luukasa73 17.04.2010 12:43:42 | |
---|
Ruuhkis osta ennemmin maalatut/lakatut rummut kuin vräpätyt, soundaa pääsääntöisesti paremmalle. Tota mistä sen huomaa onko maalattu/lakattu tai vräpätty? |
iekku84 17.04.2010 12:52:17 (muokattu 17.04.2010 12:56:20) | |
---|
luukasa73: Tota mistä sen huomaa onko maalattu/lakattu tai vräpätty? Noista molemmat taitaa olla muovipinnalla eli toisinsanoen wrapilla. Kuvastossa unicolor wrap ja duracover wrap. Eli jos ostat superstar custom pannut niin ne on lakkapintaiset eli toisein sanoen lacquer pintaiset. Näin sanoo katalooki joka on edessäni. Ton unicolor pinnan kanssa huomaa et se on muovi mut tosta efx en osaa sanoa on se varmasti huomattavasti siistimpi??? Mut rocksterilla oli jotkut tollaset reilulla 400€:llä osta ne. 2sekunnin haun jälkeen tollaiset lakkapintaiset löytyi. Ei taida olla hyllyssä. Mut eiköhän ne niitä saa kun kyselee.. http://www.thomann.de/fi/tama_sl72_msn_superstar_custom.htm Paha saa palkkansa ja hyvä jos jää omilleen. |
luukasa73 17.04.2010 13:09:28 (muokattu 17.04.2010 14:17:55) | |
---|
|
iekku84 17.04.2010 14:25:08 | |
---|
luukasa73: Joo määki huomasin heti että tollaset olis thomanilla, että varmaan tollaset ostan tosin eri väriset http://www.thomann.de/fi/tama_sl72_scy_superstar_custom.htm Mut mielipiteeni on myös että kannattaisi katsella niitä starclassic patoja torilta käytettynä. Vaikka ei nuokaan huonoja rumpuja ole tai ollu mitkä minulla oli. Mut silti lähtivät kiertoon... RC on se minun juttu. Paha saa palkkansa ja hyvä jos jää omilleen. |
Bobana 17.04.2010 19:57:11 | |
---|
Toisaalta senkin ymmärtää että nuorukaiset haluaa ostaa uudet rummut. Se on sama autoissakin niin suurin osa joilla auto on niin ainakin kerran haluaisivat omistaa/ostaa uuden auton jota muut eivät ole päässeet näpelöimään. Mutta kärsivällisyys palkitaan tässäkin. Osta torilta paremmat käytetyt kun mitä noi tamat ja saat vielä halvemmalla. Sitten laitat yli jääneet hillot sivuun sitä todellista laatusettiä varten. Käytetyissä arvo pysyy paremmin ja saat sen huippusettis nopeemmin kun sijoitat rahat viisaammin. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Ruutikallo 17.04.2010 20:20:44 | |
---|
Bobana: Toisaalta senkin ymmärtää että nuorukaiset haluaa ostaa uudet rummut. Se on sama autoissakin niin suurin osa joilla auto on niin ainakin kerran haluaisivat omistaa/ostaa uuden auton jota muut eivät ole päässeet näpelöimään. Mutta kärsivällisyys palkitaan tässäkin. Osta torilta paremmat käytetyt kun mitä noi tamat ja saat vielä halvemmalla. Sitten laitat yli jääneet hillot sivuun sitä todellista laatusettiä varten. Käytetyissä arvo pysyy paremmin ja saat sen huippusettis nopeemmin kun sijoitat rahat viisaammin. Wise mans talk. [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com
http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/ |
Bobana 17.04.2010 22:57:21 | |
---|
henydrum: Wise mans talk. Wise man got a Polish beer today... we shall see... : D Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Kailis 18.04.2010 02:03:57 | |
---|
Polish beer Siis jääkarhua? |
Bobana 18.04.2010 02:29:33 | |
---|
Kailis: Siis jääkarhua? No melkein. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Kailis 18.04.2010 23:42:26 | |
---|
