Jaska 02.04.2006 17:14:35 | |
---|
100 :/ |
hollmi-5 02.04.2006 17:51:14 (muokattu 02.04.2006 17:53:22) | |
---|
Jaska: pidetään battlet ;-) Katsokaapa Jaskan omakuvasta setti. Noin olisi monenkin paras se settinsä rakentaa: Pellit hifiä ja hyvät virvelit. Bassari ja tomit voi sitten myöhemmin päivittää, mutta virittelemällä ja kalvovalinnoilla voi tehdä tuolle osastolle paljon enemmän, kuin pelleille ja virpalle. Moni laittaa koko budjetin kannuihin ja suree surkeita peltejään sekä onnetonta virveliään. Istuimena on kaljakori. Tämäkin keskustelu on ollut ihan mukava. Ei pidä ottaa kaikkea niin vakavasti. Ei sitä made in-kylttiä voi automaattisesti laadumittarina pitää. Swingstareista vielä sen verran, että se ihan ensimmäinen made in Japan-setti oli metalliosiltaan huonoin. Lugit särkyivät helposti, bassarin jalat olivat todella onnettomat ja virveli varsinkin luokaton. Sitten laatu parani ja viimeiset vuosikerrat Japanista olivatkin Swingstarien parasta settiä. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
hgr 03.04.2006 17:08:59 | |
---|
Jaska: pidetään battlet ;-) Katsokaapa Jaskan omakuvasta setti. Noin olisi monenkin paras se settinsä rakentaa: Pellit hifiä ja hyvät virvelit. Eihän nuo virvelit ole hyviä, koska Pearl ei ole mikään virvelitehdas. ;o |
hollmi-5 03.04.2006 20:13:12 (muokattu 03.04.2006 20:59:17) | |
---|
Eihän nuo virvelit ole hyviä, koska Pearl ei ole mikään virvelitehdas. ;o Ei nyt heittäydytä liian mustavalkoiseksi. 0-10 asteikolla nuo ko. Pearlin virvelit ovat yläpäässä. Ei mitään hyvä/sonta asteikkoa tässä käytetä, vaikka välillä sellaisen kuvan saisikin. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
hgr 03.04.2006 20:45:18 | |
---|
Ei nyt heittäysytä liian mustavalkoiseksi. 0-10 asteikolla nuo ko. Pearlin virvelit ovat yläpäässä. Ei mitään hyvä/sonta asteikkoa tässä käytetä, vaikka välillä sellaisen kuvan saisikin. Jep. Huunorilla heitin. |
komppaaja 03.04.2006 23:31:31 | |
---|
Swingstareista vielä sen verran, että se ihan ensimmäinen made in Japan-setti oli metalliosiltaan huonoin. Lugit särkyivät helposti, bassarin jalat olivat todella onnettomat ja virveli varsinkin luokaton. Sitten laatu parani ja viimeiset vuosikerrat Japanista olivatkin Swingstarien parasta settiä. Taisipa omat japanin swinkkuni olla sitten sieltä loppupäästä kun kaikki rauta oli tiptop kunnossa aina myyntiin asti. Ja vieläkin on telineet tallella ja vot! .kierteet toimii kuin uusissa ja haikkakin pelittää paremmin kuin moni nuorempi, mitä oon testannut... taisi olla 86 kun ostin ne vuoden vanhana, eli jotain 84-85 vuosikertaa... Modern music is as dangerous as narcotics... |
rm_wispila 04.04.2006 11:08:27 | |
---|
...kuten myös minun Swinkut... olen siis onnellisen tietämättömänä ostanut juuri "ne paremmat japanilaiset". Ota näistäkin nyt sitten selvä... Ikinä en ole mitään osaa rikki saanut, tosin olen ihan käsin väännellyt :) Ja kun tarpeeksi kauan kuunteli Swinkun pellivirveliä, ovat muut virvelit kuulostaneet sen jälkeen todella hyviltä. Jos taas olisi aikoinaan tiennyt muunlaisista virppasoundeista, voi olla ettei mikään riittäisi - nykyään. Kapulakieli = rumpalien oma kieli. |