hollmi-5 02.01.2009 22:22:44 | |
---|
Kiitos!Oikeastaan ei tarvis antaa yhtään narua.Sillä valitettavasti hiillyn tyhmiin juttuihin aika nopeasti.Sitten kyllä mietin,että oliko tuo taas ihan tarpeellista.Ikinä anteeksipyyntö ei ole ollut vaikeaa!Mennään näillä:) Laita välimerkin jälkeen välilyönti, niin ei tule turhaa kuittia kielihuollon pojilta ;-) Siinä olet oikeassa, että juniorit mormottavat suotta paskoista koulujen rumpuseteistä, jotka he itse ovat olleet osaltaan särkemässä. Parasta juttua tulee, kun pitäisi saada keikalle ehjät pellit ja kapulat koululta nuorisotalolle, kyytikin kelpaisi ja uudet kalvot toki kuuluisi mielellään palvelun piiriin. Sänkyyn syötettyjä poikia, jotka toki eivät pahuuttaan näin tee. He vain luulevat olevansa "asiakkaita" ja palvelun kuuluvan heille. Parhaiten kamoistaan pitävät jannut ovat itsekin joutuneet jotakin soittimiensa hankinnan eteen tekemään. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Tindrum 02.01.2009 23:47:54 | |
---|
Mitäs sä nyt Hollmi kaunistelet? Yhtäkkiä sun kommentit on kuin silitysraudalla silitettyjä? ??? Mitä? ; ) "The guy with the prettiest drums gets the gig!". - John Aldridge - |
hollmi-5 03.01.2009 00:21:36 | |
---|
Mitäs sä nyt Hollmi kaunistelet? Yhtäkkiä sun kommentit on kuin silitysraudalla silitettyjä? ??? Mitä? ; ) Uuden vuoden lupaus: Olen huomaavainen netinkäyttäjä ja oppilaille kiltti? Soundit, piuhat ja kajarit. |
Deino 03.01.2009 00:28:18 | |
---|
Uuden vuoden lupaus: Olen huomaavainen netinkäyttäjä ja oppilaille kiltti? Kyllä kiitos. |
Tindrum 03.01.2009 00:34:14 | |
---|
Uuden vuoden lupaus: Olen huomaavainen netinkäyttäjä ja oppilaille kiltti? Ai teillä on oikein oppilassuhde. Se tietysti muuttaa asian. "The guy with the prettiest drums gets the gig!". - John Aldridge - |
hollmi-5 03.01.2009 00:35:53 (muokattu 03.01.2009 00:37:02) | |
---|
Ai teillä on oikein oppilassuhde. Se tietysti muuttaa asian. No ei Timin kanssa... Soundit, piuhat ja kajarit. |
Timi 03.01.2009 19:10:19 | |
---|
No ei Timin kanssa... Välimatkoissa on lienee este? Kylmän viileesti! |
Pieni rumpalipoika 03.01.2009 23:04:44 (muokattu 03.01.2009 23:07:02) | |
---|
Uuden vuoden lupaus: Olen huomaavainen netinkäyttäjä ja oppilaille kiltti? Hehe. Tässä onkin pitelemistä. Mukavaa vuoden alkua sullekin! Edit. Katselin sun omakuvaasi; http://muusikoiden.net/dyn/users/51278.jpg Enpä ole aiemmin nähnyt noin "korua" rumpua. Hieno peli. Itse en moisella bling bling-pelillä kehtaisi veivailla, mutta on siinä vaivaa nähty. Joka suhteessa valmistuksesta kuvaustilanteeseen. En panis, mutta voisin vaimoksi ottaa! Rummut nurin ja nussimaan! |
hollmi-5 03.01.2009 23:29:44 | |
---|
Hehe. Tässä onkin pitelemistä. On on. Mukavaa vuoden alkua sullekin! Kiitos samoin sinullekin. Edit. Katselin sun omakuvaasi; http://muusikoiden.net/dyn/users/51278.jpg Enpä ole aiemmin nähnyt noin "korua" rumpua. Hieno peli. Itse en moisella bling bling-pelillä kehtaisi veivailla, mutta on siinä vaivaa nähty. Joka suhteessa valmistuksesta kuvaustilanteeseen. En panis, mutta voisin vaimoksi ottaa! Kerran soitin... Ja laitoin takaisin laukkuun. On samanlainen rumpu ilman kaiverruksia ja kromihiluilla. Sillä soitan... Soundit, piuhat ja kajarit. |
Radioactive95 04.01.2009 14:41:41 | |
---|
Kyllä ne Milleniumit taitavat olla... :D Kaverilla oon soittanu. Se on saanu niihin ihan siedettävät soundit, kun on ostanut uusia kalvoja ja virittänyt ne. Mutta silloin, kun siinä oli milskan kalvot, jotka oli hakattu rei'ille, oli niitten kannujen soindi niin hirveä, ettei sellasta voi ees mistään muista rummuista saada. |
Ruutikallo 04.01.2009 15:44:16 | |
---|
Eipä ole tuo mun kouluaikainen setti surkeimmasta päästä. Ludwigin "Ringo Starr" malli. Sääliksi on settiä jälkeenpäin käynyt, kun tietää millaista kouraa se saa. Ko. setti on musaopen oma eikä myytävänä, ikävä kyllä. -H- "Bilemetallijeejeemättö!!!" -IJarro- |
redhat 09.01.2009 23:49:30 | |
---|
Onnettomin setti millä olen soittanut oli ala-asteen Pearlit. Tomikulmista tai pelleistä en muista mitään, kävin silloin jo rumputunneilla mutta eipä tuollasiin seikkoihin tullut kiinnitettyä huomiota. Mieleenpainuvin asia näistä rummuista: ajansaatossa porukat oli polkeneet basarin lyöntikalvon kuopille niin joku osaava maikka oli käyny kääntämässä resokalvon lyöntikalvoksi ja lyöntikalvon resokalvoksi. Pikkusiskolta kyselin, niin hän sanoi että "joo on siinä vielä se mustakalvo sillä lyöntipuolella"... |
