Aihe: Viimeisin ostos part II
1 2 3 4 571 72 73 74 75414 415 416 417 418
markkuliini
15.11.2011 22:06:59

OPJ1974: Lahden keskusmusiikkiin jäi pari, jossa top 920 grammaa ja bottom 1070 grammaa.. upeanhienon kuuloinen oli mun korvaan sekin pari, mutta otin raskaammat pellit itselleni, koska toi painoluokka alkaa olla jo liian vähän hard rock-osastoa aatellen.

Että ihan vaan tiedoksi, jos jotain kiinnostaa ohkaiset K Custom Darkit.

Puhutk nyt K lighteista, vai K custom darkeista? Mä puhuin nimenomaan K lighteista.
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
hollmi-5
15.11.2011 22:21:23
jazzmies: En ole soittanut noita Projectioneita, mutta jo normaali A Custom hihat on kehno soitettava. Ylipäätänsä koko A Custom setti on kammottava soittotuntumaltaan, hännänhuippuna 20" ride, vaikkakin 17" ja 19" krässi ovatkin kivaäänisiä. En ole vielä koskaan soittanunt Zildjian hihatia, jota olisi kiva soittaa. Tässä Paisteet, ja etenkin Sabianit, painivat ihan eri sarjassa.

Mielestäni 13" A Custom haitsu oli hirmu kiva soittaa. Samoin mitä nyt on 14" K Custom Dark ja 14" A Armand. Kuka mistäkin tykkää. En pidä Paisteita soitettavuudeltaan sen kummempina ja kaikki Sabianin haitsut ( kaksiparia ;) ) sai mennä kiertoon, vaikka nekin oli ihan kivoja.
Soundit, piuhat ja kajarit.
OPJ1974
15.11.2011 23:18:06

markkuliini: Puhutk nyt K lighteista, vai K custom darkeista? Mä puhuin nimenomaan K lighteista.

K Custom Darkeista. Ja tiesin kyllä, että puhuit. Kunhan mainitsin, kun on vissiin aika "kevyt pari" siellä nyt tarjolla.
markkuliini
15.11.2011 23:21:45 (muokattu 15.11.2011 23:21:59)

OPJ1974: K Custom Darkeista. Ja tiesin kyllä, että puhuit. Kunhan mainitsin, kun on vissiin aika "kevyt pari" siellä nyt tarjolla.

Ok. Kunhan varmistin että ymmärsin oikein, ja että kukaan ei lähde Lahteen hakemaan nimenomaan K lighteja. :) Ovat kuitenkin suht.erilaisen kuuloiset.
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
OPJ1974
15.11.2011 23:28:21

markkuliini: Ok. Kunhan varmistin että ymmärsin oikein, ja että kukaan ei lähde Lahteen hakemaan nimenomaan K lighteja. :) Ovat kuitenkin suht.erilaisen kuuloiset.

Varmasti pitää tuo paikkansa :D Sori, en hämmennä enempää.
Muovinen
16.11.2011 08:13:11

hollmi-5: Mielestäni 13" A Custom haitsu oli hirmu kiva soittaa.

Samalta tuntuu viimeisimmän hankinnan, 13" A-Custom Mastersoundin kanssa. 14" New Beatit on sitten ihan erilaiset tatsin suhteen. Niitä ei saa samalla tavalla kontrolliin ja tarkkaan nippuun kapulan alle, tatsi on vähän löysä. Vaatii aika erilaisen lähestymistavan. Paras tatsi omista haikoista on silti 13" Paisteen Signature Heavy hh:ssa ja monista muistakin Paisteen haikoista oon kovasti tykänny nimenomaan kapulatuntuman puolesta. Todennäköisesti myös 13" koko tekee sen, että haikka on tiukempi kaikin puolin, mutta en tiedä sitten mitkä muut muotoilulliset ja materiaaleihin (paino, seos...) liittyvät asiat siihen vois vaikuttaa.
kincy
16.11.2011 08:41:22

jazzmies: En ole soittanut noita Projectioneita, mutta jo normaali A Custom hihat on kehno soitettava. Ylipäätänsä koko A Custom setti on kammottava soittotuntumaltaan, hännänhuippuna 20" ride, vaikkakin 17" ja 19" krässi ovatkin kivaäänisiä. En ole vielä koskaan soittanunt Zildjian hihatia, jota olisi kiva soittaa. Tässä Paisteet, ja etenkin Sabianit, painivat ihan eri sarjassa.

Hmm. Mä oon ite vähän huomannut, että nuo A-Customin Projection mallit ovat huonoja soittaa. Esmes 19" Projection crashin tatsi on surkea, mutta soundaa kyllä käyttötarkoitukseen hiton jees. 14" Mastersound haikka taas on minusta oikein kiva.

