hemmo 30.08.2009 16:01:13 | |
---|
"Vittu mä oon niin energinen!" |
Ruutikallo 30.08.2009 16:27:56 | |
---|
[Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com |
Bobana 30.08.2009 18:14:45 | |
---|
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
hollmi-5 30.08.2009 18:46:14 | |
---|
Bobana: Tarkoitit varmaankin kännikalaperspektiivistä? : ) Ai Lidlin vesipullokänniperspektiivistä? Soundit, piuhat ja kajarit. |
Ruutikallo 30.08.2009 19:11:47 | |
---|
hollmi-5: Ai Lidlin vesipullokänniperspektiivistä? Just siitä, Saskia quelle vaimikäsetnytoli. Hyvät pönät irtoo. Symbaalien asettelu näyttää hiukan hassuilta tuosta kulmasta. [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com |
Kailis 30.08.2009 19:18:05 | |
---|
henydrum: Just siitä, Saskia quelle vaimikäsetnytoli. Hyvät pönät irtoo. Symbaalien asettelu näyttää hiukan hassuilta tuosta kulmasta. Sama ilmiö mun omakuvassa joka on otettu lattiatasosta. Tomit näyttäis olevan tosi kallellaan. Noi sun Paisteet näyttää ihan hyviltä, varmaan yksi siedettävimmistä ton valmistajan sarjoista. |
Ruutikallo 30.08.2009 19:22:07 (muokattu 30.08.2009 19:26:04) | |
---|
Kailis: Sama ilmiö mun omakuvassa joka on otettu lattiatasosta. Tomit näyttäis olevan tosi kallellaan. Noi sun Paisteet näyttää ihan hyviltä, varmaan yksi siedettävimmistä ton valmistajan sarjoista. Kyllä niitä on pitkään Laineen alakerrassa aikanaan vertailtu ja koputeltu. Eli Traditional sarjaa muut, Dark Energy HH. Loppu kuvakavalkadi tuolla---> http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/ E. Juu, tomit näyttää tosiaan melko jyrkkäkulmaisilta vaikka eivät sitä ole in real.(seliseli) =) E.2. Sullahan on symbaaleja enemmän kuin raajoja =) http://muusikoiden.net/dyn/users/46176.jpg [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com
http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/ |
Tindrum 30.08.2009 19:55:30 | |
---|
Yritys on ensimmäinen askel epäonnistumiseen. -Homer Simpson- |
hollmi-5 30.08.2009 20:18:56 | |
---|
Kailis: Noi sun Paisteet näyttää ihan hyviltä, varmaan yksi siedettävimmistä ton valmistajan sarjoista. Noh... Minulla on Paisten 2002 ja 602 mustaleimoja aika kivat satsit molempia. Helvetin hyviä peltejä ja melko paljon halutumpia, kuin nuo nyky turkkilaiset symbaalit. Tsekka vaikka eBayt... Mikä ihmeen anti-Paiste jutska tämä nyt on? Paistella on halpaa sontaa, mutta ne top-line-mallit ovat aivan kelvollisa symbaaleja tänäänkin ostettuna. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Kailis 30.08.2009 20:30:45 (muokattu 30.08.2009 20:31:57) | |
---|
hollmi-5: Noh... Minulla on Paisten 2002 ja 602 mustaleimoja aika kivat satsit molempia. Helvetin hyviä peltejä ja melko paljon halutumpia, kuin nuo nyky turkkilaiset symbaalit. Tsekka vaikka eBayt... Mikä ihmeen anti-Paiste jutska tämä nyt on? Paistella on halpaa sontaa, mutta ne top-line-mallit ovat aivan kelvollisa symbaaleja tänäänkin ostettuna. Kalikkaefekti. Makuasia tämä. Paisteessa on mun makuun liikaa yläkeskiääniä, varsinkin just 2002 sarjassa. eikä kestänyt mulla joskus. Kiva että on paljon valmistajia niin löytyy jokaiselle jotain. Mä alan lukea sua kuin avointa kirjaa. Kohta voin antaa itselleni palautteen niin sun ei tarvi. |
moderndrummer88 30.08.2009 20:34:23 | |
---|
hollmi-5: Mikä ihmeen anti-Paiste jutska tämä nyt on? Paistella on halpaa sontaa, mutta ne top-line-mallit ovat aivan kelvollisa symbaaleja tänäänkin ostettuna. Se on jos tykkää kirkkaasta ja kliinisestä soundista, niin Paiste on just jees. Ite tykkään, että pelleissä on pehmeyttä ja utuisuutta, siksi mun valinta on ohuenohuet turkkilaisläpyskät... Relaxin' At Camarillo... |
hollmi-5 30.08.2009 20:37:16 | |
---|
Stten, kun symbaaleja on kymmeniä, niin pääsee eroon siitä efektistä, jossa pannaan kaikki standien nokkaan killumaan. Tulee settiin vain kulloiseenkin tilanteesen sopivat symbaalit. Ja monilla jannuilla alkaa sitten peltisetit pienenemään rumpujen ympärillä, vaikka symbaaleja on paljon. Soundit, piuhat ja kajarit. |
