Aihe: Pearl Demon Drive
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Olly
21.05.2009 23:32:26
Vallu-Veke: Pakko taas kommentoida raskaammin, vaikka se heikompia ärsyttää.
Siis lähteekö se soitto uuteen kiitoon, kun saa tuon uuden ihmepolkimen?
Rummuissa vannotaan vintage-juttuihin aika usein.
Onko polkimissa eri juttu? Vanhat mallit on aivan täyttä kuraa?
Uusi on aivan pakko saada, vaikka jonottamalla?

Meinaan vaan, että onko uusimalli aina se paras?
No yhtään vähättelemättä tuota Demonia, se on varmaan aika hyvä.
Mutta että oikein jonottamaan sitä??!!
(Vrt. Les Paulista tuli uusi malli. Vanha 50-luvun malli myyntiin ja uuden jonoon? No ei sentään, en ole ihan tampio)

Se jonottaminen on teinien touhuja ja saa valmistajat vaan nostamaan hintoja.
Markkinamiesten peruskikkoja tuo etukäteisvouhotus, jne.... Ei kannata kehua älynlahjojaan, jos on erehtynyt jonoon.
(No ei sentään noin rankasti, kyllä ymmärrän jossain määrin, mutta vouhotus on liioiteltua)

Siis en oikeasti pilkkaa sen demonin suorituskykyä. Se on takuu varmaan hyvä, mutta ihmettelen, että moisessa mekaanisessa laitteessa se ihmeparannus tapahtui juuri nyt, vuosikymmenien kilpailun ja kehittelyn jälkeen.

Tätä jonottamista tässä pilkkaan näin markkinatalousihmisenä, en muuta.

Miten sun T Ford jakselee?
Due to lack of interest, tomorrow has been cancelled.
ÄM
22.05.2009 07:45:40

Niin no jonottaa tai ei, enpä mä nyt sitä sen kummemmin mieti, mitä se jollekin muulle merkitsee.

Uutta pedaalia, kun oli tarvis, soitto SMI:lle, onko mitään uutta tullut tai tulossa. Vastaus:kesällä tulee. No pistä yks syrjään.

Ei se sen kummempaa ole, eikä ole mitään tekemistä markkinoinnin tekniikoiden, tai mainosten luonteen kanssa.

Ja tosiaan, kuten Holmillakin, ostetaan pois ja annetaan sille mahdollisuus, jos ei istu, myyn pois tai sitten en myykään.
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
Vallu-Veke
22.05.2009 08:13:12
hollmi-5: Onkos tämä joku persaukisen valitusvirsi? Ferrarit ovat aivan eri juttu.

Oma tarinani kiteytyy sanaan: piheys.
Mulkkua olen jakanut avoimesti, mutta muuten olen aina ollut äärimmäisen pihi.
Ankaran piheyslinjan noudattaminen ei näy heti missään, mutta esim. viimeisimpiä tilastokeskuksen tilastoja lukemalla huomasin, että homma on toiminut toivotulla tavalla ja olen päässyt eroon tietynlaisista elämän kahleista ja systeemin orjuudesta. Suurimmalla osalla ihmisistä asiat ei ole näin, kertoo em. tilastot.
Ankara piheys on tuonut elämään tietynlaisen taiteellisenvapauden, jota ei voi sanoin oikein kuvata. Sitä ei voi sellainen kaveri, joka joutuu etsimään vuoden aikana monta kertaa uuden vuokraläävän tai asuu kaverien nurkissa käsittää ollenkaan. Treenikämppiä haetaan ja ihmetellään niiden vuokria. Mitkä olisi hyvät harjoitusrummut kotiin, ettei naapurit häiriinny? Miten äänieristykset?,...
Minä rummutan kotona aivan helvetin hyvillä vehkeillä ihan rennosti milloin huvittaa.
Kaverit ( , joita minullakin ihme kyllä on) ovat aina pilkannut mua tästä piheydestä, aivan kuten tekin.
Se raha kun ei kasva puussa meikäläisellä, niin ainoa vaihtoehto on ollut karsia kuluja ankarasti. Ankara elämäntapa jäi urheiluajoilta, kun tarvitsin vain patjan ja ruokaa. Urheilin sen verran pitkään, etten osaa elää muuten enää.
Eli kun te laitatte ne rahat aina sokkona kaikkeen, kyseenalaistamatta ollenkaan hintoja, niin ne teidän luotolla maksetut kalliit polkimet märäntyy jossain koulujen kellareissa ja kotona naputatte sormilla olohuoneen pöytää.
Onko se sitä rentoa muusikon elämää, kun ei ole paikkaa missä rummuttaa niillä helvetin hinnakkailla polkimilla?
Ainoat jotka ko. rentoudesta hyötyy ja ovat oikeasti rentoutuneita ovat pankkien osakkeiden omistajat.
Piheys ei ole minusta edes mitään lamanlietsomista. Lamanlietsomista on se, että vetää tyhmillä ostopäätöksillä itsensä niin tiukoille, ettei voi muuta kuin pakosta sitten elää pihisti ja maksella korkoja.
Samat vehkeet mullakin on kuin muilla, mutta olen hankkinut ne eritavalla ja silleen pikkuhiljaa. Eli olen työllistänyt muitakin, kuin pankkien osakkeiden omistajien kautta varttitonnariluokan purjeveneteollisuutta.

