45 | |
---|
Telinecase Thomanin mallistosta, mitoiltaan 100x40x40. Itse laitoin pehmusteet seiniin ja kunnon fillarit alle. Jepujee, entinen alkoikin lahoamaan käsiin. |
VeKrio 02.08.2010 00:15:36 | |
---|
Guido: Telinecase Thomanin mallistosta, mitoiltaan 100x40x40. Itse laitoin pehmusteet seiniin ja kunnon fillarit alle. Jepujee, entinen alkoikin lahoamaan käsiin. Oo! Orimattilan poikii olin minäkin myös. Mä oon vähänhintsun juniorimpi kuin sä, ehkä kolme vuotta nuorempi Korhosen Jukkaa esimerkiks. Kiva maku sulla rumpujen suhteen! Itse aiheeseen: Pelkuja, thinejä, neljä kappaletta duunikeikoille akustisen skulaamiseen. |
Guido 02.08.2010 18:48:26 | |
---|
VeKrio: Oo! Orimattilan poikii olin minäkin myös. Mä oon vähänhintsun juniorimpi kuin sä, ehkä kolme vuotta nuorempi Korhosen Jukkaa esimerkiks. Kiva maku sulla rumpujen suhteen! Itse aiheeseen: Pelkuja, thinejä, neljä kappaletta duunikeikoille akustisen skulaamiseen. Juu, muistan hämärästi miehen. :) Hienot 8000:t, sirkkelöity etutomi? |
VeKrio 02.08.2010 21:41:27 | |
---|
Guido: Juu, muistan hämärästi miehen. :) Hienot 8000:t, sirkkelöity etutomi? Kyllä ja kiitos :) Ostin muutama viikko sitten setin. Edellinen omistaja leikkautti 12" ja 13" kantti-tomit standardikokoisiksi. 13":sta väsään virvelin. :) Sulla oli muistaakseni jo mun nuoruuden aikaan Manu Katche-virppa. Kuolasin sitä silloin. Vai olisko ollut Garibaldi? Hmm. |
arse 02.08.2010 23:59:11 | |
---|
Hans-Åkelta ostettu Acrolite pääsi heti kilpailuvideolle! My style is to follow the rhythm with snare (right hand) (free hand use for sure), left foot on both hi-hat and bass almost always which realistically by it self adds another layer or number (Hihat 1 bass drum 2), or rhythm lol! |
markkuliini 03.08.2010 00:09:35 | |
---|
arse: Hans-Åkelta ostettu Acrolite pääsi heti kilpailuvideolle! Linkitä jo, äläkä oo tollane! :) Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
arse 03.08.2010 00:15:00 | |
---|
markkuliini: Linkitä jo, äläkä oo tollane! :) Nyt se tosta yläpuolelta löytyy, mutta ei se ole yhtää niin cool kun teikäläisen pätkä... My style is to follow the rhythm with snare (right hand) (free hand use for sure), left foot on both hi-hat and bass almost always which realistically by it self adds another layer or number (Hihat 1 bass drum 2), or rhythm lol! |
Nottis 05.08.2010 14:44:24 | |
---|
Jes, vihdoinkin uusi perheenjäsen löysi tiensä Saksanmaalta koto-Suomeen. Eli siis, lisäystä 2002-perheesen 19-tuumaisella Power Crashilla. Koko poppoo löytyy tuolta omista kuvista myöskin. Tosin koko Paiste-sukua en ole vielä saanut kuvattua, kun yhet Signature-haikat on jommalla kummalla treeniksellä.. |
hansakemanelius 05.08.2010 22:33:49 (muokattu 05.08.2010 22:41:43) | |
---|
arse: Nyt se tosta yläpuolelta löytyy, mutta ei se ole yhtää niin cool kun teikäläisen pätkä... Löytyy mistä? Kovasti olen utelias kuulemaan äänitystulosta. Edit: Nythän minä sen löysin, tuolta soittopuolelta. Acrolitesta saaduilla oravannahoilla ostin sitten tällaisen: Zildjian K Pre-Aged Dry Light Ride 20" Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle. |
Strumbali 06.08.2010 19:12:54 | |
---|
No nyt ylittyy minunkin uutiskynnys. Ostin Pearlin Custom Z rumpusetin. Enormous. ; ) Mähän sanoin, että sä sanoit. |
hollmi-5 06.08.2010 19:22:29 | |
---|
Strumbali: No nyt ylittyy minunkin uutiskynnys. Ostin Pearlin Custom Z rumpusetin. Enormous. ; ) Ne on pelit. Laita kuvaa... Soundit, piuhat ja kajarit. |
bluesman86 06.08.2010 19:35:39 | |
---|
Strumbali: No nyt ylittyy minunkin uutiskynnys. Ostin Pearlin Custom Z rumpusetin. Enormous. ; ) onnea! hyvät ovat. mulla on 14x6,5 snare ja on aika saakelin loistava. http://www.myspace.com/sleazyactband |
Strumbali 06.08.2010 19:37:11 | |
---|
hollmi-5: Ne on pelit. Laita kuvaa... Omissa kuvissa 10 ja 12 tuumaiset. Loput on vielä vähän matkalla... en jaksanut kantaa niitä. ; ) Mähän sanoin, että sä sanoit. |
hollmi-5 06.08.2010 19:42:32 | |
---|
Strumbali: Omissa kuvissa 10 ja 12 tuumaiset. Loput on vielä vähän matkalla... en jaksanut kantaa niitä. ; ) Noissa ei ole mitään muodikasta. Ja silti ne harjaa monet ns. nykypro-kannut. Hyvä valinta. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Strumbali 06.08.2010 19:59:30 | |
---|
hollmi-5: Noissa ei ole mitään muodikasta. Ja silti ne harjaa monet ns. nykypro-kannut. Hyvä valinta. No ainakin vastakohtaa löytyy verrattaessa Taman ohut runkoiseen koivusettiin. Olen joskus 80-luvun lopulla ja 90-luvun alkupuoliskolla jotain näitä z- tai czx-settejä päässyt kolistelemaan ja muisto on jäänyt elämään. Myös muisto siitä, että maksoivat silloin erittäin paljon. Eli oikeastaan olen 20-vuotta odottanut hetkeä, jolloin ostan tämmöisen setin. Diudau, on se semmosta... ; ) Mähän sanoin, että sä sanoit. |
Sonormies 06.08.2010 20:00:07 | |
---|
Hollmi: Noissa ei ole mitään muodikasta. Ja silti ne harjaa monet ns. nykypro-kannut. Hyvä valinta. Mun silmään makeen näköiset. Huokuvat laatua. Olisipa kiva testata joskus. Tankero: "Rollarit, tuo Englannin Souvarit." |