hansakemanelius 30.12.2008 09:24:48 | |
---|
Ruotsinkielestä, toisesta ulkomaisesta. Niin, saamenkieli taitaa olla ainoa aito kotimainen...... Twistkompilla pärjää pitkälle... |
hansakemanelius 30.12.2008 09:29:14 (muokattu 30.12.2008 09:29:42) | |
---|
Mua v-tuttaa etten ottanut ruotsia tosissani. Tänne voisi kyllä perustaa englannin-, saksan- ja ruotsinkielisen palstan. Ei millään pakkoasenteella vaan antamalla vinkkejä siitä mitä termejä on hyvä osata kun tekee kauppaa esim. E-bay'ssä tai Vendolin'issa. Twistkompilla pärjää pitkälle... |
Bacchus 30.12.2008 14:47:04 | |
---|
Niin, saamenkieli taitaa olla ainoa aito kotimainen...... Haha, touche! |
Tindrum 30.12.2008 15:42:34 | |
---|
Tänne voisi kyllä perustaa englannin-, saksan- ja ruotsinkielisen palstan. Ei millään pakkoasenteella vaan antamalla vinkkejä siitä mitä termejä on hyvä osata kun tekee kauppaa esim. E-bay'ssä tai Vendolin'issa. Eiks tää mee niin, että mä annan sulle rahat ja pullon jaloviinaa, niinku hakista, ja ostat mulle vendolinilta padat? På svenska. Tack. ; ) "The guy with the prettiest drums gets the gig!". - John Aldridge - |
Kailis 30.12.2008 15:48:22 (muokattu 30.12.2008 15:52:18) | |
---|
Mulla asuu isosisko Ruotsissa, enpä oo tajunnut sitäkään käyttää tässä vendolin-jutskassa. Korjataan asia. Ebayssä olen joutunut korjaamaan useamman kuin kerran; "According serial #, your drum is from 80's, probably -86. It's defenately not from 60's". Kummasti ne rummut saa ikää joutuessaan myyntiin. |
hansakemanelius 30.12.2008 15:58:14 | |
---|
Mulla asuu isosisko Ruotsissa, enpä oo tajunnut sitäkään käyttää tässä vendolin-jutskassa. Korjataan asia. Eikö olisi jo aika perustaa kunnon import-yritys kun sulla noita kontakteja näyttää olevan joka puolella maailmaa. Ostajiahan täältä löytyy..... Twistkompilla pärjää pitkälle... |
Kailis 30.12.2008 16:11:57 | |
---|
Eikö olisi jo aika perustaa kunnon import-yritys kun sulla noita kontakteja näyttää olevan joka puolella maailmaa. Ostajiahan täältä löytyy..... Epäilen vähän tuota ostajien löytymistä. Ei kuitenkaan ihan samaan hintaan viitsisi myydä mitä itse vaivalla hankkii. Olen sitäpaitsi hirveän huono luopumaan mistään. |
hansakemanelius 30.12.2008 16:26:18 (muokattu 30.12.2008 16:26:44) | |
---|
Epäilen vähän tuota ostajien löytymistä. Ei kuitenkaan ihan samaan hintaan viitsisi myydä mitä itse vaivalla hankkii. Olen sitäpaitsi hirveän huono luopumaan mistään. Kunnon kauppamies tietysti pistää prosentit päälle. Suurempi ongelma on miten pääset irti tuosta hamsterin ominaisuudesta.... Twistkompilla pärjää pitkälle... |
Kailis 30.12.2008 17:09:13 | |
---|
hamsterin ominaisuudesta.... Hmm...taidat olla varsinainen Havukka-ahon ajattelija? Vai perätikö veitikka? Itse olen rasvamaksa, joka potee lentsua. |
Garlo 01.01.2009 18:35:51 | |
---|
Ehkä ne olivat RMIF:t, jotka tuli hankittua hetken mielijohteesta joskus alkuaikoina ;-). Hardware täyttä p***aa, jakkara ei kannatellut miehisen miehaen 100kg:n elopainoa. Bassorummun pedaali levis useampaan kertaan, mm. jousi poikki, yms... Ei jäänyt siitä setistä hyvää muistoa. Must be Royal Star |
hansakemanelius 01.01.2009 18:39:14 | |
---|
Ehkä ne olivat RMIF:t, jotka tuli hankittua hetken mielijohteesta joskus alkuaikoina ;-). Hardware täyttä p***aa, jakkara ei kannatellut miehisen miehaen 100kg:n elopainoa. Bassorummun pedaali levis useampaan kertaan, mm. jousi poikki, yms... Ei jäänyt siitä setistä hyvää muistoa. Ei ollut Sovjetin rumpuosaston laatutarkkailu ihan Sputnikin tasolla.... Twistkompilla pärjää pitkälle... |
Tindrum 01.01.2009 19:53:55 | |
---|
Ei ollut Sovjetin rumpuosaston laatutarkkailu ihan Sputnikin tasolla.... Oikeassa suhteessa katos... ei ole ihan sama juttu toi pedaalin jousen katkeaminen, kuin esim. kantoraketin katkeaminen. : o "The guy with the prettiest drums gets the gig!". - John Aldridge - |