PS. tuossa polkimessa oikeasti ärsyttää se, että se on tehty kokonaan käsintehdyn näköiseksi, kuin esim. Axikset, jne. Se tehdään Pearlin koneilla uusissa tuotantolaitoksissa täysin automaattisesti, kuten esim. visionien tuotantolinja on. Hinta on laitettu em. käsityöpolkimien mukaan.
Siitä tulee tämä "Onneksi olkoon Mussalo!
Ota kaksi maksa kolme
Tuossa suhteessa epäilen asioiden laidan nyt olevan ;)
ÄM
22.05.2009 08:50:55

Vallu-Veke: Oma tarinani kiteytyy sanaan: piheys.
Mulkkua olen jakanut avoimesti, mutta muuten olen aina ollut äärimmäisen pihi.
Ankaran piheyslinjan noudattaminen ei näy heti missään, mutta esim. viimeisimpiä tilastokeskuksen tilastoja lukemalla huomasin, että homma on toiminut toivotulla tavalla ja olen päässyt eroon tietynlaisista elämän kahleista ja systeemin orjuudesta. Suurimmalla osalla ihmisistä asiat ei ole näin, kertoo em. tilastot.
Ankara piheys on tuonut elämään tietynlaisen taiteellisenvapauden, jota ei voi sanoin oikein kuvata. Sitä ei voi sellainen kaveri, joka joutuu etsimään vuoden aikana monta kertaa uuden vuokraläävän tai asuu kaverien nurkissa käsittää ollenkaan. Treenikämppiä haetaan ja ihmetellään niiden vuokria. Mitkä olisi hyvät harjoitusrummut kotiin, ettei naapurit häiriinny? Miten äänieristykset?,...
Minä rummutan kotona aivan helvetin hyvillä vehkeillä ihan rennosti milloin huvittaa.
Kaverit ( , joita minullakin ihme kyllä on) ovat aina pilkannut mua tästä piheydestä, aivan kuten tekin.
Se raha kun ei kasva puussa meikäläisellä, niin ainoa vaihtoehto on ollut karsia kuluja ankarasti. Ankara elämäntapa jäi urheiluajoilta, kun tarvitsin vain patjan ja ruokaa. Urheilin sen verran pitkään, etten osaa elää muuten enää.
Eli kun te laitatte ne rahat aina sokkona kaikkeen, kyseenalaistamatta ollenkaan hintoja, niin ne teidän luotolla maksetut kalliit polkimet märäntyy jossain koulujen kellareissa ja kotona naputatte sormilla olohuoneen pöytää.
Onko se sitä rentoa muusikon elämää, kun ei ole paikkaa missä rummuttaa niillä helvetin hinnakkailla polkimilla?
Ainoat jotka ko. rentoudesta hyötyy ja ovat oikeasti rentoutuneita ovat pankkien osakkeiden omistajat.
Piheys ei ole minusta edes mitään lamanlietsomista. Lamanlietsomista on se, että vetää tyhmillä ostopäätöksillä itsensä niin tiukoille, ettei voi muuta kuin pakosta sitten elää pihisti ja maksella korkoja.
Samat vehkeet mullakin on kuin muilla, mutta olen hankkinut ne eritavalla ja silleen pikkuhiljaa. Eli olen työllistänyt muitakin, kuin pankkien osakkeiden omistajien kautta varttitonnariluokan purjeveneteollisuutta.

