Aihe: Viimeisin ostos
1 2 3 4 554 55 56 57 58122 123 124 125 126
Low Rider
11.05.2010 12:12:50
Tulipahan nyt hommattua omat rummut, kun ei kaverin settiä kehdannut lainailla enää. Jammun stage customit & zildjian avedikset http://muusikoiden.net/dyn/users/73435.jpg näillä mennään :P
Häh!
Speedy
11.05.2010 12:14:08

Vallu-Veke: Viimeisin investointi on testattu.
Hypistelin cympad-lättyjä kourassa

Miten tuo eroaa materiaalina vaikka ihan normi retkipatjasta tahi vastaavasta?
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
OPJ1974
11.05.2010 12:26:48

Stereophile: Mulla on kans noita käytössä ja todellakin varsin toimiva tuote. Lähinnä crasheja ja chinaa demppailen. Vie just sopivasti sen pahimman korvapuukon pois soundista niin ei pikkubaarin yleisöllä mene korvat rikki keikalla.

Itse olen käyttänyt nyt reilun vuoden noita. Hyvät ovat ja tosiaan se pahin ylä-äänikirskuna lähtee pois.

Koko ajan ovat kiinni crashien alla, 50-80 mm kiekkoja. Noille suurimmille ei ole ollut käyttöä ja pienimmät ovat huopien tilalla siksi, että estävät symbaalin pyörimisen paremmin kuin tavallinen huopa.
"Onks toi rumpu?" (kysyi eräs henkilö yleisöstä sambasetin jälkeen, osoittaen 26-tuumaista bassorumpua)
Epämuusikko
11.05.2010 13:01:29
south_of_heaven: Ajattelinkin kysellä että ovatko haikat jo tulleet, ja mitä mieltä niistä. Hyvä että ovat mieluiset!

Kiitos vielä kaupoista.

Juttuhan meni niin, että mulla on yks pari joitain uudempia A:ita. Ne on mun makuun hissutteluun pikkasen liian paksut. Nyt kun tuo sun pari tuli, niin yhdistämällä sain kaksi paria melko optimaalisia jatsailupeltejä. Yeah!!!!
Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen.
Stereophile
11.05.2010 13:20:47

Speedy: Miten tuo eroaa materiaalina vaikka ihan normi retkipatjasta tahi vastaavasta?

Ne on jotenkin semmoista "kumimaisempaa" kuin vaahtomuovi, tiheämpää mutta kuitenkin elastista. Jos jättää telineeseen roudauksen ajaksi paikoilleen, niin yleensä on jostain päin villin näköisesti läjässä. Palautuu kyllä samaan muotoon ajan kanssa...
Mikäs tässä soitellessa!
hansakemanelius
11.05.2010 23:10:55

Low Rider: Tulipahan nyt hommattua omat rummut, kun ei kaverin settiä kehdannut lainailla enää. Jammun stage customit & zildjian avedikset http://muusikoiden.net/dyn/users/73435.jpg näillä mennään :P

Kyllähän noilla pärjää. Jytiseekö 24-tuumainen bassari hyvin?
Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle.
south_of_heaven
11.05.2010 23:49:16
Epämuusikko: Juttuhan meni niin, että mulla on yks pari joitain uudempia A:ita. Ne on mun makuun hissutteluun pikkasen liian paksut. Nyt kun tuo sun pari tuli, niin yhdistämällä sain kaksi paria melko optimaalisia jatsailupeltejä. Yeah!!!!

Loistavaa! Hybridit kunniaan.

Hyvä että toimii. Ite oon sitä paksumpaa osastoa hankkimassa tilalle.
http://www.myspace.com/chaotechband
grooveman
12.05.2010 01:02:03
Tämän päiväiseltä Kaisaniemen reissulta tarttui mukaan Yamahan kuparinen 14" x 4" snare, Sabianin Artisan 22" light ride ja Vault-sarjan 21" Crossover Ride. Vielä ei ole kaduttanut, niin komeasti soivat kaikki. Markkuliiniinkin törmäsin siellä kellarissa. Hieno päivä!
"rumpali jolla on huono taimi, on yksinkertaisesti vain huono rumpali."-S.Kuoppamäki
markkuliini
12.05.2010 01:12:03

grooveman: Tämän päiväiseltä Kaisaniemen reissulta tarttui mukaan Yamahan kuparinen 14" x 4" snare, Sabianin Artisan 22" light ride ja Vault-sarjan 21" Crossover Ride. Vielä ei ole kaduttanut, niin komeasti soivat kaikki. Markkuliiniinkin törmäsin siellä kellarissa. Hieno päivä!

Mikä se Artisan ride oli? Se keskimmäinen josta mäkin tykkäsin?

