dictatorsh*t 09.06.2004 23:43:07 | |
---|
Mutta siis näistä mun mustista palikoista itsestään lähtee sitä mustaa. Mitä lie purua ikinä onkaan... Ei minulla ainakaan, itse omistan semmoiset Aquarian X-10 Combo -kapulat, eikä ne kyllä mitään mustaa ole lähtenyt. Ei purua eikä jauhoa, eikä muutakaan. |
Tangled** 10.06.2004 17:56:24 (muokattu 10.06.2004 17:58:01) | |
---|
^^Mutta edelleen väitän, että noista palikoista aivan varmasti lähtee pieniä palasia pois. Ihan niinkuin puisestakin. (tosin vähemmän, mutta...) Kyllähän nuokin ajan mittaan poikki kuluvat. Ainakin tuntemallani aikuisella hevirumpalilla nuo kuluvat poikki. Aivan varmasti :) Matka on päämäärää tärkeämpi. |
AP 10.06.2004 18:31:47 | |
---|
Kannattaa muuten joskus styypata ihan sellaisiakin keppejä, joita ei ehkä heti tulisi ostaneeksi. Tähän asti meikun suosikkeja on olleet mm. Ngugu Chandlerin signature-kapulat ja Vicin 5A American Classic. Jostain jäi kaappiin Vicin 7A-kapulat nailonpäillä. Ne tuntuivat niin lyhuiltä ja omituisilta aikanaan, että jätin ne suosiolla kaappiin, kun ei tuntunut soitto kulkevan sitten millään. Nyt hiljakkoin ei ollut muita ehjiä kapuloita jäljellä kuin nuo nailonpäiset, joten piti ottaa keppiä sarvesta ja totutella 7A-kokoon ja katso: kun kapuloihin sai sisäistyttyä, niillä sujuu soitto jopa paremmin kuin aikaisemmin "ainoina oikeina" tuntuneilla viisiaa-kokoisilla. Hämmästyttävää on se. K100 #7 |
Antti1997 10.06.2004 18:35:29 | |
---|
Kannattaa muuten joskus styypata ihan sellaisiakin keppejä, joita ei ehkä heti tulisi ostaneeksi.
Mäkin oon ostanut melkein joka kerta erilaiset, mutta tähän asti parhaat on 5B:t. Kokeilemallahan sen oikean mallin löytää. "Entäs Asus4#5add9/H tai Asus4#5add9/D?" Kiipparipalstan keskustelua. |
Ze Kink 10.06.2004 18:39:46 | |
---|
En edes (vielä) omista rumpuja, mutta L.A. Special 5A made in Usa- stigut löytyy, Hickoryä ovat nuo. Tuntu kaupassa parhaalta käteen (niistä halvimmista tietty). "Ehkä se tajuaa että sä vaan... No, olit vaan vähän lammas :P"- Ystäväni Aino |
Tangled** 10.06.2004 18:40:38 | |
---|
Juu, mä soitin Millenium 5a palikoilla ihan hemmetin pitkään. Heh, luulisi että ovat täysin paskat, mutta nepä kestivätkin. Ei halpa oo aina huonoa :) Matka on päämäärää tärkeämpi. |
Paas 10.06.2004 18:46:03 | |
---|
Ostin eilen m.m. Promarkin vaahterasta valmistetut Marco Minnemann signature kapulat(vaikka ei pitkään aikaan ole ollut tapana ostella noita nimikkokapuloita). Ovat pirun hyviä. Nyt mulle on alkanu menemään kaaliin se homma että mun pitää soittaa vaahterakapuloilla. Tuli ostettua myös muutamat hickoryt mutta ne tuntuvat jotenkin niin raskailta ja kamalilta kädessä. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
w-i-v-e 10.06.2004 19:05:58 | |
---|
Käytän muovipäisiä Pro Markin 5B, kapuloita... Ne on tarpeeks paksut, mut ei liian paksut mulle ja ne on kevyet:/ |
totomiettinen 10.06.2004 19:21:36 | |
---|
Olen tehnyt saman havainnon kuin edellä, eli kapulamallin satunnainen vaihto tuntuu jotenkin välillä aina rentouttavan soittoa. Tuntuu kuin soittaisi taas ekaa kertaa... no ei ehkä ihan ekaa, mut kuitenkin. |
