Aihe: Tarjous laari.
1 2 3 4 5 6 7 8 9251 252 253 254 255
kimizu
12.03.2010 00:07:03 (muokattu 12.03.2010 00:14:30)
Joo, siis noi Huttusen kannut on aivan iskemättömät. Ovat olleet siellä hyllyn päällä ainakin kymmenen vuotta, jos ei pitempäänkin, ja tuolla hinnalla varmaan pysyvätkin. Noissa on sellaiset Keystone-badget joita en ole missään muualla nähnyt. Netistäkään ei oikein löydy tietoa. Olen niitä hypistellyt käsissä joskus, mutta en ole varsinaisesti soittanut. Hienot ne kyllä on ja jos hinta olisi kohdallaan, varmaan olisivat jo menneet kaupaksikin.

EDIT: Löytyi, taitaa olla tämä, jostain -90 luvun lopusta. Noihan on kohta vintagea =)
--> http://farm3.static.flickr.com/2050/2473144049_0257d4760b_o.jpg
Timing stinks but cheerfully winks...
aap
12.03.2010 00:32:42
kimizu: Joo, siis noi Huttusen kannut on aivan iskemättömät. Ovat olleet siellä hyllyn päällä ainakin kymmenen vuotta, jos ei pitempäänkin, ja tuolla hinnalla varmaan pysyvätkin. Noissa on sellaiset Keystone-badget joita en ole missään muualla nähnyt. Netistäkään ei oikein löydy tietoa. Olen niitä hypistellyt käsissä joskus, mutta en ole varsinaisesti soittanut. Hienot ne kyllä on ja jos hinta olisi kohdallaan, varmaan olisivat jo menneet kaupaksikin.

EDIT: Löytyi, taitaa olla tämä, jostain -90 luvun lopusta. Noihan on kohta vintagea =)
--> http://farm3.static.flickr.com/2050/2473144049_0257d4760b_o.jpg

Huttusen setissä on käsittääkseni ne badget jotka olivat Classic birchissä ja Rocker prossa.
Netissä ei ole tilaa totuudelle.
kimizu
12.03.2010 11:21:56
aap: Huttusen setissä on käsittääkseni ne badget jotka olivat Classic birchissä ja Rocker prossa.

Luonnollisesti, nehän ovat Rocker Prot:t =)

Niistä ei vaan hirveästi tietoa tunnu löytyvän ainakaan nettiä selaamalla, siksi niitä ihmettelin.
Timing stinks but cheerfully winks...
Speedy
12.03.2010 16:00:31

kincy: Kah, tuohon Mäntyläntielle Joensuuhun

Mitä helvettiä..... sinäkö se saakeli jyskytät sitä pädiä päivät pitkät..!
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
kincy
12.03.2010 18:24:56 (muokattu 12.03.2010 18:27:28)

Speedy: Mitä helvettiä..... sinäkö se saakeli jyskytät sitä pädiä päivät pitkät..!

En omista pädiä, en ole minä=)
Asustatko naapurissa? Itte asun siinä Ellin kämpissä, 3 talonnumero ja f rappu.
Kääntämällä L-raudat osoittamaan alaspäin, muuttuu rummun sointi heti paljon vapaammaksi, sellaiseksi riippuvaisemmaksi.
Speedy
12.03.2010 18:35:08

kincy: En omista pädiä, en ole minä=)
Asustatko naapurissa? Itte asun siinä Ellin kämpissä, 3 talonnumero ja f rappu.

