OPJ1974 27.06.2014 19:53:46 | |
---|
Sa(n)kari: Onnea hyvästä valinnasta. Itsellä 6,5" versio. Itselläkään ei "pro" virveleistä ollut juuri mitään kokemusta ennen tätä, aika iso harppaus oli superstarin virpasta. Minullakaan ei edelleenkään ole pahaa sanottavaa kuuden vuoden jälkeen Worldmaxin virpasta. Oletusarvoisen maton tilalle kannattaa hankkia vaan parempi laitos ensi kättelyssä. Pearlin tarvikematot on mulla olleet käytössä, tosi jees ne (nyt suoralla profiililla, mutta myös D- ja C-profiiliset matot olleet rummun alla kiinni). |
Nolte 27.06.2014 21:09:21 (muokattu 27.06.2014 21:10:18) | |
---|
OPJ1974: Minullakaan ei edelleenkään ole pahaa sanottavaa kuuden vuoden jälkeen Worldmaxin virpasta. Oletusarvoisen maton tilalle kannattaa hankkia vaan parempi laitos ensi kättelyssä. Pearlin tarvikematot on mulla olleet käytössä, tosi jees ne (nyt suoralla profiililla, mutta myös D- ja C-profiiliset matot olleet rummun alla kiinni). Mitä eroja olet WM:n kanssa noissa eri profiilin matoissa huomannut? Itse kokeilin myös Pearlin mattoa, mutta soundi tuntui muuttuvan "kovemmaksi" tjs. Entinen tietynlainen pehmeys hävisi. Voipihan toki olla, että rumpu kuulostaa laadukkaammalla (sillä Pearlilla) matolla oikein hyvältä setin eteen, mutta ei niinkään soittajan pallille, mutta mitäs minä siitä... Oma korva lähin korva. :-) 80 -luvun alun Acro muuten osoittautui treeneissä mainioksi peliksi. Just sopivan tumppu, ei juurikaan tarvitse demppailla. Rummussa on ilmeisesti originaali matto, sellainen aika kapoinen, jossa muovisen oloiset päät. Tumppuus luultavasti häviäisi/vähenisi jollain toisella matolla, jos sellaista haluaisi. Tätä en allekirjoita! |
Mikael 27.06.2014 23:53:40 | |
---|
Mullahan oliskin tossa yhdet valuvanteet nurkassa lojumassa. Onks kukaan testannut laittaa Acroon valufillreita? Fuzz is Clean!
https://soundcloud.com/skipzoneband |
hollmi-5 28.06.2014 09:09:47 | |
---|
Mikael: Mullahan oliskin tossa yhdet valuvanteet nurkassa lojumassa. Onks kukaan testannut laittaa Acroon valufillreita? En ole Acroa testannut, kun ei ole 8-reikäisiä aluvanteita. Supra suorastaan kuoli valuvanteilla. Soundit, piuhat ja kajarit. |
ostany 01.07.2014 23:25:37 (muokattu 01.07.2014 23:26:52) | |
---|
Törkkäsin tänään 14"x6 1/2" DW:n Collectors Mapleen (10/6) valuvanteet ja kyllä muuten toimi hyvin pikaisen testin perusteella ainakin matalemmalla vireellä. Noin paksu runko ei taida kauheasti hätkähtää jämäkämpiäkään vanteita. Ketjun alkuperäiseen kysymykseen vastaan 14"x5 1/2" StonEdge. |
Velli 02.07.2014 01:15:06 | |
---|
ostany: Ketjun alkuperäiseen kysymykseen vastaan 14"x5 1/2" StonEdge. Kovasti näitä ehdotuksia vieläkin tulee, vaikka ketjun aloittaja on jo pariin otteeseen maininnut jo hommanneensa virvelin. |
ostany 02.07.2014 01:25:07 | |
---|
Velli: Kovasti näitä ehdotuksia vieläkin tulee, vaikka ketjun aloittaja on jo pariin otteeseen maininnut jo hommanneensa virvelin. Siinä tapauksessa vastaan 14"x5 1/2" DW Concrete, joka on sama rumpu eri raudoilla. |
Velli 02.07.2014 02:04:26 | |
---|
ostany: Siinä tapauksessa vastaan 14"x5 1/2" DW Concrete, joka on sama rumpu eri raudoilla. ??? Ketjun aloittaja kyseli ensimmäisessä viestissään hyvää all round virveliä. Sen jälkeen tuli ehdotuksia moisesta. 15.6. aloittaja postasi että hyvä virveli löytyi (Worldmax BB-kopio). Tämä on ensimmäisenä viestinä ketjun sivulla 6. Tämän viestin jälkeen on tullut lisää virveliehdotuksia, ja se on se mitä en ymmärrä. Jos hyvä virveli on kerran jo löytynyt, niin miksi niitä aina vain ehdotellaan? Mun mielestä olisi hyvä vilkaista viestiketjua sen verran, että tietää missä mennään ennen kuin esittää omia näkemyksiään aiheeseen oli aihe sitten mikä tahansa. Tämä vuodatus kuulostaa ehkä jotenkin hyökkäävältä, mikä ei suinkaan ole tarkoitus. Nämä uudet ehdotukset ovat mun mielestä vain täysin turhia, kun tilanne on ratkennut jo kaksi viikkoa sitten. Peace :). |