jazzmies 19.08.2011 17:35:01 | |
---|
Sabian HH Bright Hihat 14" Sabian Signature André Ceccarelli Hot Ride 21" Sabian Vault Fierce Ride 21" Sabian Artisan Crash 20" Sabian Paragon Diamondback Chinese (brilliant) 20" Asics Gel Kayano 17 Maxim Gel Orange 4 x 100 g Huomenna sitten kannustamaan minua ja lajitovereitani Helsinki City Maratonille katujen varsille, n. 16.45 Espalla ja 18.40 Stadikalla. Nähdään :) Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
Hoo_ 19.08.2011 17:46:47 | |
---|
jazzmies: Sabian HH Bright Hihat 14" Sabian Signature André Ceccarelli Hot Ride 21" Sabian Vault Fierce Ride 21" Sabian Artisan Crash 20" Sabian Paragon Diamondback Chinese (brilliant) 20" Asics Gel Kayano 17 Maxim Gel Orange 4 x 100 g Huomenna sitten kannustamaan minua ja lajitovereitani Helsinki City Maratonille katujen varsille, n. 16.45 Espalla ja 18.40 Stadikalla. Nähdään :) Mun piti käydä ostamassa toi fierce ride, mutta kertoivat fasulla, että ehdit ensin. Pari kertaa kävin kokeilemassa ja oli kyllä aivan huippu. :) Oma viimeinen ostos: Sabian vault fierce 13" hi hat Sabian vault fierce 19" crash Sabian aax omni 18" Sabian hhx legacy 20" o-zone ride Rakkaus on sitä, että on 50 vuotta naimisissa eikä oksenna kertaakaan |
jazzmies 19.08.2011 18:20:31 | |
---|
Hoo_: Mun piti käydä ostamassa toi fierce ride, mutta kertoivat fasulla, että ehdit ensin. Pari kertaa kävin kokeilemassa ja oli kyllä aivan huippu. :) Oma viimeinen ostos: Sabian vault fierce 13" hi hat Sabian vault fierce 19" crash Sabian aax omni 18" Sabian hhx legacy 20" o-zone ride Oops, sori että kiilasin. Se oli ylivoimaisesti paras yksilö siitä, jota olen kopsutellut. Onnea loistohankinnoistasi. Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
Hoo_ 19.08.2011 19:14:34 | |
---|
jazzmies: Oops, sori että kiilasin. Se oli ylivoimaisesti paras yksilö siitä, jota olen kopsutellut. Onnea loistohankinnoistasi. Hehe, nopeet syö hitaat. :) Onnea myös sinne loistohankinnoista! Rakkaus on sitä, että on 50 vuotta naimisissa eikä oksenna kertaakaan |
greene 19.08.2011 21:51:17 | |
---|
Musafasun Sabian-päivät. Minulle tarttui vain 16" AA Thin Crash. Pitääköhän huomennakin käydä. "Kitara on erittäin hyvässä kunnossa, jotain kosmista vikaa saattaa kyllä olla mutta se ei haittaa soittamista." |
joonama 19.08.2011 22:04:58 | |
---|
Kailis: Toi on siis Sound King jota aina -73 asti markkinoitiin Gene Krupa mallina. Silloin Krupa kuoli. Onko badge musta/hopea vai musta/messinki ja mikä sarjanumero? Onko matto butt-end päässä kiinni metallinauhalla? Onko dempparin nuppi iso (-70 ->) vai pieni? No niin. Sarjanumero 16036, messinki+musta, on metallinauha ja pieni dempparin nuppi. Badge-kuva profiilissa. Miltäköhän vuodelta tämä olisi? Itse olin ajatuksissani sijoittanut tuon 64-69 ajalle, mutta en vielä ole yrittänyt mitään tarkempaa. Jos olisin luova ihminen, keksisin tähänkin jotain. Ja talvella pääsisi helpommin kulkemaan pihassa. |
Kailis 19.08.2011 22:53:13 | |
---|
joonama: No niin. Sarjanumero 16036, messinki+musta, on metallinauha ja pieni dempparin nuppi. Badge-kuva profiilissa. Miltäköhän vuodelta tämä olisi? Itse olin ajatuksissani sijoittanut tuon 64-69 ajalle, mutta en vielä ole yrittänyt mitään tarkempaa. Onnea! Omistat erittäin hienon 1963-64 Slingyn. Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
TAMAS 24.08.2011 19:32:25 | |
---|
Paisteen 2002 16" ja 17" crash symbaalit, taman teline ja remon cs kalvot. Jiihaa! |
kincy 24.08.2011 20:02:10 | |
---|
TAMAS: Paisteen 2002 16" ja 17" crash symbaalit, taman teline ja remon cs kalvot. Jiihaa! Alahan tuoda ne Sonorisi Joensuun treenikselle, niin mennään joskus porukalla soittamaan ja juomaan olutta! Ite ostin 21" Z3 mega bell riden. Loppuu se hyvä meininki tuolla vehkeellä. Nimittäin, kyllä kuuluu:D |
TAMAS 24.08.2011 20:06:06 | |
---|