J rappu... kuka siellä mätkyttää sitten pädiä.. perhana... hommais jotain oikeeta tekemistä..
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
BanZai88
16.03.2010 22:32:21
Ja lisää hulluja tarjouksia oli tänään vuorossa!!! Mikähän nyt ihmisiä oikein vaivaa. Saksan Sonoria melko halvalla... Ite tipahdin tarjoskilvasta, kun jäin odottamaan myyjän vastausta, että lähettääkö rummut postissa Suomeen vai varaanko lentoliput lontooseen ja käyn itte hakemassa ja Suomeen postittamassa :D

Yllättävän pitkään sai odotella, että milloin joku tuosta setistä sen 1000 puntaa tarjoaa. Kylmänviileästi ois voinut ite painella että "buy now" ja sen jälkeen alkaa miettimään että millä ihmeellä setin saa tänne hommattua (jokusen kerran harkitsin)

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI. … 567751&ssPageName=STRK:MEWAX:IT
RstoU
16.03.2010 22:40:04
BanZai88: Ja lisää hulluja tarjouksia oli tänään vuorossa!!! - -

Huhhuh, onneksi en huomannut tuota, olisi voinut hieman kylmätä katsella kun joku korjaa potin.. Olisin todennäköisesti saanut erään vanhan kauppakumppanin lähettämään nuo Briteistä Suomeen. Ehkä tuota Hiliteä on tullut napsittua talteen vähäksi aikaa riittämiin.
hollmi-5
16.03.2010 22:43:21
BanZai88: Ja lisää hulluja tarjouksia oli tänään vuorossa!!! Mikähän nyt ihmisiä oikein vaivaa. Saksan Sonoria melko halvalla... Ite tipahdin tarjoskilvasta, kun jäin odottamaan myyjän vastausta, että lähettääkö rummut postissa Suomeen vai varaanko lentoliput lontooseen ja käyn itte hakemassa ja Suomeen postittamassa :D

Yllättävän pitkään sai odotella, että milloin joku tuosta setistä sen 1000 puntaa tarjoaa. Kylmänviileästi ois voinut ite painella että "buy now" ja sen jälkeen alkaa miettimään että millä ihmeellä setin saa tänne hommattua (jokusen kerran harkitsin)

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI. … 567751&ssPageName=STRK:MEWAX:IT

Kaveri oli muuttamassa jenkkilään ja siksi laitoi hinnan noin alas. Pakko myydä. Harmi, kun en itse seuraa tuota sivustoa. Toisen kerran jo meni vähään aikaan setti, jonka olisin ostanut heti.

Tosin laittoi pienet kuvat ja isolla sitten. Setti on keikkailtu ja rundattu. Ei parhaassa kuosissa. Silti tosi halpa.
Soundit, piuhat ja kajarit.
BanZai88
16.03.2010 22:53:00 (muokattu 16.03.2010 22:53:34)
hollmi-5: Kaveri oli muuttamassa jenkkilään ja siksi laitoi hinnan noin alas. Pakko myydä. Harmi, kun en itse seuraa tuota sivustoa. Toisen kerran jo meni vähään aikaan setti, jonka olisin ostanut heti.

Tosin laittoi pienet kuvat ja isolla sitten. Setti on keikkailtu ja rundattu. Ei parhaassa kuosissa. Silti tosi halpa.

Joo, ikävä homma kun joutuu setin myymään. Mutta tolla hintaa ei tarvinnut kovin kauaa odotella ostajaa. Meinasin tänne laittaa infoa setistä jo päivällä, mutta aattelin pitää vielä omana tietonani, kun ite olin ostamassa settiä myös.

Itse tulee seurattua melko ahkeraan Saksan ja Englannin Ebayt ja Ruotsin blocket & vend.se. Täytyy tänne laitella viestiä, jos tulee jotain hyviä tarjouksia vastaan. Sitä vartenhan tämä topikki täällä on :)
Sonormies
17.03.2010 00:21:25
Tästä kyllä saisi mainion 20" laukkapellin ja 16" crashin kohtuuhinnalla. Pahus, kun ei itsellä ole tarvetta.
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=400744
Savonlinnalaiset rumpalit: "Kun kaveri saa, on se kuin olisi itsekin saanut."
Kailis
17.03.2010 01:05:30

Sonormies: Tästä kyllä saisi mainion 20" laukkapellin ja 16" crashin kohtuuhinnalla. Pahus, kun ei itsellä ole tarvetta.