Antti1997 10.06.2004 20:46:33 | |
---|
Olikos Paas ne sun edelliset ProMarkit mitkä katkes SD2-mallia? Ne oli mun mielestä hieman liian lyhyet, niin onkos nuo sun nykyset pidemmät? Kun olis semmoset normipituset ja samanpaksuset kun SD2 niin sitten olisi hyvä. "Entäs Asus4#5add9/H tai Asus4#5add9/D?" Kiipparipalstan keskustelua. |
Paas 10.06.2004 21:48:14 | |
---|
Olikos Paas ne sun edelliset ProMarkit mitkä katkes SD2-mallia? Oli ne. Hyvät kapulat. Ne oli mun mielestä hieman liian lyhyet, Onhan ne ehkä hieman lyhyehkön oloiset. niin onkos nuo sun nykyset pidemmät? Marco Minnemannit vai? Saattavat olla hieman pidemmät. En ole verrannut sitä pituutta. Nämä minnemannit ovat kuitenkin huomattavasti ohuemmat, varmaankin jotain 5a luokkaa. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
Bacchus 10.06.2004 23:52:28 | |
---|
...menemään kaaliin se homma että mun pitää soittaa vaahterakapuloilla. Tuli ostettua myös muutamat hickoryt mutta ne tuntuvat jotenkin niin raskailta ja kamalilta kädessä. Ai hickoryt painavia? Meikäläinen soittelee noilla Taman Japanese Oak 5B:n kapuloilla, just sopivan jämerät.=) Mitään Aheadeja en kyllä ikinä hankkisi, yh... pain (is irrelevant) pain, pain, pain, pain (pain) |
Antti1997 22.06.2004 16:42:46 | |
---|
Näin viime yönä enneunen: soitin unessa kitaraa, josta oli kaksi kieltä katki. Aamulla sain sitten kaksi kapulaa poikki... unessa myös snaren kalvo oli rikki, ja tänään huomasin siinä pienen painuman. höö? |
MoonDog 22.06.2004 20:01:07 | |
---|
Näin viime yönä enneunen: soitin unessa kitaraa, josta oli kaksi kieltä katki. Aamulla sain sitten kaksi kapulaa poikki... unessa myös snaren kalvo oli rikki, ja tänään huomasin siinä pienen painuman. Joo'o... Shit just doesn't happen, it takes effort. |
JeeVes 22.06.2004 23:23:26 | |
---|
Vich Firth Steve Gadd modellit on mulla tässä nyt pari vuotta ollut käytössä tosi jees! "Ziivs hoitaa kaiken" |
iovr 23.06.2004 01:02:39 | |
---|
Vich Firth Steve Gadd modellit on mulla tässä nyt pari vuotta ollut käytössä tosi jees! Munkin mielestä on kyllä hyvät kepit, mitä nyt pari viikkoa oon omistanut. |
Triskal 23.06.2004 20:10:26 | |
---|
Minä olen käyttänyt nyt puolisen vuotta Vaterin Maple Blazeria nailonkärkisenä. Blazer on hieman 5B:tä paksumpi vaahterakapula. Muuten loistava, mutta pitää olla varapareja aina mukana kylliksi, ei koskaan tiedä milloin napsahtaa. |
finnishwarrior 25.06.2004 06:46:44 | |
---|
Käytän Vic Firthin 5B'tä tai ROCK mallia. 7A on mieluisin mutta hajoaa joskus liian helposti enkä ole kovinkaan varakas... |
Antti1997 25.06.2004 09:28:16 | |
---|
Mulla on tällä hetkellä Vicfirth American Sound5B/ProMark 5A -kombinaatio. Niistäkin toinen katkeaa aivan kohta, veikkaan että promark koska se on "haitsukapulana". höö? |
Alpha 25.06.2004 09:54:54 | |
---|
Mulla on tällä hetkellä Vicfirth American Sound5B... Mikäs tämmönen on...miten eroaa noista American Classiceista? |