PS. tuossa polkimessa oikeasti ärsyttää se, että se on tehty kokonaan käsintehdyn näköiseksi, kuin esim. Axikset, jne. Se tehdään Pearlin koneilla uusissa tuotantolaitoksissa täysin automaattisesti, kuten esim. visionien tuotantolinja on. Hinta on laitettu em. käsityöpolkimien mukaan.
Siitä tulee tämä "Onneksi olkoon Mussalo!
Ota kaksi maksa kolme
Tuossa suhteessa epäilen asioiden laidan nyt olevan ;)

Tässähän täytyy nyt muistaa, että taustoja voi olla monenlaisia, joista itse olet raapaissut vain paria, esimerkeissäsi. Varmasti kommentit päteekin niihin esimerkkeihin varsin hyvin.

Itse olen siinä jamassa, ettei muutaman satasen heittäminen johonkin laitteeseen, mikä kiinnostaa, tunnu taloudessa. Siksi pystyn suhtautumaan varsin rennosti moiseen hankintaan. Myöskään mainonnan tyyli ei mua paljon hetkauta ja vielä vähemmän, joillekin oksennusreaktiota aiheuttava, "nolo" "teineihin vetoava" tyyli estää mua suhtautumasta objektiivisesti, itse tuotteeseen. Tavallaanhan se on aivan samanarvoista tyhmyyttä, jos antaa mainonnan ärsyttää siinä määrin, ettei kykene saamaan todellista, objektiivista kuvaa, itse laitteesta.

Polkimella on hintansa, on ylä kanttiin ehkä, mutta ihan sama, niin kauan kuin sopii omaan budjettiin. Ja suin päin, eri kohteisiin, viskellyt rahat ei toki estä sitä, etteikö mulla olis useitakin paikkoja, missä niitä päästä operoimaan. Kyllähän olosuhteet tietty täytyy pitää kunnossa, ensisijaisesti. Ei niitä soittokamoja koristeiksi ostella.

Ja tämä siis esimerkkinä yhdestä taustasta, ties kuinka monia muunlaisia onkaan.
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
Kailis
22.05.2009 10:06:35

Aika höllät on valintakriteerit ja pökköä kerskakulutuksen uuniin, että siinä mielessä Vallu-Veke on oikeassa.
Jos unohdetaan Trick ja Axis pedaalit (nyrkkipaja meininkiä), jää jäljelle huippupedaaleista DW 9000 (n. 300 euroa). Väittäisin ettei Demonin valmistuksessa ole mitään mikä oikeuttaa puolet kalliimpaan hintaan. Se on se hype- ja mainostuslisä. Mutta toisaalta jos kriteeri on myöskin se että ostetaan ja jos ei oo hyvä niin kiertoon, ni eipä tuohon voi paljon sanoa.
markkuliini
22.05.2009 11:48:06

Vallu-Veke: Oma tarinani kiteytyy sanaan: piheys.

Et sä kyllä sanojen kanssa mikään pihi ole. ;)
Kailis:Mä oon just sytuitun kyllässytynut tät ja hän vitun perusrumpalu kunniaani ja nmuutama muu. Cope. Moonhan on paska mutta kova. Useinhanhan tai aina unohtuu se että bändirumpali. Ei tekniikka. Musiikki. Se miltä biisi kuulostaa.HEMMON EKAKSI LÖYTÄMÄ
hollmi-5
22.05.2009 12:34:48
Kailis: Aika höllät on valintakriteerit ja pökköä kerskakulutuksen uuniin, että siinä mielessä Vallu-Veke on oikeassa.
Jos unohdetaan Trick ja Axis pedaalit (nyrkkipaja meininkiä), jää jäljelle huippupedaaleista DW 9000 (n. 300 euroa). Väittäisin ettei Demonin valmistuksessa ole mitään mikä oikeuttaa puolet kalliimpaan hintaan. Se on se hype- ja mainostuslisä. Mutta toisaalta jos kriteeri on myöskin se että ostetaan ja jos ei oo hyvä niin kiertoon, ni eipä tuohon voi paljon sanoa.

Olisiko se mainittu 666 ja 595 ollut kuitenkin tuplapedaalin hinta?