Mä katoin ja katoin, mut ei siellä ollu ku Rude crash ja 2002 ride.
Sonormies
17.03.2010 01:20:30
No mutku mä sillee tota aattelin että jos tota joku sillee kuitenkin kiinnostuis ku tota ne o aika hyvii tai sillee munsta ainaki. Tota.
Savonlinnalaiset rumpalit: "Kun kaveri saa, on se kuin olisi itsekin saanut."
BanZai88
17.03.2010 02:35:43 (muokattu 17.03.2010 02:37:48)
Mjaah, eipähän tuo Sonorin setti tainnut vielä sittenkään vaihtaa omistajaa. Ilmeisesti myyjä tajusi, että oli turhan alhainen hinta setillä. Kauppa päättynyt 16.33 ja mulle oli tullut sähköpostia myyjältä asian tiimoilta 21.33. Hmm katsellaan..
Vallu-Veke
17.03.2010 07:23:04
Sonormies: Tästä kyllä saisi mainion 20" laukkapellin ja 16" crashin kohtuuhinnalla. Pahus, kun ei itsellä ole tarvetta.

Joo aikalailla hyvä ja edullinen paketti, jos jättää sen pst:een pois turhakkeena.
markkuliini
17.03.2010 10:32:28

BanZai88: Mjaah, eipähän tuo Sonorin setti tainnut vielä sittenkään vaihtaa omistajaa. Ilmeisesti myyjä tajusi, että oli turhan alhainen hinta setillä. Kauppa päättynyt 16.33 ja mulle oli tullut sähköpostia myyjältä asian tiimoilta 21.33. Hmm katsellaan..

Bid historysta näkyy, että Buy it know totetutui. Jos myyjä ei suostukaan myymään, niin ja ostaja vetää herneet, niin kyllä siinä on myyjä heikoilla. Viralliset kaupat on nimittäin tehty.
En tiedä mikä on käytännössä sitten sanktio, eBay tilin sulkeminen kuulostaa todennäköisimmältä.
Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa, kaltaisesi pikkuhitlerit pistän ojennukseen oikeasssa elämässä alta aikayksikön.
Kailis
17.03.2010 11:46:24

markkuliini: Bid historysta näkyy, että Buy it know totetutui. Jos myyjä ei suostukaan myymään, niin ja ostaja vetää herneet, niin kyllä siinä on myyjä heikoilla. Viralliset kaupat on nimittäin tehty.
En tiedä mikä on käytännössä sitten sanktio, eBay tilin sulkeminen kuulostaa todennäköisimmältä.

Paitsi jos joku Englannin ulkopuolelta on käyttänyt BIN optiota, koska myyjä ilmoittaa rahtaavansa vain Englantiin.
BanZai88
17.03.2010 15:59:33 (muokattu 17.03.2010 15:59:49)
markkuliini: Bid historysta näkyy, että Buy it know totetutui. Jos myyjä ei suostukaan myymään, niin ja ostaja vetää herneet, niin kyllä siinä on myyjä heikoilla. Viralliset kaupat on nimittäin tehty.

Yep, näinhän se oli mennyt. Ei vain myyjä ollut huomannut laittaessaan mulle postia, että joku oli jo BIN:ä painellut. Homma ok ja joku onnekas sai setin 1000 punnalla.
LaKu
19.03.2010 13:27:46
Nyt olisi tarjouksessa hieno rumpusetti aikuisille :)

http://www.best2music.fi/shop/klassiset-rummut-66c1.html
marchangel Miquel
19.03.2010 19:06:16
LaKu: Nyt olisi tarjouksessa hieno rumpusetti aikuisille :)

http://www.best2music.fi/shop/klassiset-rummut-66c1.html

XD

Pakko ostaa. Hyvä, rumpujen materiaalia ei kerrota, mutta sitten mukana tulevissa:

PYÖKKIKAPULAT
Distant future. Year two thousand. Humans are dead.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)