hollmi-5 25.02.2007 20:34:15 | |
---|
Vielä kun vaihdat sen kummallisen pedaalin johonkin kunnolliseen, niin rupeaa toimimaan. ;) Minä pidän tuosta Premierin EDP-pedaalista. Kaksi sinkkua ja yksi tuplis varmaan riittää vakuuttamaan. Tosin nuo alkuperäiset nuijat ovat liian kevyet ja siksi tuntuma tavallisiin tottuneena on hiukan liian herkkä alkuun. Siihenkin tottuu. Sinkuissa minulla on rautakäärmeen nuijat. Ne sopii hyvin minulle. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Deino 25.02.2007 20:36:53 | |
---|
SonorLiten setistäni ei tainnut vielä kuvaa olla minulta. Tässä tämmöinen kamerakännykällä otettu: http://muusikoiden.net/dyn/users/18131.jpg Hienot rummut ja hyvä asettelu etummaista crashia lukuunottamatta :I |
hollmi-5 25.02.2007 20:41:14 | |
---|
Hienot rummut ja hyvä asettelu etummaista crashia lukuunottamatta :I Tuo musta lätty kuuluu viereiseen settin ja on Paisten Colorsound Ride. Hyvä pelti, mutta väri tökkää minun silmääni. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Deino 25.02.2007 20:41:59 | |
---|
Tuo musta lätty kuuluu viereiseen settin ja on Paisten Colorsound Ride. Hyvä pelti, mutta väri tökkää minun silmääni. Eikun meinasin kyseiseen settiin kuuluvaa etummaista crashia. |
hollmi-5 25.02.2007 20:46:11 | |
---|
Minulla se crashin paikka on aina tuossa, jos yhtä vasemmalla pidän. Vaikka tomeja olisi enemmänkin taikka yksi, niin bassorummun vieressä minä sitä pidän. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Deino 25.02.2007 20:49:30 (muokattu 25.02.2007 20:49:38) | |
---|
Minulla se crashin paikka on aina tuossa, jos yhtä vasemmalla pidän. Vaikka tomeja olisi enemmänkin taikka yksi, niin bassorummun vieressä minä sitä pidän. Siis se on kallellaan ihan eri suuntaan missä soittaja oletettavasti istuu :) |
Nolte 25.02.2007 20:50:11 | |
---|
Minä pidän tuosta Premierin EDP-pedaalista. Kaksi sinkkua ja yksi tuplis varmaan riittää vakuuttamaan. Tosin nuo alkuperäiset nuijat ovat liian kevyet ja siksi tuntuma tavallisiin tottuneena on hiukan liian herkkä alkuun. Siihenkin tottuu. Sinkuissa minulla on rautakäärmeen nuijat. Ne sopii hyvin minulle. Jep. Minulla kun on Eliminaattorissa se alkuperäinen kolmipäinen möhkälenuija, niin kontrasti oli kieltämättä aikamoinen. Hyvät kamat - huono soittaja! |
Rockster 25.02.2007 23:10:51 | |
---|
"Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 houkutteli matkaansa Tavastialla. |
Ramiok 26.02.2007 09:28:28 | |
---|
SonorLiten setistäni ei tainnut vielä kuvaa olla minulta. Tässä tämmöinen kamerakännykällä otettu: http://muusikoiden.net/dyn/users/18131.jpg Kuvasta puuttuu settiin kuuluva 4x14" koivuvirveli, kun kokeilin Phonickin teräsvirveliä ensimäistä kertaa. Onhan tuo jo jonkun kuukauden ollut sekin virveli, mutta nyt vasta otin savut. Hyvä peli. Nää sun setit on kyllä herkkuja kateeksi käy. |
petteri r 26.02.2007 11:02:12 | |
---|
Menin ja laitoin mmx:ät vaihtoon edellispäivänä. Omakuvassa kuva rumpu tornista. pystyyn setti ei vielä ole kerinnyt. jos yhdet vaan. |
Rockster 26.02.2007 11:15:24 | |
---|
Menin ja laitoin mmx:ät vaihtoon edellispäivänä. Omakuvassa kuva rumpu tornista. pystyyn setti ei vielä ole kerinnyt. Sehän on jumalaisen komia torni. Oliko suuri parannus Pearleihin? "Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 houkutteli matkaansa Tavastialla. |
Triskal 26.02.2007 11:20:34 (muokattu 26.02.2007 11:20:46) | |
---|
Menin ja laitoin mmx:ät vaihtoon edellispäivänä. Omakuvassa kuva rumpu tornista. pystyyn setti ei vielä ole kerinnyt. Torilla olisi vielä 8" x 8" Signia myynnissä, joka menisi niin näppärästi tuohon pinoon. *Wink wink* Your love came down / and it turned me around / Your love came down / and it saved me - kalamies#33 >-)))>