Bobana: No melkein. Puolalainen parrakas kuulantyöntäjätär? |
iekku84 19.04.2010 07:42:51 | |
---|
Paha saa palkkansa ja hyvä jos jää omilleen. |
Kailis 19.04.2010 11:50:22 | |
---|
|
ruuhkis 19.04.2010 12:06:04 | |
---|
Top-10 myyntikuva, selkeä ja tuotetta hyvin esille tuova. Mut silti olin aika hilkulla, että en hakenu pois :P |
iekku84 19.04.2010 12:08:05 | |
---|
Kailis: Top-10 myyntikuva, selkeä ja tuotetta hyvin esille tuova. Heh. Mutta onpahan pannut=) Mut tosiaan voisi hitusen panostaa myyjä kuvaan. Vähän niinkun kindermuna. Mut kun ostaa sian säkissä, on olo kuin lapsena pääsiäisenä=). Paha saa palkkansa ja hyvä jos jää omilleen. |
Sonormies 19.04.2010 19:16:59 | |
---|
Ostakaa joku siltä se Starkun bassari (ja pikkutomi) pois, että mä saan ostettua sen isotomin. OPJ1974: Mystisenä kaupunkilegendana on kiertänyt villi huhu venäläisestä perseenpäristimestä, joka a) ei mahdu perseeseen ja b) ei pärise. |
hollmi-5 19.04.2010 20:51:55 | |
---|
Sonormies: Ostakaa joku siltä se Starkun bassari (ja pikkutomi) pois, että mä saan ostettua sen isotomin. Osta koko setti, niin saat toisen bassarin ja lattiatomin + haitsun viereen tomin. On retee meininki tuplilla jauhaa :-) Soundit, piuhat ja kajarit. |
Sonormies 19.04.2010 21:22:03 | |
---|
Hollmi: Oon vanhan liiton sinkkubassarimies. Tosin on mulla kerran nuorena ollut tuplasetti. Imperialstar 26"-bassarit. Olivat ihan tumppuja. Tuo sulta ostettu DW:n sinkkuspedu riittää toistaiseksi. OPJ1974: Mystisenä kaupunkilegendana on kiertänyt villi huhu venäläisestä perseenpäristimestä, joka a) ei mahdu perseeseen ja b) ei pärise. |
passe 19.04.2010 22:14:10 | |
---|
Sonormies: Hollmi: Oon vanhan liiton sinkkubassarimies. Tosin on mulla kerran nuorena ollut tuplasetti. Imperialstar 26"-bassarit. Olivat ihan tumppuja. Tuo sulta ostettu DW:n sinkkuspedu riittää toistaiseksi. Kuitenkin on tuplat jätkällä jemmassa, et vaan kerro meille;-) Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa -
mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan. |
luukasa73 13.05.2010 12:40:55 | |
---|
hei pitkästä aikaa umulla on tullu pieni muutos mn budjettiin ja nyt se ois siinä 1800-1900 euron paikeilla ei mielellään 2000e, että voisitteko antaa minulle vähän vinkkejä mitä settiä kannataisi nyt hahankkia ja minun pitäis saa taysin kokonainen soitto valmis setti eli tarvin no sen setin, lautaset ja mahdollisesti uudet tuplapedaalit mutta ne voi kyllä jättää poiskin. kiitos! |
iekku84 13.05.2010 21:36:46 | |
---|
luukasa73: hei pitkästä aikaa umulla on tullu pieni muutos mn budjettiin ja nyt se ois siinä 1800-1900 euron paikeilla ei mielellään 2000e, että voisitteko antaa minulle vähän vinkkejä mitä settiä kannataisi nyt hahankkia ja minun pitäis saa taysin kokonainen soitto valmis setti eli tarvin no sen setin, lautaset ja mahdollisesti uudet tuplapedaalit mutta ne voi kyllä jättää poiskin. kiitos! Katsele toria. Ylläri bylläri liiankin tuttu kommentti. Tolla rahalla ostat jo vaikka mitä kivaa... http://www.thomann.de/fi/zildjian_avedis_professional_pro_set.htmOsta vaikka noi pelleiksi ja noiden ympärille saat viellä huippusetin käytettynä. Sit ei enää ole soittokamoista kiinni. Loppu on ihan itsestäsi. Paha saa palkkansa ja hyvä jos jää omilleen. |