Minä en kyllä hintaa edes kysynyt. Ei sillä, etteikö rahalle muutakin käyttöä olisi. Olen vain niin laiska, että pedaalit(kin) kertyvät nurkkiin, vaikka niitä ei käyttäisikäään. Eli vanha ei mene vaihdossa tai torille.
Soundit, piuhat ja kajarit.
Vallu-Veke
22.05.2009 14:25:20
markkuliini: Et sä kyllä sanojen kanssa mikään pihi ole. ;)

Olen töissä ja yritän antaa itselleni laatuaikaa myös työaikana.
Äänestän nykyään kepua. Sen takia, koska Eskon mukaan meidän puolueen porukalla on oikeus onneen.
Suvussa on sydän- ja verisuonitauteja, niin siltäkin kantilta on parempi juttu kirjoitella välillä itseä kiinnostavista asioista vaikka nettiin, jos ei muuta kanavaa ole käytössä. Ei näitä projekteja hautaan saa kuitenkaan. Haluan hautaani korkeintaan nykyisen peltikattaukseni, johon olen erittäin kiintynyt.
No saadaan samalla näitä hommia jaettua vähän useammallekkin, kun ei perse pitkällä ravata vähien hommien takia. En mä silti varsinaisesti lintsaa, mutten nyt enää jaksa intoillakkaan liikoja. Verenpaineet oli aika alhaalla, niin nykysysteemihän toimii. 120/70.
Olen sellaisella alalla, että varsinaisesta ahkeruudesta on haittaa suorastaan.
Nimittäin kiireessä sekoillessa tulee väkisin virheitä ja ne muistetaan, koska ne maksaa. Sitä ei kukaan muista, että se homma pyydettiin tekemään vartavasten nopeasti...
Eli mitä rennommin otan sen paremmin menee, kunhan on vaan tarkkana. Lisäksi vuosikausien kokemus on opettanut, miten tarvittaessa esitetään kiireistä miestä.
Nytkin työkaverit, särmin takana luulee, että sormet vaahdossa kirjoitan työselityksiä. Pomo kyseli aamulla onko valmiutta siirtyä jo toiseen projektiin. Vedin aika listan kehiin ja se lähti kälppimään. Kovasti piirtelin koneella, mutta lähinnä omaa saunaa hahmottelin tällä kertaa.
Täällä ollaan nuoria laittamassa ulos, kun on vähän töitä. Itse saan jäädä. Yritän olla näin myös solidaarinen ja saada noille meidän nuorille jaettua näitä projekteja.
Ne tarvitsee enemmän sitä rahaa.
Siksipä tässä joskus vähän raapustelen näin päiväseltäänkin.
Eli jos jotain suututtaa nämä raapustelut, niin lohduttautukaa sillä, että joku nuori työllistyy juuri parhaillaan minun ansiostani.
Tai on tuossa läheisessä loossissa varsinainen alan mestarikin, jolta olen oppini saanut. Hän työllistää nuoria vieläkin paremmin. En kerta kaikkiaan osaa tehdä töitä niin hitaasti, kuin tuo mainitsemani suurmestari. Lihakset ja sormet ei suostu vaan liikkumaan niin hitaasti. Eli on tässä vielä oppimistakin. Koskaan ei ole valmis ja aina voi kehittyä.
Eli muutkin vaan työnjakotalkoisiin, niin nuorillakin on rahaa ostaa vaikka noita aiheen rumpupedaalejakin ;)
hollmi-5
22.05.2009 14:49:53
Onkohan Pearlin Demon Drivella joku puoluekanta?
Soundit, piuhat ja kajarit.
Niq
22.05.2009 15:12:22

hollmi-5: Onkohan Pearlin Demon Drivella joku puoluekanta?

Suomen DemoniPolkijat? Ilkeät - De Monä? Antikristillisdemonkraatit?
"I have a cunning plan" -Baldrick
seppo i
22.05.2009 19:33:37
Giant Stepin Middle Pedal on vamaan se keskustapoljin, vitsivitsi...

Tämä on karkeasti offtopickia, mutta Veken mainitsema onni käväisi munkin ovella tänä aamuna: Postitäti toi vihdoin Yammun Daveweckli -virvelin. Alustava ruuvaaminen osoitti, että ei se ollutkaan ihan niin monimutkainen härpätin kuin pelkäsin. Oikeastaan aika nerokas tuo kahden maton systeemi :D

Niin, palataan takaisin Demonien luo, olkaa hyvä :)
Vallu-Veke
22.05.2009 22:18:44
hollmi-5: Onkohan Pearlin Demon Drivella joku puoluekanta?

Epäilen ettei ole mutta jos on, niin toivottavasti kepu, niin sillä polkimella on oikeus onneen. Näin Esko lupaili.