hollmi-5 30.08.2009 20:41:14 | |
---|
moderndrummer88: Se on jos tykkää kirkkaasta ja kliinisestä soundista, niin Paiste on just jees. Ite tykkään, että pelleissä on pehmeyttä ja utuisuutta, siksi mun valinta on ohuenohuet turkkilaisläpyskät... Pelti soundaa kovin paljon erilaiselle ulospäin. Soittajan paikalla saattaa ne ihan ohkaisimmat kuulostaa parhaalle. Soundit, piuhat ja kajarit. |
moderndrummer88 30.08.2009 20:41:56 (muokattu 30.08.2009 20:43:13) | |
---|
hollmi-5: Stten, kun symbaaleja on kymmeniä, niin pääsee eroon siitä efektistä, jossa pannaan kaikki standien nokkaan killumaan. Tulee settiin vain kulloiseenkin tilanteesen sopivat symbaalit. Ja monilla jannuilla alkaa sitten peltisetit pienenemään rumpujen ympärillä, vaikka symbaaleja on paljon. Mulla ei oo kymmeniä peltejä, pari rideä ja parit haitsut, mutta oon silti viime aikoina soitellu keikat lähinnä haitsut+ride kombinaatiolla - helppoa. E: Pelti soundaa kovin paljon erilaiselle ulospäin. Soittajan paikalla saattaa ne ihan ohkaisimmat kuulostaa parhaalle. Nautin myös erittäin paljon niiden soundista setin edestä/yleisöstä päin/narulta kuunneltuna :) Relaxin' At Camarillo... |
Ruutikallo 30.08.2009 20:42:26 | |
---|
moderndrummer88: Se on jos tykkää kirkkaasta ja kliinisestä soundista, niin Paiste on just jees. Tästä olen täysin erimieltä. Trad. ei ole kirkkaimmasta päästä, molemmat crashit ovat extra thin, ride 22" light ride. Kirkas, kliinisyys mielestäni kaukana. Makuasioita kuitennii. [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com
Kailis 30.08.2009 20:44:16 (muokattu 30.08.2009 20:45:34) | |
---|
hollmi-5: Stten, kun symbaaleja on kymmeniä, niin pääsee eroon siitä efektistä, jossa pannaan kaikki standien nokkaan killumaan. Tulee settiin vain kulloiseenkin tilanteesen sopivat symbaalit. Ja monilla jannuilla alkaa sitten peltisetit pienenemään rumpujen ympärillä, vaikka symbaaleja on paljon. Mitä sä nyt selität? Ei mulla ole kaikki symbaalit "roikkumassa", osa on pussissa. Tuo settaus on tullut vuosikausien funtsimisen tuloksena. Mä oon kuitenkin paiskonut 37 vuotta menemään etten nyt ihan jannuksi itseäni luokittelisi. En ehkä pikkumestojen rundeille ottaisi tuota settiä, mutta se ei ole nyt ongelma. |
moderndrummer88 30.08.2009 20:45:45 | |
---|
henydrum: Tästä olen täysin erimieltä. Trad. ei ole kirkkaimmasta päästä, molemmat crashit ovat extra thin, ride 22" light ride. Kirkas, kliinisyys mielestäni kaukana. Makuasioita kuitennii. Melkein jaksoin lisätä tohon mun ekan viestin perään, että poikkeuksena traditional ja twenty :) Tosin niissäkin on sellaisen "paiste-version" turkkilaislättymeininki :P Relaxin' At Camarillo... |
hollmi-5 30.08.2009 20:50:28 | |
---|
Kailis: Mitä sä nyt selität? Ei mulla ole kaikki symbaalit "roikkumassa", osa on ihan varalla. Tuo settaus on tullut vuosikausien funtsimisen tuloksena. Mä oon kuitenkin paiskonut 37 vuotta menemään etten nyt ihan jannuksi itseäni luokittelisi. En ehkä pikkumestojen rundeille ottaisi tuota settiä, mutta se ei ole nyt ongelma. Kalahtiko kalikka, vaikka en sinua maininnutkaan ;-) En selitä. Mulla oli 90-luvun alussa melko paljon samanlainen settaus, kuin sinulla. Enemmän rumpuja ja enemmän peltejä tosin. Mulla se aika meni ohi, kun ei enää viitsinyt kantaa keikalle muuta, kuin ne joita todella tarvitsee: haitsupari, kolme isoa (ja aika ohutta crashia) ja ride. Toki treenikselle voi virtittää ison setin ja mukavahan sitä on soittaa... Soundit, piuhat ja kajarit. |
Ruutikallo 30.08.2009 21:13:37 | |
---|
moderndrummer88: Melkein jaksoin lisätä tohon mun ekan viestin perään, että poikkeuksena traditional ja twenty :) Tosin niissäkin on sellaisen "paiste-version" turkkilaislättymeininki :P Jeespoxholiday [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com
Kailis 30.08.2009 21:15:14 | |
---|
Tosin niissäkin on sellaisen "paiste-version" turkkilaislättymeininki :P Niinpä. Ei sillä sveitsiläisellä kellosepän tarkkuudella synny sitä turkkilaista roskaa. |