http://koti.mbnet.fi/sjkok/etappi - 2 biisiä imutettavana! Sinne hus. -> |
petteri r 26.02.2007 11:49:48 | |
---|
Sehän on jumalaisen komia torni. Oliko suuri parannus Pearleihin? en ole päässyt vielä testaamaan lainkaan! hiukan nuo sormet syhyy... jos yhdet vaan. |
Thomas Bleu 26.02.2007 11:51:45 | |
---|
Menin ja laitoin mmx:ät vaihtoon edellispäivänä. Omakuvassa kuva rumpu tornista. pystyyn setti ei vielä ole kerinnyt. Uissaakeli kun on hienon näköstä. Voin kyllä sanoa, että tulee olemaan myös hienon kuuloistakin. Tosiaan, torilla olisi minulla myynnissä tuo 8'' Signia. Pistä pikaviestiä, jos kiinnostuit. |
Shitmanek 26.02.2007 12:37:52 | |
---|
Menin ja laitoin mmx:ät vaihtoon edellispäivänä. Omakuvassa kuva rumpu tornista. pystyyn setti ei vielä ole kerinnyt. Upeaa! Jos haluat joskus luopua tuosta 16" tomista, täällä foorumilla taitaa olla useampikin ostaja ;) M.A.C.H.O. # 12 "Oh well, I'm a chartered accountant, and consequently too boring to be of interest" "Come on, Bennett. Let's party." |
Rockster 26.02.2007 12:49:12 | |
---|
Upeaa! Jos haluat joskus luopua tuosta 16" tomista, täällä foorumilla taitaa olla useampikin ostaja ;) Taitaa olla tuo sininen yleisin väri Signioissa Suomessa, kun niin monella tuntuu olevan saman värinen setti. Valkoistakin joskus näkynyt, mutta ei juuri muita värejä. Onkos millä kaikilla väreille tuota settiä tehty? "Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 houkutteli matkaansa Tavastialla. |
petteri r 26.02.2007 12:55:13 | |
---|
Uissaakeli kun on hienon näköstä. Voin kyllä sanoa, että tulee olemaan myös hienon kuuloistakin. Tosiaan, torilla olisi minulla myynnissä tuo 8'' Signia. Pistä pikaviestiä, jos kiinnostuit. oon kyllä kiinnostunut, mutta hinta on minusta aika kohtuuton. vaihdoin pearlit päittäin signioihin ja pidan niitä myyntihinnoiltaan suht saman arvoisina( mulla oli 2 bassaria, signioissa 1 tomi enemmän). mulla on torilla sun ilmoituksen alapuolella mmx 8" tomi jonka suostun myymään 150e. ludwigin acroliten saa 250e. 8" tomista 300e on aika suolanen hinta. tämähän on vain minun mielipiteeni. jos yhdet vaan. |
petteri r 26.02.2007 13:02:19 | |
---|
Upeaa! Jos haluat joskus luopua tuosta 16" tomista, täällä foorumilla taitaa olla useampikin ostaja ;) Ei ole kyllä aikomusta luopua mistään, ainoastaan lisätä settiä jos joskus vaikka toisen bassarin löytäis. Semmonen asia kiinnostais jos jollakin on omakohtaista kokemusta, että kestääkö 16" omilla jaloilla seisova tomi ripustamista yhden tommountin varaan? Rumpu on raskas ja arvelluttaa kestääkö 2 lugiputkea tai shell rummun painon. jos yhdet vaan. |
Thomas Bleu 26.02.2007 13:18:17 | |
---|
oon kyllä kiinnostunut, mutta hinta on minusta aika kohtuuton. vaihdoin pearlit päittäin signioihin ja pidan niitä myyntihinnoiltaan suht saman arvoisina( mulla oli 2 bassaria, signioissa 1 tomi enemmän). mulla on torilla sun ilmoituksen alapuolella mmx 8" tomi jonka suostun myymään 150e. ludwigin acroliten saa 250e. 8" tomista 300e on aika suolanen hinta. tämähän on vain minun mielipiteeni. Hinnassa on varmasti tinkimävaraa, siksi 300 ettei nyt ihan ilmaseksi mene. En tiedä, mutta olen saanut sellaisen käsityksen, että Signiat olisivat a) harvinaisempia, ja b) arvokkaampia kuin esim. nuo Pearlit. Mutta tosiaan, mitään "oikeaa" tietoa minulla ei tästä ole. |
Thomas Bleu 26.02.2007 13:22:10 | |
---|
Onkos millä kaikilla väreille tuota settiä tehty? Tämän sinisen lisäksi olen nähnyt m.netissä valkoisia, punaisia (cherry red, joku sellainen) ja hunajan/puunvärisiä. Ja mustia kuulemma on myös, mutta en ole kuvaa sellaisista ikinä nähnyt. |