Aihe: Viimeisin ostos part II
1 2 3 4 552 53 54 55 56414 415 416 417 418
lkx
17.08.2011 00:06:04

hollmi-5: Todella viileä ilmestys! Tuolla ei kilsoja tule ihan maantiemunamankelin malliin, mutta enemmän, kuin maastopyörällä metsässä/tunti ;)

Jopo3 on vähän samaa sorttia - semmosella on poljettu nyt siitä asti kun ne markkinoille tulivat. Okei se on kolmivaihteisena jo ihan liian hipo-hipo-vehjas tuohon verrattuna :D, mutta taajamassa tosi nasta polkea. Vois sen vanhankin Jopon hoitaa joskus vielä kondikseen...
Hilfe! Ich bin ein Fisch.
Kailis
17.08.2011 05:36:35

hollmi-5: Todella viileä ilmestys! Tuolla ei kilsoja tule ihan maantiemunamankelin malliin, mutta enemmän, kuin maastopyörällä metsässä/tunti ;)

Ei tajua. Maastossahan voi parhaimmillaan mänkiä 70 kilsaa. Tai skabatilanteessa 120.
Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta.
hollmi-5
17.08.2011 07:16:03
Kailis: Ei tajua. Maastossahan voi parhaimmillaan mänkiä 70 kilsaa. Tai skabatilanteessa 120.

Eli yksi tunti maastossa kerryttää kilometrejä vähemmän, kuin tunti maantietä vaikkapa Jopolla. Ainakin minulla se menee noin. 15-20 km/h metsässä. 25-30 km/h maantiellä...
Soundit, piuhat ja kajarit.
Kailis
17.08.2011 13:14:59 (muokattu 17.08.2011 13:16:49)

hollmi-5: Eli yksi tunti maastossa kerryttää kilometrejä vähemmän, kuin tunti maantietä vaikkapa Jopolla. Ainakin minulla se menee noin. 15-20 km/h metsässä. 25-30 km/h maantiellä...

Vähän riippuu. Esim. Nuuksion pitkäjärven ympäriajo kilpailussa keskinopeus tais olla sen 25 km/h. Tosin siinä oli aika paljon nopeita hiekka- ja maantie siirtymiä. Jopolla joutuu jo tasaisellakin tuohon nopeuteen sotkemaan aika tiiviisti.
Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta.
Legenda
17.08.2011 15:27:58
markkuliini: Ostinpa pyörän. Käytetty (tyyliin kunhan joku) oli tarkoitus ensin ostaa, mutta meninpä liikkeessä testaamaan tällaista ja homma oli kerrasta selvä. Ihan järjettömän mukava ajaa kun voi istua selkä suorassa. Ja muutenkin jämäkkä peli, ilman turhaa kikkailua.
Makeita malleja muitakin noilla sivuilla, mutta kun sain tuosta valkoisesta ok diilin, niin en viitsinyt alkaa tilauttamaan muita värejä näytille.

http://www.electrabike.com/Bikes/townie-original3i-bikes-mens-181110

Josko sitä voisi osallistua tuohon pyöräilytopiciinkin. :)

Tuolla ei taideta ajaa kuin aurinkoisella säällä.
legenda on hyvä juoma!
Vallu-Veke
17.08.2011 15:44:08
Suomessakin tehdään vielä polkupyöriä:

http://www.kupebike.com/

käsityönä vieläpä.
markkuliini
17.08.2011 15:55:23 (muokattu 17.08.2011 15:59:58)

Legenda: Tuolla ei taideta ajaa kuin aurinkoisella säällä.

Ajetaan sateellakin. Ja jos on turhamainen kuten minä, niin silloin ostetaan lisävarusteena lokasuojat.
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
Krisse82
17.08.2011 22:49:00
Kävin kotiuttamassa alkukesäisen tilauksen. Kumun 14x7 snare, original runkoinen ja puuvantein(tietenki). Huomenna kunnolla testiin, tuskin kuitenkaan omimmillan ihan pienessä pizzeerian nurkassa.
Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin...
passe
17.08.2011 23:17:22 (muokattu 17.08.2011 23:18:05)
Krisse82: ...tuskin kuitenkaan omimmillan ihan pienessä pizzeerian nurkassa.

Kiitos illan karjuntanauruista! Kolmas yöhuki putkeen toki auttaa myös asiaa..
Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa - mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan.
Bacchus
18.08.2011 09:46:21
Vallu-Veke: Suomessakin tehdään vielä polkupyöriä:

http://www.kupebike.com/

käsityönä vieläpä.