Se kuparinen virveli oli tosi bueno kun testasin. Kesäpiccolo! :)
Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa, kaltaisesi pikkuhitlerit pistän ojennukseen oikeasssa elämässä alta aikayksikön.
ferodoz
12.05.2010 01:13:33

Tuli menneellä viikolla hommattua Turkishin Studio sarjaa pieni kasa ittelle. 17" & 18" med crash sekä 14" med haikat. Tulikasteen nämä saivat lauantaina, ja ei voi olla muutakuin tyytyväinen. :) Seuraavaksi sopuhintaisen studioriden metsästykseen!
Rumpali, muuten terve.
grooveman
12.05.2010 01:21:43
markkuliini: Mikä se Artisan ride oli? Se keskimmäinen josta mäkin tykkäsin?

Se kuparinen virveli oli tosi bueno kun testasin. Kesäpiccolo! :)

Joo se oli se sama mistä tykkäsit. Aikani koputtelin niin sen toisen yläpää alkoi ärsyttää minuakin. Se snare yllätti täysin. Siitä tuli nyt se Kesäpiccolo. :) Hieno löytö!
"rumpali jolla on huono taimi, on yksinkertaisesti vain huono rumpali."-S.Kuoppamäki
markkuliini
12.05.2010 01:47:05

grooveman: Se snare yllätti täysin. Siitä tuli nyt se Kesäpiccolo. :) Hieno löytö!

Nopea, kiinteä ja silti siinä on beeffiä eli läskiä. Vähän niinkuin minä!
No ei vaan, kuparissa on minusta kyllä sitä jotain. :)
Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa, kaltaisesi pikkuhitlerit pistän ojennukseen oikeasssa elämässä alta aikayksikön.
Vallu-Veke
12.05.2010 09:47:15
Stereophile: Ne on jotenkin semmoista "kumimaisempaa" kuin vaahtomuovi, tiheämpää mutta kuitenkin elastista. Jos jättää telineeseen roudauksen ajaksi paikoilleen, niin yleensä on jostain päin villin näköisesti läjässä. Palautuu kyllä samaan muotoon ajan kanssa...

Joo jotain tuollaista se on se cympadi. Bulkkitavaraa se on. Tulee mieleen esim. kuntolaitteiden pehmikesuojat, kädensijat, jne.
Hyvä vaan, että on joku leikellyt valmiiksi. Erikoismuovit maksaa levyinäkin helposti sen 30e
JanneO
12.05.2010 10:19:09
Vallu-Veke: Joo jotain tuollaista se on se cympadi. Bulkkitavaraa se on. Tulee mieleen esim. kuntolaitteiden pehmikesuojat, kädensijat, jne.
Hyvä vaan, että on joku leikellyt valmiiksi. Erikoismuovit maksaa levyinäkin helposti sen 30e

solumuovi ja solukumi on eri materiaalit. Retkipatja eli solumuovi 10mm vahva maksaa neliöltä n 7€ , kun solukumi samassa vahvuudessa 155€/m2. Cympadit on solukumia.
Ne on vesileikattu, koska puukolla ei pysty näitä leikkelemään, eli se siitä tee-se-itse-ideasta mikä jollakin saattoi tuossa tulla mieleen.
Valmiiksi leikattua solukumia voi kysellä esim Tampereen Etrasta jossa on vesileikkausvehkeet ja tuota solukumia ihan varastossa.
Kailis
12.05.2010 10:23:30

Matalaotsainen, halpaa rusketusta ja silti siinä on beeffiä eli läskiä. Vähän niinkuin minä!

Kuulostaa mageelta kesäpeliltä =D
markkuliini
12.05.2010 11:18:27

Kailis: Kuulostaa mageelta kesäpeliltä =D

Hienosti peitelty lainausjäljet! :D
damn u
12.05.2010 11:37:07
Groverin pallivaha eiku tamburiinivaha
tml
12.05.2010 12:47:37
JanneO: solumuovi ja solukumi on eri materiaalit. Retkipatja eli solumuovi 10mm vahva maksaa neliöltä n 7€ , kun solukumi samassa vahvuudessa 155€/m2. Cympadit on solukumia.
Ne on vesileikattu, koska puukolla ei pysty näitä leikkelemään, eli se siitä tee-se-itse-ideasta mikä jollakin saattoi tuossa tulla mieleen.
Valmiiksi leikattua solukumia voi kysellä esim Tampereen Etrasta jossa on vesileikkausvehkeet ja tuota solukumia ihan varastossa.

Olen leikannut Etolan solukumia (kloropreenia) ihan saksilla. Ainakin 5mm paksuuteen asti toimii ihan hyvin.
Epämuusikko
12.05.2010 12:58:50 (muokattu 12.05.2010 12:59:04)
damn u: Groverin pallivaha eiku tamburiinivaha

Ompelukonekaupoista saa mehiläisvahaa. Onko noiden koostumuksissa eroja?

e: itselläni on molempia.
Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen.
jazzmies
12.05.2010 14:15:56
Hyvä CymPadin korvaava keino on oppia soittamaan hiljaa ja intensiivisesti. Tony Allen, soitti hiljan Savoyn keikalla älyttömän hiljaa ja kyllä mähisi. Kannustan teitä vielä kerran jäsentämään ja arvottamaan soittamisen prioriteetit mielessänne.
Pottery Is Gay!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)