Timi 02.01.2009 18:43:53 | |
---|
Hmm!Näyttää siltä että useimmat arvostelevat noita koulujen soittimia.Tekemättä mitään soittimien huollon tai korjauksien eteen tai sijoittamalla latiakaan niihin.Eihän ne ole minun!Se on vain niin,että jos joistakin vielä muusikko tulee.Edes jonkinlainen.Alkaa kamat paranemaan.Ei tosin äkkiä ,eikä muiden kustannuksella.Paitsi sitten kun olette huippuja! Tähdätkää siihen.Sitä ennen.Skulaatte niillä mitä teille annetaan.Kuten olen lukenut.Useimmat soittimet on rikottu jollain tavalla:) Kylmän viileesti! |
zak69 02.01.2009 19:25:05 (muokattu 02.01.2009 19:25:46) | |
---|
Hmm!Näyttää siltä että useimmat arvostelevat noita koulujen soittimia.Tekemättä mitään soittimien huollon tai korjauksien eteen tai sijoittamalla latiakaan niihin.Eihän ne ole minun!Se on vain niin,että jos joistakin vielä muusikko tulee.Edes jonkinlainen.Alkaa kamat paranemaan.Ei tosin äkkiä ,eikä muiden kustannuksella.Paitsi sitten kun olette huippuja! Tähdätkää siihen.Sitä ennen.Skulaatte niillä mitä teille annetaan.Kuten olen lukenut.Useimmat soittimet on rikottu jollain tavalla:) Skippasit sitten äidinkielentunnit ilmeisesti muiden tuntien ohella, ja päädyit roudariksi? Ei siinä mitään........... ....ja ettei mene offariksi niin huonoin soittamani setti oli Milleniumit. ...miten toi oikein soittaa.... |
Timi 02.01.2009 21:08:29 (muokattu 02.01.2009 21:29:07) | |
---|
Skippasit sitten äidinkielentunnit ilmeisesti muiden tuntien ohella, ja päädyit roudariksi? Ei siinä mitään........... ....ja ettei mene offariksi niin huonoin soittamani setti oli Milleniumit. Lupaava huippu ja alansa ja äidinkielen mestariVirheetön guru.Siis sinä.Puhutaan kamoista.Eikä äidinkielen lehtorin opinnoista.Katohan ko jäi yksikin merkki tuolta välistä Hmm.Jostain syystä Milleniumiin ei vielä törmätty.Mistäkö se saattaisi johtua? Kylmän viileesti! |
markkuliini 02.01.2009 21:17:58 | |
---|
Skidi.Puhutaan kamoista.Eikä äidinkielen lehtorin opinnoista. Ooksää varma tuosta "skidistä"? Skidittelijät on yleensä jo lähtökohtaisesti aika heikoilla jäillä. Hitto, popcornit lopussa. Bisse saa kelvata... Jatkakaa. Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |
Timi 02.01.2009 21:39:45 | |
---|
Ooksää varma tuosta "skidistä"? Skidittelijät on yleensä jo lähtökohtaisesti aika heikoilla jäillä. Hitto, popcornit lopussa. Bisse saa kelvata... Jatkakaa. Sorry!Yritin jo korjailla hölmöilyni.Vaan en kerinnyt .Välillä ei pitäisi lukea ja saati kommentoida jotain palstaa ettei kielipoliisit pääse yllättämään.Iästä riippumatta. Kylmän viileesti! |
markkuliini 02.01.2009 21:43:58 (muokattu 02.01.2009 21:44:36) | |
---|
Sorry!Yritin jo korjailla hölmöilyni.Vaan en kerinnyt .Välillä ei pitäisi lukea ja saati kommentoida jotain palstaa ettei kielipoliisit pääse yllättämään.Iästä riippumatta. No worries! :) Annoin sulle kyllä sen lakisääteisen 9:29 minuuttia, ennenkuin iskin. Mutta ikätasoituksena saat tästä lähin pari tuntia aikaa korjailla. :P Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |
fifehole 02.01.2009 21:54:58 | |
---|
Paskin seti oli kylä mun rikkomat Milenaumit äitin kielen tunnilla!!! [Ja se onko bokserit vai tangat, ihan erilainen rebingo bongo.] |
Timi 02.01.2009 21:56:05 | |
---|
No worries! :) Annoin sulle kyllä sen lakisääteisen 9:29 minuuttia, ennenkuin iskin. Mutta ikätasoituksena saat tästä lähin pari tuntia aikaa korjailla. :P Kiitos!Oikeastaan ei tarvis antaa yhtään narua.Sillä valitettavasti hiillyn tyhmiin juttuihin aika nopeasti.Sitten kyllä mietin,että oliko tuo taas ihan tarpeellista.Ikinä anteeksipyyntö ei ole ollut vaikeaa!Mennään näillä:) Kylmän viileesti! |