velipesonen 16.01.2009 19:01:19 | |
---|
En ole koskaan soittanut niin täysin paskoilla rummuilla, joista ei höyläämällä, hiomalla ja liimaamalla saisi joillain kalvoilla jonkinlaista soundia. Neuvostoliittolaiset rummut ovat olleet jokseenkin hankalia tapauksia. Ei kun juu, yhdellä kaverilla oli sellaiset 70-alun HOSHINOt, joista joka ikinen oli sekä soikea että kiero, ja rungot olivat jotain lastulevytyyppistä. Pedaalit olivat onnettomat ja telineet rikki. |
Bobana 16.01.2009 19:17:59 | |
---|
Tääkin on jännä keskustelu sinänsä koska kaikkihan tai ainakin suurin osa on aloittanut justiinsa jollain kaameilla vehkeillä. Ei ne sillon ollu paskat vaan niitä taottiin suu vaahdossa kunhan vaan jotain ääntä saatiin irti ja kivaa oli. Näin jälkeen päin ajateltuna, aikuisena, ne oli ihan kaameet vermeet mutta tilanne oli silloin taanoin eri. Eli vois oikeestaan sanoa että ei ole koskaan ollut mitään sysipaskaa jolla ei olis toimeen tullu. Taasen päin vastoin ajateltuna en olis sillon kakarana voinu koskaan kuvitella omistavani Toyota Corollan hintaista Sonor -settiä. Siis uuden hinta aikoinaan. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
hansakemanelius 16.01.2009 21:14:08 | |
---|
Tääkin on jännä keskustelu sinänsä koska kaikkihan tai ainakin suurin osa on aloittanut justiinsa jollain kaameilla vehkeillä. Ei ne sillon ollu paskat vaan niitä taottiin suu vaahdossa kunhan vaan jotain ääntä saatiin irti ja kivaa oli. Näin jälkeen päin ajateltuna, aikuisena, ne oli ihan kaameet vermeet mutta tilanne oli silloin taanoin eri. Eli vois oikeestaan sanoa että ei ole koskaan ollut mitään sysipaskaa jolla ei olis toimeen tullu. Taasen päin vastoin ajateltuna en olis sillon kakarana voinu koskaan kuvitella omistavani Toyota Corollan hintaista Sonor -settiä. Siis uuden hinta aikoinaan. Niin, olihan meikäläisen ensimmäinen oma auto Tipparellu, http://www.geocities.com/richardirl/ghi.jpg Hyvin starttasi pakkasella ja perille päästiin.... Yhtä lailla tehtiin ensimmäiset keikat jollain sekasetillä jota ei tänään kehtaisi roudata muiden nähtäville, mutta ei järkkäri keikkaliksaa maksaessa kysellyt että "minkämerkkiset rummut sulla on"?. Twistkompilla pärjää pitkälle... |
Tindrum 16.01.2009 22:03:50 | |
---|
Niin, olihan meikäläisen ensimmäinen oma auto Tipparellu, http://www.geocities.com/richardirl/ghi.jpg Hyvin starttasi pakkasella ja perille päästiin.... Toi kuvahan on kaksi vuotta vanha! Mistä vielä löysit tippiksen? "The guy with the prettiest drums gets the gig!". - John Aldridge - |
hansakemanelius 16.01.2009 23:07:34 | |
---|
Toi kuvahan on kaksi vuotta vanha! Mistä vielä löysit tippiksen? Omani oli samannäköinen kuin kuvassa, 6 voltin akulla vielä. Muistaakseni -70 mallia. Se oli kyllä aika ruostepesä kun sen ostin joskus 70-80-luvun vaihteessa. Twistkompilla pärjää pitkälle... |
dino82 26.01.2009 19:34:29 | |
---|
Millenium MPS-100 oli aika hutera :D Piti lyödäkki pädejä melko lujaa että sai jotain kuulumaan |
markkuliini 26.01.2009 22:47:16 | |
---|
Tääkin on jännä keskustelu sinänsä koska kaikkihan tai ainakin suurin osa on aloittanut justiinsa jollain kaameilla vehkeillä. Ei ne sillon ollu paskat vaan niitä taottiin suu vaahdossa kunhan vaan jotain ääntä saatiin irti ja kivaa oli. Mulla varmaan vaikutti asiaan se että aloitin soittamaan suht. myöhään eli 13-14 vee. Mutta kyllä mä aika nopeasti huomasin että aikamoista kuraa ne mun Swingstarit oli. Varsinkin kun viritysasiat kiinnosti alusta alkaen, niin huomasi sen että vaikka kuin huolellisesti alkoi löysästä virittämään niin kalvoa ei meinannut saada tasaiseen vireeseen. Eipä siinä, ei se hidastanut tahtia pätkääkään, onnellisesti treenasin päivät pitkät. Mutta heti kun sain rahat kasaan niin päivitin about 16 vuotiaana Artstar II:iin. Ne sitten jo saikin vireeseen. :) Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |
zesar 30.01.2009 17:52:39 | |
---|
Bändin vanhan rumpalin traxit oli varmaan hirveimmät. Pearlin targettien nokupellit vie kyllä siitäkin hirveydestä voiton vaikka vähän offtopic onkin. Tässä kuva puol vuotta vanhasta pearlin haikasta: http://kuvaton.com/k/j0w.jpg"Joo siis voimasta tulee nopeutta...Niinku He-Man!" |