Aihe: Onko se Larssi hyvä rumpali?
1 2 3 4 5 6
jussiohman
25.11.2003 12:20:45
Ei ketään haukuta huonoksi sillä perusteella, soittaako se yksinkertaisesti vai ei. Larssia haukutaan, koska se kättelee soitossaan eikä pidä kauhean tarkkaa timeä. Muttei se paska silti ole. Clear?
aveikkapataheluvanooiis!
Viceroy
25.11.2003 22:37:00

Roger that, Outo-o ja Jussi!
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
halodrummer
25.11.2003 23:54:17
Joo, kyllä se mun mielestäni on paikkansa auringossa ansainnut, ei se paras ole mutta hyvä, riittävän hyvä tuon tasonkin bändille...
"Kuka ihmisten kuningas on tunteidensa valtias? Kuka viisauden rakastaja rakkautensa ruhtinas? Ei yksikään." A.W. Yrjänä
Yrtti
26.11.2003 16:12:35

En oikein tykkää sen soittotyylistä. Fillit on jotenkin kökköjä mutta toisaalta sitten omalla tavallaan erilaisia ja mahollisesti luovat sitten sitä koko MetallicA:n soundia...? kyllä joskus korva ihmettelee levyjä kuunnellessa että oliko pakko nyt kökköillä jotain siihenkin väliin välttämättä :D Elikkäs pähkinänkuoressa: on se tavallaan :D
JM
26.11.2003 19:49:10
Lyhyesti oma mielipiteeni:

Ilman Larsia metallica ei olisi Metallica ja toisaalta ilman Metallicaa Lars ei lukeutuisi menestyneimpiin rumputaiteilijoihin.
"It`s always funny until someone gets hurt... And then it`s just hilarious"M.Patton
Naama-amis
28.11.2003 11:58:57 (muokattu 28.11.2003 12:00:44)
Kummia kommentteja itse rumpaleilta tulee, että lars olis jotenki huono.. mä ainaki inhoon sellasii sattanan soolooja rummuttajia mitkä laittaa kaikki fillit samaa pätkää niin nopeesti ku vaan ikinä jaksaa polkea.. Lars vetää mun mielestä tosi biisiä palvelevasti, ja sehän tekee tosi maltilliset kompit, eikä mitää lautasia hakkaa joka välissä.

Kyllä se Lars on kova jätkä todetkaa nyt itsekin, kuunteletteko todellakin tasapaksua tuplabasaria 9 biisiä putkeen vai larsin ja jamesin teoksia? james on muuten aika riffi meister :D kyllä on yhteen bändiin saatu kirjo parhaita soittajia, kyllä suru tulee silmään kun cliffin piti mennä pois..

Niin kyllähän tietysti on totta että välillä Larssi pistää liikaa semmosta kummallista "loiskintaa" joka joskus ihmetyttää... MUTTA ihan niinkuin mainitsit, voi hyvänen aika miten mies osaakaan annostella tupliksiansa! Ei ole Metallican musiikissa paljoa semmosia kohtia missä tykitystä on kun sitä ei tarvittaisi, tai toisinpäin. Monilla bändeillä tuntuu olevan biiseissä niin paljon semmosta suoraa tuplatykitystä että se menettää merkityksensä ja tehonsa ihan kokonaan IMO. Hyvä esimerkki mun mielestä tästä on Blind Guardian joka tälläkin hetkellä pauhaa kaiuttimista.
Vauhti korjaa virheet.
ltg
28.11.2003 12:58:28
Tarvitseeko tästä enää keskustella? Makuasioitahan nämä pitemmän päälle on. Itse kuitenkin pidän Larsin tyyliä omalaatuisen hyvänä, huolimatta paikoittaisesta haparoinnista. Metallica on Metallica ainoastaan, jos Lars on rummuissa.
Vainajien omatoimisuutta hautojen siivoamisessa korostaa Hyvinkään seurakunnan ylipuutarhuri Antero Puurunen. (Hyvinkään Uutiset 26.4.94)
kampela
28.11.2003 13:13:33

