Aihe: Virveli
1 2 3 4 5 6 7 8
Youni
30.08.2006 20:52:46 (muokattu 31.08.2006 23:38:44)
Oisko tuo Oiling Boiling sitten semmonen "vanha kettu" http://www.musiikkimyynti.fi/kuvat/Oiling%20netti.jpg ;)

Kyllä se jo täyttää tiukat kriteerit.

E: kirj. virhe
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
markkuliini
30.08.2006 21:55:49

Joo, se oli tosi informatiivistä. Mua olisi enemmän kiinnostanut se sirpin muotoinen virveli. Olisi ottanut sen mukaan ja esitellyt.

Sirpin muotoinen virveli!!! BUAHAHAHAHAAAAAA! HYVÄ LÄPPÄ!
www.vasamayhtye.com
Epämuusikko
30.08.2006 22:10:25
Joo, se oli tosi informatiivistä. Mua olisi enemmän kiinnostanut se sirpin muotoinen virveli. Olisi ottanut sen mukaan ja esitellyt.

Pokka pitää....
I absolutely Weckl. Bustard #1
aarnikotka
31.08.2006 01:49:16

Katsotaan.. Mulle pitäis olla tulossa Yks Acrolite Jenkkilästä, jos ei sulla ole ihan hirveä kiire. Voin palailla asiaan sitten kun peli on mulla käsissä.

Olettaisin, että voi mennä parikin viikkoa, ennenkun pääsee "hiplailemaan". Hintakin tarkentuu sitten, kun saan sen käsiini.
Sarjanumeron perusteella mallia -76, Blue/olive badgella, eli vielä niitä laadukkaampia pelejä.

Tänään kävin tullikamarilta hakemassa Californian paketin. Yläkalvo rikki ja matosta (ei alkuperäinen) yksi lanka poistettu, mutta muuten siisti ikäisekseen. (-76) Vain pieniä käytön jälkiä.

Uutta kalvoa ei ollut kotona, joten vaihdoin Remon 14" piccolosta käytetyn ehjän Ambassadorin tilalle ja ensikuulemalta kotona kuulosti hieman "oudolta", joten eikun "isoveli" (-70 mukaan ja treenikämpälle tositoimiin vertailemaan. Oli sopivasit treeni-iltakin edessä.

WAU!... NAM NAM NAM! San Diegon poika Saattoi tuon isoveljensä tuskalliseen häpeään.

Vanhemmassa muuten samanlaiset kalvot, mutta yläkalvo vaihdettu viime viikolla, ja pyrin jokseenkin samanlaiseen vireeseen.

Täytyy vaan todeta, että kyllä Acroissakin on yksilöllisiä eroja.
Varo päätäsi??
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)