Paisteesta en osaa sanoa kun olen tainnut vain yhden Paisteen 2002 haikan omistaa. Sekin oli mallia Heavy, joten en sano tatsista mitään :)
passe
16.11.2011 13:00:43
Markkuliinille ja wihtahousulle kiitokset aamun hörönauruista!
Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa - mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan.
Stoalainen
16.11.2011 18:59:30 (muokattu 16.11.2011 20:21:54)
Itekin olen löytänyt parhaat tatsit ja soundit 13" haikoista. Meinlin Byzance-sarjan 13" fast hatteja oli pirun helppo ja mukava soittaa, Sabianin 13" AAX-Celeratorit taas tarjoaa parasta hattusoundia omaan korvaan. Näin esimerkkeinä.
Too weird to live, too rare to die
WanhaWihtahousu
16.11.2011 19:59:18

passe: Markkuliinille ja wihtahousulle kiitokset aamun hörönauruista!

höhöh :)

TYHMÄ! yms
http://www.myspace.com/metallishtan
Muovinen
17.11.2011 08:13:13

Nyt ois 12" ja 14" tompat tulossa RC-settiin! Sitten onkin luvassa taas armotonta puunausta ja säätöä liimanpoistoineen ja ultimaattisen asettelun hakemisineen. Tänään pitää vielä hakea Kullakselta parit klämpit ja puomiteline ainakin, että on mihin tomareita ripustella :)
Kailis
17.11.2011 08:58:04

Muovinen: Nyt ois 12" ja 14" tompat tulossa RC-settiin! Sitten onkin luvassa taas armotonta puunausta ja säätöä liimanpoistoineen ja ultimaattisen asettelun hakemisineen. Tänään pitää vielä hakea Kullakselta parit klämpit ja puomiteline ainakin, että on mihin tomareita ripustella :)

Settisi huutaa 10" tomia. Eihän se 70's mielessä miehekäs ole mutta lisämausteena nykymusiikissa oiva.
Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta.
Muovinen
17.11.2011 12:50:02

Kailis: Settisi huutaa 10" tomia. Eihän se 70's mielessä miehekäs ole mutta lisämausteena nykymusiikissa oiva.

No sen tahtosin ihan ehottomasti, koska sitä varmasti käyttäisin eniten, vaan kun ei oo kukaan vielä ruvennu semmosta myymään! Mun soitot onkin tosiaan ehkäpä toisaalta 70s (Bonham) ja toisaalta 90's menoa (Bordin/Grohl/Stanier/Carey). Jätetään se karsea kasari siitä välistä v****un.

ELI: Myykää mulle musta 10" yamaha RC -tomari! pliis... :)
kincy
17.11.2011 14:15:06

Muovinen: Jätetään se karsea kasari siitä välistä v****un.

Höh. Sehän on juuri parhautta.
Kailis
17.11.2011 14:28:56

kincy: Höh. Sehän on juuri parhautta.

Kasari on turhan parjattu ajanjakso. Tosin osa musiikista tuotettiin aika karmeasti, varsinkin rummut. Mutta hyvää musaa silloinkin tehtiin.
Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta.
jazzmies
17.11.2011 14:37:29
Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 -
kincy
17.11.2011 16:49:28

Kailis: Mutta hyvää musaa silloinkin tehtiin.

Nimenomaan, tyylisuuntaan katsomatta.
janneto
17.11.2011 17:57:15
Muovinen: No sen tahtosin ihan ehottomasti, koska sitä varmasti käyttäisin eniten, vaan kun ei oo kukaan vielä ruvennu semmosta myymään! Mun soitot onkin tosiaan ehkäpä toisaalta 70s (Bonham) ja toisaalta 90's menoa (Bordin/Grohl/Stanier/Carey). Jätetään se karsea kasari siitä välistä v****un.

ELI: Myykää mulle musta 10" yamaha RC -tomari! pliis... :)

Hommasin itse silloiseen RC-settiin 12" tomin eBaysta, siis USA:sta. Ei ollut kallis ja tullia meni vähän koska se luokiteltiin soittimen osaksi ( rumpusetin osa )!
www.captaincougar.net
Muovinen
17.11.2011 18:19:05

Kailis: Kasari on turhan parjattu ajanjakso. Tosin osa musiikista tuotettiin aika karmeasti, varsinkin rummut. Mutta hyvää musaa silloinkin tehtiin.

No en sanois että turhan, mutta vähän provona pistin, myönnetään :) Aina on jossain tehty hyvää musaa.
Speedy
17.11.2011 20:26:06

Phonicceihin viisteet, samoiten kierros kalvoja.. Voi persetti että on kallista muovia.. Monta settiä olen omistanut ja monia kalvoja ostanut, mutta eka kerta kun ostin koko settiin kaikki kalvot kerralla.. Ambassador clearit/coatedit tomeihin, basariin Coated emperor ja evans EQ3, toivottavasti pölähtääpi..
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)