Perkales, että onkin oivallisen oloisia kulkupelejä.
When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro
Kailis
18.08.2011 14:59:07

Bacchus: Perkales, että onkin oivallisen oloisia kulkupelejä.

On, kyllä. Itse asentaisin leveät simppelit lokarit niin olisi kyllä perfetto kaupunkitsygä.
Bacchus
18.08.2011 15:21:39
Kailis: On, kyllä. Itse asentaisin leveät simppelit lokarit niin olisi kyllä perfetto kaupunkitsygä.

Ehdottomasti, vaikkapa kunnon rosteriset ja jämäkät.
When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro
joonama
18.08.2011 16:41:18

Slingerland Krupa 14x5, 8-luginen, Niles. Ei ihan mint mutta oikein hienossa kunnossa. Alkuperäinen reso ja matto, kuten myös demppari ja muu rauta.

Joku täällä sen aiemmin on hienosti sanoiksi pukenut: I'm exite!
Jos olisin luova ihminen, keksisin tähänkin jotain. Ja talvella pääsisi helpommin kulkemaan pihassa.
hollmi-5
18.08.2011 17:39:27
joonama: Slingerland Krupa 14x5, 8-luginen, Niles. Ei ihan mint mutta oikein hienossa kunnossa. Alkuperäinen reso ja matto, kuten myös demppari ja muu rauta.

Noita kannattaa osta mieluummin, kuin mitään saman hintaluokan uusia.
Soundit, piuhat ja kajarit.
Kailis
18.08.2011 17:42:30 (muokattu 18.08.2011 17:46:41)

joonama: Slingerland Krupa 14x5, 8-luginen, Niles. Ei ihan mint mutta oikein hienossa kunnossa. Alkuperäinen reso ja matto, kuten myös demppari ja muu rauta.

Toi on siis Sound King jota aina -73 asti markkinoitiin Gene Krupa mallina. Silloin Krupa kuoli.
Onko badge musta/hopea vai musta/messinki ja mikä sarjanumero? Onko matto butt-end päässä kiinni metallinauhalla? Onko dempparin nuppi iso (-70 ->) vai pieni?
Tässä on muuten tokana aika harvinainen, ilman kromausta ja kolmea viivaa oleva, luultavasti prototyyppi vuodelta -63.
http://www.vintagedrumjunkies.com/snares/snareseng.html
Muutenkin aika namuja vehjeksiä.
Ja taisin olla minä joka totesin saatuani Artist snaren "I'm exited!"
joonama
18.08.2011 18:40:15

Kailis: Toi on siis Sound King jota aina -73 asti markkinoitiin Gene Krupa mallina. Silloin Krupa kuoli.
Onko badge musta/hopea vai musta/messinki ja mikä sarjanumero? Onko matto butt-end päässä kiinni metallinauhalla? Onko dempparin nuppi iso (-70 ->) vai pieni?
Tässä on muuten tokana aika harvinainen, ilman kromausta ja kolmea viivaa oleva, luultavasti prototyyppi vuodelta -63.
http://www.vintagedrumjunkies.com/snares/snareseng.html
Muutenkin aika namuja vehjeksiä.
Ja taisin olla minä joka totesin saatuani Artist snaren "I'm exited!"

Matto on metallinauhalla, muut yksityiskohdat eivät ole mielessä ja katselen rauhassa perjantaina.

Sinähän se olit, sen kyllä hyvin muistin. Ja juuri siksi, että siinä oli (muistaakseni) tuo pikantti kirjoitusvirhe, jonka toistin. Jotenkin se hymyilyttää.
Jos olisin luova ihminen, keksisin tähänkin jotain. Ja talvella pääsisi helpommin kulkemaan pihassa.
Kailis
18.08.2011 18:51:24

Vaikka olenkin tunnettu luovasta englannin käytöstä siinä ei tuota pikanttia virhettä ole. Sivu 52, ei muokkauksia =D
markkuliini
18.08.2011 19:28:12

Dorkat! Mä olen lanseerannu/lainannu tuon I'm exite!-läpän. Se on Boratista alunperin. :D
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
joonama
18.08.2011 19:37:58

markkuliini: Dorkat! Mä olen lanseerannu/lainannu tuon I'm exite!-läpän. Se on Boratista alunperin. :D

Pisteet sinne sitten! :)
Kailis
18.08.2011 20:39:02

markkuliini: Dorkat! Mä olen lanseerannu/lainannu tuon I'm exite!-läpän. Se on Boratista alunperin. :D

Ja "dorkat!" on varmaan sitten joku Boratin huudahdus jonka olet myös lanseerannu/lainannu?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)