ei oo hyvä
I´d give this life for just one day, to feel alive again one time before i die
kampela
28.11.2003 13:14:11

on hyvä
I´d give this life for just one day, to feel alive again one time before i die
Silvertree1
28.11.2003 14:29:29
Tästä voisi laatia kirjoitelman, en kuitenkaan laadi. Lars on ihan hyvä rumpali, mutta Lars kun luulee olevansa maailman paras rumpali, siinä piilee pieni ongelma. Lars osaa ihan hyvin ne jutut mitä Lars soittaa, ``ei mitään liian vaikeita juttuja``, ja Lars osaa hommansa. Metallica on kuitenkin nykyään huono bändi ja Larsin ``taidoilla`` ei ole merkitystä. Tämä on surullista, elämä on karnevaali.
FatSam
28.11.2003 22:32:04

Lyhyesti oma mielipiteeni:

Ilman Larsia metallica ei olisi Metallica ja toisaalta ilman Metallicaa Lars ei lukeutuisi menestyneimpiin rumputaiteilijoihin.

Ei aina näitä Lerssi-Larssi -väittelyitä joka paikassa! Mutta näinhän se on. Ja naama-amis puhuu myös totuuden kieltä.
Noniin! Imetään se hymiö pyllyyn!
Viceroy
29.11.2003 23:41:58

Joo, eiköhän tää ollut tässä...lukkoon vaan mun puolesta :/
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
petmv
05.12.2003 13:20:17 (muokattu 05.12.2003 13:20:47)
Kummia kommentteja itse rumpaleilta tulee, että lars olis jotenki huono.. mä ainaki inhoon sellasii sattanan soolooja rummuttajia mitkä laittaa kaikki fillit samaa pätkää niin nopeesti ku vaan ikinä jaksaa polkea.. Lars vetää mun mielestä tosi biisiä palvelevasti, ja sehän tekee tosi maltilliset kompit, eikä mitää lautasia hakkaa joka välissä.

Oon täsmälleen samaa mieltä. Oon aina pitänyt Larsin tyylistä soittaa biisejä eikä jatkuvaa sooloa. (Sen soolothan onkin ihan hanurista)
Ja mitä tulle huonoon tekniikkaan, niin en kyllä usko et sillä mitenkään huono tekniikka olisi. Eiköhän tuo ole sellaista show markeerausta tuo koko kädellä soitto.
Sehän näyttää pirun tyhmältä jos muu bändi moshaa ja riehuu kympillä ja rumpalilla pelkät sormet ja ranne liikkuu. Lavalla pitää riehua eläimellisesti! 8-)
Jaska
05.12.2003 18:24:43
Muuten ihan välikommenttina Larssin forum vallasta niin DTn rumpaliforumilla alotettiin taas kerran "Lars sucks" threadi ihan vaan sitä varten että saatas lautalle vähän elämää.
Vaikka ei Larssin elämäntarkoitus ehkä olisi rumpujen soitta niin ainakin se on rumpaleiden sosiaalisen elämän virkistäminen.
kamelisko
05.12.2003 22:05:13
(Sen soolothan onkin ihan hanurista)

Hmm. Mä en tiennykkään että se soittaa hanuria... XD
lateq
05.12.2003 22:46:15
Hmm. Mä en tiennykkään että se soittaa hanuria... XD

ÄKS DEE !
Laavassa on ikävä saatanaa.
hjukke
05.12.2003 22:54:31

Sanotaan nyt näin että Metallica ei olis Metallica ilman Larssia.
"- munakennot on huumorihommaa"
wille_eemeli
06.12.2003 15:53:22
Nykyään taito on kunnioitettavampaa kuin asenne. Mistä kiikastaa?
Ja Larssi on niin hyvä kuin sen pitääkin olla.
No ohase varma!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)