Aihe: Symbaalit
1 2 3 4 5 6 7 813 14 15 16 17
Legatus
27.11.2005 15:40:11
no itelläni on/oli toi Meinlin classics 18" crash, ihan ok soundi heviin, meni mulla vaan perkuleen nopeesti halki..Zildjianin ZXT crash 16" on kestäny kauemmin, mut ite ottasin ton Meinlin kuitenki soundin puolesta.

Helevata! Minun käsittääkseni Meinlit joko halkee uran myötäisesti jollo se on takuu juttu ja harvinaista, mutta jos meinaa saaha halki nii niitä pitää hakata ihan un-rumpali
tyylillä eli väärin.
Janne pentele!!!!!!!
kilipari
27.11.2005 16:31:31
Helevata! Minun käsittääkseni Meinlit joko halkee uran myötäisesti jollo se on takuu juttu ja harvinaista, mutta jos meinaa saaha halki nii niitä pitää hakata ihan un-rumpali
tyylillä eli väärin.

Joo en ole siis ite noita Meinleja kokeillu tota yhtä lukuunottamatta. Eli ostin sen siis käytettynä, kaveri sano että ei ole soittanu kun muutaman kerran sillä, ja oli hyvässä kunnossa ostettaessa ainaki ulkosesti. En sitten tiedä millä se oli sitä oikeesti paukutellu :)
Keppikeksi
17.12.2005 15:35:39
Onko kelläkään kokemusta Paisteen Rude kiinoista? Paisteen sivuilla ääninäytteen perusteella tykästyin 18" kiinan saundiin aivan täysin (ainoa Rude pelti joka miellyttää korvaani). Onko kyseinen pelti sitten niin kovaääninen että kuolen itsekin kuulosuojaimet päässä sen ääneen? Muutakin saa kertoa kyseisestä pellistä tai Rudeista yleensä.
"I will die for the love of the mermaid Her seduction beauty and scorn Welcome to the end of your life - Hail the Oceanborn!"
Ambassador66
28.12.2005 10:34:44
Hei tua, alko mietityttään, ku tos alus luokityeltiin noi "huippu" sarjat, ni tos paisteen kohalla, et minkä laatunen on 602 sin. ja pun. leimaset?
ku mulla vaa sattuu tota 602 fo:ta löytymään (pirun mukava saundi muuten), mut sitä ei oikeestaa missää muualla näy..?
Keppikeksi
28.12.2005 15:34:48
Eikös nuo 602 sarjat ole jotain vintage pro sarjaa. Vai miten se meni? Itse ainakin muistaisin jotain tälläistä. :)
"I will die for the love of the mermaid Her seduction beauty and scorn Welcome to the end of your life - Hail the Oceanborn!"
Paas
28.12.2005 19:41:29
Joo, 602:set on ihan pro-kamaa. Ei valmisteta enää.
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/
Tsagirakis
02.01.2006 21:30:58
Moi, ostin viime viikolla Zildjianin 17" A-Custom krässin ja huomasin treeniksellä siinä sellasen vian, että pelti palautuu aina samaan asentoon eli on jollakin tapaa epäkesko. Vein sen tänään kauppaan näytille ja myyjä totesi saman ongelman. Saundiin se ei vaikuta millään lailla, mutta en mielellään paisko peltiä samaan kohtaan koko ajan, vaikuttaa varmasti pellin elinikään. Outo juttu oli se että kukaan ei ollut ikinä aiemmin tullu tälle myyjälle napisemaan tämäntyyppisestä ongelmasta. Eli kiinnittääkö kukaan huomiota yleensäkään tämmösiin juttuihin? Ja onko tietoa miten takuu toimii tällasessa tilanteessa? Saan huomenna tietää mitä ohjeistusta asiaan myyjälle on annettu.
Valvetronic
03.01.2006 13:47:50
Moi, ostin viime viikolla Zildjianin 17" A-Custom krässin ja huomasin treeniksellä siinä sellasen vian, että pelti palautuu aina samaan asentoon eli on jollakin tapaa epäkesko. Vein sen tänään kauppaan näytille ja myyjä totesi saman ongelman. Saundiin se ei vaikuta millään lailla, mutta en mielellään paisko peltiä samaan kohtaan koko ajan, vaikuttaa varmasti pellin elinikään. Outo juttu oli se että kukaan ei ollut ikinä aiemmin tullu tälle myyjälle napisemaan tämäntyyppisestä ongelmasta. Eli kiinnittääkö kukaan huomiota yleensäkään tämmösiin juttuihin? Ja onko tietoa miten takuu toimii tällasessa tilanteessa? Saan huomenna tietää mitä ohjeistusta asiaan myyjälle on annettu.

Paisteen halpispelleissä oon joskus huomannu samaa mut en olis ikinä uskonu tollasta zildjianilta.... :/
Keppikeksi
03.01.2006 14:40:34
Tilasin tuossa Paisteen 2oo2 18" Rock Crashin vähän aikaa sitten ja varmaankin palautan sen pellin. Mitään vikaa siinä nyt ei ole - se ei sopinut yhteen muiden peltieni kanssa. Lähetän sen takaisin Soitin-Laineelle ja he sitten "tarkistavat" sen. Jos se ei enää vastaa uutta niin he eivät vaihda sitä. Mutta kyllä se minusta vielä vastaa.