Kyllä se on erittäin hyvä poljin. Sen on pakko olla.
Itselläni on eliminator hihnaversiona. Jos tuo uusi on parempi, niin eiköhän se polkimena kelpaa.
Mulle se kelpaa vaikka olisi kuinka kova kommari tai raju porvari, siitä se ei ole kiinni. Hintaa hieman kritisoin pihinä miehenä, mutta kait se on ihan ok. Olen vaan köyhemmistä piireistä ponnahtanut, niin piheys on veressä. Onhan siinä lohdullista se, että hyvästä voi vähän rennommin maksaa vähän kipeemmän hinnan, kuin triplalatauksesta sitä ihtiä. Onhan se laatumerkki sentään ja hyvä maine.
moderndrummer88
22.05.2009 22:22:35 (muokattu 22.05.2009 22:24:21)
Kailis: Aika höllät on valintakriteerit ja pökköä kerskakulutuksen uuniin, että siinä mielessä Vallu-Veke on oikeassa.
Jos unohdetaan Trick ja Axis pedaalit (nyrkkipaja meininkiä), jää jäljelle huippupedaaleista DW 9000 (n. 300 euroa)..

Mistä ihmeestä tuon n. 300€ keksit? http://www.thomann.de/fi/dw_9002_doppelfussmaschine.htm Sitäpaitsi minkä tahansa laadukaan valmistajan ykköspedaalit maksaa yli 300€??

E: Nytköhän meni puurot ja vellit sekaisin... Onko tuosta Demon Drivestä edes olemassa tuplaversioita, Kailis varmaan luuli sinkkupedaaliksi tuota demonin hintaa?
"Ja siitäkin syystä, pysytään erossa huumeista, viinasta ja uudemmasta jazzista"
Kailis
23.05.2009 12:35:26 (muokattu 23.05.2009 12:38:40)

moderndrummer88: Mistä ihmeestä tuon n. 300€ keksit? http://www.thomann.de/fi/dw_9002_doppelfussmaschine.htm Sitäpaitsi minkä tahansa laadukaan valmistajan ykköspedaalit maksaa yli 300€??

E: Nytköhän meni puurot ja vellit sekaisin... Onko tuosta Demon Drivestä edes olemassa tuplaversioita, Kailis varmaan luuli sinkkupedaaliksi tuota demonin hintaa?

Koko ajan olen kuvitellut että puhutaan sinkkuversiosta. Jos näin ei ole lupaan mennä nurkkaan häpeämään. Not.

http://www.steveweissmusic.com/category/pearl-demon-drive

Tuskin halavemmalla saa ku jenkeistä.
moderndrummer88
23.05.2009 13:44:04 (muokattu 23.05.2009 13:53:46)
Kailis: Koko ajan olen kuvitellut että puhutaan sinkkuversiosta. Jos näin ei ole lupaan mennä nurkkaan häpeämään. Not.

http://www.steveweissmusic.com/category/pearl-demon-drive

Tuskin halavemmalla saa ku jenkeistä.

Tässä suora lainaus Turun Super ostiksen sivuilta:

"
Pearl Demon Drive tuplat saapuvat!!!!
19.05.2009 (muokattu: 20.05.2009)

Ennakkovaraajille! lähiaikoina saapuvat Pearl Demon Drive-suoravetotuplaspedut ovh 666e hintaan! Todellakin kannattaa pitää kiirettä, näitä on odotettu!"

E: Eikai se sinkkuversio olisi vaan muutamaa kymppiä halvempi jota tossa yhdessä tarjouksessa mainostetaan...
"Ja siitäkin syystä, pysytään erossa huumeista, viinasta ja uudemmasta jazzista"
Kailis
23.05.2009 14:01:42