kincy: Alahan tuoda ne Sonorisi Joensuun treenikselle, niin mennään joskus porukalla soittamaan ja juomaan olutta! Ite ostin 21" Z3 mega bell riden. Loppuu se hyvä meininki tuolla vehkeellä. Nimittäin, kyllä kuuluu:D No perhana! Perjantaina olis tarkotus Sonorit ja pellit tuoda takas reenikselle. Se Mega bell on kyllä just oikee ride teikän tyylille ja musalle. Loisto ostos jälleen kerran. Se on melkein testattava perjantaina ja koettava se murhan soundi mikä siitä lähtee. :D |
kincy 24.08.2011 20:18:31 (muokattu 24.08.2011 20:19:07) | |
---|
TAMAS: No perhana! Perjantaina olis tarkotus Sonorit ja pellit tuoda takas reenikselle. Se Mega bell on kyllä just oikee ride teikän tyylille ja musalle. Loisto ostos jälleen kerran. Se on melkein testattava perjantaina ja koettava se murhan soundi mikä siitä lähtee. :D Oikkein! Perjantaina se ei oo vielä siellä kun Lieksaan lähin piipahtamaan, mutta viikonlopun aikana se sinne ilmestyy köllilleen. Ostitko koko settiin CS kalvot? Niitä pitää päästä tyypittämään, lienee Sonoreissa aika kasarit! |
markkuliini 24.08.2011 20:24:13 | |
---|
kincy: Oikkein! Perjantaina se ei oo vielä siellä kun Lieksaan lähin piipahtamaan, mutta viikonlopun aikana se sinne ilmestyy köllilleen. Lieksan murteella "Ooltermannista puussikalijat, ja sitten toisseen noussuun Simpan teraassille." Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
TAMAS 24.08.2011 20:30:10 | |
---|
markkuliini: Lieksan murteella "Ooltermannista puussikalijat, ja sitten toisseen noussuun Simpan teraassille." Tuo on kyllä hyvä. Tosin menee enemmän tuonne paaankakoosken murteelle, mutta kyllä aivan oikein. :) |
TAMAS 24.08.2011 20:32:51 | |
---|
kincy: Oikkein! Perjantaina se ei oo vielä siellä kun Lieksaan lähin piipahtamaan, mutta viikonlopun aikana se sinne ilmestyy köllilleen. Ostitko koko settiin CS kalvot? Niitä pitää päästä tyypittämään, lienee Sonoreissa aika kasarit! Joo tomeihin ja virppaan ostin.. Matkiksella kokeilin vaan eihän siellä vielä mitään selvää saa mistään soundeista. Reeniksellä viritellä enemmän niin näkee miten sopii tohon settiin. Kasarit ne kyllä on se on selvä. :D |
markkuliini 24.08.2011 20:33:14 | |
---|
TAMAS: Tuo on kyllä hyvä. Tosin menee enemmän tuonne paaankakoosken murteelle, mutta kyllä aivan oikein. :) 6 vuoden kokemuksella, 1985-1991. Peltolan ala-aste. Ekana koulupäivänä olin aika shokissa kun joku kertoi välitunnilla "tykkäävänsä peersikoista ja pannaanista". :D Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
hollmi-5 24.08.2011 20:35:21 | |
---|
markkuliini: 6 vuoden kokemuksella, 1985-1991. Peltolan ala-aste. Ekana koulupäivänä olin aika shokissa kun joku kertoi välitunnilla "tykkäävänsä peersikoista ja pannaanista". :D Hollströmin suku tuli aikoinaan Pankakoskelle paperitehdasta pyörittämään. Tuttua seutua, mutta murretta en tunne ;) Soundit, piuhat ja kajarit. |
kincy 24.08.2011 20:38:48 | |
---|
markkuliini: Lieksan murteella "Ooltermannista puussikalijat, ja sitten toisseen noussuun Simpan teraassille." Hhah! Lieksa on hieno paikka. |
TAMAS 24.08.2011 20:41:30 | |
---|
markkuliini: 6 vuoden kokemuksella, 1985-1991. Peltolan ala-aste. Ekana koulupäivänä olin aika shokissa kun joku kertoi välitunnilla "tykkäävänsä peersikoista ja pannaanista". :D Joo ymmärrän... Tiältä ku muuvalle männöö, nii kukkaa ei ymmärrä mittee puhhuu kalakattaa. Lieksalaiset on vaikeasti ymmärrettävissä. Nykyäään aaaaika kuollu tämähi paikka on. Varsinainen paikallis väki vähenee ja sitä mukaan maahanmuuttajat lisääntyy. Se on in nyt lieksassa! |
TAMAS 24.08.2011 20:42:12 | |
---|
hollmi-5: Hollströmin suku tuli aikoinaan Pankakoskelle paperitehdasta pyörittämään. Tuttua seutua, mutta murretta en tunne ;) Itse siellä parhaillaan duunissa. Yövuoroon käy tie tänään... |
sahkuifk 24.08.2011 20:46:32 | |
---|
Siitä oli kuulkaa etydit kaukana, oli aika tanakkaa tulkintaa. Aamulla söin sitten sen koiran diapamit. Ihan normi ilta. |