Ongelma oli liian heleä saundi minun makuuni. Ei sopinut yhteen astetta tummempien Dimensions peltien kanssa.

Ja nyt ongelma on taas se, että jos se vaihdetaan niin minkä otan tilalle... Kun en pääse mitään testailemaan. En haluaisi mitään kristallin kirkasta enkä mitään yön pimeäkään. Siitä väliltä. Mietin 2oo2 18" Crashia.

Sitten tietysti aloin harkitsemaan Meinl Raker 17" Medium crash XL mallia. Sivuilla kuulostaa pirun hyvältä - mutta sitä nyt kun en saa vaihdossa. Ja sen voin sitten ostaa joskus erikseen...

Mutta neuvokaa epävarmaa.

Soitan pääasiassa nykyajan heviä tyyliin Helloween, Stratovarius. Mutta myös 80- luvun hevi ja hard rock lähellä sydäntä. Aika-ajoin soittelen myös jotain helppoja jazz ja blues juttuja.
ddrum54
03.01.2006 21:50:27
Moi, ostin viime viikolla Zildjianin 17" A-Custom krässin ja huomasin treeniksellä siinä sellasen vian, että pelti palautuu aina samaan asentoon eli on jollakin tapaa epäkesko.

Ei mitenkään harvinainen ominaisuus käsintaotussa pellissä. Mulla on kaikki Zildjianit ja Sabian HHX:t epäkeskoja. Koita pistää enemmän vaakasuoraan se pelti. Silloin ei hakeudu niin helposti samaan asentoon.
2`n 4
markkuliini
03.01.2006 23:28:21

Kaikki mun pellit tekee tuota. Ei sitä painoeroa tarvi paljoa olla, tai sitten jos reikä ei ole ihan tasan keskellä, niin hetihän se pelti haluaa olla tietyssä asennossa. Eipä tuo ainakaan minua haittaa, mutta minäpä en paiskokkaan niitä.
www.vasamayhtye.com
toba
04.01.2006 22:54:58

tyylillä eli väärin.

Diggaan helvetisti mun Meinl 16" Amunin crashista. Se on ollu vaan jo mul kaks vuotta, toivotaan että kestää viel, raha kun ei puussa kasva.
Legatus
05.01.2006 16:14:41
Diggaan helvetisti mun Meinl 16" Amunin crashista. Se on ollu vaan jo mul kaks vuotta, toivotaan että kestää viel, raha kun ei puussa kasva.

Jos se on kaks vuotta kestäny nii tule myös kestämään vielä pitkään jos oikein sitä käsittelee.
Roddy on jumala!!
nihoggr
08.01.2006 15:38:06

minun meinlin classic china (16" taisi koko olla) omaa lommon tätä nykyään. En tiedä, koska se sen on saanut. Uutena ostin. Ollut ehkä kohta 2 vuotta ja hyvin on kestänyt. Minun mielestä tuommoinen hyvän kuuloinen china olisi Sabianin HH Dark China. En muista koko, mutta se isoin mitä sabian.com löytyy. Sain tässä taannoin jotenkin 5cm pitkän halkeaman minun 18" Sabian AAX Metal Crashiin ihan bellin juureen... x( Onko mitään crashia tilalle, mikä soisi kirkkaasti, mutta sopisi raskaaseen soittoon? Pro Sonix ei oikein pätenyt tuossa, kun olen sitäkin kokeillut :P
Sa(n)kari
07.02.2006 19:33:57 (muokattu 07.02.2006 22:33:08)
............
Simpson, eh?
Davos
07.02.2006 21:08:10
No sellaiseen musiikkityyliin en ole törmännyt jossa A-Customin crashit ei kuulostaisi hyvältä. Bycanzen crasheista ei kokemusta.
Legatus
09.02.2006 22:01:46
No sellaiseen musiikkityyliin en ole törmännyt jossa A-Customin crashit ei kuulostaisi hyvältä. Bycanzen crasheista ei kokemusta.

Sinä oletkin niitä a-custom miehiä. :)
Roddy on jumala!!
Ruutikallo
10.02.2006 01:49:50
No sellaiseen musiikkityyliin en ole törmännyt jossa A-Customin crashit ei kuulostaisi hyvältä. Bycanzen crasheista ei kokemusta
Aha...
It´s the space between the notes....
Reaper_Man
12.02.2006 14:33:21 (muokattu 12.02.2006 14:33:32)
Kysyisin tälläistä, että eikös Paisteen Dimensions-sarja ole huipputason peltejä? En huomannut tuota sarjaa huipputason peltien luokitteluhommassa..
Hell is here, no escape. Hell is here, Mother Nature's raped!
dictatorsh*t
12.02.2006 14:39:42
Kysyisin tälläistä, että eikös Paisteen Dimensions-sarja ole huipputason peltejä? En huomannut tuota sarjaa huipputason peltien luokitteluhommassa..

Niiden valmistaminen on lopetettu.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)