Aaha. Ok. Eihäm toi sit niin älyttömän hintanen oo. Ite oon sillee pihi kans et jos en ois tota mun B.O.A:aa olis saanu siihen 189 hintaan ni hyllyyn ois jääny. 420 on ihan älytön hinta pedaalista.
Vallu-Veke
23.05.2009 18:38:39
No juu. Polkimen voi ajatella myös työkaluksi. Työkalut pitää olla hyviä ja kestäviä.
Poljinta ei voi ehkä ihan suoraan verrata esim. piikkaajan Hilti-vaatimuksiin, kun monelle muusikolle kyse on intohimosta. Laitteiden kuolaaminen kuuluu siihen ehkä myös. Tavallaan harrastus, josta joillekkin jopa maksetaan.
Piikkaaja on iloinen, että kone kestää ja sitä ei tarvitse kokoajan uusia. Jää muuhun se säästynyt raha. Piikkaaja tuskin hipelöi ja kiillottaa koneitaan samalla lailla, kuin alaan innostunut rumpali. Vaatimukset on laitteille kovat molemmilla.
Mutta tunnen tanssibändirumpalinkin, joka lopetti hommat täysin kyrpiytyneenä alaan.
Oli sen verran leipääntynyt muusikon hommiin, niin voisi kuvitella, että sellainen kaveri haluaa maksaa työkaluista sen aivan pakollisen vaan. Eli parhaat työkalut mahdollisemman edullisesti. Eli ainahan sitä kannattaa oman toimeentulon eteen vähän tinkiä ja miettiä, mikä on minkäkin arvoista. Onko toinen poljin puolet halvempi ja yhtä hyvä, kuin se uusi malli. Hintaerolla saa vaikkapa yhdelle lapselle merkkivaatteita, ( no ehkä yhdet housut) niin ne ei saa koulussa niin pahasti turpaan.
seppo i
24.05.2009 11:29:43
Turun Superostiksen mainos huvittaa: Joo, pidetään kakki ihan h-vetinmoista kiirettä sen ostamisen kanssa. Ne Demonit varmaan loppuu maailmasta ensi kuussa :P Uskon muuten, että tuo hinta tulee vielä laskemaan. Korkea hinta on yleensä ensiostajien etu (esim. Kailiksen Boan hinnan lasku). Ei mulla ainakaan kiirettä yhtään mihinkään..

Veke, puhut asiaa. Mutta: kysymys ei ole ihan pelkistä työkaluista vaikka välillä sitä itselleen yrittäisikin uskotella. Puhutaan siis harrastuksesta, ja siihen kuuluu myös jonkinlainen kamahinkkaaminen. Todennäköisesti kaikilla tälle palstalle kirjoittavilla on jonkinlainen kama-addiktio päällä, ainakin osan ajasta. Mulle se hinkkaaminen tarkoittaa myös juuri tuota hinkkaamista ihan käytännössä, eli kumpaakin omistamaani settiä olen pistänyt uusiksi omatoimisesti modifioiden. Tulokset on olleet aika rohkaisevia, kun vaan muistaa, ettei kannata yrittää mahottomia. Olen madaltanut tomeja ja bassareita, tehnyt tomiripustuksia, ym. Ja työn alla on uusi muokkaushomma: 18" lattiatomista bassari vanteineen. Ja homma on ihan helkkarin hauskaa (tietysti, jos tykkää puutöistä).

Itsekin yritän hankkia kamani edullisesti, mutta se halpuus onkin sitten suhteellista. Riippuu tyypin tuloista, minkä kokee halvaksi ja kalliiksi. Vanhan liiton kaverina en ole koskaan vaatinut kaikkea nyt ja heti, vaan ostelen pikkuhuljaa, tilipussin niin salliessa. Vaimo kyllä käristyy sillä tekniikalla kuin hiljaisella tulella :P
Kailis
24.05.2009 11:56:22

Sepolle plussaa maltillisesta ja pohdiskelevasta kirjoituksesta.
Tän B.O.A:n hintahan kävi ennätyksellisessä 199 eurossa kun dollari oli kyykyssä. Saivat jonkin isomman erän halvalla. Nyt se on taas sen 420, jota pidän aika hypenä, olkoonkin että tuossa pedaalissa on innovoitu aika huolella ja onnistuneesti. Yksi asia joka tuli mieleeni, ei ole provo; kuka kumma tarvitsee samassa pedaalissa sitä short/longboardin ominaisuutta?
Vallu-Veke
24.05.2009 13:28:22
Kailis: . Yksi asia joka tuli mieleeni, ei ole provo; kuka kumma tarvitsee samassa pedaalissa sitä short/longboardin ominaisuutta?

En tiedä, kuka molempia tarvitsee. Mutta tuo on oikeastaan linjassa Pearlin aikaisemman mallin, eli eliminatorin kanssa. Kalliimmassa mallissa on tuollainen säätö lisää verrattuna edelliseen huippumalliin.
Poljinta on ainakin helpompi kaupata eteenpäin, jos haluaa myydä sen, kun siinä on molemmat boardit tavallaan mukana.
Kilpailijalla taitaa maksaa n. 100e se päivityspaketti pitempään lautaan.
Sikäli tällä pääsee halvemmalla kokeilemaan vähän molempia malleja ja voi aina palata entiseen takaisin, ilman että joutuu vaihtamaan polkimet uuteen.
Jotain tällaistä mulla tuli mieleen.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)